die heb ik niet gehadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:33 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hoe is 't gegaan met de Ben & Jerry's?![]()
vind je die 20+ kaas echt lekker?quote:Op zondag 27 mei 2007 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik niet gehaddankzij mn vent hoor
ik ga nu aan het brood met 20+ kaas. ben benieuwd wat we vanaaf eten,we eten bij schoonmams
edit ; gepost door Qweaquote:Op zondag 27 mei 2007 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik niet gehaddankzij mn vent hoor
ik ga nu aan het brood met 20+ kaas light jam. Ben benieuwd wat we vanaaf eten,we eten bij schoonmams
Ja want ik heb de slankie pittig 20+ kaas. Die vind ik omdat hij pittig is veel lekkerder dan de gewone.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vind je die 20+ kaas echt lekker?
ik heb er zelf geen probleem mee maar sommige hoor je er echt over klagen
en blokjes kaas tussendoorquote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen ook
ik neem gewone kaas hoor, die 20+ vind ik inderdaad niet lekker. Een plakje per dag gewone kaas is heus niet zo erg, het zit meer in de kaas door de pastasaus etc. dat je er vadsig van kan worden volgens mij.
Ik ben nu ook wakker hoor, ff wat slaap inhalenquote:
ik vind alleen de slankie lekker,en die is imho niet droog.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:23 schreef colette het volgende:
Ik eet 20+ smeerkaas en 30+ gewone kaas (Milner gerijpt).
20+ gewone kaas vind ik echt niet lekker, lijkt wel of het helemaal is uitgedroogd. Of je alleen de korst aan het eten bent...
Ik dus ook niet, ik had het over de gewone kaasquote:Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind alleen de slankie lekker,en die is imho niet droog.
tis vroeg jaquote:Op zondag 27 mei 2007 12:20 schreef colette het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, ik had het over de gewone kaas![]()
Ja idd; véél beter.......quote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Hey mogguh xD ...
Gister waardeloos dagje gehad, wel heerlijk van genoten. Hele dag chocoladekoekjes, 's avonds Chinees en in de bios halve zak M&M's op. (potc 3) Vond mn buik wat minder, buikpijn en hele tijd rommelen en hij stond bol van de gassen.
Vandaag wat beter, ontbeten met croissantjes, en daarnet lekkere koek op. Ga nu naar mijn vriend toe, mag daar voor de eerste keer blijven logeren, en dan morgen naar een verjaardag van zijn tante/oom ofzo? Naja, ik vind het gewoon superleuk
Oh, van mijn slechte dagje ben ik nog geen grammetje aangekomensnap er nix van ... zelfs mn buik ziet er nog gewoon relatief plat uit
(Summer here I come
)
Zo snel merk je dat ook niet. Maar meestal kom je ook niet echt aan van 1 dag vreten. Je moet er alleen ook weer niet zo blij over worden dat je daarna elke dag zo gaat eten, want dan blijft je buik helaas niet platquote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Oh, van mijn slechte dagje ben ik nog geen grammetje aangekomensnap er nix van ... zelfs mn buik ziet er nog gewoon relatief plat uit
(Summer here I come
)
Heel veel mis met croissantjes!quote:
Niet met zelfgemaakte mini's .. en dan maar 2 eten omdat je geen honger hebtquote:
Die kaasburgers gooi ik altijd in de oven, bakpapiertje eronder...10 minuutjes op 200 graden..even keren. Wel opletten aan het eind, soms ploffen ze en loopt de kaas eruit.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:56 schreef colette het volgende:
-knip-
Ik had gister trouwens een vegetarische kaasburger van de appie, dat was best lekker, maar echt hoerevet, het zoog direct al de olie op die ik in de pan had gedaan, dus dat doe ik niet zo snel meer
Goeie tip (het stond eigenlijk ook op de verpakking, dat je het in de oven moest doen, maar daar keek ik pas op toen de olie al heet was, m'n groenten al gaar en de oven niet voorverwarmd......., dus het was wel een beetje m'n eigen foutquote:Op zondag 27 mei 2007 18:49 schreef Ils het volgende:
[..]
Die kaasburgers gooi ik altijd in de oven, bakpapiertje eronder...10 minuutjes op 200 graden..even keren. Wel opletten aan het eind, soms ploffen ze en loopt de kaas eruit.
Ja.. bedoel meer ideetjes / alternatieven voor op die momenten van de lekkere trek..quote:Op zondag 27 mei 2007 21:57 schreef Quinazoline het volgende:
Dat is zo een beetje moeilijk te zeggen denk ik. Wat eet je normaal op een dag? Misschien dat we aan de hand daarvan tips kunnen geven.
Want niet te veel chips/koek/snoep/alcohol/frisdrank, 2 stuks fruit, 2 ons groente, goed ontbijten, genoeg (water) drinken en veel bewegen had je vast zelf al bedacht.
dus het beviel wel goedquote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat een stilte hier de laatste dagen.
Ik heb net m'n eerste hardlooples gehad in het stadspark. 1 min hardlopen, 2 min wandelen etc. Heb er maar twee extra sessies aan vastgeplakt, omdat we toch een eindje van huis waren en heb zelfs 1 keer 2 min achter elkaar gelopen
.
Beetje spierpijn en ik had me iets te warm aangekleed, maar het was erg cool.
Vorig jaar hield ik het veel minder goed vol en ging ik onvoldoende voorbereid de hort op. Het maakt echt uit als je weet waar je rekening mee moet houden tijdens het lopen (hardloopschema, niet te kort van te voren eten etc).
Zeker!! Heb ik ook altijd last van als ik net weer be begonnen met hardlopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:39 schreef Thrilled het volgende:
ik heb de laatste dagen echt veel last van mn scheenbenen, dit komt 99% zeker door het hardlopen (overbelasting) alleen het voelt alsof mn botten gescheurd zijnecht niet prettig
ben benieuwd of ik ook spierpijn heb morgenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:39 schreef Thrilled het volgende:
ik heb de laatste dagen echt veel last van mn scheenbenen, dit komt 99% zeker door het hardlopen (overbelasting) alleen het voelt alsof mn botten gescheurd zijnecht niet prettig
ik weet ook nog niet op welk schema ik nu weer ga beginnen want een en twee minuten is echt te makkelijk nu voor me dus denk dat ik kijk hoe ik met 3 minuten achter elkaar doe en dan sneller opbouwen dan normaalquote:Op maandag 28 mei 2007 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh, beviel heel goed ja. Maar ja, ik was wat te ver van huis afgedwaald, dus ik vond dat ik nog wel 2 minuutjes kon gaan hardlopen
. Na de 1e minuut hardlopen dacht ik: "Oh, is dat alles? Zo kan ik ook wel 2 min achter elkaar
", maar op den duur werd het toch wel zwaarder
. Had stopwatch mee en op een gegeven moment hadden we 1 minuut gelopen (samen met Mark dus) en ik zei niet dat de minuut om was. Zo had hij ongemerkt ook 1,5 minuut hardgelopen tot hij erachter kwam dat de minuut allang voorbij was
.
Heb je m'n actiefoto al gezien trouwens?.
Je kunt ook het schema van Maarten nemen. Die gaat nu voor 30 min hardlopen ipv 20.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet ook nog niet op welk schema ik nu weer ga beginnen want een en twee minuten is echt te makkelijk nu voor me dus denk dat ik kijk hoe ik met 3 minuten achter elkaar doe en dan sneller opbouwen dan normaal
en de foto werkt niet voor me...
nu werkt ie wel, leuke fotoquote:Op maandag 28 mei 2007 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook het schema van Maarten nemen. Die gaat nu voor 30 min hardlopen ipv 20.
Oh, raar dat die foto het niet doet, want die 'UFO' zie je wel hè? Er waren gisteren ook al mensen die hem niet konden zien, maar ik dacht dat het opgelost was. Hij staat ook in m'n fotoboek. Doet 'ie t daar wel?
Daar mag Maarten mooi zelf antwoord op gaan geven, want ik heb geen ideequote:Op maandag 28 mei 2007 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nu werkt ie wel, leuke foto
en wat is zijn schema dan precies?
ik heb zelf wel een schema dus dat is niet nodigquote:Op maandag 28 mei 2007 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar mag Maarten mooi zelf antwoord op gaan geven, want ik heb geen idee. Of je registreert je bij hardloopschema en kijkt zelf even naar de schema's die er zijn
.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
Natuurlijk niet, afvallen is voor meisjes
Dan lijkt me dat een geslachtsoperatie de enige oplossing is!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
Natuurlijk niet, afvallen is voor meisjes
Neuh, er zijn wel meer jongens hierquote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef Vicious_R het volgende:
Dan lijkt me dat een geslachtsoperatie de enige oplossing is!
ok danquote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Neuh, er zijn wel meer jongens hier![]()
Welkom!![]()
Ik denk het ook, maar aanmelden mag altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef dynamiet het volgende:
Ik denk dat het alleen niet zo veel zin heeft om me aan te melden bij Dieet-web omdat ik qua gewicht toch haast niks ga afvallen.
wat zijn we toch sportief hier in de ochtendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:
Mogge! Ik heb net weer eens gezwommen, meteen nagevraagd of het zwembad gisteren niet toch open was.
De ochtend is gewoon DE tijd om sportief te doen! Lekker wakker wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:57 schreef Miss_S het volgende:
wat zijn we toch sportief hier in de ochtend
dat vind ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
De ochtend is gewoon DE tijd om sportief te doen! Lekker wakker worden![]()
en dan ga je ook eens lekker buiten lopen, hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:50 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
net weer eens hardgelopen
ging erg goed, 8 minuten achter elkaar gelopen
had niet verwacht dat ik dat nog kon
heb dus vanmorgen 1,5 km voor het ontbijt gelopen
wil uiteindelijk 5 km in de ochtend gaan lopen dus moet het nog ff opbouwen
hier loopt niemand hard buitenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dan ga je ook eens lekker buiten lopen, hoor. 5 km achter elkaar kunnen hardlopen is niets om je voor te schamen
. En ik dacht dat iedereen merkt dat ik 1 minuut loop en dan weer wandel en dat ik dus een beginnelingetje ben. Maar dat is niet zo. Ik ben ook een stuk minder onzeker dan vorig jaar
.
Neuh, niemand merkt dat. Bedenk maar eens hoe goed jij let op Piet die misschien wel elke dag langs jouw huis komt rennen. Oh, je hebt Piet nog nooit gezien? Verbaast me nietsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
en dan ga je ook eens lekker buiten lopen, hoor. 5 km achter elkaar kunnen hardlopen is niets om je voor te schamen
. En ik dacht dat iedereen merkt dat ik 1 minuut loop en dan weer wandel en dat ik dus een beginnelingetje ben. Maar dat is niet zo. Ik ben ook een stuk minder onzeker dan vorig jaar
.
5 km moet te halen zijn in een half uur, volgens het podcast schema wel in elk gevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hier loopt niemand hard buitenook geen mooie omgeving
als ik op vakantie ben wil ik nog wel eens in de bossen gaan hardlopen
en 5km weet ik ook niet of ik dat haal, ik wil het alleen proberen
ja maar waarom buiten lopen als ik een dure loopband heb staan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
5 km moet te halen zijn in een half uur, volgens het podcast schema wel in elk gevalEn dat het geen mooie omgeving is kan geen excuus zijn, in rotterdam zie ik altijd wel wat mede hardlopers!
Gisteren slecht gedaan, had geen boodschappen en het eerste wat ik tegenkwam wat open was, was de ah2go en daar hadden ze natuurlijk geen fruit & groente meerMaar dat is dus al op, dus vandaag wordt het weer lekker en gezond
![]()
Dat ging ik ook bijna typen, maar ik dacht, dan komt er vast weer een hoop misinterpretatie en gezeik, dus deed ik dat maar nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef Plukie86 het volgende:
@ Miss_S: waarom dan een dure loopband gekocht als je ook gratis buiten kunt hardlopen?![]()
nou omdat ik in nederland woonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef Plukie86 het volgende:
@ Miss_S: waarom dan een dure loopband gekocht als je ook gratis buiten kunt hardlopen?![]()
mag wel hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat ging ik ook bijna typen, maar ik dacht, dan komt er vast weer een hoop misinterpretatie en gezeik, dus deed ik dat maar niet![]()
Ja hoor het is goed, maar de vorige keer dat ik iets enigzins kritisch zei werd er zo overheen gevallenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mag wel hoor
heb er net toch behoorlijk normaal antwoord op gegeven volgens mij
Hardlopen in de regen is juist lekker! Dan krijg je het tenminste niet zo snel te warm. Maar bij een stortbui wacht ik vaak ook nog wel eventjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
nou omdat ik in nederland woon
en mezelf ken als het regent ga ik niet buiten hardlopen
Ja dat zou ik ook wel eens allemaal willen weten van mezelf. Ik heb er alleen geen 600 euro voor over. Maar in september ga ik denk ik fitnessen, en dan zal ik erachter komen!quote:en ik vind het wel erg handig dat je er alles op bij kan houden, afstand, hardslag, snelheid, kcal verbranding
programma's lopen (bergop hardlopen ook erg lekker afentoe)
gewoon wandelen in de regen vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hardlopen in de regen is juist lekker! Dan krijg je het tenminste niet zo snel te warm. Maar bij een stortbui wacht ik vaak ook nog wel eventjes.
[..]
Ja dat zou ik ook wel eens allemaal willen weten van mezelf. Ik heb er alleen geen 600 euro voor over. Maar in september ga ik denk ik fitnessen, en dan zal ik erachter komen!
Inderdaad, erg handig. Lijkt me ook wel motiverend te werken als je je eigen gegevens kan zien. Heb er ook een tijd over nagedacht maar heb er de plaats en het geld niet voor op dit moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en ik vind het wel erg handig dat je er alles op bij kan houden, afstand, hardslag, snelheid, kcal verbranding
programma's lopen (bergop hardlopen ook erg lekker afentoe)
Verschil is wel dat je in een sportschool veel meer kan doen dan lopen. Weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie zijn sportscholen veel te duur vind ik, zelfs de studenten tarieven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gewoon wandelen in de regen vind ik wel lekkermaar hardlopen inet
en voor 600 euro heb je nog geen eens een goede loopband
maar naar een sportschool ben je uiteindelijk duurder uit
september pas??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Plukie86 het volgende:
. Maar in september ga ik denk ik fitnessen, en dan zal ik erachter komen!
Via de uni gok ikquote:
een goede loopband kost wel wat meer dan datquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hardlopen in de regen is juist lekker! Dan krijg je het tenminste niet zo snel te warm. Maar bij een stortbui wacht ik vaak ook nog wel eventjes.
[..]
Ja dat zou ik ook wel eens allemaal willen weten van mezelf. Ik heb er alleen geen 600 euro voor over. Maar in september ga ik denk ik fitnessen, en dan zal ik erachter komen!
lees: gratis.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Via de uni gok ikIs echt veel goedkoper dan een gewone sportschool (bij ons is fitnessen geloof ik 100 euro per jaar). Het punt is alleen dat ik fitnessen niet echt leuk vind, en dat het sportgebouw niet vlak bij de faculteit of mijn huis in de buurt ligt, dus dat is voor mij niet zo erg handig, anders had ik er zeker een abo genomen. Groepslessen zijn er ook vrij goedkoop.
ik zou alleen een fitnesskaart willen aanschaffen voor het gebruik van de loopband en dat lijkt me zonde van het geld. Ga niet een half uur heen en een half uur terug naar de ACLO om een half uurtje te lopen, terwijl ik dat, als ik buiten loop in het stadspark, allemaal in minder dan een uur kan doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef Plukie86 het volgende:
Waarom wachten tot september? Omdat dan het nieuwe collegejaar weer begint en ik voor een luttel bedrag lekker het hele jaar onbeperkt kan fitnessen. Nu is het me te duur, voor die 5 weken dat dit collegejaar nog duurt is het de moeite niet meer.
Dit is mij inderdaad ook wel eens door het hoofd geschoten. Hardlopen kost maar een halfuurtje, fitness kost meer tijd, ook door het er naar toe fietsen (10 min). Alhoewel ik daar wel meer dingen zou gaan doen dan alleen hardlopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:06 schreef Viking84 het volgende:
ik zou alleen een fitnesskaart willen aanschaffen voor het gebruik van de loopband en dat lijkt me zonde van het geld. Ga niet een half uur heen en een half uur terug naar de ACLO om een half uurtje te lopen, terwijl ik dat, als ik buiten loop in het stadspark, allemaal in minder dan een uur kan doen.
Nope, ik studeer nu aan de VU. Bodywork is niet van de Aclo dus, maar de Alco heeft wel bommen en bodypump en BBBB enzo, das dus gewoon hetzelfde. Helaas is sport bij de VU wel vele keren duurder dan bij de Aclo, maar de Aclo is zo belachelijk goedkoop dat het hier ook nog wel redelijk te doen is ondanks dat het een paar keer duurder is. (Wat dat betreft zou ik graag weer student in Groningen willen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Bodywork? Is dat ook van de Aclo?
Je krijgt geen twee kaarten, hoor. Sterker nog: je krijgt 0 kaarten. Je collegekaart wordt geACLOtiveerd en als je ook hebt betaald voor fitness, krijg je een sticker op je collegekaart.
Verder is fitness echt niks voor mij. Ik heb het bij een gewone sportschool geprobeerd, bij de ACLO... en het is zonde als je 50 euro betaalt en maar 1 of 2 keer gaat. Laat mij maar lekker groepslessen doen en thuis wat hardlopen en met gewichtjes klooien.
En waarom zou het hardlopen erbij in moeten schieten omdat je moet studeren? Je neemt toch wel eens pauze? Dan kan het wel eens heel lekker zijn om je studie even los te laten.
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef Sylvana het volgende:
Bubblegumbarbie, wat goed zeg, gefeliciteerd![]()
![]()
Hartstikke goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef BubblegumBarbie het volgende:
successtory
Ik had boulimia, mede dankzij dit topic eet ik nu gezond en regelmatig en heb ik het beter onder controle.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Hartstikke goedIk heb net even in je FoBo gekeken en ik zie het verschil ook echt heel goed!! (Dat boulimia tekeningetje is een grapje toch??)
Ik denk dat het bij jou er makkelijker zal afblijven dan bij iemand die met een crashdieet 15 kilo afvalt!
Lijkt me ook de enige manier: gezond en regelmatig eten gecombineerd met sport. Mensen die ik ken die een dieet begonnen zijn, zeggen allemaal dat het een week of 2 vol te houden is, en daarna komen ze meer gewicht bij dan ze verloren zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik had boulimia, mede dankzij dit topic eet ik nu gezond en regelmatig en heb ik het beter onder controle.Dus ook daarvoor bedankt. En om eerlijk te zijn ben ik begonnen met het ziekenhuisdieet, wat ik 2 weken volhield en toen ben ik over gestapt op de Fok! manier die iedereen hier hanteert. 5 x per dag, gezond eten, binnen een bepalde caloriehoeveelheid en sport.
Het bleef er bij mij wel af, omdat ik meteen overstapte op de Fok! manier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef Vicious_R het volgende:
[..]
Lijkt me ook de enige manier: gezond en regelmatig eten gecombineerd met sport. Mensen die ik ken die een dieet begonnen zijn, zeggen allemaal dat het een week of 2 vol te houden is, en daarna komen ze meer gewicht bij dan ze verloren zijn.
Snuffelen! Er zijn ook ananassen die groen blijven, maar toch rijp zijn. Als ie naar ananas ruikt, is het goed. Ruikt ie nergens naar, dan is ie niet rijp, en ruikt ie naar gist/drank/mufheid, dan is ie ook niet echt lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe weet ik trouwens of mijn ananas rijp is? Heb één uitgezocht die al voor iets meer dan de helft geel is, maakt dat wat uit?
goed zegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ging trouwens vanmiddag boodschappen doen met een knorrende maag, echt honger, en kwam thuis met havermout, yoghurt, fruit, groenten...
Stoer he![]()
![]()
Bij mij is het niet echt discipline, ik koop gewoon waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:51 schreef Plukie86 het volgende:
@ Alcarin:discipline! Heb ik ook, maar niet altijd.... Vandaag niet dus.
Maar wel een essentieel onderdeel van gezonderen!
Dan ga je er gewoon niet op staan. Verandert verder toch niksquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
ik durf niet op de weegschaal te gaan staan :x weekend was weer hopeloos.
Wat bij mij goed hielp in de supermarkt, was van te voren plannen wat ik de hele week wilde eten en hoeveel. Dat op een lijstje schrijven en alleen dat in huis halen. 9 van de 10 keer kwam ik niet eens in de buurt van het chocola en koekjes gedeelte en kom je ook niet in de verleiding. En na een poosje vond ik het trotse gevoel als je de chocola had laten liggen fijner dan het stukje chocola.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Bij mij is het niet echt discipline, ik koop gewoon waar ik zin in heb![]()
Als ik de keuze heb tussen een ananas of een reep chocolade, dan is die keus snel gemaakt![]()
truequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dan ga je er gewoon niet op staan. Verandert verder toch niks![]()
Op zich best goed, maar brood is dan niet echt vers meer (of gooide je dat in de vriezer?)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Wat bij mij goed hielp in de supermarkt, was van te voren plannen wat ik de hele week wilde eten en hoeveel.
Hopeloze weekenden heb je nodig, zodat je weer weet waar je het voor doet en daarna weer trots op jezelf kunt zijn als het weer goed gaat. Dus hopeloze weekenden bestaan niet, het is gewoon een weekendje vakantie van je dieet en iedereen is af en toe toe aan vakantie. Zeker zoals de meeste hier die een behoorlijk aantal maanden bezig gaan zijn met afvallen. Niemand houd dat helemaal vol.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
ik durf niet op de weegschaal te gaan staan :x weekend was weer hopeloos.
Id, in de vriezer. En om te voorkomen dat ik iets vergat maakte ik een lijstjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Op zich best goed, maar brood is dan niet echt vers meer (of gooide je dat in de vriezer?)
Zelf houd ik het liefste ook max. 2 maal per week boodschappen doen aan. Soms wordt dat toch wel 3, maar dan komt het vaak omdat ik nog iets vergeten was de vorige keer.
je denkt toch niet dat ik droge sla ga vreten? 2x gedaan, en na 3 happen hoef ik niet meer. Dikke doei hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Qwea, het valt mij op dat je echt heel vaak een uitzondering maakt als het gaat om ongezonde tussendoortjes...
Ja maar het is elk weekend opnieuw raak. Mn vent komt, hij neemt een zak chips bij de film en ik kan er dan niet vanaf blijvenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hopeloze weekenden heb je nodig, zodat je weer weet waar je het voor doet en daarna weer trots op jezelf kunt zijn als het weer goed gaat. Dus hopeloze weekenden bestaan niet, het is gewoon een weekendje vakantie van je dieet en iedereen is af en toe toe aan vakantie. Zeker zoals de meeste hier die een behoorlijk aantal maanden bezig gaan zijn met afvallen. Niemand houd dat helemaal vol.
Maar het niet op de weegschaal durven te staan is een bekend iets. Gewoon doen, je zult zien dat het meevalt, en al is er wat bij, heb je meteen extra motivatie om de volgende week door te komen.
uhuh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik droge sla ga vreten? 2x gedaan, en na 3 happen hoef ik niet meer. Dikke doei hoor.
Sla.. ???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik droge sla ga vreten? 2x gedaan, en na 3 happen hoef ik niet meer. Dikke doei hoor.
ik dacht dat je op de sla doelde. En wat betreft het weekend heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sla.. ???
Oh, maar het ging niet alleen om de slasaus hoor.
Laat ook maar... het viel mij op..
Ik ben zo blij dat mijn vent meedoet met lijnen. Ik had me geen raad geweten als er hier koeken en ships in de kasten zouden staan. Ik ga 's avonds wel eens opzoek naar eten. Maar er is gewoon niets in huis, dat maakt het zo makkelijk. Dan zet ik maar weer een kop thee..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik dacht dat je op de sla doelde. En wat betreft het weekend heb je helemaal gelijkik ben een hopeloze slappe vreetverslavende softy
![]()
Ik vermoed eerder dat ze doelt op de momenten dat ik weer in het weekend zit. Maar jij hebt ook gelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uhuh.
Maar ze bedoelt denk ik meer dat je dan iets anders zou moeten laten staan. Dus niet én Mars én slasaus.
Je hebt ook van die doorzichtige sladressing met azijn enzo, toch een lekker smaakje maar weinig kcal. 40 per 100ml ofzo, die ene lepel is dus verwaarloosbaar. Misschien een tip?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Optimel control werkt niet en lees het hier:
Een flesje van 150 ml bevat 45 kcal. Dit flesje moet om goed te werken een uur of 3 voor je vreetpartij ingenomen worden (die vreetbuien worden meestal niet gepland).
Stel dat je best veel eet, zeg 600 kcal.
Dan claimt optimel dat je maar liefst 10% minder eet!
hoppa 60 kcal minder, dat is dus nog maar 540 in je vreetbui.
Maar omdat zo'n flesje 45 kcal bevat heb je in mijn voorbeeld nog maar 15 kcal winst.
Je kan het evt. wel nemen bij je lunch ofzo ipv. een ander drankje, maar bovenop je normale patroon heeft het weinig zin.
Nou, bij mijn vent thuis is het dus ook wel zo, dan isser ook niks in huis behalve fruit. (afgezien van dit weekend want toen moest ie opeens stroopwafels en ander lekkers halenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn vent meedoet met lijnen. Ik had me geen raad geweten als er hier koeken en ships in de kasten zouden staan. Ik ga 's avonds wel eens opzoek naar eten. Maar er is gewoon niets in huis, dat maakt het zo makkelijk. Dan zet ik maar weer een kop thee..![]()
*doorstreept op lijstjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Optimel control werkt niet en lees het hier:
Een flesje van 150 ml bevat 45 kcal. Dit flesje moet om goed te werken een uur of 3 voor je vreetpartij ingenomen worden (die vreetbuien worden meestal niet gepland).
Stel dat je best veel eet, zeg 600 kcal.
Dan claimt optimel dat je maar liefst 10% minder eet!
hoppa 60 kcal minder, dat is dus nog maar 540 in je vreetbui.
Maar omdat zo'n flesje 45 kcal bevat heb je in mijn voorbeeld nog maar 15 kcal winst.
Je kan het evt. wel nemen bij je lunch ofzo ipv. een ander drankje, maar bovenop je normale patroon heeft het weinig zin.
Ja dat zou ik posten! Alleen: niemand van mijn werkgroep had dat onderwerp gekozenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:
iemand die al weet of die optimel control werkt?
Ja, maar op wie moet ik dan sago worden, ik doe zelf de boodschappen. En bij het boodschappen doen gooi ik beust geen troep in de kar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, bij mijn vent thuis is het dus ook wel zo, dan isser ook niks in huis behalve fruit. (afgezien van dit weekend want toen moest ie opeens stroopwafels en ander lekkers halen) maar het is voornamelijk bij mezelf thuis. Mn ouders doen de boodschappen, en er liggen nu 4 zakken chips,lion,koekjes en weet ik veel wat in de kast
dat opzoek gaan naar eten is herkenbaarIk word altijd enorm chago als er niks te eten is
![]()
Je hebt toch niet zoveel aan pubmed zonder abbonement? Of je kan zeker alleen de abstracts lezen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik posten! Alleen: niemand van mijn werkgroep had dat onderwerp gekozen. Ik weet het dus nog niet! Had zelf Yakult, wat voor een betere weerstand zou zorgen. Das dus nie waar, niet wetenschappelijk bewezen.
Als je het nog wilt weten: zoek even op wat de werkzame ingredienten moeten zijn en ga dan zoeken op Pubmed naar artikelen, dan kom je er wel achter. Geloof niet de studies die de fabrikant zelf aandraagt, resultaten worden wel eens anders geinterpreteerd.
Sommige artikelen zijn gratis te bekijken, andere heb je idd een abbonement voor nodig. Was ik even vergeten, via een inlogcode van de universiteit kan ik bij meer artikelen maar nog niet alle. Hangt van het tijdschrift af waarin het gepubliceerd is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Je hebt toch niet zoveel aan pubmed zonder abbonement? Of je kan zeker alleen de abstracts lezen?
"If you torture the data long enough, it will confess to anything you want."quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Plukie86 het volgende:
...Als je het nog wilt weten: zoek even op wat de werkzame ingredienten moeten zijn en ga dan zoeken op Pubmed naar artikelen, dan kom je er wel achter. Geloof niet de studies die de fabrikant zelf aandraagt, resultaten worden wel eens anders geinterpreteerd.
Tof!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef loveli het volgende:
"If you torture the data long enough, it will confess to anything you want."
daar kan Maarten zich ongetwijfeld in vinden, hè Maarten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
"If you torture the data long enough, it will confess to anything you want."
Vooral niet uit gaan rekenen wat zoiets op jaarbasis kost: daar kun je van op vakantie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef conleche het volgende:
Optimel control: ik heb het geprobeerd; het werkt niet en het is ook nog eens vies en duur. Do the math.....
Haha zoals jij het zegt, daar kan ik me eigenlijk wel goed in vinden. Ik heb soms gewoon een weekend dat ik 'vakantie' neem en gewoon eet wat ik lekker vind. Heel veel is dat vaak niet, en heel vet ook niet, omdat ik daar zo'n buikpijn van krijg .. dit weekend ook weer. Heerlijk Indisch gegeten maandag, en rest van het weekend ook genoten van harde broodjes enzo. Vandaag weer begonnen met 'afvallen' en dat gaat meteen weer prima. Voor de rest, heeeerlijk weekend gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hopeloze weekenden heb je nodig, zodat je weer weet waar je het voor doet en daarna weer trots op jezelf kunt zijn als het weer goed gaat. Dus hopeloze weekenden bestaan niet, het is gewoon een weekendje vakantie van je dieet en iedereen is af en toe toe aan vakantie. Zeker zoals de meeste hier die een behoorlijk aantal maanden bezig gaan zijn met afvallen. Niemand houd dat helemaal vol.
Maar het niet op de weegschaal durven te staan is een bekend iets. Gewoon doen, je zult zien dat het meevalt, en al is er wat bij, heb je meteen extra motivatie om de volgende week door te komen.
Op jezelfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar op wie moet ik dan sago worden, ik doe zelf de boodschappen. En bij het boodschappen doen gooi ik beust geen troep in de kar.
Meestal neem ik een rijstewafel of een lang vinger met een kop thee.
260 euro. Valt dus reuze mee. 2.50 per 4 flesjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:01 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Vooral niet uit gaan rekenen wat zoiets op jaarbasis kost: daar kun je van op vakantie.
Yups, heel erg. En dan word ik daar alleen maar meer depri en boos van, waar ik dus alleen maar ongelukkig van word. Ik heb die neiging ook, als ik gezond eet, en toch aankom. Daar kan ik dus echt niet tegen, dan zou ik de moed bijna opgeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:08 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie dat ook? Als het ff tegenzit met iets dat je je eigk gelijk vol wilt stoppen?
daarom heb ik ook meerdere apparatenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Vicious_R het volgende:
[..]
Verschil is wel dat je in een sportschool veel meer kan doen dan lopen. Weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie zijn sportscholen veel te duur vind ik, zelfs de studenten tarieven.
Toch is het goed van je dat je de discipline op kan brengen om dat thuis te doen; mij lukt dat niet. Heb altijd duizend andere dingen die ik moet doen (zoals achter de computer zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daarom heb ik ook meerdere apparaten
en daar ben ik goedkoper mee uit dan 5 jaar sportschool (die hier in de buurt zitten zijn dan ook wel duur)
toen ik alleen een crosstrainer had werkte het ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Toch is het goed van je dat je de discipline op kan brengen om dat thuis te doen; mij lukt dat niet. Heb altijd duizend andere dingen die ik moet doen (zoals achter de computer zitten) Ik heb én een crosstrainer thuis én een hometrainer: ik gebruik ze beiden nooit.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Alcarin het volgende:
Hihihi...
Ik heb een jurk aan die ik het laatst aan had toen ik 15 was. Toen stond ie wel. Naar mijn eindexamenfeest durfde ik hem niet aan te trekken vanwege uitstekende vetkwabben die wel erg goed te zien waren. En nu...staat ie nog beter dan toen ik 15 was![]()
Sterker nog, hij zit best ruim, vooral bij mijn taille heb ik stof over...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Alcarin het volgende:
Hihihi...
Ik heb een jurk aan die ik het laatst aan had toen ik 15 was. Toen stond ie wel. Naar mijn eindexamenfeest durfde ik hem niet aan te trekken vanwege uitstekende vetkwabben die wel erg goed te zien waren. En nu...staat ie nog beter dan toen ik 15 was![]()
Sterker nog, hij zit best ruim, vooral bij mijn taille heb ik stof over...
Dat was ook precies mijn reactie!quote:
Jeuj! Eerste avondeten? Wat dan wat dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Morgen weer weegdag. En donderdag weer avondeten
.
En wat ga je eten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Morgen weer weegdag. En donderdag weer avondeten
.
Dat wordt de lekkerste broccoli ooitquote:
Geldt ook voor jouw post! Ik ga eerst maar eens een bootcamp dvd doen in mijn pyama, dan heb ik otch gesport vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef Chicolate het volgende:
Wat hou ik toch van trainingenBen nu echt helemaal gek op sporten ...
Heerlijk 1,5 uur getraind (tkd) en toen had ik nog energie, gewoon nog uurtje gedaan met de hoge banden! Ben nu helemaal moe, druk bezig snel een groepswerkstuk voor morgen af te ronden (waarom kijkt niemand in het boekje en weet alleen ik dat we evaluatie enzo moeten) en zometeen lekker douchen![]()
@ kim: Wat ben jij lekker vrolijkgeniet van je broccoli over een paar dagen! Heerlijk als mensen hun positieve gevoel over brengen op andere mensen ...
oh, dat is wel erg vervelendquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De weegschaal is echt niet lief hier
Voor het eerst van mn leven gaf hij 57 kg :aan![]()
Toch maar die zakken chips bij mn vriend wat meer proberen te weerstaan en vanaf vrijdag weer naar de sportschool, dus dan mag ik flink mn best doen
Hier baal ik echt van
Dat is echt vervelend. Flink het luie zweet eruit werken dan maar he...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De weegschaal is echt niet lief hier
Voor het eerst van mn leven gaf hij 57 kg :aan![]()
Toch maar die zakken chips bij mn vriend wat meer proberen te weerstaan en vanaf vrijdag weer naar de sportschool, dus dan mag ik flink mn best doen
Hier baal ik echt van
Ach, je hebt ook een hele tijd niet kunnen sporten, dus dat is niet zo gek, denk ik. Gewoon weer rustig opbouwen met sporten en afbouwen met de chips, en dan komt het vast weer goed!quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef Chicolate het volgende:
@ kim: Wat ben jij lekker vrolijkgeniet van je broccoli over een paar dagen! Heerlijk als mensen hun positieve gevoel over brengen op andere mensen ...
Ik heb brood met kaas. En ik vind de kaas niet zo lekker eigenlijk. Vandaag boodschappen doen en iets lekkers maar weer halen.quote:
Dan zie je er uit zoals op je avatar?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Nou, je moet me anders niet 's ochtends tegenkomen voordat ik minimaal twee koppen koffie heb gehad.
Bewaar al je mail en noteer wanneer je gebeld hebt en met wie, en voeg die informatie bij in je stageverslag. Succes ermee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..] ik baal van m'n stage. Ik zit al sinds de meivakantie te wachten op spullen die ik nodig heb, maar ondanks talloze telefoontjes en mailtjes naar de school, wordt het maar niet verstuurd, terwijl ze steeds toezeggen dat te zullen doen. Ik word hier echt de dupe van, want ik kan m'n stage zo niet goed afronden, bleh
.
Ik heb al even contact opgenomen met m'n begeleider van de uni en hij heeft mij reeds toegezegd dat dit geen invloed zal hebben op mijn punten of de afronding van de stage. Ik moet nu in ieder geval zorgen dat alles wat ik heb in kwalitatief opzicht voldoet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Bewaar al je mail en noteer wanneer je gebeld hebt en met wie, en voeg die informatie bij in je stageverslag. Succes ermee.![]()
Van alle calorieen word je dik hoor. Alleen zit in dat fruit 2day spul ook vitamines en vezels (alhoewel ik dat laatste een beetje betwijfel) en dus is het veel gezonder om dat te nemen dan een reep. Ook zit er geen vet in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag weer fruit 2 day meegenomen uit het restaurant dit keer een andere smaak. Ook wel lekker, maar die van gister was echt wel lekkerder.
Er staat op dat er per flesje 110 calorieen in zitten, maar het lijkt mij toch niet dat je van dit soort calorieen dik wordt?
Gister heb ik een reep met mijn man gedeeld, 150 calorieen, kijk die calorieen zijn een stuk ongezonder. (Na het sporten mag je best een lekkertje, toch?)
Nee, een hele ananas is wel veel in 1x. Ik neem altijd een halve, en dat is al best veel. Maar wel lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb trouwens net mijn ananas geslacht! Ik dacht dat mensen hier zo'n ding in één keer opeten, maar ik vond mijn bord na een kwart snijden al vol! Ben nu een halve aan het eten, andere helft is voor morgen. En lekker! En het snijden viel ook wel mee, er zal zelfs een kaartje met gebruiksaanwijzing aan.![]()
Wat vreemd, dat je zo weinig fruit lust..quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het moeilijk om fruit te eten en ik lust eigenlijk alleen banaan. Aardbeien en meloen ook wel maar dat is niet iets wat je elke dag gaat halen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het moeilijk om fruit te eten en ik lust eigenlijk alleen banaan. Aardbeien en meloen ook wel maar dat is niet iets wat je elke dag gaat halen.
Het is super! Ik vind ananas uit blik al er lekker, maar dit is nog beter!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, een hele ananas is wel veel in 1x. Ik neem altijd een halve, en dat is al best veel. Maar wel lekkerGeweldig spul he?
![]()
Sorry, maar ook dat lust ik echt niet. Van paprika ga ik kokhalzen. Ik doe echt mijn best, maar groente en fruit zijn eigenlijk nooit echt aan mij besteed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat je zo weinig fruit lust..
Misschien kun je dan gewoon groenten gaan snacken om te compenserenWorteltjes, cherrytomaten, reepjes paprika..
![]()
Het kan, maar hij wordt niet zo lekker als een die je rijper koopt. Geler wordt ie in elk geval niet echt, als je 'm een tijdje bewaart, en veel smaakvoller ook niet...Wel wat zoeter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef Plukie86 het volgende:
Het is super! Ik vind ananas uit blik al er lekker, maar dit is nog beter!![]()
![]()
![]()
Ik = verslaafd nu. Morgen gauw weer naar de AH, ze zijn 1,29 deze week. Als ik nou een beetje een groene neem, kan ik 'm dan bewaren tot maandag?
Ik neem het flesje mee na de lunch. Ik neem het echt als tussendoortje in de middag. Verder snoepen, nee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Fruit niet lekker??
Oke, het kan. Lijkt me alleen wel lastig. Maar als je het zo bekijkt is het wel een goede oplossing. Vraag me alleen af waarom je fruit2day wel lust en fruit niet?
Ik zat er nog eens over te denken. Op zich is het een goed product. Je moet alleen wel kijken naar de manier waarop je dit in je voedingspatroon past. Als je zo een flesje bij de maaltijd neemt, hoef je geen fruit meer te eten. En kun je de andere (ongezonde?) dingen als tussendoortje nemen. En daar schiet je niks mee op.
Ik denk zelf dat het helemaal niet nodig is om fruit2day te eten/drinken, maar gewoon fruit als tussendoortje te nemen. Heb je dat ook maar weer gehad, en dat heb je nodig in tegenstelling tot een pakje sultana's of iets dergelijks. Denk dat fruit beter vult dan zo'n flesje, heb je ook meer 'eetplezier' aan.
(Verhaal is niet specifiek tegen Ticootje, meer in het algemeen).
It's all in your head...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik lust wel tomatensoep en jus d'orange, maar geen tomaten en geen sinasappels![]()
Ja dat kan best wel hoor. Ik eet nu al veel meer als dat ik deed. Ik heb een lange tijd gewoon helemaal geen groente en fruit gegeten.quote:
Waarom is je bloed daarop onderzocht dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef Ticootje het volgende:
Na diverse bloedonderzoeken is toch nog niet naar voren gekomen dat ik vitamines mis...
Mijn bloed is ongeveer op alles onderzochtquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:23 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Waarom is je bloed daarop onderzocht dan?
Das een BMI van 19,5. Laag?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef Ticootje het volgende:
De 65 komt hier in zicht. Gister had ik gewogen, maar nog niet naar de wc geweest. Maar vanmorgen na toiletbezoek... 65,5!!! jeee. Ik heb nu wel mijn streven aangepast. Ik wil toch echt voor de 55 kilo gaan. Dus dan heb ik nog een kilo of 10 te gaan. Ik denk dat ik met het hele project een jaartje bezig ben.
oh... ja. Nee ik wil geen ondergewicht kweken. Ik denk dat ik een beetje te ver doorsla.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:35 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Das een BMI van 19,5. Laag?
( Ik zat het lijstje eens te bestuderen, vandaar dat ik erop kwam).
Als ik naast jou sta dan moet je gewoon naar beneden kijken....quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik naast jou sta dan moet je gewoon naar beneden kijken....
Zilvervliesrijstquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef Qwea het volgende:
godver, ik wilde wat simpels eten en toch een beetje gezond.Wilde ik rijst met zooi maken, zit alleen in 100gr rijst al 355 kcal![]()
![]()
Het is niet té laag, de ondergrens die het voedingscentrum hanteert is 18,5, dan heb je ondergewicht. Maar daar kom je met 19,5 dicht bij. Om geen ondergewicht te hebben mag je 52,5 kilo wegen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oh... ja. Nee ik wil geen ondergewicht kweken. Ik denk dat ik een beetje te ver doorsla.
Ik zit net te kijken naar http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html En toch als ik naar de 55 wil gaan, is dat niet een te laag bmi...
Ik wil ook ananas!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Morgen gauw weer naar de AH, ze zijn 1,29 deze week. Als ik nou een beetje een groene neem, kan ik 'm dan bewaren tot maandag?
?? Waarom eet je dan een ijsje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:08 schreef Chicolate het volgende:
Maar ... net wel heerlijk festini perenijsje van wel 50 kcal op(anders te weinig kcal vandaag xD en het is superlekker)
Die 350 cal zijn per 100 gr. ongekookte rijst en dat is voor 1 persoon teveel. Ik neem altijd 50 gr. ongekookte rijst, dat is voor mij voldoende. Dan zit je aan zo'n 175 cal en dat klinkt alweer een stuk beter toch!?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef Qwea het volgende:
godver, ik wilde wat simpels eten en toch een beetje gezond.Wilde ik rijst met zooi maken, zit alleen in 100gr rijst al 355 kcal![]()
![]()
foto?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft ook een festini ijsje op, aardbeien.
En vanmiddag een broodje zoals in italie: met gegrilde aubergine en sla en bruschetta, echt erg lekker![]()
Heb ook m'n haar geverfd, maar het is niet echt volgens het pakje geworden, das wel minder![]()
Ik weet niet wat er op het pakje stond qua kleur, maar dit staat je goed en je hebt een mooie kleur ogen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat m'n ogen nu wel heftiger groen lijken?
Dankjewel, en ja soms is m'n haar wel tof, maar soms is het veel te veel en vervelendquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef Sylvana het volgende:
Staat je leuk hooren idd erg groene ogen ja
Ik zit nu al aan het avondeten ( penne carbonara, stoommaaltijd) omdat ik over een kwartier al weer naar Nijkerk moet.
Morgen wordt het Chinese Zoetzuur, dus lekker veel groenten en van het weekend Hokkien Mie
Bij 4 Conimex producten kreeg je een gratis Conimex kookboekje met 75 recepten, dus maar even 4 producten gehaald vandaag, komt toch wel op hier
Je kan je avondtussendoortje verplaatsen naar nu en dan in de avond nog lekker koken? Want anders zit je wel een vrij lange tijd zonder eten, zelf word ik altijd wel vervelend als ik echt trek heb en dan nog sporten erbij is het echt wel nodig dat er in elk geval iets tussen zit, maar als jij tot half 9 zonder eten kunt nog kan dat evt. ook natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Staat je idd goed, veiligheidsspeldje. Ik ben al aan het eten, want ik moet straks dus sporten. Vind het maar niks om zo vroeg te eten. Zou liever na het sporten gaan eten (om 20:30 dus), maar ik weet niet of dat wel een goed idee is? Ik ga tussen 23:00 en 0:00 naar bed.
ik heb nooit een avondtussendoortje, maar zou idd nog wel wat fruit kunnen eten om een uur of 17quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je kan je avondtussendoortje verplaatsen naar nu en dan in de avond nog lekker koken? Want anders zit je wel een vrij lange tijd zonder eten, zelf word ik altijd wel vervelend als ik echt trek heb en dan nog sporten erbij is het echt wel nodig dat er in elk geval iets tussen zit, maar als jij tot half 9 zonder eten kunt nog kan dat evt. ook natuurlijk![]()
IK HEB GEKOCHT. 0.99 cent bij de super de boerquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil ook ananas!Snel aan mijn mama vertellen dat ze ananasses moet gaan kopen ...
Hehe omdat dat het enige was dat ik op dat moment binnen kon houden ... kon even geen vast voedsel aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
?? Waarom eet je dan een ijsje?
Ja ik wilde het niet zeggen maar ik kon het niet laten, sorry.
Wow, niet eens 1 cent!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:31 schreef Qwea het volgende:
0.99 cent
Hoeveel ananassen eten sommigen hier wel in een weekquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ga morgen ook weer even ananassen scoren dan.
Ben het helemaal met je eens. Hetzelfde met bananen, sommige mensen eten geen bananen als ze af willen vallen. Ik wel, een banaan vult goed en is lekker! Vooral dat eerste voorkomt dat ik later op zoek ga naar ander voedsel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Even nagekeken: mango en druiven is beide 56 kcal/100 gram! Waar maakt die sonja bakker zich druk om zeg, dat je die niet teveel mocht eten![]()
Ja, en dan wel een eierkoek aanradenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Even nagekeken: mango en druiven is beide 56 kcal/100 gram! Waar maakt die sonja bakker zich druk om zeg, dat je die niet teveel mocht eten![]()
Een ananas opvreten is NOOIT een probleem!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
ik zit op 1497 kcal, is het een probleem als ik een hele ananas opvreet?
mooi,aangezien ik toch maar wat ananas heb gepakt. Verdomme wat is dat lekker spulquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Een ananas opvreten is NOOIT een probleem!![]()
Probeer het 1x en je bent one of usquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:06 schreef STING het volgende:
Oh my gawd, ananas junkies!!
quote:
Maaar...als die ananas nou groter is dan gemiddeld, dan laat je heel veel geweldig ananasspul binnen aan de schil zittenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef Chicolate het volgende:
Uhm ik heb zo'n ding, dan onthoofd je de ananas eerst, en dan dat ding erop, ronddraaien ... hij draait zich naar binnen, en dan omhoog trekken: alle plakken komen mee omhoog en je hebt een uitgeholde ananas over![]()
that's right.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Maaar...als die ananas nou groter is dan gemiddeld, dan laat je heel veel geweldig ananasspul binnen aan de schil zitten![]()
ja, das kut, maar dat gebeurt nu eenmaal. Gewoon doorzetten en niet te vaak uitzonderingen maken dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme. Van 84.5 naar 86.2
Ik had keihonger en wou 2 broodjes 20+ kaas nemen. Ik heb ze maar snel weer terug gemikt
Preciesquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
that's right.
Maar dat snijd ik er met een mesje uit, vervolgens ruk in de schil in partjes en schraap met m'n tanden de rest van de schil af.
En heb de rest vd dag zere mondhoeken.
Ja dat dacht ik ook dus. Maar zoals Chicolate het omschrijft klinkt het wel heel handig! Misschien ook maar eens kopen, als nieuwe ananasverslaafde. Maar hoelang kun je de 'uitgehakte' ananasschijven dan bewaren en hoe? Ik kan zo'n ding echt niet in één keer op hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Maaar...als die ananas nou groter is dan gemiddeld, dan laat je heel veel geweldig ananasspul binnen aan de schil zitten![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, das kut, maar dat gebeurt nu eenmaal. Gewoon doorzetten en niet te vaak uitzonderingen maken dus.
met honger naar bed gaan is ook niet fijn. Eet nou maar gewoon nog een broodje en bedenk dat je vanaf morgen anders kunt gaan doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]Je hebt gewoon gelijk
![]()
Tis niet verstandig om nog een broodje te eten hea? of wel?
Ik heb zo;n trek :S
Eet! Anders kun je niet slapen. Waarom heb je nu honger? Te weinig gegeten vanavond? Of iets anders? Anyway, zoals Viking al zei: morgen anders doen, dan is er weer een nieuwe dag!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:
Ik heb zo;n trek :S
Qwea, ik denk dat je vaak honger hebt omdat je te weinig eet. Jij haalt je calorieen soms uit wat ongezonde dingen, maar die tellen wel heel hard op. Zo kan het zijn dat je op een 1500 cal. dag maar weing gezonde vullende dingen eet. Snap je wat ik bedoel? Stel je eet een patatje van 500 cal. dat vult ongeveer even veel als een boterham met beleg en een stuk fruit van 200 cal. Je zit dan bij wijze van spreke na 1 patatje, 1 magnum, een milkshake en een hamburger al op je hele dagrantsoen. Dus je moet proberen om die 1500 cal per dag vol te stoppen met vullende gezonde dingen als volkoren brood, veel groenten 2x fruit een beetje vlees of vis en wat yoghurt of ander zuivel. Daar kan je dan best veel van eten en zal je minder honger hebben. Wat bij mij ook nog wel eens helpt als ik een bijna onbedwingbare trek heb: een grote pot thee zetten en daar dan een paar koppen van nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gegeten. Ik weet niet waarom ik honger heb :S Ik heb ALTIJD honger. Ik wil eigenlijk voor morgen een dieetplan op papier zetten. Met wat ik s'ochtends/'s middags en als tussendoortjes mag eten.
Ik zal het morgen even maken en dan hier neer pleuren, dan kunnen jullie me eventueel tips oid geven
Ook toen ik goed opweg was kon ik niet veel eten. Met mn cornflakes, 2 a 3 plakken brood, avond eten en 2 a 3 stuks fruit zit ik wel aan mn kcal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Qwea, ik denk dat je vaak honger hebt omdat je te weinig eet. Jij haalt je calorieen soms uit wat ongezonde dingen, maar die tellen wel heel hard op. Zo kan het zijn dat je op een 1500 cal. dag maar weing gezonde vullende dingen eet. Snap je wat ik bedoel? Stel je eet een patatje van 500 cal. dat vult ongeveer even veel als een boterham met beleg en een stuk fruit van 200 cal. Je zit dan bij wijze van spreke na 1 patatje, 1 magnum, een milkshake en een hamburger al op je hele dagrantsoen. Dus je moet proberen om die 1500 cal per dag vol te stoppen met vullende gezonde dingen als volkoren brood, veel groenten 2x fruit een beetje vlees of vis en wat yoghurt of ander zuivel. Daar kan je dan best veel van eten en zal je minder honger hebben. Wat bij mij ook nog wel eens helpt als ik een bijna onbedwingbare trek heb: een grote pot thee zetten en daar dan een paar koppen van nemen.
die had ik echt weggetyft hoor, na de schrik van vanochtend (of was het gisteren?)quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik had nog 1 aangebroken zak chips, die heb ik opgegeten, en nou komt er gewoon geen chips meer in huis
En mag jij dan niet overmorgen naar de sportschool?? Moet je kijken, dan vliegen die kilo's er zo weer af. Tenminste als je vanaf nu ophoudt om de Lay's-fabriek te sponsoren!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik had nog 1 aangebroken zak chips, die heb ik opgegeten, en nou komt er gewoon geen chips meer in huis
neuh, dat vind ik zonde van mn geldquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die had ik echt weggetyft hoor, na de schrik van vanochtend (of was het gisteren?)
Sterkte ermeequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu wel aan een wodkaatje, want ik hoorde net van mijn vader dat mijn stiefmoeder in het ziekenhuis is opgenomen omdat ze al een paar dagen bloed op aan het hoesten was. Ik hoop maar dat het niets ernstigs is. Ze gaan haar morgen onderzoeken dus dan weten we hopelijk meer. Dat doet me denken aan jouw vader, Sylvana, hoe is het daar nu mee?
Begrijp ik uit jouw verhaal dat je vader en moeder niet meer samen zijn? Voor mijn vader zou het ook een ramp zijn als er wat mijn met stiefmoeder zou gebeuren, want hij heeft een ernstige spierziekte en kan ook absoluut niet zonder hulp. Nu klinkt het weer heel onaardig tegenover haar, maar zo bedoel ik het niet hoor, want zij is echt een schat. Maar ik maak me nu zorgen over 2 dingen tegelijk. Ik heb even gegoogeld en het kan ook een gesprongen ader zijn en dan is het niet zo ernstig, ik ga maar even kijken of Isabeau nog ergens is, die weet misschien wat meer te vertellen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sterkte ermee
Met mijn vader gaat het wel goed, hij heeft geen logopedie meer, nog wel fysiotherapie. Hij zit nu in een appartement in het verpleeghuis, met een woonkamer, keuken, badkamer en 2 slaapkamers, maar 11 juni moet hij daar weg en gaat hij naar een gewone kleine 1 persoonskamer en moet hij gewoon naar de badkamer op de gang enzo. Maar dat is ook maar tijdelijk, dus ga hem wat informatie geven over een project van mijn werk in de buurt van hem. Ik werk dus als ADL-assistente, en dan heb je dus appartementen die je gewoon huurt van de woningstichting en kun je hulp oppiepen, zoveel hulp als je wilt, en dat leek me vader ook wel wat, dus daar gaan we even naar kijken of hij daar voor in aanmerking kan komen
Zou dit een beetje goed zijn? of te weinig?quote:Dieetplan
09:30 Cornflakes met yoghurt en een beetje suiker. Water.
12:00 2 volkorenbrood met light jam of 20+ kaas. Water/thee zonder suiker.
13:30 Stukje fruit. Apppel/mandarijn/sinaasappel/peer of ananas.
15:00 Stukje fruit. Apppel/mandarijn/sinaasappel/peer of ananas.
16:30 Warm eten
19:00 1 Volkoren brood met jam of kaas
20:00 / 20:30 Fruitsalade met peer,kiwi/appel,mandarijn,ananas
aantal kilocalorieën: 1157
Ik drink heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms optimel drink. Ik lust geen melk of milk en fruit. Enkel chocolade melk, en dat mag ik dus nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Qwea, dit is wel wat ik ongeveer per dag eet.
Alleen bij de lunch neem ik altijd een beker melk en 's morgens neem ik yakult. Calcium heeft namelijk een positieve invloed op het afvallen. (heb ik gehoord)
Je eet 's avonds heel vroeg, dus als je daarna nog een boterham eet is dat helemaal niet zo erg. Het is beter dan een zak chips wegeten.
quote:
SB laat je van die nutteloze tussendoortjes eten, waardoor je later op de dag gewoon honger krijgt. Je kan inderdaad beter meer fruit eten of 's avonds meer groente. Dan zit je vol en het vult allemaal beter dan je krentenkoekje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:59 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, lekker gezond en geen 'nutteloze' dingen. Je houdt hiermee wel ruimte over om af en toe eens iets extra's te nemen, als je een verjaardag ofzo hebt.
Waarom eet je zo vroeg 's avonds?
Het lijkt ook vrij veel op wat ik altijd eet, maar die ene boterham 's avonds eet ik al bij de lunch (3 in totaal dus). En in het weekend lukt het me niet altijd om gezond te doen, ontbijt blijft wel altijd gelijk maar dan eet ik nog wel eens afbakbroodjes met brie of kruidenboter, een stuk cake, frisdrank en iets ongezonder avondeten. Maar das de schuld van vriendje.
Omdat mn ouders om 17u moeten werken. Gelukkig eet ik van de zomer pas tegen 18u a 18:30, aangezien ik dan bij vriendlief zit. Dus dan kan ik mn dieetplan opnieuw gaan makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:59 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, lekker gezond en geen 'nutteloze' dingen. Je houdt hiermee wel ruimte over om af en toe eens iets extra's te nemen, als je een verjaardag ofzo hebt.
Waarom eet je zo vroeg 's avonds?
Het lijkt ook vrij veel op wat ik altijd eet, maar die ene boterham 's avonds eet ik al bij de lunch (3 in totaal dus). En in het weekend lukt het me niet altijd om gezond te doen, ontbijt blijft wel altijd gelijk maar dan eet ik nog wel eens afbakbroodjes met brie of kruidenboter, een stuk cake, frisdrank en iets ongezonder avondeten. Maar das de schuld van vriendje.
* Qwea is fruit addictedquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
SB laat je van die nutteloze tussendoortjes eten, waardoor je later op de dag gewoon honger krijgt. Je kan inderdaad beter meer fruit eten of 's avonds meer groente. Dan zit je vol en het vult allemaal beter dan je krentenkoekje.
Boodschappen er op aan passen, en ouder indoctrineren met gezond eten. Dan moet het lukken toch? En boodschappen voor het vriendje doen, dan kan hij ook geen lekkers kopen (dat moest ik ook maar eens gaan doen, maar dan gaat ie zeuren dat er geen cake isquote:
Pcies, en het is niet alleen dat die tussendoortjes minder vullen, maar ook minder vitamines en andere essentiele stoffen leveren die je wel nodig hebt omdat je al minder eet. Eén van de redenen dat ik tegen SB ben met haar eierkoeken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
SB laat je van die nutteloze tussendoortjes eten, waardoor je later op de dag gewoon honger krijgt. Je kan inderdaad beter meer fruit eten of 's avonds meer groente. Dan zit je vol en het vult allemaal beter dan je krentenkoekje.
Mja maar het is eigenlijk toch stom? Wij willen dieeten en verplichten onze mannen om mee te doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Boodschappen er op aan passen, en ouder indoctrineren met gezond eten. Dan moet het lukken toch? En boodschappen voor het vriendje doen, dan kan hij ook geen lekkers kopen (dat moest ik ook maar eens gaan doen, maar dan gaat ie zeuren dat er geen cake is)
Wrom? Het is niet dieeten, maar gezond eten. Daar kunnen dequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja maar het is eigenlijk toch stom? Wij willen dieeten en verplichten onze mannen om mee te doenWe horen er gewoon af te blijven
![]()
![]()
Nou, de mijne is best mager, dus die mag wel wat meer vet op zn pens krijgen heurquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:23 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Wrom? Het is niet dieeten, maar gezond eten. Daar kunnen de's best aan meedoen vind ik. Ze beseffen gewoon nog niet helemaal dat een stuk cake van 5 cm dik gewoon ongezond is.
Maar niet in z'n aders toch? Cake en koekjes zitten vol met verzadigd vet en dat vet heeft dus de neiging om in je aders te blijven kleven, met alle mogelijke ellende vandien. Als hij aan wil komen moet hij eigenlijk hetzelfde eten als wij, maar dan grotere hoeveelheden en wat vaker vette vis en zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de mijne is best mager, dus die mag wel wat meer vet op zn pens krijgen heur
Hij lust geen visquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar niet in z'n aders toch? Cake en koekjes zitten vol met verzadigd vet en dat vet heeft dus de neiging om in je aders te blijven kleven, met alle mogelijke ellende vandien. Als hij aan wil komen moet hij eigenlijk hetzelfde eten als wij, maar dan grotere hoeveelheden en wat vaker vette vis en zo.
Ja en hij hoeft niet te bezuinigen op rijst en aardappels en zo. Hij moet de verhoudingen aanhouden van:quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij lust geen visMaar als hij dus aan wil komen moet hij bv 4 plakken brood tussen de middag eten? En 1.5 bord groente? Hij is best mager men
hij had een knuffelbuikje, maar hij is zn auto ff kwijt en moet nu fietsen naar de trein, dus dat buikje is grotendeels weer weg
volkorenbrood. MikeyMo had vant weekend van dat donkere bruine brood met pitten van de AH. Wat ranzigquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net maar alvast een boterhammetje gegeten. Hier lunchen we altijd om half 1, maar dat vis echt heel laat!
Oh en qwea, ik weet niet wat voor brood je eet, maar ik ben nu overgestapt naar de meergranen variant. Dat vult echt beter dan witbrood.
ja die!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Ticootje het volgende:
Pain de boulonge?? Die vind ik dus wel lekker, met filet american.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |