It's all in your head...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik lust wel tomatensoep en jus d'orange, maar geen tomaten en geen sinasappels![]()
Ja dat kan best wel hoor. Ik eet nu al veel meer als dat ik deed. Ik heb een lange tijd gewoon helemaal geen groente en fruit gegeten.quote:
Waarom is je bloed daarop onderzocht dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef Ticootje het volgende:
Na diverse bloedonderzoeken is toch nog niet naar voren gekomen dat ik vitamines mis...
Mijn bloed is ongeveer op alles onderzochtquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:23 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Waarom is je bloed daarop onderzocht dan?
Das een BMI van 19,5. Laag?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef Ticootje het volgende:
De 65 komt hier in zicht. Gister had ik gewogen, maar nog niet naar de wc geweest. Maar vanmorgen na toiletbezoek... 65,5!!! jeee. Ik heb nu wel mijn streven aangepast. Ik wil toch echt voor de 55 kilo gaan. Dus dan heb ik nog een kilo of 10 te gaan. Ik denk dat ik met het hele project een jaartje bezig ben.
oh... ja. Nee ik wil geen ondergewicht kweken. Ik denk dat ik een beetje te ver doorsla.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:35 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Das een BMI van 19,5. Laag?
( Ik zat het lijstje eens te bestuderen, vandaar dat ik erop kwam).
Als ik naast jou sta dan moet je gewoon naar beneden kijken....quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik naast jou sta dan moet je gewoon naar beneden kijken....
Zilvervliesrijstquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef Qwea het volgende:
godver, ik wilde wat simpels eten en toch een beetje gezond.Wilde ik rijst met zooi maken, zit alleen in 100gr rijst al 355 kcal![]()
![]()
Het is niet té laag, de ondergrens die het voedingscentrum hanteert is 18,5, dan heb je ondergewicht. Maar daar kom je met 19,5 dicht bij. Om geen ondergewicht te hebben mag je 52,5 kilo wegen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oh... ja. Nee ik wil geen ondergewicht kweken. Ik denk dat ik een beetje te ver doorsla.
Ik zit net te kijken naar http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html En toch als ik naar de 55 wil gaan, is dat niet een te laag bmi...
Ik wil ook ananas!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Morgen gauw weer naar de AH, ze zijn 1,29 deze week. Als ik nou een beetje een groene neem, kan ik 'm dan bewaren tot maandag?
?? Waarom eet je dan een ijsje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:08 schreef Chicolate het volgende:
Maar ... net wel heerlijk festini perenijsje van wel 50 kcal op(anders te weinig kcal vandaag xD en het is superlekker)
Die 350 cal zijn per 100 gr. ongekookte rijst en dat is voor 1 persoon teveel. Ik neem altijd 50 gr. ongekookte rijst, dat is voor mij voldoende. Dan zit je aan zo'n 175 cal en dat klinkt alweer een stuk beter toch!?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef Qwea het volgende:
godver, ik wilde wat simpels eten en toch een beetje gezond.Wilde ik rijst met zooi maken, zit alleen in 100gr rijst al 355 kcal![]()
![]()
foto?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft ook een festini ijsje op, aardbeien.
En vanmiddag een broodje zoals in italie: met gegrilde aubergine en sla en bruschetta, echt erg lekker![]()
Heb ook m'n haar geverfd, maar het is niet echt volgens het pakje geworden, das wel minder![]()
Ik weet niet wat er op het pakje stond qua kleur, maar dit staat je goed en je hebt een mooie kleur ogen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat m'n ogen nu wel heftiger groen lijken?
Dankjewel, en ja soms is m'n haar wel tof, maar soms is het veel te veel en vervelendquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef Sylvana het volgende:
Staat je leuk hooren idd erg groene ogen ja
Ik zit nu al aan het avondeten ( penne carbonara, stoommaaltijd) omdat ik over een kwartier al weer naar Nijkerk moet.
Morgen wordt het Chinese Zoetzuur, dus lekker veel groenten en van het weekend Hokkien Mie
Bij 4 Conimex producten kreeg je een gratis Conimex kookboekje met 75 recepten, dus maar even 4 producten gehaald vandaag, komt toch wel op hier
Je kan je avondtussendoortje verplaatsen naar nu en dan in de avond nog lekker koken? Want anders zit je wel een vrij lange tijd zonder eten, zelf word ik altijd wel vervelend als ik echt trek heb en dan nog sporten erbij is het echt wel nodig dat er in elk geval iets tussen zit, maar als jij tot half 9 zonder eten kunt nog kan dat evt. ook natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Staat je idd goed, veiligheidsspeldje. Ik ben al aan het eten, want ik moet straks dus sporten. Vind het maar niks om zo vroeg te eten. Zou liever na het sporten gaan eten (om 20:30 dus), maar ik weet niet of dat wel een goed idee is? Ik ga tussen 23:00 en 0:00 naar bed.
ik heb nooit een avondtussendoortje, maar zou idd nog wel wat fruit kunnen eten om een uur of 17quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je kan je avondtussendoortje verplaatsen naar nu en dan in de avond nog lekker koken? Want anders zit je wel een vrij lange tijd zonder eten, zelf word ik altijd wel vervelend als ik echt trek heb en dan nog sporten erbij is het echt wel nodig dat er in elk geval iets tussen zit, maar als jij tot half 9 zonder eten kunt nog kan dat evt. ook natuurlijk![]()
IK HEB GEKOCHT. 0.99 cent bij de super de boerquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil ook ananas!Snel aan mijn mama vertellen dat ze ananasses moet gaan kopen ...
Hehe omdat dat het enige was dat ik op dat moment binnen kon houden ... kon even geen vast voedsel aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
?? Waarom eet je dan een ijsje?
Ja ik wilde het niet zeggen maar ik kon het niet laten, sorry.
Wow, niet eens 1 cent!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:31 schreef Qwea het volgende:
0.99 cent
Hoeveel ananassen eten sommigen hier wel in een weekquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ga morgen ook weer even ananassen scoren dan.
Ben het helemaal met je eens. Hetzelfde met bananen, sommige mensen eten geen bananen als ze af willen vallen. Ik wel, een banaan vult goed en is lekker! Vooral dat eerste voorkomt dat ik later op zoek ga naar ander voedsel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Even nagekeken: mango en druiven is beide 56 kcal/100 gram! Waar maakt die sonja bakker zich druk om zeg, dat je die niet teveel mocht eten![]()
Ja, en dan wel een eierkoek aanradenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Even nagekeken: mango en druiven is beide 56 kcal/100 gram! Waar maakt die sonja bakker zich druk om zeg, dat je die niet teveel mocht eten![]()
Een ananas opvreten is NOOIT een probleem!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
ik zit op 1497 kcal, is het een probleem als ik een hele ananas opvreet?
mooi,aangezien ik toch maar wat ananas heb gepakt. Verdomme wat is dat lekker spulquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Een ananas opvreten is NOOIT een probleem!![]()
Probeer het 1x en je bent one of usquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:06 schreef STING het volgende:
Oh my gawd, ananas junkies!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |