die heb ik niet gehadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:33 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hoe is 't gegaan met de Ben & Jerry's?![]()
vind je die 20+ kaas echt lekker?quote:Op zondag 27 mei 2007 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik niet gehaddankzij mn vent hoor
ik ga nu aan het brood met 20+ kaas. ben benieuwd wat we vanaaf eten,we eten bij schoonmams
edit ; gepost door Qweaquote:Op zondag 27 mei 2007 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik niet gehaddankzij mn vent hoor
ik ga nu aan het brood met 20+ kaas light jam. Ben benieuwd wat we vanaaf eten,we eten bij schoonmams
Ja want ik heb de slankie pittig 20+ kaas. Die vind ik omdat hij pittig is veel lekkerder dan de gewone.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vind je die 20+ kaas echt lekker?
ik heb er zelf geen probleem mee maar sommige hoor je er echt over klagen
en blokjes kaas tussendoorquote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen ook
ik neem gewone kaas hoor, die 20+ vind ik inderdaad niet lekker. Een plakje per dag gewone kaas is heus niet zo erg, het zit meer in de kaas door de pastasaus etc. dat je er vadsig van kan worden volgens mij.
Ik ben nu ook wakker hoor, ff wat slaap inhalenquote:
ik vind alleen de slankie lekker,en die is imho niet droog.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:23 schreef colette het volgende:
Ik eet 20+ smeerkaas en 30+ gewone kaas (Milner gerijpt).
20+ gewone kaas vind ik echt niet lekker, lijkt wel of het helemaal is uitgedroogd. Of je alleen de korst aan het eten bent...
Ik dus ook niet, ik had het over de gewone kaasquote:Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind alleen de slankie lekker,en die is imho niet droog.
tis vroeg jaquote:Op zondag 27 mei 2007 12:20 schreef colette het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, ik had het over de gewone kaas![]()
Ja idd; véél beter.......quote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Hey mogguh xD ...
Gister waardeloos dagje gehad, wel heerlijk van genoten. Hele dag chocoladekoekjes, 's avonds Chinees en in de bios halve zak M&M's op. (potc 3) Vond mn buik wat minder, buikpijn en hele tijd rommelen en hij stond bol van de gassen.
Vandaag wat beter, ontbeten met croissantjes, en daarnet lekkere koek op. Ga nu naar mijn vriend toe, mag daar voor de eerste keer blijven logeren, en dan morgen naar een verjaardag van zijn tante/oom ofzo? Naja, ik vind het gewoon superleuk
Oh, van mijn slechte dagje ben ik nog geen grammetje aangekomensnap er nix van ... zelfs mn buik ziet er nog gewoon relatief plat uit
(Summer here I come
)
Zo snel merk je dat ook niet. Maar meestal kom je ook niet echt aan van 1 dag vreten. Je moet er alleen ook weer niet zo blij over worden dat je daarna elke dag zo gaat eten, want dan blijft je buik helaas niet platquote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Oh, van mijn slechte dagje ben ik nog geen grammetje aangekomensnap er nix van ... zelfs mn buik ziet er nog gewoon relatief plat uit
(Summer here I come
)
Heel veel mis met croissantjes!quote:
Niet met zelfgemaakte mini's .. en dan maar 2 eten omdat je geen honger hebtquote:
Die kaasburgers gooi ik altijd in de oven, bakpapiertje eronder...10 minuutjes op 200 graden..even keren. Wel opletten aan het eind, soms ploffen ze en loopt de kaas eruit.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:56 schreef colette het volgende:
-knip-
Ik had gister trouwens een vegetarische kaasburger van de appie, dat was best lekker, maar echt hoerevet, het zoog direct al de olie op die ik in de pan had gedaan, dus dat doe ik niet zo snel meer
Goeie tip (het stond eigenlijk ook op de verpakking, dat je het in de oven moest doen, maar daar keek ik pas op toen de olie al heet was, m'n groenten al gaar en de oven niet voorverwarmd......., dus het was wel een beetje m'n eigen foutquote:Op zondag 27 mei 2007 18:49 schreef Ils het volgende:
[..]
Die kaasburgers gooi ik altijd in de oven, bakpapiertje eronder...10 minuutjes op 200 graden..even keren. Wel opletten aan het eind, soms ploffen ze en loopt de kaas eruit.
Ja.. bedoel meer ideetjes / alternatieven voor op die momenten van de lekkere trek..quote:Op zondag 27 mei 2007 21:57 schreef Quinazoline het volgende:
Dat is zo een beetje moeilijk te zeggen denk ik. Wat eet je normaal op een dag? Misschien dat we aan de hand daarvan tips kunnen geven.
Want niet te veel chips/koek/snoep/alcohol/frisdrank, 2 stuks fruit, 2 ons groente, goed ontbijten, genoeg (water) drinken en veel bewegen had je vast zelf al bedacht.
dus het beviel wel goedquote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat een stilte hier de laatste dagen.
Ik heb net m'n eerste hardlooples gehad in het stadspark. 1 min hardlopen, 2 min wandelen etc. Heb er maar twee extra sessies aan vastgeplakt, omdat we toch een eindje van huis waren en heb zelfs 1 keer 2 min achter elkaar gelopen
.
Beetje spierpijn en ik had me iets te warm aangekleed, maar het was erg cool.
Vorig jaar hield ik het veel minder goed vol en ging ik onvoldoende voorbereid de hort op. Het maakt echt uit als je weet waar je rekening mee moet houden tijdens het lopen (hardloopschema, niet te kort van te voren eten etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |