Ik neem meestal 4 boterhammen mee en afhankelijk van mijn lunchpauzebesteding eet ik er 2 rond een uur of 11 en 2 om een uur of half 2, of ik eet ze allemaal pas na 1 uur als ik ga hardlopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:
Even een vraagje: hoeveel boterhammen eten jullie bij de lunch?
Ik heb er nu 2 op en een sinaasappel en nog steeds honger. Heb er nog 2 bij me (eet er namelijk altijd 4), maar die wil ik in de loop van de middag pas eten. Heb soms zelfs na 4 boterhammen nog honger.
Eten als ik trek heb zou bij mij helemaal mis gaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:56 schreef BlueCurl het volgende:
ik eet tussen 9 en 11 altijd twee boterhammen en tussen 13 en 14 altijd twee boterhammen. vaak heb ik ook genoeg aan 2 boterhammen alleen sochtends. smiddags eet ik alleen als ik trek heb!
Mango is ook lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Levitation het volgende:
Ik eet normaal gesproken:
- om half 8 ontbijt: 3 boterhammen
- om half elf een stuk ontbijtkoek en een sinaasappel
- rond half 1 4 boterhammen (en een sinaasappel)
- om 3 uur/half 4 een sinaasappel
Ja, qua fruit ben ik een saaie...
En dan heb ik nog vaak de neiging om te gaan snaaien.![]()
komt er vanavond aan, ik heb de foto al gemaakt, nu moet vriendlief hem nog op de ftp gooienquote:
Goh, bekend fenomeenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eetpatroon momenteel:
* uit bed en dan douchen of achter de computer kruipen (WoW, FoK of Scrpt)
* na een uur of 2 eet ik een appel of een tosti of een schaaltje yoghurt met cruesli
* als er vers brood is gehaald eet ik 2-3 boterhammen op een willekeurig moment op de dag
* tussen 18:00 en 21:00 avondeten
* 's avonds/'s nachts glaasje wijn/glas cola/glas vruchtensap, en stuk fruit of nog wat brood
kernwoord: onregelmatig
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eetpatroon momenteel:
* uit bed en dan douchen of achter de computer kruipen (WoW, FoK of Scrpt)
* na een uur of 2 eet ik een appel of een tosti of een schaaltje yoghurt met cruesli
* als er vers brood is gehaald eet ik 2-3 boterhammen op een willekeurig moment op de dag
* tussen 18:00 en 21:00 avondeten
* 's avonds/'s nachts glaasje wijn/glas cola/glas vruchtensap, en stuk fruit of nog wat brood
kernwoord: onregelmatig
kan ook door het licht komenquote:
Ik kies altijd met opzet kleine bananen uit. Die hier in de schaal liggen zijn hooguit 100 kcalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef Liejannuh het volgende:
Eet een banaan Faat, dat is toch een enorme calorieenbom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |