Nee, hij gaf een automobilist een reprimande voor het niet uitsteken van zijn hand bij het afslaan!quote:Op maandag 23 april 2007 15:21 schreef freecell het volgende:
NIet eerlijk. De agent stond in zn neus te peuteren oid, natuurlijk geldt een zebra dan wel!
We zijn een dieetclub hoor, bewegen hoort erbijquote:Op maandag 23 april 2007 16:39 schreef gothic-blackie het volgende:
ik wil eiglijk ook wel naar de wii meeting, zonder de strandwandeling of zo
goed halfuurtje bewegen danquote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zijn een dieetclub hoor, bewegen hoort erbij![]()
Wat gaan we trouwens eten bij Liejannuh?
eind juni kan ik zelf niet, maar merk een datum vanzelf welquote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer willen jullie WII'en?
Welke dag is handig? Zaterdag, zondag?
Welke datum? Zullen we ergens juni doen?
Dan heb ik hopelijk mijn scriptie ongeveer af.
Er werd er 1 op Fok aangeboden compleet met heel veel spelletjes. Iemand was hem den ik al zat.quote:Op maandag 23 april 2007 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet mijn Wii eerst nog zien te krijgen
Eind juni wordt voor mij niks in elk geval
voor mij welquote:Op maandag 23 april 2007 17:38 schreef Liejannuh het volgende:
Het weekend van 9 en 10 juni? Is dat wat?
Om maar gewoon een datum te roepen waarop iedereen kan schieten!
[TK] wii inc: zelda ttp, play,sports extra mote classic contr etcquote:Op maandag 23 april 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er werd er 1 op Fok aangeboden compleet met heel veel spelletjes. Iemand was hem den ik al zat.
quote:Op maandag 23 april 2007 17:53 schreef Pandorah het volgende:
Het is een Wii en strandloopmeet, dus op strand wandelen - als is het maar eventjes - zullen we.![]()
En wbt eten: we zullen vast een chocoladetaart eten.
Ik weet nog niet of ik in juni op vakantie ben. Waarschijnlijk niet en anders zal het eind juni zijn.
Met een mooi overzichtje zodat iedereen kan aanvullen
Weekend 2/3 juni: Pandorah blackie
Weekend 9/10 juni: Isabeau, Pandorah (alleen 9 juni), G-B, Liejannuh
Weekend 16/17 juni: Pandorah blackie
Weekend 23/24 juni: Isabeau, Pandorah
Weekend 30/1 juni:
oeh lekker dichtbijquote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef octopussy het volgende:
GB, ik ben ook niet zo'n wandelaar dus ik hoef ook niet zo lang. Maar een uurtje vind ik nog wel ok
Lianne woont in het westland, 's gravesande geloof ik.
Weekend 2/3 juni: Pandorah blackie
Weekend 9/10 juni: Isabeau, Pandorah (alleen 9 juni), G-B, Liejannuh, Octo
Weekend 16/17 juni: Pandorah blackie, octo
Weekend 23/24 juni: Isabeau, Pandorah, octo ovb
Weekend 30/1 juni/juli: octo ovb
de ovb is vanwege examenzittingen rond die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |