Meestal schep ik nog wel voor een tweede keer op jaquote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er anders veel meer eet?
Ik heb eigenlijk altijd maar 1 bord avondeten op, maar ja mijn probleem ligt dan ook bij het de
hele dag door lekkere dingetjes eten en foute keuzes maken.
Overigens vanavond hier pannenkoeken gebakken en het netjes bij 2 gehouden. Valt vast niet
onder gezonde keuzes, maar ik vind het wel een goede beheersing van mezelf geweest![]()
het gaat inderdaad niet alleen om kcal (waar ze mij altijd aan herinnerenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Meestal schep ik nog wel voor een tweede keer op jaNu dus niet gedaan, dus dat lopen werkt dubbel: minder eten en meer bewegen
2 pannekoeken is wel knap en waarom het heel onverantwoord zou zijn weet ik niet. Ik denk dat je met 2 pannekoeken qua calorien een nette avondmaaltijd hebt. Je komt alleen niet aan je groente zo.
Ja Jojo, 2 pannenkoeken mag je best eten hoor, ik hoop dat ze gesmaakt hebben? Hihiquote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Pandorah het volgende:
jojo: 2 panne(n)koeken moet een keertje kunnen hoor.........
Dat was ook eigenlijk wat ik bedoelde met niet geheel gezonde keuzequote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef Jojogirl het volgende:
2 pannekoeken is wel knap en waarom het heel onverantwoord zou zijn weet ik niet. Ik denk dat je met 2 pannekoeken qua calorien een nette avondmaaltijd hebt. Je komt alleen niet aan je groente zo.
Nou, als dat zou bestaan zouden we met zijn allen hele dagen in trouwjurken van dit merk rondlopen, geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef Plukie86 het volgende:
(Of je jurk kleedde misschien supergoed af)
We zitten hier ook in de dieetclub daar willen we ook eigenlijk niet veel lezen over pannenkoeken......quote:Op maandag 21 mei 2007 23:18 schreef Pandorah het volgende:
Oh! Dan heb ik het helemaal weer verkeerd gelezen van die pannenkoeken!![]()
![]()
ik schep ook normaal 2 keer opquote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Meestal schep ik nog wel voor een tweede keer op jaNu dus niet gedaan, dus dat lopen werkt dubbel: minder eten en meer bewegen
ja maar dan is je avond eten al snel 1000kcalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:54 schreef Jojogirl het volgende:
Ik schep liever twee keer gezond warm eten op dan dat ik 's avonds weer trek krijg in iets te snoepen.
ligt eraan wat je klaar maakt inderdaad maar sowieso twee keer opscheppen lijkt me iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef Pandorah het volgende:
Ligt eraan wat ze klaarmaakt![]()
Bovendien: als je gaat snoepen, kan je er misschien wel overheen komen over dat aantal kcal!
Maar goed, ik maak dusdanig weinig klaar dat ik niet 2 keer kan opscheppen. Ik neem altijd een bakje yoghurt / vla mocht in de avond nog trek krijgen.
Ik schep bijna altijd 2 keer op: 1x het gewone avondeten en daarna nog een bord sla. Jammie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan wat je klaar maakt inderdaad maar sowieso twee keer opscheppen lijkt me iets teveel van het goede
kan je beter als je honger krijgt in de avond nog een cracker pakken
denk dat de meeste als tweede bord geen bord sla nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik schep bijna altijd 2 keer op: 1x het gewone avondeten en daarna nog een bord sla. Jammie.![]()
Crackers eten? Dat doe ik nooit (meer). Als middelbare scholier at ik nog wel eens creamcrackers... tot ik eens op de verpakking keek wat ik daarmee naar binnen kreeg.![]()
Wat versta jij dan onder "gewone crackers"?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
denk dat de meeste als tweede bord geen bord sla nemen
als we sla eten doe ik dat inderdaad nog wel een keer een bord vol
en gewone crackers of creamcrackers is ook een verschil
volkoren crackersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder "gewone crackers"?
Ik neem liever ontbijtkoek oid dan crackers... crackers vullen voor geen meter.![]()
Peijnenburg heeft lekkere ontbijtkoek met minder suiker...![]()
ik wist niet dat jullie met een tweede bord altijd groente en sla bedoeldequote:
Dat zal vast niet iedereen bedoelen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef Miss_S het volgende:
ik wist niet dat jullie met een tweede bord altijd groente en sla bedoelde
sorry dan heb ik niets gezegt
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Faat het volgende:
[..]
Soms is het zelfs zo erg dat ik (te) vol zit met avondeten en echt snak naar "iets" met suiker. Heel irritant en
voor sommige mensen volkomen onbegrijpelijk "want je zit toch vol"
Is dat echt zo gek? Want er is een heel scala aan zoete toetjes te koop. Volgens mij eten heel veel mensen dingen met suiker, hoewel ze vol zitten. Nou zijn wij niet echt van die toetjesmensen, maar voor een hoop mensen is het een heel gewoon onderdeel van de avondmaaltijd en ik heb niet echt de indruk dat die minder dan wij eten van hun 'gewone' eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Faat het volgende:
Ik heb wel zo'n beetje hetzelfde als octopussy dat de trek daarna echt heel erg snel komt. Soms is
het zelfs zo erg dat ik (te) vol zit met avondeten en echt snak naar "iets" met suiker. Heel irritant en
voor sommige mensen volkomen onbegrijpelijk "want je zit toch vol"
ik spreek nu van ik geef niet op maar we laten het de tijd bepalenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:19 schreef ymme het volgende:
Moet goed komen BlueCurl, als je het echt doorzet
Als je af blijft vallen dan moet je natuurlijk helemaal niets veranderen Jojoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik bedoel met een tweede bord ook niet alleen groente en sla. En zeg gerust dat ik niet een tweede op moet scheppen. Ik doe het meestal toch want ik ken mezelf en weet waarom ik het doe. Bovendien val ik er nog steeds goed bij af dus ik zie niet in waarom ik ermee zou stoppen. Sneller afvallen dan het nu gaat hoeft van mij niet.
Het klinkt allemaal uitstekend wat je doet. Ik heb alleen wel zoiets van pas op dat je verwachtingen nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:12 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben zoiezo benieuwd hoe ik er over een maand voorsta met het aangepaste levenspatroon wat ik nu heb opgesteld wat eigenlijk enkel me eten/drinken gezonder maakt en wel 1 normaal bord ipv twee enorme volle en daarnaast eventuele vette vreetbuien vervangen door fruit enzo.
daarnaast ontbijten omdat ik door 1 bord in de avond nu wel een rammelende maag heb ik de ochtend...
sporten doe ik 6 uur in de week... dus ik ben benieuwd!
O nee, ik vond jouw vraag niet gek hoor, maar sommigen hier reageerden alsof het sowieso volstrekt idioot is dat je uberhaupt een tweede keer opschept als je wil afvallen of dat het dan alleen maar groenvoer mag zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:24 schreef Faat het volgende:
[..]
Als je af blijft vallen dan moet je natuurlijk helemaal niets veranderen Jojo
Dat ik er gisteren over begon was zeker niet als kritiek bedoelt hoor, meer dat ik het idee kreeg dat
je "normaal" wel 3 of 4 borden lust, maar dat kan natuurlijk volledig aan mijn manier van lezen liggen
Fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:08 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ga lekker richting de kapper. even me haar knippen en waarschijnlijk vervennu maar hopen dat vriendje het vanavond nog wel mooi vind
Meestal eet ik een broodje en soms nog wat erbij, ligt er een beetje aan wat ze hebben in de kantine. Ik neem dan wel een bakje yoghurt mee voor 's middags, om een uur of 3 krijg ik weer trekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:
Even een vraagje: hoeveel boterhammen eten jullie bij de lunch?
Succes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Oja, willen jullie voor me duimen om half 5? Ik heb weer een sollicitatiegesprek, deze keer in Arnhem.
Heel veel succes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Oja, willen jullie voor me duimen om half 5? Ik heb weer een sollicitatiegesprek, deze keer in Arnhem.
Klinkt goed...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Met de lunch eet ik trouwens meestal 2 boterhammen en een beker melk en dan of een kom soep, of een kwarkje of een bakje salade erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |