abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:04:47 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49942120
bedoel je een slicer of een ananascutter? (want die laatste snap ik ook niet ).
Niet meer actief op Fok!
pi_49942161
Uhm ik heb zo'n ding, dan onthoofd je de ananas eerst, en dan dat ding erop, ronddraaien ... hij draait zich naar binnen, en dan omhoog trekken: alle plakken komen mee omhoog en je hebt een uitgeholde ananas over

En mijn moeder wilde geen ananas halen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49942523
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef Chicolate het volgende:
Uhm ik heb zo'n ding, dan onthoofd je de ananas eerst, en dan dat ding erop, ronddraaien ... hij draait zich naar binnen, en dan omhoog trekken: alle plakken komen mee omhoog en je hebt een uitgeholde ananas over
Maaar...als die ananas nou groter is dan gemiddeld, dan laat je heel veel geweldig ananasspul binnen aan de schil zitten
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:17:28 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49942696
Godverdomme. Van 84.5 naar 86.2

Ik had keihonger en wou 2 broodjes 20+ kaas nemen. Ik heb ze maar snel weer terug gemikt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:18:17 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49942729
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Maaar...als die ananas nou groter is dan gemiddeld, dan laat je heel veel geweldig ananasspul binnen aan de schil zitten
that's right.

Maar dat snijd ik er met een mesje uit, vervolgens ruk in de schil in partjes en schraap met m'n tanden de rest van de schil af.

En heb de rest vd dag zere mondhoeken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:19:41 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49942793
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme. Van 84.5 naar 86.2

Ik had keihonger en wou 2 broodjes 20+ kaas nemen. Ik heb ze maar snel weer terug gemikt
ja, das kut, maar dat gebeurt nu eenmaal. Gewoon doorzetten en niet te vaak uitzonderingen maken dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_49943027
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

that's right.

Maar dat snijd ik er met een mesje uit, vervolgens ruk in de schil in partjes en schraap met m'n tanden de rest van de schil af.

En heb de rest vd dag zere mondhoeken .
Precies
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49943365
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook dus. Maar zoals Chicolate het omschrijft klinkt het wel heel handig! Misschien ook maar eens kopen, als nieuwe ananasverslaafde. Maar hoelang kun je de 'uitgehakte' ananasschijven dan bewaren en hoe? Ik kan zo'n ding echt niet in één keer op hoor.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:49:06 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49944216
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, das kut, maar dat gebeurt nu eenmaal. Gewoon doorzetten en niet te vaak uitzonderingen maken dus .
Je hebt gewoon gelijk

Tis niet verstandig om nog een broodje te eten hea? of wel?

Ik heb zo;n trek :S
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:55:34 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49944563
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je hebt gewoon gelijk

Tis niet verstandig om nog een broodje te eten hea? of wel?

met honger naar bed gaan is ook niet fijn. Eet nou maar gewoon nog een broodje en bedenk dat je vanaf morgen anders kunt gaan doen .

Overigens weet ik hoe je je voelt: een tijd geleden was ik ook zo lekker bezig en toen kwam er ook ineens out of the nothing weer een kilo bij. Maar een week later was ik toch 2 kg kwijt .
Niet meer actief op Fok!
pi_49944763
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Qwea het volgende:
Eet! Anders kun je niet slapen. Waarom heb je nu honger? Te weinig gegeten vanavond? Of iets anders? Anyway, zoals Viking al zei: morgen anders doen, dan is er weer een nieuwe dag!
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:27:02 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49946101
Ik heb gegeten. Ik weet niet waarom ik honger heb :S Ik heb ALTIJD honger. Ik wil eigenlijk voor morgen een dieetplan op papier zetten. Met wat ik s'ochtends/'s middags en als tussendoortjes mag eten.

Ik zal het morgen even maken en dan hier neer pleuren, dan kunnen jullie me eventueel tips oid geven
pi_49946876
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gegeten. Ik weet niet waarom ik honger heb :S Ik heb ALTIJD honger. Ik wil eigenlijk voor morgen een dieetplan op papier zetten. Met wat ik s'ochtends/'s middags en als tussendoortjes mag eten.

Ik zal het morgen even maken en dan hier neer pleuren, dan kunnen jullie me eventueel tips oid geven
Qwea, ik denk dat je vaak honger hebt omdat je te weinig eet. Jij haalt je calorieen soms uit wat ongezonde dingen, maar die tellen wel heel hard op. Zo kan het zijn dat je op een 1500 cal. dag maar weing gezonde vullende dingen eet. Snap je wat ik bedoel? Stel je eet een patatje van 500 cal. dat vult ongeveer even veel als een boterham met beleg en een stuk fruit van 200 cal. Je zit dan bij wijze van spreke na 1 patatje, 1 magnum, een milkshake en een hamburger al op je hele dagrantsoen. Dus je moet proberen om die 1500 cal per dag vol te stoppen met vullende gezonde dingen als volkoren brood, veel groenten 2x fruit een beetje vlees of vis en wat yoghurt of ander zuivel. Daar kan je dan best veel van eten en zal je minder honger hebben. Wat bij mij ook nog wel eens helpt als ik een bijna onbedwingbare trek heb: een grote pot thee zetten en daar dan een paar koppen van nemen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:50:39 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49947365
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Qwea, ik denk dat je vaak honger hebt omdat je te weinig eet. Jij haalt je calorieen soms uit wat ongezonde dingen, maar die tellen wel heel hard op. Zo kan het zijn dat je op een 1500 cal. dag maar weing gezonde vullende dingen eet. Snap je wat ik bedoel? Stel je eet een patatje van 500 cal. dat vult ongeveer even veel als een boterham met beleg en een stuk fruit van 200 cal. Je zit dan bij wijze van spreke na 1 patatje, 1 magnum, een milkshake en een hamburger al op je hele dagrantsoen. Dus je moet proberen om die 1500 cal per dag vol te stoppen met vullende gezonde dingen als volkoren brood, veel groenten 2x fruit een beetje vlees of vis en wat yoghurt of ander zuivel. Daar kan je dan best veel van eten en zal je minder honger hebben. Wat bij mij ook nog wel eens helpt als ik een bijna onbedwingbare trek heb: een grote pot thee zetten en daar dan een paar koppen van nemen.
Ook toen ik goed opweg was kon ik niet veel eten. Met mn cornflakes, 2 a 3 plakken brood, avond eten en 2 a 3 stuks fruit zit ik wel aan mn kcal.

Maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik zal het morgen allemaal eens op papier zetten,dan kan ik me ergens aan houden en uitrekenen hoeveel kcal het is
pi_49947483
Ik had nog 1 aangebroken zak chips, die heb ik opgegeten, en nou komt er gewoon geen chips meer in huis
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:13:59 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49948314
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik had nog 1 aangebroken zak chips, die heb ik opgegeten, en nou komt er gewoon geen chips meer in huis
die had ik echt weggetyft hoor, na de schrik van vanochtend (of was het gisteren?)
Niet meer actief op Fok!
pi_49948384
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Sylvana het volgende:
En mag jij dan niet overmorgen naar de sportschool?? Moet je kijken, dan vliegen die kilo's er zo weer af. Tenminste als je vanaf nu ophoudt om de Lay's-fabriek te sponsoren!!
pi_49948663
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

die had ik echt weggetyft hoor, na de schrik van vanochtend (of was het gisteren?)
neuh, dat vind ik zonde van mn geld ( het was vanochtend)

gewoon per 1 juni ( vrijdag dus) geen chips meer en sporten en dan komt het vast wel goed die halve zak van vanavond maakt ook weinig uit nu
pi_49949066
Ik zit nu wel aan een wodkaatje, want ik hoorde net van mijn vader dat mijn stiefmoeder in het ziekenhuis is opgenomen omdat ze al een paar dagen bloed op aan het hoesten was. Ik hoop maar dat het niets ernstigs is. Ze gaan haar morgen onderzoeken dus dan weten we hopelijk meer. Dat doet me denken aan jouw vader, Sylvana, hoe is het daar nu mee?
pi_49949312
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu wel aan een wodkaatje, want ik hoorde net van mijn vader dat mijn stiefmoeder in het ziekenhuis is opgenomen omdat ze al een paar dagen bloed op aan het hoesten was. Ik hoop maar dat het niets ernstigs is. Ze gaan haar morgen onderzoeken dus dan weten we hopelijk meer. Dat doet me denken aan jouw vader, Sylvana, hoe is het daar nu mee?
Sterkte ermee

Met mijn vader gaat het wel goed, hij heeft geen logopedie meer, nog wel fysiotherapie. Hij zit nu in een appartement in het verpleeghuis, met een woonkamer, keuken, badkamer en 2 slaapkamers, maar 11 juni moet hij daar weg en gaat hij naar een gewone kleine 1 persoonskamer en moet hij gewoon naar de badkamer op de gang enzo. Maar dat is ook maar tijdelijk, dus ga hem wat informatie geven over een project van mijn werk in de buurt van hem. Ik werk dus als ADL-assistente, en dan heb je dus appartementen die je gewoon huurt van de woningstichting en kun je hulp oppiepen, zoveel hulp als je wilt, en dat leek me vader ook wel wat, dus daar gaan we even naar kijken of hij daar voor in aanmerking kan komen
pi_49949730
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Sterkte ermee

Met mijn vader gaat het wel goed, hij heeft geen logopedie meer, nog wel fysiotherapie. Hij zit nu in een appartement in het verpleeghuis, met een woonkamer, keuken, badkamer en 2 slaapkamers, maar 11 juni moet hij daar weg en gaat hij naar een gewone kleine 1 persoonskamer en moet hij gewoon naar de badkamer op de gang enzo. Maar dat is ook maar tijdelijk, dus ga hem wat informatie geven over een project van mijn werk in de buurt van hem. Ik werk dus als ADL-assistente, en dan heb je dus appartementen die je gewoon huurt van de woningstichting en kun je hulp oppiepen, zoveel hulp als je wilt, en dat leek me vader ook wel wat, dus daar gaan we even naar kijken of hij daar voor in aanmerking kan komen
Begrijp ik uit jouw verhaal dat je vader en moeder niet meer samen zijn? Voor mijn vader zou het ook een ramp zijn als er wat mijn met stiefmoeder zou gebeuren, want hij heeft een ernstige spierziekte en kan ook absoluut niet zonder hulp. Nu klinkt het weer heel onaardig tegenover haar, maar zo bedoel ik het niet hoor, want zij is echt een schat. Maar ik maak me nu zorgen over 2 dingen tegelijk. Ik heb even gegoogeld en het kan ook een gesprongen ader zijn en dan is het niet zo ernstig, ik ga maar even kijken of Isabeau nog ergens is, die weet misschien wat meer te vertellen...
pi_49950046
Ja, mijn ouders zijn gescheiden toen ik 8 was

Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je toch niet al te druk te maken en wat te slapen, je kunt er op dit moment toch niks aan doen, het is afwachten tot de onderzoeken morgen geweest zijn. Iig veel sterkte ermee, ik weet hoe je je voelt...Dikke knuffel
pi_49950224
Dank je wel, dat is lief!
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:01:38 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49953714
goedemorgen en een voor Conleche. Ik hoop dat het allemaal goed afloopt.

Vanmiddag voor de tweede keer hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:04:46 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49953744
goedemorgen... We moeten vandaag bloemkool eten, ander is ie niet meer goed.

Gister boodschappen gedaan, en er waren weer heerlijke aardbeien. Dus vandaag heb ik weer een bakje mee naar mn werk.

Verder heb ik lekkere thee gekocht, sterremunt, zoethout en rooibos.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49954253
Goedemorgen allemaal
Gisteren een halve bak druiven op, en ik bedacht dat mevrouw SB het beter om kan draaien:
kijk een hele bak druiven, daar zitten nog minder kcal in dan in een inimini reepje chocolade van 50 gram. (en dan nog een of andere kromme vergelijking w.b.t. het vetgehalte )

Conleche: er zijn best veel dingen die bloed ophoesten kunnen veroorzaken, sommigen zijn niet zo verontrustend anderen wat meer. ik hoop voor je dat ze snel wat gevonden hebben.
In elk geval goed dat ze vrij snel ermee is gekomen, laatst in het ziekenhuis een man die al enkele weken bloed bij de ontlasting had, hij werd opgenomen vanwege flauwvallen -> een ongelofelijke bloedarmoede. Dat begrijp je toch niet...
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:31:27 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49955357
quote:
Dieetplan

09:30 Cornflakes met yoghurt en een beetje suiker. Water.
12:00 2 volkorenbrood met light jam of 20+ kaas. Water/thee zonder suiker.
13:30 Stukje fruit. Apppel/mandarijn/sinaasappel/peer of ananas.
15:00 Stukje fruit. Apppel/mandarijn/sinaasappel/peer of ananas.
16:30 Warm eten
19:00 1 Volkoren brood met jam of kaas
20:00 / 20:30 Fruitsalade met peer,kiwi/appel,mandarijn,ananas

aantal kilocalorieën: 1157
Zou dit een beetje goed zijn? of te weinig?
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:50:42 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49955904
Qwea, dit is wel wat ik ongeveer per dag eet.

Alleen bij de lunch neem ik altijd een beker melk en 's morgens neem ik yakult. Calcium heeft namelijk een positieve invloed op het afvallen. (heb ik gehoord)

Je eet 's avonds heel vroeg, dus als je daarna nog een boterham eet is dat helemaal niet zo erg. Het is beter dan een zak chips wegeten.
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:52:08 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49955948
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Qwea, dit is wel wat ik ongeveer per dag eet.

Alleen bij de lunch neem ik altijd een beker melk en 's morgens neem ik yakult. Calcium heeft namelijk een positieve invloed op het afvallen. (heb ik gehoord)

Je eet 's avonds heel vroeg, dus als je daarna nog een boterham eet is dat helemaal niet zo erg. Het is beter dan een zak chips wegeten.
Ik drink heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms optimel drink. Ik lust geen melk of milk en fruit. Enkel chocolade melk, en dat mag ik dus niet

Ik zit op +- 1100kcal met dit schema. Dus ik heb nog wat ruimte over voor aardappels. Die doe ik er zelden bij
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:53:01 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49955972
Hey ticootje, Eet je dit ook gewoon in het weekend? Aangezien wij nog wel eens pannenkoeken oid eten

Ik zit er aan te denken een ander schema voor het weekend te maken,maar ik wete niet met wat

edit : ik drink vaak water, maar in het weekend wil ik gewoon wel eens iets drinken. Iemand die mij ff kan vertellen wat ik wel mag drinken waar niet zoveel kcal/suiker in zit?

Ik zat te denken aan dubbelfriss light maar volgens mij is dat ook niet zo heel best.
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:58:50 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49956125
Je hebt cristal clear, zit niets in. Maar ook in lightdranken zitten weinig of geen calorieen.

En in het weekend gaat hier het lijnen gewoon door ja. Geen pannekoek, pizza of patat hier. In het weekend drink ik wel iets minder water.
pi_49956131
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef Qwea het volgende:

Dieetplan Qwea
Ziet er netjes uit, lekker gezond en geen 'nutteloze' dingen. Je houdt hiermee wel ruimte over om af en toe eens iets extra's te nemen, als je een verjaardag ofzo hebt.
Waarom eet je zo vroeg 's avonds?

Het lijkt ook vrij veel op wat ik altijd eet, maar die ene boterham 's avonds eet ik al bij de lunch (3 in totaal dus). En in het weekend lukt het me niet altijd om gezond te doen, ontbijt blijft wel altijd gelijk maar dan eet ik nog wel eens afbakbroodjes met brie of kruidenboter, een stuk cake, frisdrank en iets ongezonder avondeten. Maar das de schuld van vriendje.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:01:41 #283
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49956201
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:59 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ziet er netjes uit, lekker gezond en geen 'nutteloze' dingen. Je houdt hiermee wel ruimte over om af en toe eens iets extra's te nemen, als je een verjaardag ofzo hebt.

Het lijkt ook vrij veel op wat ik altijd eet, maar die ene boterham 's avonds eet ik al bij de lunch (3 in totaal dus). En in het weekend lukt het me niet altijd om gezond te doen, ontbijt blijft wel altijd gelijk maar dan eet ik nog wel eens afbakbroodjes met brie of kruidenboter, een stuk cake, frisdrank en iets ongezonder avondeten. Maar das de schuld van vriendje.
SB laat je van die nutteloze tussendoortjes eten, waardoor je later op de dag gewoon honger krijgt. Je kan inderdaad beter meer fruit eten of 's avonds meer groente. Dan zit je vol en het vult allemaal beter dan je krentenkoekje.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:02:49 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49956239
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:59 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Omdat mn ouders om 17u moeten werken. Gelukkig eet ik van de zomer pas tegen 18u a 18:30, aangezien ik dan bij vriendlief zit. Dus dan kan ik mn dieetplan opnieuw gaan maken !
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:03:47 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49956277
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

SB laat je van die nutteloze tussendoortjes eten, waardoor je later op de dag gewoon honger krijgt. Je kan inderdaad beter meer fruit eten of 's avonds meer groente. Dan zit je vol en het vult allemaal beter dan je krentenkoekje.
* Qwea is fruit addicted

je mag me gerust midden in de nacht wakker maken voor een stukkie fruit Maar goed, nu het vol zien te houden
pi_49956420
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef Qwea het volgende:
Maar goed, nu het vol zien te houden
Boodschappen er op aan passen, en ouder indoctrineren met gezond eten. Dan moet het lukken toch? En boodschappen voor het vriendje doen, dan kan hij ook geen lekkers kopen (dat moest ik ook maar eens gaan doen, maar dan gaat ie zeuren dat er geen cake is )
pi_49956481
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Pcies, en het is niet alleen dat die tussendoortjes minder vullen, maar ook minder vitamines en andere essentiele stoffen leveren die je wel nodig hebt omdat je al minder eet. Eén van de redenen dat ik tegen SB ben met haar eierkoeken.
Ok, ik eet zelf ook wel eens zulke dingen, maar ik let er wel op verspreid over de week.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:11:17 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49956502
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Boodschappen er op aan passen, en ouder indoctrineren met gezond eten. Dan moet het lukken toch? En boodschappen voor het vriendje doen, dan kan hij ook geen lekkers kopen (dat moest ik ook maar eens gaan doen, maar dan gaat ie zeuren dat er geen cake is )
Mja maar het is eigenlijk toch stom? Wij willen dieeten en verplichten onze mannen om mee te doen We horen er gewoon af te blijven
pi_49956826
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja maar het is eigenlijk toch stom? Wij willen dieeten en verplichten onze mannen om mee te doen We horen er gewoon af te blijven
Wrom? Het is niet dieeten, maar gezond eten. Daar kunnen de 's best aan meedoen vind ik. Ze beseffen gewoon nog niet helemaal dat een stuk cake van 5 cm dik gewoon ongezond is.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:44:08 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49957463
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:23 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Wrom? Het is niet dieeten, maar gezond eten. Daar kunnen de 's best aan meedoen vind ik. Ze beseffen gewoon nog niet helemaal dat een stuk cake van 5 cm dik gewoon ongezond is.
Nou, de mijne is best mager, dus die mag wel wat meer vet op zn pens krijgen heur
pi_49957682
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, de mijne is best mager, dus die mag wel wat meer vet op zn pens krijgen heur
Maar niet in z'n aders toch? Cake en koekjes zitten vol met verzadigd vet en dat vet heeft dus de neiging om in je aders te blijven kleven, met alle mogelijke ellende vandien. Als hij aan wil komen moet hij eigenlijk hetzelfde eten als wij, maar dan grotere hoeveelheden en wat vaker vette vis en zo.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:20:31 #292
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49958670
Sommige mensen blijven gewoon dun. Mijn broertje ook, die heeft de bouw man mijn moeder. Wat hij ook eet, hij komt echt geen gram aan. Mijn moeder heeft al een keer bij de dieetiste gelopen om aan te komen, maar ook zij kan eten tot ze een ons weegt, die komt ook niet aan.

Ik heb meer de bouw van mijn vader, die kampt al jaren en jaren met overgewicht. Elk patatje dat hij eet, komt er 3x aan.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:28:03 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49958921
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar niet in z'n aders toch? Cake en koekjes zitten vol met verzadigd vet en dat vet heeft dus de neiging om in je aders te blijven kleven, met alle mogelijke ellende vandien. Als hij aan wil komen moet hij eigenlijk hetzelfde eten als wij, maar dan grotere hoeveelheden en wat vaker vette vis en zo.
Hij lust geen vis Maar als hij dus aan wil komen moet hij bv 4 plakken brood tussen de middag eten? En 1.5 bord groente? Hij is best mager men hij had een knuffelbuikje, maar hij is zn auto ff kwijt en moet nu fietsen naar de trein, dus dat buikje is grotendeels weer weg
pi_49959360
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij lust geen vis Maar als hij dus aan wil komen moet hij bv 4 plakken brood tussen de middag eten? En 1.5 bord groente? Hij is best mager men hij had een knuffelbuikje, maar hij is zn auto ff kwijt en moet nu fietsen naar de trein, dus dat buikje is grotendeels weer weg
Ja en hij hoeft niet te bezuinigen op rijst en aardappels en zo. Hij moet de verhoudingen aanhouden van:
40% koolhydraten, 30% eiwit en 30% vet (waarvan niet meer dan 10% verzadigde vetten).

(Niet dat ik dat zo uit m'n hoofd zou weten hoor, maar je er zijn sites waar je de dingen die je eet kan invullen en die rekenen behalve de calorieen ook die percentages uit)
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:58:40 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49959991
aaah oke

* Qwea zit aan een broodje 20+ kaas, een broodje light jam en een kopje white tea.

Mn moeder wou me vis aansmeren
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:00:21 #296
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49960057
Ik heb net maar alvast een boterhammetje gegeten. Hier lunchen we altijd om half 1, maar dat vis echt heel laat!

Oh en qwea, ik weet niet wat voor brood je eet, maar ik ben nu overgestapt naar de meergranen variant. Dat vult echt beter dan witbrood.
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:01:15 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49960106
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net maar alvast een boterhammetje gegeten. Hier lunchen we altijd om half 1, maar dat vis echt heel laat!

Oh en qwea, ik weet niet wat voor brood je eet, maar ik ben nu overgestapt naar de meergranen variant. Dat vult echt beter dan witbrood.
volkorenbrood. MikeyMo had vant weekend van dat donkere bruine brood met pitten van de AH. Wat ranzig I loooooove volkoren
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:02:42 #298
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49960155
Pain de boulonge?? Die vind ik dus wel lekker, met filet american.
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:03:29 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49960182
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Ticootje het volgende:
Pain de boulonge?? Die vind ik dus wel lekker, met filet american.
ja die!

Ik zat echt met lange tanden te eten Wat ik me ff afvroeg he, zoetjes in je thee, do or don't ?
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:04:57 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49960240
ooh en nog 1 ; ik wou stoofperen eten zondag of zaterdag (of morgen) met wijn, maar daar pleur je 20 scheppen suiker door, das niet echt verstandig hea?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')