die heb ik niet gehadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:33 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hoe is 't gegaan met de Ben & Jerry's?![]()
vind je die 20+ kaas echt lekker?quote:Op zondag 27 mei 2007 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik niet gehaddankzij mn vent hoor
ik ga nu aan het brood met 20+ kaas. ben benieuwd wat we vanaaf eten,we eten bij schoonmams
edit ; gepost door Qweaquote:Op zondag 27 mei 2007 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik niet gehaddankzij mn vent hoor
ik ga nu aan het brood met 20+ kaas light jam. Ben benieuwd wat we vanaaf eten,we eten bij schoonmams
Ja want ik heb de slankie pittig 20+ kaas. Die vind ik omdat hij pittig is veel lekkerder dan de gewone.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vind je die 20+ kaas echt lekker?
ik heb er zelf geen probleem mee maar sommige hoor je er echt over klagen
en blokjes kaas tussendoorquote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen ook
ik neem gewone kaas hoor, die 20+ vind ik inderdaad niet lekker. Een plakje per dag gewone kaas is heus niet zo erg, het zit meer in de kaas door de pastasaus etc. dat je er vadsig van kan worden volgens mij.
Ik ben nu ook wakker hoor, ff wat slaap inhalenquote:
ik vind alleen de slankie lekker,en die is imho niet droog.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:23 schreef colette het volgende:
Ik eet 20+ smeerkaas en 30+ gewone kaas (Milner gerijpt).
20+ gewone kaas vind ik echt niet lekker, lijkt wel of het helemaal is uitgedroogd. Of je alleen de korst aan het eten bent...
Ik dus ook niet, ik had het over de gewone kaasquote:Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind alleen de slankie lekker,en die is imho niet droog.
tis vroeg jaquote:Op zondag 27 mei 2007 12:20 schreef colette het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, ik had het over de gewone kaas![]()
Ja idd; véél beter.......quote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Hey mogguh xD ...
Gister waardeloos dagje gehad, wel heerlijk van genoten. Hele dag chocoladekoekjes, 's avonds Chinees en in de bios halve zak M&M's op. (potc 3) Vond mn buik wat minder, buikpijn en hele tijd rommelen en hij stond bol van de gassen.
Vandaag wat beter, ontbeten met croissantjes, en daarnet lekkere koek op. Ga nu naar mijn vriend toe, mag daar voor de eerste keer blijven logeren, en dan morgen naar een verjaardag van zijn tante/oom ofzo? Naja, ik vind het gewoon superleuk
Oh, van mijn slechte dagje ben ik nog geen grammetje aangekomensnap er nix van ... zelfs mn buik ziet er nog gewoon relatief plat uit
(Summer here I come
)
Zo snel merk je dat ook niet. Maar meestal kom je ook niet echt aan van 1 dag vreten. Je moet er alleen ook weer niet zo blij over worden dat je daarna elke dag zo gaat eten, want dan blijft je buik helaas niet platquote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Oh, van mijn slechte dagje ben ik nog geen grammetje aangekomensnap er nix van ... zelfs mn buik ziet er nog gewoon relatief plat uit
(Summer here I come
)
Heel veel mis met croissantjes!quote:
Niet met zelfgemaakte mini's .. en dan maar 2 eten omdat je geen honger hebtquote:
Die kaasburgers gooi ik altijd in de oven, bakpapiertje eronder...10 minuutjes op 200 graden..even keren. Wel opletten aan het eind, soms ploffen ze en loopt de kaas eruit.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:56 schreef colette het volgende:
-knip-
Ik had gister trouwens een vegetarische kaasburger van de appie, dat was best lekker, maar echt hoerevet, het zoog direct al de olie op die ik in de pan had gedaan, dus dat doe ik niet zo snel meer
Goeie tip (het stond eigenlijk ook op de verpakking, dat je het in de oven moest doen, maar daar keek ik pas op toen de olie al heet was, m'n groenten al gaar en de oven niet voorverwarmd......., dus het was wel een beetje m'n eigen foutquote:Op zondag 27 mei 2007 18:49 schreef Ils het volgende:
[..]
Die kaasburgers gooi ik altijd in de oven, bakpapiertje eronder...10 minuutjes op 200 graden..even keren. Wel opletten aan het eind, soms ploffen ze en loopt de kaas eruit.
Ja.. bedoel meer ideetjes / alternatieven voor op die momenten van de lekkere trek..quote:Op zondag 27 mei 2007 21:57 schreef Quinazoline het volgende:
Dat is zo een beetje moeilijk te zeggen denk ik. Wat eet je normaal op een dag? Misschien dat we aan de hand daarvan tips kunnen geven.
Want niet te veel chips/koek/snoep/alcohol/frisdrank, 2 stuks fruit, 2 ons groente, goed ontbijten, genoeg (water) drinken en veel bewegen had je vast zelf al bedacht.
dus het beviel wel goedquote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat een stilte hier de laatste dagen.
Ik heb net m'n eerste hardlooples gehad in het stadspark. 1 min hardlopen, 2 min wandelen etc. Heb er maar twee extra sessies aan vastgeplakt, omdat we toch een eindje van huis waren en heb zelfs 1 keer 2 min achter elkaar gelopen
.
Beetje spierpijn en ik had me iets te warm aangekleed, maar het was erg cool.
Vorig jaar hield ik het veel minder goed vol en ging ik onvoldoende voorbereid de hort op. Het maakt echt uit als je weet waar je rekening mee moet houden tijdens het lopen (hardloopschema, niet te kort van te voren eten etc).
Zeker!! Heb ik ook altijd last van als ik net weer be begonnen met hardlopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:39 schreef Thrilled het volgende:
ik heb de laatste dagen echt veel last van mn scheenbenen, dit komt 99% zeker door het hardlopen (overbelasting) alleen het voelt alsof mn botten gescheurd zijnecht niet prettig
ben benieuwd of ik ook spierpijn heb morgenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:39 schreef Thrilled het volgende:
ik heb de laatste dagen echt veel last van mn scheenbenen, dit komt 99% zeker door het hardlopen (overbelasting) alleen het voelt alsof mn botten gescheurd zijnecht niet prettig
ik weet ook nog niet op welk schema ik nu weer ga beginnen want een en twee minuten is echt te makkelijk nu voor me dus denk dat ik kijk hoe ik met 3 minuten achter elkaar doe en dan sneller opbouwen dan normaalquote:Op maandag 28 mei 2007 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh, beviel heel goed ja. Maar ja, ik was wat te ver van huis afgedwaald, dus ik vond dat ik nog wel 2 minuutjes kon gaan hardlopen
. Na de 1e minuut hardlopen dacht ik: "Oh, is dat alles? Zo kan ik ook wel 2 min achter elkaar
", maar op den duur werd het toch wel zwaarder
. Had stopwatch mee en op een gegeven moment hadden we 1 minuut gelopen (samen met Mark dus) en ik zei niet dat de minuut om was. Zo had hij ongemerkt ook 1,5 minuut hardgelopen tot hij erachter kwam dat de minuut allang voorbij was
.
Heb je m'n actiefoto al gezien trouwens?.
Je kunt ook het schema van Maarten nemen. Die gaat nu voor 30 min hardlopen ipv 20.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet ook nog niet op welk schema ik nu weer ga beginnen want een en twee minuten is echt te makkelijk nu voor me dus denk dat ik kijk hoe ik met 3 minuten achter elkaar doe en dan sneller opbouwen dan normaal
en de foto werkt niet voor me...
nu werkt ie wel, leuke fotoquote:Op maandag 28 mei 2007 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook het schema van Maarten nemen. Die gaat nu voor 30 min hardlopen ipv 20.
Oh, raar dat die foto het niet doet, want die 'UFO' zie je wel hè? Er waren gisteren ook al mensen die hem niet konden zien, maar ik dacht dat het opgelost was. Hij staat ook in m'n fotoboek. Doet 'ie t daar wel?
Daar mag Maarten mooi zelf antwoord op gaan geven, want ik heb geen ideequote:Op maandag 28 mei 2007 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nu werkt ie wel, leuke foto
en wat is zijn schema dan precies?
ik heb zelf wel een schema dus dat is niet nodigquote:Op maandag 28 mei 2007 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar mag Maarten mooi zelf antwoord op gaan geven, want ik heb geen idee. Of je registreert je bij hardloopschema en kijkt zelf even naar de schema's die er zijn
.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
Natuurlijk niet, afvallen is voor meisjes
Dan lijkt me dat een geslachtsoperatie de enige oplossing is!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
Natuurlijk niet, afvallen is voor meisjes
Neuh, er zijn wel meer jongens hierquote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef Vicious_R het volgende:
Dan lijkt me dat een geslachtsoperatie de enige oplossing is!
ok danquote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Neuh, er zijn wel meer jongens hier![]()
Welkom!![]()
Ik denk het ook, maar aanmelden mag altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef dynamiet het volgende:
Ik denk dat het alleen niet zo veel zin heeft om me aan te melden bij Dieet-web omdat ik qua gewicht toch haast niks ga afvallen.
wat zijn we toch sportief hier in de ochtendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:
Mogge! Ik heb net weer eens gezwommen, meteen nagevraagd of het zwembad gisteren niet toch open was.
De ochtend is gewoon DE tijd om sportief te doen! Lekker wakker wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:57 schreef Miss_S het volgende:
wat zijn we toch sportief hier in de ochtend
dat vind ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
De ochtend is gewoon DE tijd om sportief te doen! Lekker wakker worden![]()
en dan ga je ook eens lekker buiten lopen, hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:50 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
net weer eens hardgelopen
ging erg goed, 8 minuten achter elkaar gelopen
had niet verwacht dat ik dat nog kon
heb dus vanmorgen 1,5 km voor het ontbijt gelopen
wil uiteindelijk 5 km in de ochtend gaan lopen dus moet het nog ff opbouwen
hier loopt niemand hard buitenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dan ga je ook eens lekker buiten lopen, hoor. 5 km achter elkaar kunnen hardlopen is niets om je voor te schamen
. En ik dacht dat iedereen merkt dat ik 1 minuut loop en dan weer wandel en dat ik dus een beginnelingetje ben. Maar dat is niet zo. Ik ben ook een stuk minder onzeker dan vorig jaar
.
Neuh, niemand merkt dat. Bedenk maar eens hoe goed jij let op Piet die misschien wel elke dag langs jouw huis komt rennen. Oh, je hebt Piet nog nooit gezien? Verbaast me nietsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
en dan ga je ook eens lekker buiten lopen, hoor. 5 km achter elkaar kunnen hardlopen is niets om je voor te schamen
. En ik dacht dat iedereen merkt dat ik 1 minuut loop en dan weer wandel en dat ik dus een beginnelingetje ben. Maar dat is niet zo. Ik ben ook een stuk minder onzeker dan vorig jaar
.
5 km moet te halen zijn in een half uur, volgens het podcast schema wel in elk gevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hier loopt niemand hard buitenook geen mooie omgeving
als ik op vakantie ben wil ik nog wel eens in de bossen gaan hardlopen
en 5km weet ik ook niet of ik dat haal, ik wil het alleen proberen
ja maar waarom buiten lopen als ik een dure loopband heb staan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
5 km moet te halen zijn in een half uur, volgens het podcast schema wel in elk gevalEn dat het geen mooie omgeving is kan geen excuus zijn, in rotterdam zie ik altijd wel wat mede hardlopers!
Gisteren slecht gedaan, had geen boodschappen en het eerste wat ik tegenkwam wat open was, was de ah2go en daar hadden ze natuurlijk geen fruit & groente meerMaar dat is dus al op, dus vandaag wordt het weer lekker en gezond
![]()
Dat ging ik ook bijna typen, maar ik dacht, dan komt er vast weer een hoop misinterpretatie en gezeik, dus deed ik dat maar nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef Plukie86 het volgende:
@ Miss_S: waarom dan een dure loopband gekocht als je ook gratis buiten kunt hardlopen?![]()
nou omdat ik in nederland woonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef Plukie86 het volgende:
@ Miss_S: waarom dan een dure loopband gekocht als je ook gratis buiten kunt hardlopen?![]()
mag wel hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat ging ik ook bijna typen, maar ik dacht, dan komt er vast weer een hoop misinterpretatie en gezeik, dus deed ik dat maar niet![]()
Ja hoor het is goed, maar de vorige keer dat ik iets enigzins kritisch zei werd er zo overheen gevallenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mag wel hoor
heb er net toch behoorlijk normaal antwoord op gegeven volgens mij
Hardlopen in de regen is juist lekker! Dan krijg je het tenminste niet zo snel te warm. Maar bij een stortbui wacht ik vaak ook nog wel eventjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
nou omdat ik in nederland woon
en mezelf ken als het regent ga ik niet buiten hardlopen
Ja dat zou ik ook wel eens allemaal willen weten van mezelf. Ik heb er alleen geen 600 euro voor over. Maar in september ga ik denk ik fitnessen, en dan zal ik erachter komen!quote:en ik vind het wel erg handig dat je er alles op bij kan houden, afstand, hardslag, snelheid, kcal verbranding
programma's lopen (bergop hardlopen ook erg lekker afentoe)
gewoon wandelen in de regen vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hardlopen in de regen is juist lekker! Dan krijg je het tenminste niet zo snel te warm. Maar bij een stortbui wacht ik vaak ook nog wel eventjes.
[..]
Ja dat zou ik ook wel eens allemaal willen weten van mezelf. Ik heb er alleen geen 600 euro voor over. Maar in september ga ik denk ik fitnessen, en dan zal ik erachter komen!
Inderdaad, erg handig. Lijkt me ook wel motiverend te werken als je je eigen gegevens kan zien. Heb er ook een tijd over nagedacht maar heb er de plaats en het geld niet voor op dit moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en ik vind het wel erg handig dat je er alles op bij kan houden, afstand, hardslag, snelheid, kcal verbranding
programma's lopen (bergop hardlopen ook erg lekker afentoe)
Verschil is wel dat je in een sportschool veel meer kan doen dan lopen. Weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie zijn sportscholen veel te duur vind ik, zelfs de studenten tarieven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gewoon wandelen in de regen vind ik wel lekkermaar hardlopen inet
en voor 600 euro heb je nog geen eens een goede loopband
maar naar een sportschool ben je uiteindelijk duurder uit
september pas??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Plukie86 het volgende:
. Maar in september ga ik denk ik fitnessen, en dan zal ik erachter komen!
Via de uni gok ikquote:
een goede loopband kost wel wat meer dan datquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hardlopen in de regen is juist lekker! Dan krijg je het tenminste niet zo snel te warm. Maar bij een stortbui wacht ik vaak ook nog wel eventjes.
[..]
Ja dat zou ik ook wel eens allemaal willen weten van mezelf. Ik heb er alleen geen 600 euro voor over. Maar in september ga ik denk ik fitnessen, en dan zal ik erachter komen!
lees: gratis.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Via de uni gok ikIs echt veel goedkoper dan een gewone sportschool (bij ons is fitnessen geloof ik 100 euro per jaar). Het punt is alleen dat ik fitnessen niet echt leuk vind, en dat het sportgebouw niet vlak bij de faculteit of mijn huis in de buurt ligt, dus dat is voor mij niet zo erg handig, anders had ik er zeker een abo genomen. Groepslessen zijn er ook vrij goedkoop.
ik zou alleen een fitnesskaart willen aanschaffen voor het gebruik van de loopband en dat lijkt me zonde van het geld. Ga niet een half uur heen en een half uur terug naar de ACLO om een half uurtje te lopen, terwijl ik dat, als ik buiten loop in het stadspark, allemaal in minder dan een uur kan doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef Plukie86 het volgende:
Waarom wachten tot september? Omdat dan het nieuwe collegejaar weer begint en ik voor een luttel bedrag lekker het hele jaar onbeperkt kan fitnessen. Nu is het me te duur, voor die 5 weken dat dit collegejaar nog duurt is het de moeite niet meer.
Dit is mij inderdaad ook wel eens door het hoofd geschoten. Hardlopen kost maar een halfuurtje, fitness kost meer tijd, ook door het er naar toe fietsen (10 min). Alhoewel ik daar wel meer dingen zou gaan doen dan alleen hardlopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:06 schreef Viking84 het volgende:
ik zou alleen een fitnesskaart willen aanschaffen voor het gebruik van de loopband en dat lijkt me zonde van het geld. Ga niet een half uur heen en een half uur terug naar de ACLO om een half uurtje te lopen, terwijl ik dat, als ik buiten loop in het stadspark, allemaal in minder dan een uur kan doen.
Nope, ik studeer nu aan de VU. Bodywork is niet van de Aclo dus, maar de Alco heeft wel bommen en bodypump en BBBB enzo, das dus gewoon hetzelfde. Helaas is sport bij de VU wel vele keren duurder dan bij de Aclo, maar de Aclo is zo belachelijk goedkoop dat het hier ook nog wel redelijk te doen is ondanks dat het een paar keer duurder is. (Wat dat betreft zou ik graag weer student in Groningen willen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Bodywork? Is dat ook van de Aclo?
Je krijgt geen twee kaarten, hoor. Sterker nog: je krijgt 0 kaarten. Je collegekaart wordt geACLOtiveerd en als je ook hebt betaald voor fitness, krijg je een sticker op je collegekaart.
Verder is fitness echt niks voor mij. Ik heb het bij een gewone sportschool geprobeerd, bij de ACLO... en het is zonde als je 50 euro betaalt en maar 1 of 2 keer gaat. Laat mij maar lekker groepslessen doen en thuis wat hardlopen en met gewichtjes klooien.
En waarom zou het hardlopen erbij in moeten schieten omdat je moet studeren? Je neemt toch wel eens pauze? Dan kan het wel eens heel lekker zijn om je studie even los te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |