komt wel weerquote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef Plukie86 het volgende:
De weblogs van Sylvana en Miss_S zijn ook niet echt actueel meer.
Ze kunnen eruit, dat kunnen Sylvana en Miss_S ook zelf doen in de wiki, als ze dat willenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef Plukie86 het volgende:
Dat vind ik best lang! Maar goed, het is jouw weblog.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
komt wel weer
over 2 weekjes bij mij tenminste
Hier was het vandaag mooi weer! Maar bij vriendje in het noorden van het land niet echt. Lekker puh, vorige week had ik hoosbuien en hij mooi weer, nu is het lekker andersom.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:18 schreef heaven7 het volgende:
Wanneer wordt het weer mooi weer?
dat gaat snelquote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef Wessiej het volgende:
Weer een kilo kwijt
Nu 3 weken en 1 dag bezig en 2.8 kilo eraf, nog 3 te gaan.
Dacht eigelijk altijd dat ik nooit zo veel at, maar nu ik zo terug zit te denken.....
Ach, had toen ik begon een BMI van 24,59, nu minderquote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat gaat snel
dan moet je inderdaad wel veel gegeten hebben eerst
maar hoeveel at je?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach, had toen ik begon een BMI van 24,59, nu minder
Dat is dus een gezond BMI.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach, had toen ik begon een BMI van 24,59, nu minder
Hehe, toch wel 2 (soms 3) zakken chips per week, en dan nog wat tussendoortjes, en veel cola.quote:
witte chocoladebavarois denk niet dat ik dat nog weg krijgquote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef -Trinity- het volgende:
Een vriendin gaf me een immens stuk appeltaart vanochtend. Was ook gelijk supervol en misselijk daarna, dus ik heb mijn straf ook wel weer gehad
. Ach, beter appeltaart dan witte chocoladebavarois.
blijven die curcussen ook in de vakantie doorgaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben weer aan het spinnen geweest. Echt apart: de eerste keer dat ik ging was ik helemaal stuk. Helemaal shaken, de tweede keer deed ik niet zo serieus meeen nu deed ik vrij serieus mee, maar ik kon het allemaal toch gemakkelijk hebben. Ik zweet wel, maar bepaalde dingen gaan me wel erg gemakkelijk af. Toch maar even een tandje hoger dan volgende keer
.
Voluit gaan is idd heerlijk. Vanavond ook gedaan. Het leuke aan een spinningfiets is dat je dan wel in dat tempo móet blijven fietsen. Je zit gewoon vast. M'n kuiten brandden helemaal aan het eind
.
En Ferrero Rocher, zo lekker
.
Ik ga me inschrijven voor nog eens 5 weken spinning. Geweldig leuk vind ik het niet, maar ik wil toch wat aan beweging blijven doen. Ga ook proberen weer bij bootcamp binnen te komen, maar dat lukt ws niet. Als het niet lukt, ga ik BOMmen (bewegen op muziek) en spinning doen.
Morgen komt mijn nieuwe laptop trouwens, dus ook als deze pc kapot is, zijn jullie nog niet zomaar van me af.
cursussen lopen tot 6 juliquote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
blijven die curcussen ook in de vakantie doorgaan?
ik vind wel jammer dat het dansen in de zomervakantie stopt
ik heb besloten in de vakantie te gaan fietsen (hopelijk weet ik dat in de zomer ook nogquote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
cursussen lopen tot 6 juli. En dan is er 2 maanden niks, maar dan is het zomer en dan kan ik weer veel fietsen
. Ik ga ook gauw beginnen met hardlopen, zodra het weer goed weer is. Goh, dat hebben jullie eerder gehoord
. Maar dit keer meen ik het. Ik ben een beetje gewend aan sporten nu en dit weekend heb ik ook een stukje gerend door de regen. En dat voelde best wel lekker
.
Ik liep zaterdag nog steeds als een houten plank vanwege bootcamp woensdag. Heb na 3 keer nog steeds last van spierpijn, al is het wel steeds minder.
Je kickt wel een beetje af inderdaad, ik krijg steeds minder behoefte aan snoep enzo, alleen chocola zal ik overheerlijk blijven vinden, en Ben & Jerry's ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef Miss_S het volgende:
witte chocoladebavarois denk niet dat ik dat nog weg krijg
begrijp niet dat ik vroeger die zoetigheid lekker vond
chocola heb ik echt alleen behoefte aan als ik ongesteld ben en gelukkig is dat niet vaakquote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je kickt wel een beetje af inderdaad, ik krijg steeds minder behoefte aan snoep enzo, alleen chocola zal ik overheerlijk blijven vinden, en Ben & Jerry's ofzoIk drink al nauwelijks meer suikerhoudende drankjes, en eet nooit meer chips, behalve heel soms een handje op een verjaardag ofzo.
echt buiten fietsen?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb besloten in de vakantie te gaan fietsen (hopelijk weet ik dat in de zomer ook nog)
van bootcamp had ik in het begin ook altijd lang spierpijn
ja buiten maar met een gewone fietsquote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echt buiten fietsen?. Heb je een MTB of een racefiets? Ik ben benieuwd of ik, nu ik aan spinning doe, meer kan hebben als ik buiten fiets. Zwaardere versnelling ofzo. Je zou zeggen van wel. Mijn benen worden wel keihard van dat fietsen
.
ik heb niet meer of minder behoefte aan lekkere dingen als ik ongesteld ben. Ik kom zelfs niet eens aan. Vaag.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
chocola heb ik echt alleen behoefte aan als ik ongesteld ben en gelukkig is dat niet vaak
heb net wel chocolade pasta op mijn brood gehad
oh, gewone fiets is ook goedquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja buiten maar met een gewone fiets
zo fietstochten maken
ik kom ook niet echt aan maar voel me wel gigantisch dik dan altijdquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb niet meer of minder behoefte aan lekkere dingen als ik ongesteld ben. Ik kom zelfs niet eens aan. Vaag.
ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik kom ook niet echt aan maar voel me wel gigantisch dik dan altijd
Daar ben ik getrouwd!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, gewone fiets is ook goed. Vooral als 'ie zwaar trapt
. Ik ga in de zomer met regelmaat naar mijn ouders in Drachten fietsen (35-40 km) en van daar uit weer fietstochtjes maken in de omgeving
. Beetsterzwaag enzo
.
Ohquote:
ik denk dat het inderdaad door het eten kan komen dat je je soms heel vol voeltquote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook. Ik voelde me zondagochtend heel slank (had een enorm platte buik toen) en vanochtend voelde ik me weer dik, terwijl het verschil maar een halve kilo was ofzo
(vh eten enzo, niet van ongesteld zijn).
En ze hebben ook een heel mooi stadhuisje en we sliepen in Lauswolt dat hotel daar. Een heel weekend, want we waren maar met z'n zessen. Ik had absoluut geen zin in een groot feest, met van die tantes die je anders nooit ziet en met van die gescheiden ouders die elkaar de strot wel kunnen afbijten, dus we hebben ons heerlijk laten verwennen met alleen de getuigen en hun aanhang. De volgende dag hebben de vrouwen van het gezelschap zich de hele dag laten behandelen in het schoonheidscentrum en de mannen zijn een beetje gaan zeilen. Ik kan het iedereen aanraden: geen stress en je hebt er zelf ook nog wat aan!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Beetsterzwaag is zo mooi
. Ik moet er tijdens mijn rijles regelmatig doorheen en dan word ik altijd helemaal blij
.
Kreeg daarstraks wat snoepjes van mn oppaskindjes (echte schatjes) en wilde dat wel weer eens proberen ... helaas was het een flinke hand vol, en werd ik meteen na dat eerste uberzoete ding al wat onpasselijkquote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
witte chocoladebavarois denk niet dat ik dat nog weg krijg
begrijp niet dat ik vroeger die zoetigheid lekker vond
Komt omdat ik vanwege mn hamstring niet mag sporten en het afvallen daarom niet echt gaat. Maar vanaf 1 juni mag ik weer sporten, dus dan zal ik hem weer regelmatig updatenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef Plukie86 het volgende:
dat heb ik op het moment ook met cruesliquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:22 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Net mn ontbijt weggewerkt, serieus die cornflakes komen zo langzamerhand mn neus uit![]()
*checkt IMDB: 5,6. Kom op zeg, naar zo'n film zou ik niet eens toe willenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:19 schreef Tangarine het volgende:
Ben ik weer! The Reaping is echt een kutfilm, heb ik weer weer 2 uur verspild
yoghurt met banaan zit ook niet veel inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*checkt IMDB: 5,6. Kom op zeg, naar zo'n film zou ik niet eens toe willen. Ik ben blij dat ik geen Pathé Unlimited heb. Dan voel ik me niet verplicht om naar kutfilms te gaan
.
Ik heb zaterdag Instinct gezien. Die krijgt ook niet een heel hoog cijfer, maar ik vond hem wel redelijk goed (meer vanwege de boodschap die werd uitgedragen dan de inhoud though).
En heb ik er zin in? Mwoah, het gaat. Ik ben de pondjes die ik dit weekend was aangekomen alweer kwijt. Weeg wel 400 gram meer dan in het lijstje staat, dus ik zal wel even updaten, maar ik hoop dat ik snel verder weer een lager gewicht kan doorvoeren
. Zit nu aan de yoghurt met banaan. Niet dat ik de cruesli zat ben, maar ik wil gewoon weer eens wat anders proberen om te kijken hoeveel effect dat heeft op mijn gewichtsverlies
.
Vandaag ga ik druk bezig met mijn onderzoeksproject over kindertaal. Ik bestudeer de uitingen van een meisje van 2 jaar en 9 maanden dat een peuterspeelzaal bezoekt. Kijken hoe taalvaardig ze is en hoe ze zich ontwikkelt. Op zich wel leuk om te doen, alleen brabbelt ze heel veel, dus ik kan er meestal niet al teveel van maken
.
Ergens tussen 9 en 17 komt mijn laptop. Dus daar zal ik ook wel mee prutsen (dus ik hoop dat 'ie vanmiddag komt, anders komt er van m'n werk niet veel meer terecht
).
dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
yoghurt met banaan zit ook niet veel in
volgens mij eet jij nu minder dan ik
Wissel dan ook af met je ontbijt. Als dingen je neus uit komen dan hou je het niet zo lang vol.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:22 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Net mn ontbijt weggewerkt, serieus die cornflakes komen zo langzamerhand mn neus uit![]()
Als ik de ingredienten van die cruesli zo zie (en dit was de simpelste!), denk ik dat je nog beter muesli kunt eten waar je zelf een schep suiker bij doet (zoals Plukie doet), dan cruesli met al die kunstmatige troep. Rozijnen kunnen dan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Verder als je muesli en yoghurt niet te nassen vind: ik doe er wat rozijntjes extra doorheen, lijkt me toch beter dan gewoon suiker en het wordt toch echt een stuk zoeter qua smaak.
Ja, daarom zeg ik het lekker nog een keerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik zeg toch ook muesli met rozijntjes![]()
Ohja maar je hebt natuurlijk wel spul als quaker genomen.
Thuis heb ik (van m'n ma gehad) een pak Jordan's staan, de ingredienten weet ik niet uit m'n hoofd maar er zit minder troeperig spul als jij beschrijft in.
Bij de meeste soorten muesli uit de supermarkt wordt ook suiker gegooid. Je moet echt op de achterkant van de verpakking kijken om een gezonder alternatief te vinden. Wat je in de meeste supermarkten wel kunt vinden, is een apart rek met Zonnatura-producten. Zonnatura heeft ook muesli met noten en vruchten waar de volgende ingrediënten in zitten: granen 62% (havervlokken, tarwevlokken, gerstevlokken, krokante tarwevlokken, gepofte tarwe naturel, gepofte rijst naturel), ongezwavelde vruchten 26% (rozijnen, banaan, abrikoos, ananas, mango, appel), noten 6% (geroosterde hazelnoten, kokosnoot, cashewnoten, pecannoten, paranoten), zonnebloempitten 3%, sojavlokken, pompoenpitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:59 schreef Alcarin het volgende:
Morning!
Muesli is het 'echte' product, met granen en noten, cruesli is wat ervan gemaakt is om het aantrekkelijker (en minder gezond) te maken. Dit doen ze uiteraard door er suiker bij te gooien![]()
Een willekeurige muesli:
4-korenvlokken (haver, gerst, rogge en tarwe), rozijnen, hazelnoten, zonnepitten en kasha (geroosterde boekweit).
is het ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ontbijten met alleen yoghurt en banaan vind ik trouwens wel heel weinig.
Valt dat in de praktijk niet erg mee? Als je een bakje eet met 50 gram, dan zit je zonder zuivel op 180 calorieën en met zuivel kom je amper boven de 250 uit. Appel erbij en een bak thee en je hebt een prima ontbijt, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:07 schreef conleche het volgende:
Ik eet dit ook niet elke dag, want er zitten toch behoorlijk wat cal. in.
Normaal gesproken wel, maar om af te vallen kan ik per dag niet meer dan 1400 à 1500 cal eten (en dan moet ik er ook nog eens flink bij sporten!) En dan is 250 cal. voor je ontbijt best veel. Ik neem heel vaak ook 2 crackers met filet americain, of een geroosterde boterham met 30+ kaas. En soms een eitje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Valt dat in de praktijk niet erg mee? Als je een bakje eet met 50 gram, dan zit je zonder zuivel op 180 calorieën en met zuivel kom je amper boven de 250 uit. Appel erbij en een bak thee en je hebt een prima ontbijt, toch?
De belangrijkste afvalwet is volgens mij dat je doet wat je zelf het fijnst vindt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef conleche het volgende:
Ik weet ook wel dat sommigen aanraden om meer te ontbijten, (en dan minder te lunchen en vooral dineren) maar op de een of andere manier krijg ik daar later op de dag alleen maar meer honger van.
Cruesli is gebakken, de klontjes worden aan elkaar geplakt met veel suiker of honing en olie. Daarnaast wordt er ook bijna altijd noten en/of gedroogd fruit aan toegevoegdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:30 schreef Plukie86 het volgende:
Cruesli is aan elkaar geplakt met suiker of honing,
Mijn man was er heilig van overtuigd dat die dingen gezond waren, tot ik m erop wees dat dat niet echt het geval was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mueslirepen, die zijn pas viesVoornamelijk gepofte rijst, beetje zemelen en opgevuld met zeker 50% suiker of honing.
Moet je maar eens opletten: mannen geloven altijd alles wat ze in reclames zeggen. Ze staan ook altijd open voor verkopers in winkels die hun duurste dingen aan de man proberen te brengen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn man was er heilig van overtuigd dat die dingen gezond waren, tot ik m erop wees dat dat niet echt het geval was.
HEY!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet je maar eens opletten: mannen geloven altijd alles wat ze in reclames zeggen. Ze staan ook altijd open voor verkopers in winkels die hun duurste dingen aan de man proberen te brengen.
quote:
tis middagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Toastjes in de ochtend, cola in de ochtend, hoe doen jullie dat zeg.
* veiligheidsspeldje heeft een keer ontbeten met chips, en dat was bepaald geen succes![]()
Ik weet nog wel dat MM en ik vanuit Qlimax kwamen. Hele nacht doortrekken, ff tukken en tegen 10:30 ontbijten met patat en kroketquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef Alcarin het volgende:
Ach, alles kan dienen als ontbijt! Cola, de koude pizza van de vorige dag, een stuk appeltaart, chips, een pan rijst, een zak pinda's..Oh, en toen ik klein was at ik met Sinterklaas altijd de chocoladeletter uit mijn schoen meteen diezelfde ochtend op.
Ik ben toch blij dat ik nu beter eet...![]()
Jaaaaa! Dat deden wij altijd bij de Mac D.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat MM en ik vanuit Qlimax kwamen. Hele nacht doortrekken, ff tukken en tegen 10:30 ontbijten met patat en kroket
Of idd, pizza van de vorige dag, taart van de avond ervoor
Ja hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Mac vind ik niet eens heel lekker, maar KFC wel. Kip is toch goed voor de lijn??
Het paneerlaagje is het ergste nog niet eens bij KFC..quote:
Ja, ik heb nog ge-edit, maar te laatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het paneerlaagje is het ergste nog niet eens bij KFC..
Ze frituren die kip onder hoge druk, de kip zelf zit dus ook vol met vet. Ze persen het erin, ofzo. Trek zo'n ding maar eens uit elkaar, het vet druipt eruit..![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Wij gingen ooit een keer naar de Mac D. met iemand erbij die anorexia had. Wij hadden (ook wel een beetje expres) bijzonder veel besteld. Ik geloof dat ik een mc chicken menu had, 2 hamburgers en kipnuggets.
Toen wij al ruim 20 minuten aan het vreten waren rende het meisje weg om de twee happen die ze van haar hamburger genomen had uit te kotsen omdat wij zo ongegeneerd aan het schransen waren.
Ik denk niet dat dat de reden was, ik denk eerder dat ze het uitkotste omdat ze niet dik wilde worden van die 2 happenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Toen wij al ruim 20 minuten aan het vreten waren rende het meisje weg om de twee happen die ze van haar hamburger genomen had uit te kotsen omdat wij zo ongegeneerd aan het schransen waren.
Dat zouden ze ook vast liever doen dan kotsen. Maar ja, je moet wel eten, anders denkt je omgeving dat er iets mis is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap niet dat je je eten uitkotst, eet dan niet.
dan krijg je wel te weinig binnen hequote:
hoevaak heb je hier al niet gezegt dat je zin ergens in had maar niet mocht etenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan ook echt niet zonder eten. Ik ontzeg mezelf ook niet echt veel, als ik een keer ergens zin in heb wat eigenlijk te vet is of niet goed is ga ik gewoon een keer extra sporten.
Ga effe 2 seconden sporten joh!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoevaak heb je hier al niet gezegt dat je zin ergens in had maar niet mocht eten
dus ontzeg je jezelf wel veel volgens mij
ik sport nooit 2 secondenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef k_i_m het volgende:
.
[..]
Ga effe 2 seconden sporten joh!. Je zou me toch negeren?
.
beetje rare combinatie maar als je spinazie eet wil ik wel mee komen etenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin slaakt even een hele diepe zucht...
Nou ja, tralala, wat zal ik eens gaan eten vandaag? Spinazie en tomaten, dat smaakt vast wel goed samen?
nee hoor ik ga weer verder met negerenquote:
zo jammer hequote:
ja dit helpt echt zo'n postquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
owkee here we go again.....
Is dat raar? Het lijkt mij wel een goede combinatie...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
beetje rare combinatie maar als je spinazie eet wil ik wel mee komen eten
heb het al lang niet op
ik heb het nog nooit gegeten in die combinatie.....misschien dat het wel lekker is hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Is dat raar? Het lijkt mij wel een goede combinatie...
Met ei erbij, oid.
misschien helpt het als je eerst eens nadenkt voor je dingen post, valt me op dat als er hier gezeur is, het elke keer met jou te maken heeft???quote:
ja ik ben inderdaad de probleem maker hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
misschien helpt het als je eerst eens nadenkt voor je dingen post, valt me op dat als er hier gezeur is, het elke keer met jou te maken heeft???
Achjoh, ze komt toch nooit verder dan 2 regels tekst, dus dat is makkelijk om overheen te lezen, niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
misschien helpt het als je eerst eens nadenkt voor je dingen post, valt me op dat als er hier gezeur is, het elke keer met jou te maken heeft???
Ja hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin slaakt even een hele diepe zucht...
Nou ja, tralala, wat zal ik eens gaan eten vandaag? Spinazie en tomaten, dat smaakt vast wel goed samen?
bij mij lijken ze ook steeds duidelijker te worden hoemeer ik afvalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:14 schreef Chicolate het volgende:
![]()
... val ik eindelijk af ... ontdek ik net, een paar minuten geleden dat mijn hele kont en heupen vol staie (zo noemen ze dat toch?) zitten, en niet van die kleine witte streepjes, maar ongelooflijk dikke, brede, opgezette kabels. (ziet eruit als littekens, maar dan een stuk breder en knalwit) Aaaarg ook precies op de plaatsen waar een bikinibroekje niet komt (op mn heupen/zijkant zitten de grootsten)
Heerlijk, dat maakt je dag weer goed.
Positief nieuws, om het nog leuk te houden: vandaag weer sporten en goed gegetenen krijg steeds meer ruimte in mn broeken (die toch al wijd zijn, maar goed)
Balen van die straie zegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:14 schreef Chicolate het volgende:
![]()
... val ik eindelijk af ... ontdek ik net, een paar minuten geleden dat mijn hele kont en heupen vol staie (zo noemen ze dat toch?) zitten, en niet van die kleine witte streepjes, maar ongelooflijk dikke, brede, opgezette kabels. (ziet eruit als littekens, maar dan een stuk breder en knalwit) Aaaarg ook precies op de plaatsen waar een bikinibroekje niet komt (op mn heupen/zijkant zitten de grootsten)
Heerlijk, dat maakt je dag weer goed.
Positief nieuws, om het nog leuk te houden: vandaag weer sporten en goed gegetenen krijg steeds meer ruimte in mn broeken (die toch al wijd zijn, maar goed)
heb ik ook wel eens gedaan hoor. Lekker eten, vervolgens kei misselijk worden en alles eruit gooienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap niet dat je je eten uitkotst, eet dan niet.
Soms welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:
gebeurt dat dan?
ja somsquote:
ja weet niet of het nodig isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan krijg je wel te weinig binnen he
dat is tenminste wat je altijd tegen mij zei
maar kennelijk is het toch nodig om af te vallen?
maar ook als je gewoon cruesli eetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja weet niet of het nodig is. Probeer gewoon wat. Ga morgen echter wel weer gewoon cruesli eten en gewoon 's avonds wat vaker een fatsoenlijke maaltijd
.
bij mij zijn ze niet kleiner geworden (als het wel zo was had ik er ook geen probleem mee gehad)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef Chicolate het volgende:
Bij mij zou het wel mogenkan wel wat missen daar ... en ze zijn ook wel flink gegroeid toen ik in korte tijd veel aankwam ... dus dan raak ik ze waarschijnlijk ook weer kwijt als ik veel afvalt ...
Bij jou groeien ze misschien ook nog wel. Dan komt het net mooi uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef Miss_S het volgende:
bij mij zijn ze niet kleiner geworden (als het wel zo was had ik er ook geen probleem mee gehad)
maar wel steviger dus dat is wel mooi
zou kunnen.....ookal denk ik van niet meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Bij jou groeien ze misschien ook nog wel. Dan komt het net mooi uit![]()
Dat is het enige voordeel wat ik heb overgehouden aan twee keer zwaarder worden, dikke tettenquote:
vind jij de eerste en laatste dvd dan niet zwaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef Plukie86 het volgende:
Whoeiii hebben jullie me gemist? Ben net pas thuis, van 9 tot 6 op de universiteit = niet leuk.
Vandaag weer een gezond dagje gedaan, met lekkere spaghetti. Vanmorgen op de weegschaal, nu 64,2. Ik sta nu dus al weken min of meer stil rond de 64 kilo, maar dat komt dus waarschijnlijk omdat ik geen tijd had om te sporten.
Maar nu gaat het weer goed, want gister heb ik hardgelopen en straks ga ik even bootcampen, alhoewel dat eigenlijk een beetje net zoals steppen is, je wordt wel moe maar het is niet superefficient. Behalve die van de abs, want die vind ik wel erg zwaar.
uhuh.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vind jij de eerste en laatste dvd dan niet zwaar?
dan moet je volgens mij toch fanatieker mee doen
bootcamp kan je echt niet vergelijken met steppen als je het goed doet
ik heb dan wel zo'n grote stepper maar die gebruik ik alleen als krachttraining af en toequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uhuh.
Steppen. Dat ding ligt nu te verstoffen onder m'n bed.
Ja maar jij doet een cursus bootcamp, ik sta een beetje voor mijn laptop te hopsen. Op de Ultimate en de Abs na vind ik ze niet superzwaar hoor, gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Dan is een blokje hardlopen efficienter. Op mijn dvd's staan niet echt springrondes, wel veel kicks enzo. Het is wel wat zwaarder dan steppen, maar als ik het vergelijk met het BOMmen van de Aclo, wat ik vorig jaar deed, dan is de bootcamp dvd minder zwaar. Maar ik denk dat jouw bootcampcursus wel wat zwaarder zal zijn dan mijn dvd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
nou bootcamp schijnt behoorlijk efficiënt te zijn, hoor. Weet niet waar je dus vandaan haalt dat het niet efficiënt is. Ik vind wel dat we wel 2 'spring'rondes mogen hebben. Aan het begin en aan het eind.
ik denk dat dat ook vooral aan jezelf ligt.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ja maar jij doet een cursus bootcamp, ik sta een beetje voor mijn laptop te hopsen. Op de Ultimate en de Abs na vind ik ze niet superzwaar hoor, gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Dan is een blokje hardlopen efficienter. Op mijn dvd's staan niet echt springrondes, wel veel kicks enzo. Het is wel wat zwaarder dan steppen, maar als ik het vergelijk met het BOMmen van de Aclo, wat ik vorig jaar deed, dan is de bootcamp dvd minder zwaar. Maar ik denk dat jouw bootcampcursus wel wat zwaarder zal zijn dan mijn dvd!
En steppen voor de tv is leuk![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ja maar jij doet een cursus bootcamp, ik sta een beetje voor mijn laptop te hopsen. Op de Ultimate en de Abs na vind ik ze niet superzwaar hoor, gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Dan is een blokje hardlopen efficienter. Op mijn dvd's staan niet echt springrondes, wel veel kicks enzo. Het is wel wat zwaarder dan steppen, maar als ik het vergelijk met het BOMmen van de Aclo, wat ik vorig jaar deed, dan is de bootcamp dvd minder zwaar. Maar ik denk dat jouw bootcampcursus wel wat zwaarder zal zijn dan mijn dvd!
En steppen voor de tv is leuk![]()
ik zal wel gek zijn maar dat gevoel heb ik ook met de mensen die je bezig ziet op de dvdsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En idd: met een groep doe je sneller actiever mee, denk ik. Het heeft gewoon wel wat. Met z'n allen in hetzelfde ritme helemaal voluit gaan.
ja dat werkt voor jou blijkbaar het beste, maar voor veel anderen weer nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zal wel gek zijn maar dat gevoel heb ik ook met de mensen die je bezig ziet op de dvds
we wisten al dat ik niet helemaal normaal wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat werkt voor jou blijkbaar het beste, maar voor veel anderen weer niet. Maakt verder niet uit, hoor
.
wees blij, gewoon zijn is maar saaiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
we wisten al dat ik niet helemaal normaal was
Hej ik ook hoor. Ik doe echt wel actief mee met die dvd's, ook als een oefening niet helemaal lukt doe ik wel mijn best. Als ik dacht dat het helemaal geen effect zou hebben deed ik het toch niet? Er zijn alleen wel effectievere dingen en ik zweet erna niet zo erg als die mensen op de dvd. Maar hej, het is leuk en makkelijk, handig toch? Vanavond de Abs maar weer, om de blokjes wat te vormen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zal wel gek zijn maar dat gevoel heb ik ook met de mensen die je bezig ziet op de dvds
nah doe normaal joh!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
we wisten al dat ik niet helemaal normaal was
maar Abs is ook inderdaad niet om heel moe te wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hej ik ook hoor. Ik doe echt wel actief mee met die dvd's, ook als een oefening niet helemaal lukt doe ik wel mijn best. Als ik dacht dat het helemaal geen effect zou hebben deed ik het toch niet? Er zijn alleen wel effectievere dingen en ik zweet erna niet zo erg als die mensen op de dvd. Maar hej, het is leuk en makkelijk, handig toch? Vanavond de Abs maar weer, om de blokjes wat te vormen.
in die bountey zat meer dan in alles wat je de rest v an de dag hebt gegeten misschien is dat het probleemquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef Qwea het volgende:
oke, ik word e rniet goed van! ik heb de hele dag al ontzettende honger. Terwijl ik normaal met cornflakes en yoghurt heb ontbeten, ik heb geluncht met yoghurt met mandarijn erin en groentesoep. Tussen door 3 stuks fruit gehad, en een bounteyals avond eten kipburger met sla.
En net 2 peren en een mandarijn als fruitsalade. For god sake, ik heb nog steeds honger
niewoa. In mn bountey zat 230 kcal. En mn kipburger was al 320 ;9quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in die bountey zat meer dan in alles wat je de rest v an de dag hebt gegeten misschien is dat het probleem
zoals?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef Quinazoline het volgende:
Ik mis een beetje koolhydraten bij je, Qwea. Misschien helpt het als je iets met koolhydraten neemt?
Ik vind je lunch en avondeten nogal karig, geen wonder dat je honger hebt. En zoals al eerder genoemd, je eet niet genoeg koolhydraten, wat je voornaamste energiebron is. Als je dit niet voldoende eet, gaat je lichaam eiwitten verbranden om aan energie te komen. En dat is niet echt efficient, je spieren kunnen dan afgebroken worden. Misschien is het een idee om dus wat meer koolhydraten te gaan eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in die bountey zat meer dan in alles wat je de rest v an de dag hebt gegeten misschien is dat het probleem
is het slim om nu nog te doen? ik zit al op 1477kcalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
brood, crackers?
aardappelen, rijst, pasta
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik vind je lunch en avondeten nogal karig, geen wonder dat je honger hebt. En zoals al eerder genoemd, je eet niet genoeg koolhydraten, wat je voornaamste energiebron is. Als je dit niet voldoende eet, gaat je lichaam eiwitten verbranden om aan energie te komen. En dat is niet echt efficient, je spieren kunnen dan afgebroken worden. Misschien is het een idee om dus wat meer koolhydraten te gaan eten.
ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Plukie86 het volgende:
@ Miss_S: ik die die van Billy Blanks (tell sell ja)
Maakt nu niet zoveel uit, maar als tip voor morgen en de rest van alle dagen in je leven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is het slim om nu nog te doen? ik zit al op 1477kcal....
ik pak zo meteen ook nog 2 boterhammenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is het slim om nu nog te doen? ik zit al op 1477kcal....
Ik ook, het is leuk om te doen, leerzaam (want ik ken nu erg veel erschillende buikspieroefeningen) en lekker makkelijk want je hoeft de deur niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ook
maar goed misschien heb jij dan wel zo'n geweldige conditie en ik niet
maar ik vind het erg motiverend en intensief
ik ben kei gek op kip. En normaal eet ik dus tussen de middag 2 broodjes, als ik stage loop 3. En ook gewoon een karbonade of kipburger. Ik zit zelden over de 1400 kcal heen. Meestal rond de 1350. En ik ben vlees gek, dus ik mag graag allerlei soorten vlees eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Maakt nu niet zoveel uit, maar als tip voor morgen en de rest van alle dagen in je leven?
En geen kipburgers eten maar tartaartjes (130 kcal) ofzo? Alhoewel ik ze zelf ook wel eens eet, kipburgers zijn jummie!
maar pak dan ipv broodje gewoon bruin broodquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben kei gek op kip. En normaal eet ik dus tussen de middag 2 broodjes, als ik stage loop 3. En ook gewoon een karbonade of kipburger. Ik zit zelden over de 1400 kcal heen. Meestal rond de 1350. En ik ben vlees gek, dus ik mag graag allerlei soorten vlees eten.
Naja, ik zal er idd maar goed op letten dat ik dus wel voldoende brood enzo binnen krijg![]()
Stupid me
Maar heb jij int weekend ook mac gegeten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik pak zo meteen ook nog 2 boterhammen
en ik heb meer op dan jij
nee vind dat best goed voor als je bezig met met afvallenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef heaven7 het volgende:
Zo weinig is 1477 toch niet?
Lieverd, "broodje" is altijd volkoren/bruin brood bij me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar pak dan ipv broodje gewoon bruin brood
ik vind het veelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee vind dat best goed voor als je bezig met met afvallen
ok dan is het goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lieverd, "broodje" is altijd volkoren/bruin brood bij me.
Dat woord is er zo ingesleten
Met echte broodjes bedoel je witte bolletjes neem ik aan? Nee,moeders heeft me op streng brood dieet gezet. Ik ben echt gek van witbrood, maar ik heb een spastische darm, en sinds ze daar achterkwam eet niemand meer witbrood hier. Alleen volkoren en soms bruinquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ok dan is het goed
want 3 echte broodjes dat telt wel aardig aan en het vult minder
bingoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het ook veel.. ik wil zo ongeveer 1200 binnenkrijgen. Overigens herken ik dat schuldgevoel echt heel ergIk neem een hap en denk 'gvd dom wijf, neem dan gewoon geen hap', maar dan volgt er tovh nog één en nog één en ga ik maar minderen met avondeten om de kcal niet te overschrijden
dat heb ik ook welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het ook veel.. ik wil zo ongeveer 1200 binnenkrijgen. Overigens herken ik dat schuldgevoel echt heel ergIk neem een hap en denk 'gvd dom wijf, neem dan gewoon geen hap', maar dan volgt er tovh nog één en nog één en ga ik maar minderen met avondeten om de kcal niet te overschrijden
1200kcal vind ik persoonlijk wat weinig. Vooral omdat ik een grote maag heb zullen we maar zeggen. 1400 red ik net aan, wedden dat ik bij 1200 het lijnen niet meer leuk vindtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel
en zelf zou ik ook liever niet meer dan 1200 kcal binnen krijgen
maar realistisch gezien is 1400kcal gewoon goed en misschien zelfs wel beter
Ik krijg het gevoel altijd pas na de tijd, zo van dat had ik beter niet kunnen doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Precies,triest op niet, maar ik ben volgens die domme weegschaal van me wel 5 kg kwijtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo komen we wel over
maar goed als het werkt dan werkt het
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies,triest op niet, maar ik ben volgens die domme weegschaal van me wel 5 kg kwijt![]()
En ik ook. Dan maar triest zijn!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies,triest op niet, maar ik ben volgens die domme weegschaal van me wel 5 kg kwijt![]()
Same here, vroeger voelde ik me zeg maar "gelukkig" naar een mac menu. Lekkere patatjes, lekkere mcchicken, mijn dag kon niet meer stuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel altijd pas na de tijd, zo van dat had ik beter niet kunnen doen. Maar het ergst vind ik het nog als ik dan vervolgens niet afgevallen ben, dan komt het echte schuldgevoel pas. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet aan die ene koek afzo heeft gelegen, van 300kcal ofzo kom je echt niet direct aan. Het gebeurt me niet vaak meer, maar als ik toch eens veel en ongezond eet kan ik me wel niet zo happy voelen daarna.
He was jij niet diegene die mij drilde dat ik het niet goed deed?quote:
Maat 38quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
He was jij niet diegene die mij drilde dat ik het niet goed deed?Maar ik ben blij dat ik niet alleen triest ben
En tot zover paste ik vandaag wel alle broeken die ik heb gepast in maat 38
Niet dat ik iets heb gekocht maar dat is toch leuk!
Zat tijdje geleden bij de Burger King. Vroeger was ik helemaal dol op cheeseburgers... dus ik een cheeseburger genomen. Maar tegenwoordig eet ik altijd heel langzaam, en geniet ik echt van mn eten. Echt proeven zeg maar. Dat deed ik bij die cheeseburger ... dat was smerig!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here, vroeger voelde ik me zeg maar "gelukkig" naar een mac menu. Lekkere patatjes, lekkere mcchicken, mijn dag kon niet meer stuk.
En toch at ik het zaterdag, en was ik er achteraf zeer zeker niet blij mee
boterhammenquote:
Als je het maar vaak genoeg blijft herhalen zeg ik het vanzelf naquote:
ik voel me nu fijnerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef Chicolate het volgende:
Goed zoniets vervelender dan gaan slapen met een lege rommelende buik ... (en voelt nu toch veel beter?) ... *eet altijd als ik echt honger heb of hoofdpijn krijg. Afvallen is leuk, maar niet ten koste van mn humeur en gemoedstoestand
ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Tangarine het volgende:
ik houd gewoon niet bij wat ik binnen krijg... Ik let er alleen op dat ik niet te veel ergens van eet, en dat ik gezonde dingen binnen krijg. Om alles te gaan afmeten enzo... nee, dan zou ik echt gek worden, om alles helemaal te tellen...
ik heb dat met snoep echt helemaal nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook.
Vandaag ook nog een snickers gehad. Dat doe ik ca 1 keer per week.
ik eet zelden stokbrood (vind dat geen volwaardige maaltijd) en alcohol drink ik ook vrijwel nooit. Met de kerstvakantie voor het laatstquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb dat met snoep echt helemaal niet
ik zondig elke week met stokbrood en wijn kan nu al niet wachten totdat het vrijdag is
en totdat het morgenavond iseindelijk echt dansen weer
stokbrood is dan ook geen maaltijd maar voor erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik eet zelden stokbrood (vind dat geen volwaardige maaltijd) en alcohol drink ik ook vrijwel nooit. Met de kerstvakantie voor het laatst. En ja, vaak als ik boodschappen ga doen, neem ik een Snickers mee. Niet omdat ik ze niet kan laten liggen, maar gewoon omdat ik nu relaxter met eten om ga
. Dus als ik er dan zin in heb, neem ik er 1 mee
. Met chips etc heb ik dat totaal niet
. Met snoep normaal gesproken ook niet. Het is vast een fase
.
die heb ik ook voor het laatst bij mijn ex vriendje opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef Plukie86 het volgende:
Afbakstokbrood met de kruidenboter er al in, jammie! Op zondagochtend, door vriendje gebakken...
Wij "vroeger" elke zondagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef Plukie86 het volgende:
Afbakstokbrood met de kruidenboter er al in, jammie! Op zondagochtend, door vriendje gebakken...
dat is toch niet veel voor een hele dag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:27 schreef Qwea het volgende:Ik zit nu best al op veel kcal
3 broodjes mee naar stage waarvan 2 kaas en 1 jam. 2 peren mee en wat ik net heb gegeten komt uit op 850 kcal
schoolfotograaf, dat is lang geleden bij mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:35 schreef heaven7 het volgende:850 vind ik wel redelijk wat als je ziet dat het avondeten zo al 500 kcal kan tellen
Maarja, de hele dag stage dan heb je ookwel wat nodig natuurlijk.
Ik zit weer aan m'n bakje yoghurt en moet me nog optutten want de schoolfotograaf komtEn ik ga mooi met de auto naar stage want het is vies weer!!
het giet hier als de teringquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb er hard voor gewerkt en zelf betaald hoorMaar kan me je frustratie goed voorstellen en tis weer zulk takkeweer. Sterkte!
Omdat 6 uur slaap niet genoeg is voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 05:36 schreef Sylvana het volgende:
Waarom ga je dan niet gewoon 's ochtends zwemmen Alcarin
Trut, je weegt minder dan ik!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:45 schreef k_i_m het volgende:
De weegschaal gaf vanochtend 75,8kg aan. Eindelijk, whoei
.
Eergisteravond dan? Dat kan nog best wel, dan kwam het gisteravond opzetten en 's nachts voel je het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!!
Heb nu ineens spierpijn van hardloop les1 van eergisterenheel raar.
Ik heb ook bijna de hele week hetzelfde gewogen hoor. Ik merk het nu voornamelijk in mijn omtrek van mijn middel en armen. Al mijn bloesjes zitten ineens weer goedquote:
ik weeg 69quote:
Hmm, ja, dat is dan weer zo ver weg dat ik me daar niet mee ga vergelijkenquote:
Dat telt niet, want jij bent geen 1.80mquote:
1.68quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat telt niet, want jij bent geen 1.80m.
Heb je geen OV-kaart meer sylvana, of studeerde je nou niet meer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:21 schreef Sylvana het volgende:
Had ik ook maar een auto, uur moeten fietsen vandaag en een uur lang door de regen
Zo eerst maar es een warme douche nemen, tosti eten, heb echt honger, hard gewerkt vandaag en dan rond lunchtijd groentensoep om nog meer op te warmen
Moet alleen nog 3 keer door de regen vandaag
Ik heb wel een auto, maar binnen Amsterdam gebruik ik hem bijna nooit. (ik geloof dat het parkeergeld in het centrum de 5 euro grens per uur nadert) Heb gewoon een regenpak van de HEMA en fiets overal heen, weer of geen weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Heb je geen OV-kaart meer sylvana, of studeerde je nou niet meer?
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen auto heb, fietsen is natuurlijk wel veel gezonder, en ik zie mezelf best zoals heaven7 voor elk klein rotstukje de auto nemen zodra ik er een heb. Zoiets is eigenlijk volslagen onzin namelijk![]()
Ik studeer niet meer, heb nog wel een OV-kaart, maar mijn werktijden zijn zo dat ik of 's ochtends om half 7 moet beginnen, en er nog geen treinen rijden, of om half 1 's nachts pas klaar ben, en dan rijden ze dus ook niet meer, dus ik moet het wel fietsen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen auto heb, fietsen is natuurlijk wel veel gezonder, en ik zie mezelf best zoals heaven7 voor elk klein rotstukje de auto nemen zodra ik er een heb. Zoiets is eigenlijk volslagen onzin namelijk![]()
Pardon? Ik neem helemaal niet voor elk rotstukje de autoquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef heaven7 het volgende:
Het heeft hier de hele dag non stop keihard geregend. Dan ga ik niet met de fiets en met mij zo ongeveer 99,9% van de wereldbevolking als ze ook een alternatief hebben. Ga niet de moraalridder lopen uithangen en noem mij vooral niet lui want je weet niets van me.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Ticootje het volgende:
Dat het in April zo goed weer is geweest hebben jullie onder andere aan mij te danken omdat ik voor alles de auto pak.
Hoe weet jij in koleresnaam dat luiheid en voor elk wissewasje de auto pakken eigenschappen van mij zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij aangebrand zeg. Ik zal het even voor je nuanceren: ik vind Ticootje nog erger, met het verschil dat zij het ws. met me eens is, gezien de manier waarop ze het schrijft.
Ik constateer een eigenschap, maar hang er verder geen waardeoordeel aan op. Daarom zeg ik: verder niets negatiefs.
Je bent er trots op!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik pak altijd de auto.... soms zelf voor naar de brievenbus te gaan. Tegenwoordig loop ik wel iets meer, maar als ik ga wandelen met de hond in het park, dan ga ik met de auto naar het park.
Ik pak de auto voor een klein stukje omdat het non-stop keihard regende en ik over zandpaadjes moet fietsen inclusief voorbij razend werkverkeer en opspattende zooi en nog enigszins toonbaar voor de fotograaf die één keer per jaar komt wilde zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zucht...
Op het puntje van de auto pakken voor een klein stukje ja... verder vind ik je niet lui want ik ken je verder helemaal niet. Ik begrijp niet waar je je zo druk over maakt maar goed.
Ga jij eens even tot tien tellen voordat je weer post, want Veiligheidsspeldje bedoelt het niet zoals jij denkt. Ze mag haar mening toch wel geven? Alsof jij prefect bent en dat moet verdedigen. Op posts van mij reageerde je ook al eens enorm agressief, dus doe dat nu niet weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik pak de auto voor een klein stukje omdat het non-stop keihard regende en ik over zandpaadjes moet fietsen inclusief voorbij razend werkverkeer en opspattende zooi en nog enigszins toonbaar voor de fotograaf die één keer per jaar komt wilde zijn.
daar ben je zelf bij....quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Zo zie je maar, begin je aan kinderen, dan ben je automatisch een taxibedrijf geworden.
Ja hoor, ik laat een kind van 12 (groep 7) alleen van de ene kant naar de andere kant van de stad fietsen.. Denk na!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
daar ben je zelf bij....
Je dochter is geen kleuter meer denk ik, ze kan toch zelf wel fietsen ook al heb jij er een hekel aan?
Mijn ouders hebben mij nooit ergens naar toe gebracht, en ik mocht alleen van school wegblijven als ook de bussen niet meer konden rijden.
Ik fietste toen ik 12 was ook hele einden, ook door de stad. Zoals al gezegd, mijn ouders brachten me nooit ergen naar toe. De laatste keer dat mijn moeder de auto voor mij pakte was voor de zwemles toen ik 5 was. Ik snap die drama niet zo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hoor, ik laat een kind van 12 (groep 7) alleen van de ene kant naar de andere kant van de stad fietsen.. Denk na!
We zijn inderdaad allemaal ooit 12 geweest, tricootje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik merk wel dat jullie ervaring hebben!!
Anders wend je je direct tot mij?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Op heaven7 ga ik even maar niet verder in. Heb zelf totaal geen slechte bedoelingen, maar volgens mij begrijpt ze me niet ofzo.
als jij je dan niet zo verschrikkelijk aanstelt. Mens, ben je je pillen vergeten ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef heaven7 het volgende:
Jezus wat een gezeik zeg, laat iedereen toch gewoon doen wat ie wil en ga niet lopen mierenneuken over alles
helemaal niksquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er mis met een regenpak.
Knap hoor...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
helemaal niks. Ik moet vanavond ook zo'n 5 km fietsen naar Kardinge. Zal ook wel in de regen moeten. Kan ook met de bus gaan, maar ik regen liever nat dan dat ik rekening moet houden met de bustijden. Ben ik uiteindelijk veel meer tijd kwijt
. Neem wel een plu mee op de fiets en dan maar hopen dat het niet al te hard waait
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |