quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Wij gingen ooit een keer naar de Mac D. met iemand erbij die anorexia had. Wij hadden (ook wel een beetje expres) bijzonder veel besteld. Ik geloof dat ik een mc chicken menu had, 2 hamburgers en kipnuggets.
Toen wij al ruim 20 minuten aan het vreten waren rende het meisje weg om de twee happen die ze van haar hamburger genomen had uit te kotsen omdat wij zo ongegeneerd aan het schransen waren.
Ik denk niet dat dat de reden was, ik denk eerder dat ze het uitkotste omdat ze niet dik wilde worden van die 2 happenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Toen wij al ruim 20 minuten aan het vreten waren rende het meisje weg om de twee happen die ze van haar hamburger genomen had uit te kotsen omdat wij zo ongegeneerd aan het schransen waren.
Dat zouden ze ook vast liever doen dan kotsen. Maar ja, je moet wel eten, anders denkt je omgeving dat er iets mis is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap niet dat je je eten uitkotst, eet dan niet.
dan krijg je wel te weinig binnen hequote:
hoevaak heb je hier al niet gezegt dat je zin ergens in had maar niet mocht etenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan ook echt niet zonder eten. Ik ontzeg mezelf ook niet echt veel, als ik een keer ergens zin in heb wat eigenlijk te vet is of niet goed is ga ik gewoon een keer extra sporten.
Ga effe 2 seconden sporten joh!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoevaak heb je hier al niet gezegt dat je zin ergens in had maar niet mocht eten
dus ontzeg je jezelf wel veel volgens mij
ik sport nooit 2 secondenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef k_i_m het volgende:
.
[..]
Ga effe 2 seconden sporten joh!. Je zou me toch negeren?
.
beetje rare combinatie maar als je spinazie eet wil ik wel mee komen etenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin slaakt even een hele diepe zucht...
Nou ja, tralala, wat zal ik eens gaan eten vandaag? Spinazie en tomaten, dat smaakt vast wel goed samen?
nee hoor ik ga weer verder met negerenquote:
zo jammer hequote:
ja dit helpt echt zo'n postquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
owkee here we go again.....
Is dat raar? Het lijkt mij wel een goede combinatie...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
beetje rare combinatie maar als je spinazie eet wil ik wel mee komen eten
heb het al lang niet op
ik heb het nog nooit gegeten in die combinatie.....misschien dat het wel lekker is hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Is dat raar? Het lijkt mij wel een goede combinatie...
Met ei erbij, oid.
misschien helpt het als je eerst eens nadenkt voor je dingen post, valt me op dat als er hier gezeur is, het elke keer met jou te maken heeft???quote:
ja ik ben inderdaad de probleem maker hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
misschien helpt het als je eerst eens nadenkt voor je dingen post, valt me op dat als er hier gezeur is, het elke keer met jou te maken heeft???
Achjoh, ze komt toch nooit verder dan 2 regels tekst, dus dat is makkelijk om overheen te lezen, niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
misschien helpt het als je eerst eens nadenkt voor je dingen post, valt me op dat als er hier gezeur is, het elke keer met jou te maken heeft???
Ja hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin slaakt even een hele diepe zucht...
Nou ja, tralala, wat zal ik eens gaan eten vandaag? Spinazie en tomaten, dat smaakt vast wel goed samen?
bij mij lijken ze ook steeds duidelijker te worden hoemeer ik afvalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:14 schreef Chicolate het volgende:
![]()
... val ik eindelijk af ... ontdek ik net, een paar minuten geleden dat mijn hele kont en heupen vol staie (zo noemen ze dat toch?) zitten, en niet van die kleine witte streepjes, maar ongelooflijk dikke, brede, opgezette kabels. (ziet eruit als littekens, maar dan een stuk breder en knalwit) Aaaarg ook precies op de plaatsen waar een bikinibroekje niet komt (op mn heupen/zijkant zitten de grootsten)
Heerlijk, dat maakt je dag weer goed.
Positief nieuws, om het nog leuk te houden: vandaag weer sporten en goed gegetenen krijg steeds meer ruimte in mn broeken (die toch al wijd zijn, maar goed)
Balen van die straie zegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:14 schreef Chicolate het volgende:
![]()
... val ik eindelijk af ... ontdek ik net, een paar minuten geleden dat mijn hele kont en heupen vol staie (zo noemen ze dat toch?) zitten, en niet van die kleine witte streepjes, maar ongelooflijk dikke, brede, opgezette kabels. (ziet eruit als littekens, maar dan een stuk breder en knalwit) Aaaarg ook precies op de plaatsen waar een bikinibroekje niet komt (op mn heupen/zijkant zitten de grootsten)
Heerlijk, dat maakt je dag weer goed.
Positief nieuws, om het nog leuk te houden: vandaag weer sporten en goed gegetenen krijg steeds meer ruimte in mn broeken (die toch al wijd zijn, maar goed)
heb ik ook wel eens gedaan hoor. Lekker eten, vervolgens kei misselijk worden en alles eruit gooienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap niet dat je je eten uitkotst, eet dan niet.
Soms welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:
gebeurt dat dan?
ja somsquote:
ja weet niet of het nodig isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan krijg je wel te weinig binnen he
dat is tenminste wat je altijd tegen mij zei
maar kennelijk is het toch nodig om af te vallen?
maar ook als je gewoon cruesli eetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja weet niet of het nodig is. Probeer gewoon wat. Ga morgen echter wel weer gewoon cruesli eten en gewoon 's avonds wat vaker een fatsoenlijke maaltijd
.
bij mij zijn ze niet kleiner geworden (als het wel zo was had ik er ook geen probleem mee gehad)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef Chicolate het volgende:
Bij mij zou het wel mogenkan wel wat missen daar ... en ze zijn ook wel flink gegroeid toen ik in korte tijd veel aankwam ... dus dan raak ik ze waarschijnlijk ook weer kwijt als ik veel afvalt ...
Bij jou groeien ze misschien ook nog wel. Dan komt het net mooi uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef Miss_S het volgende:
bij mij zijn ze niet kleiner geworden (als het wel zo was had ik er ook geen probleem mee gehad)
maar wel steviger dus dat is wel mooi
zou kunnen.....ookal denk ik van niet meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Bij jou groeien ze misschien ook nog wel. Dan komt het net mooi uit![]()
Dat is het enige voordeel wat ik heb overgehouden aan twee keer zwaarder worden, dikke tettenquote:
vind jij de eerste en laatste dvd dan niet zwaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef Plukie86 het volgende:
Whoeiii hebben jullie me gemist? Ben net pas thuis, van 9 tot 6 op de universiteit = niet leuk.
Vandaag weer een gezond dagje gedaan, met lekkere spaghetti. Vanmorgen op de weegschaal, nu 64,2. Ik sta nu dus al weken min of meer stil rond de 64 kilo, maar dat komt dus waarschijnlijk omdat ik geen tijd had om te sporten.
Maar nu gaat het weer goed, want gister heb ik hardgelopen en straks ga ik even bootcampen, alhoewel dat eigenlijk een beetje net zoals steppen is, je wordt wel moe maar het is niet superefficient. Behalve die van de abs, want die vind ik wel erg zwaar.
uhuh.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vind jij de eerste en laatste dvd dan niet zwaar?
dan moet je volgens mij toch fanatieker mee doen
bootcamp kan je echt niet vergelijken met steppen als je het goed doet
ik heb dan wel zo'n grote stepper maar die gebruik ik alleen als krachttraining af en toequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uhuh.
Steppen. Dat ding ligt nu te verstoffen onder m'n bed.
Ja maar jij doet een cursus bootcamp, ik sta een beetje voor mijn laptop te hopsen. Op de Ultimate en de Abs na vind ik ze niet superzwaar hoor, gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Dan is een blokje hardlopen efficienter. Op mijn dvd's staan niet echt springrondes, wel veel kicks enzo. Het is wel wat zwaarder dan steppen, maar als ik het vergelijk met het BOMmen van de Aclo, wat ik vorig jaar deed, dan is de bootcamp dvd minder zwaar. Maar ik denk dat jouw bootcampcursus wel wat zwaarder zal zijn dan mijn dvd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
nou bootcamp schijnt behoorlijk efficiënt te zijn, hoor. Weet niet waar je dus vandaan haalt dat het niet efficiënt is. Ik vind wel dat we wel 2 'spring'rondes mogen hebben. Aan het begin en aan het eind.
ik denk dat dat ook vooral aan jezelf ligt.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ja maar jij doet een cursus bootcamp, ik sta een beetje voor mijn laptop te hopsen. Op de Ultimate en de Abs na vind ik ze niet superzwaar hoor, gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Dan is een blokje hardlopen efficienter. Op mijn dvd's staan niet echt springrondes, wel veel kicks enzo. Het is wel wat zwaarder dan steppen, maar als ik het vergelijk met het BOMmen van de Aclo, wat ik vorig jaar deed, dan is de bootcamp dvd minder zwaar. Maar ik denk dat jouw bootcampcursus wel wat zwaarder zal zijn dan mijn dvd!
En steppen voor de tv is leuk![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ja maar jij doet een cursus bootcamp, ik sta een beetje voor mijn laptop te hopsen. Op de Ultimate en de Abs na vind ik ze niet superzwaar hoor, gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Dan is een blokje hardlopen efficienter. Op mijn dvd's staan niet echt springrondes, wel veel kicks enzo. Het is wel wat zwaarder dan steppen, maar als ik het vergelijk met het BOMmen van de Aclo, wat ik vorig jaar deed, dan is de bootcamp dvd minder zwaar. Maar ik denk dat jouw bootcampcursus wel wat zwaarder zal zijn dan mijn dvd!
En steppen voor de tv is leuk![]()
ik zal wel gek zijn maar dat gevoel heb ik ook met de mensen die je bezig ziet op de dvdsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En idd: met een groep doe je sneller actiever mee, denk ik. Het heeft gewoon wel wat. Met z'n allen in hetzelfde ritme helemaal voluit gaan.
ja dat werkt voor jou blijkbaar het beste, maar voor veel anderen weer nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zal wel gek zijn maar dat gevoel heb ik ook met de mensen die je bezig ziet op de dvds
we wisten al dat ik niet helemaal normaal wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat werkt voor jou blijkbaar het beste, maar voor veel anderen weer niet. Maakt verder niet uit, hoor
.
wees blij, gewoon zijn is maar saaiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
we wisten al dat ik niet helemaal normaal was
Hej ik ook hoor. Ik doe echt wel actief mee met die dvd's, ook als een oefening niet helemaal lukt doe ik wel mijn best. Als ik dacht dat het helemaal geen effect zou hebben deed ik het toch niet? Er zijn alleen wel effectievere dingen en ik zweet erna niet zo erg als die mensen op de dvd. Maar hej, het is leuk en makkelijk, handig toch? Vanavond de Abs maar weer, om de blokjes wat te vormen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zal wel gek zijn maar dat gevoel heb ik ook met de mensen die je bezig ziet op de dvds
nah doe normaal joh!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
we wisten al dat ik niet helemaal normaal was
maar Abs is ook inderdaad niet om heel moe te wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hej ik ook hoor. Ik doe echt wel actief mee met die dvd's, ook als een oefening niet helemaal lukt doe ik wel mijn best. Als ik dacht dat het helemaal geen effect zou hebben deed ik het toch niet? Er zijn alleen wel effectievere dingen en ik zweet erna niet zo erg als die mensen op de dvd. Maar hej, het is leuk en makkelijk, handig toch? Vanavond de Abs maar weer, om de blokjes wat te vormen.
in die bountey zat meer dan in alles wat je de rest v an de dag hebt gegeten misschien is dat het probleemquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef Qwea het volgende:
oke, ik word e rniet goed van! ik heb de hele dag al ontzettende honger. Terwijl ik normaal met cornflakes en yoghurt heb ontbeten, ik heb geluncht met yoghurt met mandarijn erin en groentesoep. Tussen door 3 stuks fruit gehad, en een bounteyals avond eten kipburger met sla.
En net 2 peren en een mandarijn als fruitsalade. For god sake, ik heb nog steeds honger
niewoa. In mn bountey zat 230 kcal. En mn kipburger was al 320 ;9quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in die bountey zat meer dan in alles wat je de rest v an de dag hebt gegeten misschien is dat het probleem
zoals?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef Quinazoline het volgende:
Ik mis een beetje koolhydraten bij je, Qwea. Misschien helpt het als je iets met koolhydraten neemt?
Ik vind je lunch en avondeten nogal karig, geen wonder dat je honger hebt. En zoals al eerder genoemd, je eet niet genoeg koolhydraten, wat je voornaamste energiebron is. Als je dit niet voldoende eet, gaat je lichaam eiwitten verbranden om aan energie te komen. En dat is niet echt efficient, je spieren kunnen dan afgebroken worden. Misschien is het een idee om dus wat meer koolhydraten te gaan eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in die bountey zat meer dan in alles wat je de rest v an de dag hebt gegeten misschien is dat het probleem
is het slim om nu nog te doen? ik zit al op 1477kcalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
brood, crackers?
aardappelen, rijst, pasta
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik vind je lunch en avondeten nogal karig, geen wonder dat je honger hebt. En zoals al eerder genoemd, je eet niet genoeg koolhydraten, wat je voornaamste energiebron is. Als je dit niet voldoende eet, gaat je lichaam eiwitten verbranden om aan energie te komen. En dat is niet echt efficient, je spieren kunnen dan afgebroken worden. Misschien is het een idee om dus wat meer koolhydraten te gaan eten.
ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Plukie86 het volgende:
@ Miss_S: ik die die van Billy Blanks (tell sell ja)
Maakt nu niet zoveel uit, maar als tip voor morgen en de rest van alle dagen in je leven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is het slim om nu nog te doen? ik zit al op 1477kcal....
ik pak zo meteen ook nog 2 boterhammenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is het slim om nu nog te doen? ik zit al op 1477kcal....
Ik ook, het is leuk om te doen, leerzaam (want ik ken nu erg veel erschillende buikspieroefeningen) en lekker makkelijk want je hoeft de deur niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ook
maar goed misschien heb jij dan wel zo'n geweldige conditie en ik niet
maar ik vind het erg motiverend en intensief
ik ben kei gek op kip. En normaal eet ik dus tussen de middag 2 broodjes, als ik stage loop 3. En ook gewoon een karbonade of kipburger. Ik zit zelden over de 1400 kcal heen. Meestal rond de 1350. En ik ben vlees gek, dus ik mag graag allerlei soorten vlees eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Maakt nu niet zoveel uit, maar als tip voor morgen en de rest van alle dagen in je leven?
En geen kipburgers eten maar tartaartjes (130 kcal) ofzo? Alhoewel ik ze zelf ook wel eens eet, kipburgers zijn jummie!
maar pak dan ipv broodje gewoon bruin broodquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben kei gek op kip. En normaal eet ik dus tussen de middag 2 broodjes, als ik stage loop 3. En ook gewoon een karbonade of kipburger. Ik zit zelden over de 1400 kcal heen. Meestal rond de 1350. En ik ben vlees gek, dus ik mag graag allerlei soorten vlees eten.
Naja, ik zal er idd maar goed op letten dat ik dus wel voldoende brood enzo binnen krijg![]()
Stupid me
Maar heb jij int weekend ook mac gegeten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik pak zo meteen ook nog 2 boterhammen
en ik heb meer op dan jij
nee vind dat best goed voor als je bezig met met afvallenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef heaven7 het volgende:
Zo weinig is 1477 toch niet?
Lieverd, "broodje" is altijd volkoren/bruin brood bij me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar pak dan ipv broodje gewoon bruin brood
ik vind het veelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee vind dat best goed voor als je bezig met met afvallen
ok dan is het goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lieverd, "broodje" is altijd volkoren/bruin brood bij me.
Dat woord is er zo ingesleten
Met echte broodjes bedoel je witte bolletjes neem ik aan? Nee,moeders heeft me op streng brood dieet gezet. Ik ben echt gek van witbrood, maar ik heb een spastische darm, en sinds ze daar achterkwam eet niemand meer witbrood hier. Alleen volkoren en soms bruinquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ok dan is het goed
want 3 echte broodjes dat telt wel aardig aan en het vult minder
bingoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het ook veel.. ik wil zo ongeveer 1200 binnenkrijgen. Overigens herken ik dat schuldgevoel echt heel ergIk neem een hap en denk 'gvd dom wijf, neem dan gewoon geen hap', maar dan volgt er tovh nog één en nog één en ga ik maar minderen met avondeten om de kcal niet te overschrijden
dat heb ik ook welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het ook veel.. ik wil zo ongeveer 1200 binnenkrijgen. Overigens herken ik dat schuldgevoel echt heel ergIk neem een hap en denk 'gvd dom wijf, neem dan gewoon geen hap', maar dan volgt er tovh nog één en nog één en ga ik maar minderen met avondeten om de kcal niet te overschrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |