Hmm, ja, dat is dan weer zo ver weg dat ik me daar niet mee ga vergelijkenquote:
Dat telt niet, want jij bent geen 1.80mquote:
1.68quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat telt niet, want jij bent geen 1.80m.
Heb je geen OV-kaart meer sylvana, of studeerde je nou niet meer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:21 schreef Sylvana het volgende:
Had ik ook maar een auto, uur moeten fietsen vandaag en een uur lang door de regen
Zo eerst maar es een warme douche nemen, tosti eten, heb echt honger, hard gewerkt vandaag en dan rond lunchtijd groentensoep om nog meer op te warmen
Moet alleen nog 3 keer door de regen vandaag
Ik heb wel een auto, maar binnen Amsterdam gebruik ik hem bijna nooit. (ik geloof dat het parkeergeld in het centrum de 5 euro grens per uur nadert) Heb gewoon een regenpak van de HEMA en fiets overal heen, weer of geen weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Heb je geen OV-kaart meer sylvana, of studeerde je nou niet meer?
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen auto heb, fietsen is natuurlijk wel veel gezonder, en ik zie mezelf best zoals heaven7 voor elk klein rotstukje de auto nemen zodra ik er een heb. Zoiets is eigenlijk volslagen onzin namelijk![]()
Ik studeer niet meer, heb nog wel een OV-kaart, maar mijn werktijden zijn zo dat ik of 's ochtends om half 7 moet beginnen, en er nog geen treinen rijden, of om half 1 's nachts pas klaar ben, en dan rijden ze dus ook niet meer, dus ik moet het wel fietsen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen auto heb, fietsen is natuurlijk wel veel gezonder, en ik zie mezelf best zoals heaven7 voor elk klein rotstukje de auto nemen zodra ik er een heb. Zoiets is eigenlijk volslagen onzin namelijk![]()
Pardon? Ik neem helemaal niet voor elk rotstukje de autoquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef heaven7 het volgende:
Het heeft hier de hele dag non stop keihard geregend. Dan ga ik niet met de fiets en met mij zo ongeveer 99,9% van de wereldbevolking als ze ook een alternatief hebben. Ga niet de moraalridder lopen uithangen en noem mij vooral niet lui want je weet niets van me.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Ticootje het volgende:
Dat het in April zo goed weer is geweest hebben jullie onder andere aan mij te danken omdat ik voor alles de auto pak.
Hoe weet jij in koleresnaam dat luiheid en voor elk wissewasje de auto pakken eigenschappen van mij zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij aangebrand zeg. Ik zal het even voor je nuanceren: ik vind Ticootje nog erger, met het verschil dat zij het ws. met me eens is, gezien de manier waarop ze het schrijft.
Ik constateer een eigenschap, maar hang er verder geen waardeoordeel aan op. Daarom zeg ik: verder niets negatiefs.
Je bent er trots op!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik pak altijd de auto.... soms zelf voor naar de brievenbus te gaan. Tegenwoordig loop ik wel iets meer, maar als ik ga wandelen met de hond in het park, dan ga ik met de auto naar het park.
Ik pak de auto voor een klein stukje omdat het non-stop keihard regende en ik over zandpaadjes moet fietsen inclusief voorbij razend werkverkeer en opspattende zooi en nog enigszins toonbaar voor de fotograaf die één keer per jaar komt wilde zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zucht...
Op het puntje van de auto pakken voor een klein stukje ja... verder vind ik je niet lui want ik ken je verder helemaal niet. Ik begrijp niet waar je je zo druk over maakt maar goed.
Ga jij eens even tot tien tellen voordat je weer post, want Veiligheidsspeldje bedoelt het niet zoals jij denkt. Ze mag haar mening toch wel geven? Alsof jij prefect bent en dat moet verdedigen. Op posts van mij reageerde je ook al eens enorm agressief, dus doe dat nu niet weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik pak de auto voor een klein stukje omdat het non-stop keihard regende en ik over zandpaadjes moet fietsen inclusief voorbij razend werkverkeer en opspattende zooi en nog enigszins toonbaar voor de fotograaf die één keer per jaar komt wilde zijn.
daar ben je zelf bij....quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Zo zie je maar, begin je aan kinderen, dan ben je automatisch een taxibedrijf geworden.
Ja hoor, ik laat een kind van 12 (groep 7) alleen van de ene kant naar de andere kant van de stad fietsen.. Denk na!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
daar ben je zelf bij....
Je dochter is geen kleuter meer denk ik, ze kan toch zelf wel fietsen ook al heb jij er een hekel aan?
Mijn ouders hebben mij nooit ergens naar toe gebracht, en ik mocht alleen van school wegblijven als ook de bussen niet meer konden rijden.
Ik fietste toen ik 12 was ook hele einden, ook door de stad. Zoals al gezegd, mijn ouders brachten me nooit ergen naar toe. De laatste keer dat mijn moeder de auto voor mij pakte was voor de zwemles toen ik 5 was. Ik snap die drama niet zo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hoor, ik laat een kind van 12 (groep 7) alleen van de ene kant naar de andere kant van de stad fietsen.. Denk na!
We zijn inderdaad allemaal ooit 12 geweest, tricootje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik merk wel dat jullie ervaring hebben!!
Anders wend je je direct tot mij?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Op heaven7 ga ik even maar niet verder in. Heb zelf totaal geen slechte bedoelingen, maar volgens mij begrijpt ze me niet ofzo.
als jij je dan niet zo verschrikkelijk aanstelt. Mens, ben je je pillen vergeten ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef heaven7 het volgende:
Jezus wat een gezeik zeg, laat iedereen toch gewoon doen wat ie wil en ga niet lopen mierenneuken over alles
helemaal niksquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er mis met een regenpak.
Knap hoor...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
helemaal niks. Ik moet vanavond ook zo'n 5 km fietsen naar Kardinge. Zal ook wel in de regen moeten. Kan ook met de bus gaan, maar ik regen liever nat dan dat ik rekening moet houden met de bustijden. Ben ik uiteindelijk veel meer tijd kwijt
. Neem wel een plu mee op de fiets en dan maar hopen dat het niet al te hard waait
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |