1200kcal vind ik persoonlijk wat weinig. Vooral omdat ik een grote maag heb zullen we maar zeggen. 1400 red ik net aan, wedden dat ik bij 1200 het lijnen niet meer leuk vindtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel
en zelf zou ik ook liever niet meer dan 1200 kcal binnen krijgen
maar realistisch gezien is 1400kcal gewoon goed en misschien zelfs wel beter
Ik krijg het gevoel altijd pas na de tijd, zo van dat had ik beter niet kunnen doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het ook veel.. ik wil zo ongeveer 1200 binnenkrijgen. Overigens herken ik dat schuldgevoel echt heel ergIk neem een hap en denk 'gvd dom wijf, neem dan gewoon geen hap', maar dan volgt er tovh nog één en nog één en ga ik maar minderen met avondeten om de kcal niet te overschrijden
Precies,triest op niet, maar ik ben volgens die domme weegschaal van me wel 5 kg kwijtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo komen we wel over
maar goed als het werkt dan werkt het
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies,triest op niet, maar ik ben volgens die domme weegschaal van me wel 5 kg kwijt![]()
En ik ook. Dan maar triest zijn!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies,triest op niet, maar ik ben volgens die domme weegschaal van me wel 5 kg kwijt![]()
Same here, vroeger voelde ik me zeg maar "gelukkig" naar een mac menu. Lekkere patatjes, lekkere mcchicken, mijn dag kon niet meer stuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel altijd pas na de tijd, zo van dat had ik beter niet kunnen doen. Maar het ergst vind ik het nog als ik dan vervolgens niet afgevallen ben, dan komt het echte schuldgevoel pas. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet aan die ene koek afzo heeft gelegen, van 300kcal ofzo kom je echt niet direct aan. Het gebeurt me niet vaak meer, maar als ik toch eens veel en ongezond eet kan ik me wel niet zo happy voelen daarna.
He was jij niet diegene die mij drilde dat ik het niet goed deed?quote:
Maat 38quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
He was jij niet diegene die mij drilde dat ik het niet goed deed?Maar ik ben blij dat ik niet alleen triest ben
En tot zover paste ik vandaag wel alle broeken die ik heb gepast in maat 38
Niet dat ik iets heb gekocht maar dat is toch leuk!
Zat tijdje geleden bij de Burger King. Vroeger was ik helemaal dol op cheeseburgers... dus ik een cheeseburger genomen. Maar tegenwoordig eet ik altijd heel langzaam, en geniet ik echt van mn eten. Echt proeven zeg maar. Dat deed ik bij die cheeseburger ... dat was smerig!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here, vroeger voelde ik me zeg maar "gelukkig" naar een mac menu. Lekkere patatjes, lekkere mcchicken, mijn dag kon niet meer stuk.
En toch at ik het zaterdag, en was ik er achteraf zeer zeker niet blij mee
boterhammenquote:
Als je het maar vaak genoeg blijft herhalen zeg ik het vanzelf naquote:
ik voel me nu fijnerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef Chicolate het volgende:
Goed zoniets vervelender dan gaan slapen met een lege rommelende buik ... (en voelt nu toch veel beter?) ... *eet altijd als ik echt honger heb of hoofdpijn krijg. Afvallen is leuk, maar niet ten koste van mn humeur en gemoedstoestand
ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Tangarine het volgende:
ik houd gewoon niet bij wat ik binnen krijg... Ik let er alleen op dat ik niet te veel ergens van eet, en dat ik gezonde dingen binnen krijg. Om alles te gaan afmeten enzo... nee, dan zou ik echt gek worden, om alles helemaal te tellen...
ik heb dat met snoep echt helemaal nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook.
Vandaag ook nog een snickers gehad. Dat doe ik ca 1 keer per week.
ik eet zelden stokbrood (vind dat geen volwaardige maaltijd) en alcohol drink ik ook vrijwel nooit. Met de kerstvakantie voor het laatstquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb dat met snoep echt helemaal niet
ik zondig elke week met stokbrood en wijn kan nu al niet wachten totdat het vrijdag is
en totdat het morgenavond iseindelijk echt dansen weer
stokbrood is dan ook geen maaltijd maar voor erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik eet zelden stokbrood (vind dat geen volwaardige maaltijd) en alcohol drink ik ook vrijwel nooit. Met de kerstvakantie voor het laatst. En ja, vaak als ik boodschappen ga doen, neem ik een Snickers mee. Niet omdat ik ze niet kan laten liggen, maar gewoon omdat ik nu relaxter met eten om ga
. Dus als ik er dan zin in heb, neem ik er 1 mee
. Met chips etc heb ik dat totaal niet
. Met snoep normaal gesproken ook niet. Het is vast een fase
.
die heb ik ook voor het laatst bij mijn ex vriendje opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef Plukie86 het volgende:
Afbakstokbrood met de kruidenboter er al in, jammie! Op zondagochtend, door vriendje gebakken...
Wij "vroeger" elke zondagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef Plukie86 het volgende:
Afbakstokbrood met de kruidenboter er al in, jammie! Op zondagochtend, door vriendje gebakken...
dat is toch niet veel voor een hele dag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:27 schreef Qwea het volgende:Ik zit nu best al op veel kcal
3 broodjes mee naar stage waarvan 2 kaas en 1 jam. 2 peren mee en wat ik net heb gegeten komt uit op 850 kcal
schoolfotograaf, dat is lang geleden bij mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:35 schreef heaven7 het volgende:850 vind ik wel redelijk wat als je ziet dat het avondeten zo al 500 kcal kan tellen
Maarja, de hele dag stage dan heb je ookwel wat nodig natuurlijk.
Ik zit weer aan m'n bakje yoghurt en moet me nog optutten want de schoolfotograaf komtEn ik ga mooi met de auto naar stage want het is vies weer!!
het giet hier als de teringquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb er hard voor gewerkt en zelf betaald hoorMaar kan me je frustratie goed voorstellen en tis weer zulk takkeweer. Sterkte!
Omdat 6 uur slaap niet genoeg is voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 05:36 schreef Sylvana het volgende:
Waarom ga je dan niet gewoon 's ochtends zwemmen Alcarin
Trut, je weegt minder dan ik!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:45 schreef k_i_m het volgende:
De weegschaal gaf vanochtend 75,8kg aan. Eindelijk, whoei
.
Eergisteravond dan? Dat kan nog best wel, dan kwam het gisteravond opzetten en 's nachts voel je het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!!
Heb nu ineens spierpijn van hardloop les1 van eergisterenheel raar.
Ik heb ook bijna de hele week hetzelfde gewogen hoor. Ik merk het nu voornamelijk in mijn omtrek van mijn middel en armen. Al mijn bloesjes zitten ineens weer goedquote:
ik weeg 69quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |