hoezo? omdat je zelf een topic had willen openen of omdat je geen fipo meer kon posten? sepo kan ook nog, hoorquote:
Alleen de juffen.. en ik weiger altijd al zoveel dat ik dat nu niet durfdequote:Op maandag 7 mei 2007 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook aan de andere kinderen? Of alleen aan de juffen?
Onze bakker verkoopt mini-appelflapjes, ongeveer 1/3 van een gewone. Die zijn dan meer geschikt
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik maak hier trouwens ook nog maar een eervolle vermelding; Mijn begeleidster is echt. Ik mailde haar net dat ik me een beetje slapjes voelde vandaag, terwijl ik nu bijna een week bezig ben en alles goed ging. Of dat er misschien niet aan kon liggen dat ik ongesteld zou moeten worden. Hangt ze binnen 5 minuten aan de telefoon
. "Ja, ik heb het even voor je opgezocht!"
Nou, dat vind ik nou top!.
Jawel, maar ik lees ook genoeg verhalen op internet van mensen met een consulent die ze maar een beetje laten aanmodderen. Ze had ook even terug kunnen mailen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Maar Kim, daar betaal je toch ook voor?
Ach, meestal valt het wel mee. Bij mij tenminste.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
Ik ben me kei te buiten gegaan zaterdag en zondagnu maar weer op letten op van alles en nog wat
geloof me, het viel niet meequote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, meestal valt het wel mee. Bij mij tenminste.
Ik heb dit weekend toastjes gegeten met roomkaas en brie (en niet weinig, we hebben met zijn 2en bijna alles op gemaakt), en nog pizza ook. En mijn gewicht is nog hetzelfde als voor het weekend.
same here, ik heb ook altijd trek. Ik heb nu wat fruit. Heb mezelf gedwongen dat als ik thuis ben maar 2 broodjes mag en op stage 3 a 4. Die trekt verdwijnt vanzelf weer.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef Ticootje het volgende:
Wat is een beetje een redelijke maaltijd tijdens de lunch?
Ik heb vandaag om half 12 4 boterhammetjes gegeten. En om half 1 gingen we lunchen en heb ik nog 2 boterhammetjes gegeten. Nu heb ik gewoon nog steeds trek....
Bij mij niet, ik heb ook flink gezondigd van het weekend, heel veel alcohol ( malibu-cola) patat speciaal, chips, worstjes, kippenboutjes, partysticks, en ik denk echt wel dat de weegschaal dat morgen goed laat merken. Maar goed, nu weer gewoon gezond doen, en de voetbalcompetitie van mn vriend is maar 1 keer per jaar afgelopenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, meestal valt het wel mee. Bij mij tenminste.
Ik heb dit weekend toastjes gegeten met roomkaas en brie (en niet weinig, we hebben met zijn 2en bijna alles op gemaakt), en nog pizza ook. En mijn gewicht is nog hetzelfde als voor het weekend.
ook niet tegen 10 a 11? ik krijg 's ochtends ook niet echt wat door mn strot, vandaar dat ik pas tegen 10u ontbijt.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Dat is nu juist mijn probleem, 's ochtends krijg ik geen hap door mn keel.
Ik ook niet, dus heb ik op een gegeven moment gekeken wat ik lekker vind. Bammetjes (ontbijtkoek) waren voor mij de oplossingquote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Dat heb/had ik dus ook, maar ik probeer iedere keer het moment van ontbijten iets eerder te leggen. Van half twaalf, naar elf uur, naar half elf... zo kon mijn lichaam een beetje wennen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap dat ook nooit zo goed, maar ik ben dan ook opgevoed met verplicht ontbijt. De deur uitgaan zonder te ontbijten, dat doe je gewoon niet! Dat scheelt wel, ik heb altijd honger als ik wakker word.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voor de slechte/niet ontbijters: deden jullie dat als kindje ook nooit? Want soms word ik wakker met het gevoel van 'ik MOET ontbijten'Yoghurt met muesli ofzo vind ik dan echt heerlijk!
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n vriendje maakte me gisteren ook blij, hij zei dat ie 'die witte streepjes' niet meer kon zien. Ik neem aan dat hij striae bedoelde bij m'n oksels en borsten en ook beetje buik. Ik kon ze ook niet meer vinden inderdaad. Volgens mijn dikke boeken zouden ze echter nooit verdwijnen, dus het is wel vreemd dat ik ze wel kwijt ben.
nope, als kind ontbeet ik ook nooit, was het ook gewoon een koek en een beker chocomelk ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voor de slechte/niet ontbijters: deden jullie dat als kindje ook nooit? Want soms word ik wakker met het gevoel van 'ik MOET ontbijten'Yoghurt met muesli ofzo vind ik dan echt heerlijk!
Bammetjes zijn wel heel zoet. Hoe zoeter, hoe meer trek/honger je enige tijd later hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus heb ik op een gegeven moment gekeken wat ik lekker vind. Bammetjes (ontbijtkoek) waren voor mij de oplossing.
Oh, daar heb ik niet zo'n last van. Maarja, ik ben ook geen ontbijter, misschien scheelt dat wel!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bammetjes zijn wel heel zoet. Hoe zoeter, hoe meer trek/honger je enige tijd later hebt.
Same herequote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
ooooi.
Ik ben me kei te buiten gegaan zaterdag en zondagnu maar weer op letten op van alles en nog wat
kaasquote:
denk je zelf ook niet dat dat een beetje weinig is? (quote:Op maandag 7 mei 2007 16:06 schreef Tangarine het volgende:
tweeveepee! Net weer thuis van college en boodschapjes doenEindelijk weer een beetje gestructureerd dingen ingekocht, 16,75, kom daarmee de week wel weer door
Wat ik heb gegeten vandaag (zien jullie dat ook een keer):
ontbijt: kom met magere yoghurt en muesli
middag: 2 boterhammen met appel/kaneel fruitstroop
tussendoor: 1 eierkoek
vanaaf: ik denk soep
Was het wel lekker? Of heb je alleen gegeten omdat je geen nee durfde te zeggen? Ik vind het sowieso jammer dat mensen speciale traktaties voor de juffen maken, die zitten daar volgens mij echt niet op te wachten (en als je het dan wel doet, geef dan kleinere hoeveelheden, tenslotte zijn er op een gemiddelde school heel wat verjaardagenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Alleen de juffen.. en ik weiger altijd al zoveel dat ik dat nu niet durfde
Ik zou niet zes boterhammen met kaas eten, da's toch vrij vet. Misschien kipfilet, smeerkaas van slankie, filet americain, rosbief, dat soort dingen.quote:
Soep met brood natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
denk je zelf ook niet dat dat een beetje weinig is? (). En waar doe jij boodschappen voor 16,75 p.w.? Aan dat bedrag heb ik in het weekend nog niet eens genoeg (al doe ik wel altijd boodschappen voor mij en Mark
).
Het lukt mij altijd prima. Meestal zit ik op 1250 inclusief aaf eten en stage shit.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef heaven7 het volgende:
Ja het valt mij ook tegen qua kcal. Ik wil per dag eigenlijk zo'n 1200 kcal eten maar dat is best lastig, zeker als je om 7:15 opstaat en de hele dag stage loopt enzo
Vandaag gehad:
-Bakje magere yoghurt
-Appelflap
-2.5 miniafbakbroodje van de Aldi (niet bepaald gezond maar het moest op).
En volgens mij zit ik nu al aan de 1000 kcal ofzo
Nee dat weet ik nu ookquote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou niet zes boterhammen met kaas eten, da's toch vrij vet. Misschien kipfilet, smeerkaas van slankie, filet americain, rosbief, dat soort dingen.
20+ kaas is iig minder vet. 52kcal per plakquote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nu ook![]()
Ik denk dat ik toch maar op de magere vleeswaren ga. En toch maar een paar boterhammen minder eten. En meer fruit om toch iets te kunnen eten.
Nou, dat heb ik dus ook. het ging 2 weken zonder problemen en strak rond de 1200 kcal. maar ik ben 2 dagen ongesteld en het is hopeloos. Gelukkig heb ik vandaag enkel 2 blokjes witte chocolade gehad. Zometeen macaroni en dan ist afgelopen met de pret.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef Chicolate het volgende:
Begon de dag goed ... ontbijt, appel om 11uur ... toen geen tijd meer om te eten ... en om 3 uur thuis ... en nu vreetbui... ijsje, bakje vla met cruesli, dropjes, btweenreep. (en NU moet het stoppen!)
Heb ik altijd als ik ongesteld ben (ik lees dat meer mensen dit hebben), sinds ik niet meer zoveel buikpijn heb: vreetbuien
. (daarvoor at ik gewoon de hele dag niet, dan was de pijn minder)
Vanavond spagetti...
Meer fruit is een goed idee, maar boterhammen zijn weer beter dan snoep/chips/koek, dus als je trek blijft houden bij vier en bij zes voldoende hebt, zou ik het lekker bij zes houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nu ook![]()
Ik denk dat ik toch maar op de magere vleeswaren ga. En toch maar een paar boterhammen minder eten. En meer fruit om toch iets te kunnen eten.
Oooh het was heeeeeeerlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het wel lekker? Of heb je alleen gegeten omdat je geen nee durfde te zeggen? Ik vind het sowieso jammer dat mensen speciale traktaties voor de juffen maken, die zitten daar volgens mij echt niet op te wachten (en als je het dan wel doet, geef dan kleinere hoeveelheden, tenslotte zijn er op een gemiddelde school heel wat verjaardagen)
[..]
ow okquote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Neh, ging niet om het offtopic maar om Sebasser die aan het k*tten was... De mod was een beetje overactief...
Ja. Het kruidvat verkoopt ook chroom in een potje, maar dan voor heel veel minder geldquote:Op maandag 7 mei 2007 18:05 schreef Thrilled het volgende:
heeft iemand wat opmerkingen (positief of negatief) over dit product: http://www.vitamins.nl/sporters.chroom.htm
Het BB brood wordt niet meer in de AH-winkels afgebakken, maar gewoon in de fabriek. Het wàs dus heel erg lekker met een heerlijk knapperig korstje. En dat korstje was het probleem volgens de AH: dat lusten kinderen niet, die willen een zacht korstjequote:Op maandag 7 mei 2007 08:48 schreef Thrilled het volgende:
wat een onzinkheb daar gewerkt als bakker en in de pauzes kon je gewoon een brood zelf afbakken en opeten... blueband was echt super lekker, net zoals de rest van het brood wat gewoon vers is...
je mag zoveel druiven eten als je wil hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
20+ kaas is iig minder vet. 52kcal per plaklight jam is ook niet vet. Daarnaast idd kipfilet. Ooh en geen druiven eten, dan wordt Saskia boos
dat van de die druiven klopt maar iedereen mag zelf weten of die ze eet en hoeveelquote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef heaven7 het volgende:
In druiven zit anders onzettend veel suiker hoor!
Mijn avondeten waren sperziebonen en gekookte aardappelen, toetje wordt maar weer yoghurt met cruesli en een geperste sinaasappel er doorheenEn dadelijk nog maar ff steppen onder gtst!
Dat weet ikquote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef heaven7 het volgende:
In druiven zit anders onzettend veel suiker hoor!
Mijn avondeten waren sperziebonen en gekookte aardappelen, toetje wordt maar weer yoghurt met cruesli en een geperste sinaasappel er doorheenEn dadelijk nog maar ff steppen onder gtst!
mandarijntjes zijn lekker die mis ik echt maarja ben er allergisch voorquote:Op maandag 7 mei 2007 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet ikdat had Miss_S me al vertelt
Het grote probleem is enkel dat ik kei druiven verslaafd ben
Of mandarijntjes, maar druiven meer
ik eet ze nuquote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mandarijntjes zijn lekker die mis ik echt maarja ben er allergisch voor
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik eet ze nuHeerlijk zoetzuur en met veul sap
Kies gewoon wat je het lekkerste vindt, het is toch allebei niet gezondquote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:
even snel een vraagje ;
MikeyMo's moeder is jarig a.s zaterdag... nu eten we daar en wil ze chinees of mcdonalds eten... chinees is beter voor me hea?
kies inderdaad wat je het lekkerst vind en eet er niet te veel vanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:
even snel een vraagje ;
MikeyMo's moeder is jarig a.s zaterdag... nu eten we daar en wil ze chinees of mcdonalds eten... chinees is beter voor me hea?
Yep. Dan kan je het altijd bij een bord bami of witte rijst met groente en een sateetje houden (bij wijze van dan, he). Een kwart big mac gaat wat moeilijkquote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:
even snel een vraagje ;
ja maar, dan kies ik mc donalds en eet ik een mcchicken menu met een milkshake aardbei.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kies inderdaad wat je het lekkerst vind en eet er niet te veel van
hmm en je kan niet iets minder eten?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja maar, dan kies ik mc donalds en eet ik een mcchicken menu met een milkshake aardbei.
Bij chinees eet ik een bord nasi met een sate en kroepoek. En ijs na
jawel, maar dan heb ik kei veel honger de hele aaf en ben ik niet te genieten. Als ik gewoon normaal avond eet, dan heb ik de rest van de avond wel een redelijk vol gevoel.quote:
en als je nou de kroepoek en ijs laat staanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
jawel, maar dan heb ik kei veel honger de hele aaf en ben ik niet te genieten. Als ik gewoon normaal avond eet, dan heb ik de rest van de avond wel een redelijk vol gevoel.
Dat zou wel kunnen iddquote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en als je nou de kroepoek en ijs laat staan
nee,foei.quote:
"hoi lieverd. Je noemt me maar een klootzak maar het is voor je eigen bestwil ; je bent zwaar/dik/stevig en moet op dieet als je niet binnenkort een hart aanval wilt hebben. "quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf heeft een vraagje he.
Mijn vriendinnetje, is ietwat aan de stevige kant *nouja, stevig genoeg voor een gezonde hartaanval, dichtslippen van de aders, suikerziekte etc.
Dus wij *ik en schoonfamilie* vinden dat zij er eigenlijks wat aan zou moeten doen. Dit ivm gezondheid enzo.
Hoe ga ik dit brengen???? <-- big issue,
En welk dieeet of wat dan ook helpt enigzins?
thnx anyway..
DakDuuf
Maar ik denk dat chinees met kroepoek en ijs nog altijd beter is dan de mac! Er zitten zo achterlijk veel kcal in die hamburgersquote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee,foei.
Als je me laat kiezen tussen ijs en fruit, kies ik fruit hoor![]()
Tja, ik ben bang dat het vooral uit haarzelf zal moeten komen... als je niet echt je leefstijl (want dat is vaak nodig)wilt veranderen, dan kun je lijnen tot je een ons weegt (woei woordspeling), maar je zult blijven jojo-en. Wat dat betreft moet ze er dus echt achter staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef DakDuuf het volgende:
Mijn vriendinnetje, is ietwat aan de stevige kant *nouja, stevig genoeg voor een gezonde hartaanval, dichtslippen van de aders, suikerziekte etc.
Dus wij *ik en schoonfamilie* vinden dat zij er eigenlijks wat aan zou moeten doen. Dit ivm gezondheid enzo.
thnx anyway..
DakDuuf
ik heb me laten wijsmaken (wat ik eigk best geloof) door MikeyMo, dat een mcmenu Dus de patat en hambuger + drinken rond de 3000kcal ligt. En dan heb je als drinken geen milkshake maar sprite of sinas. Cola is veul meerquote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat chinees met kroepoek en ijs nog altijd beter is dan de mac! Er zitten zo achterlijk veel kcal in die hamburgers
Omgawd!quote:
Is idd overdreven blijkt nu dusquote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:
volgens mij is dat sterk overdreven, hoor. Nog niet eens de helft, denk ik.
Ik ga dadelijk naar spinning en ik heb géén zin, maar ik schop mezelf ernaartoe.
Nou dat is wel erg overdrevenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb me laten wijsmaken (wat ik eigk best geloof) door MikeyMo, dat een mcmenu Dus de patat en hambuger + drinken rond de 3000kcal ligt. En dan heb je als drinken geen milkshake maar sprite of sinas. Cola is veul meer
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:38 schreef Qwea het volgende:
volgens mcdonalds.nl zitten in een ;
mcchicken
french frites medium
aarbei shake medium
samen 1130 kcal.
Geloof ik niks vanis vast meer
Ik ging even rekenen: een medium McChicken menu met milkshake en fritessaus is 1195 Kcalquote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef Qwea het volgende:
ja maar, dan kies ik mc donalds en eet ik een mcchicken menu met een milkshake aardbei.
Bij chinees eet ik een bord nasi met een sate en kroepoek. En ijs na
en is chinees dan minder "vettig" vraag ik me zomaar even af.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ging even rekenen: een medium McChicken menu met milkshake en fritessaus is 1195 Kcal![]()
En ik danquote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ging even rekenen: een medium McChicken menu met milkshake en fritessaus is 1195 Kcal![]()
Edit: Qwea had ook al gerekend...maar ik heb er ook nog fritessaus bij!![]()
Dat hangt er vanaf wat je neemt, ik doe altijd wat bami en gestooft vlees (volgens mij rund) of fou young hai (ofzoiets) dat zijn rode sauzen dus niet zoveel vet hoor! Ik denk absoluut minder dan mac.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
en is chinees dan minder "vettig" vraag ik me zomaar even af.
Echt Chinees wel. Wat we hier hebben niet. En er zit nog suiker in ook. Oja, en vetsin waarvan 'ze' zeggen dat je daardoor nog meer gaat eten.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
en is chinees dan minder "vettig" vraag ik me zomaar even af.
Okequote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je neemt, ik doe altijd wat bami en gestooft vlees (volgens mij rund) of fou young hai (ofzoiets) dat zijn rode sauzen dus niet zoveel vet hoor! Ik denk absoluut minder dan mac.
Zo snel kan ik niet editen hoorquote:
Zo mis ik mn pinda's op dit momentquote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mandarijntjes zijn lekker die mis ik echt maarja ben er allergisch voor
Geef het goede voorbeeld en stimuleer haar ook om mee te doen (gezond eten, meer bewegen). Ik denk niet dat het goed gaat overkomen als je haar vertelt dat je eigenlijk vindt dat ze op dieet moetquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef DakDuuf het volgende:
thnx anyway..
DakDuuf
ik heb van het weekend al 2 dagen genoten, en vette hap bezorgt mn darmen een hoop ellende. Ik neem wel chineesquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo mis ik mn pinda's op dit moment... lijkt erop dat ik sinds een paar weken opeens allergies of overgevoelig ben geworden. Hoef maar een paar pinda's te eten, en mn buik is rest van de dag + volgende 2 dagen van slag (gelukkig, als ik dat eens vergeet, is het altijd op vrijdag en hoeft de rest van de wereld het niet te merken) Dan laat ik ze wel staan ja.
Maarja, nu borrel ik wel automatisch wat minder... (en is Chinees ook niet zo lekker meer >.<, ik lust geen nasi zonder satesaus! ... nu haalt mn moeder gewoon bami pangang ofzo, speciaal voor mij)
Btw, ik zou voor Chinees gaan. Daar zit naar mijn idee meer gezond spul in, veel minder vet en is (vind ik) ook veel lekkerder ... al dat vette spul, kan ik niet zo goed meer tegen ... maar als jij meer van de Mac bent, ga lekker naar de Mac toe! Geniet er gewoon van! Je mag af en toe wel ff een dagje genieten ...
Ik zou me niet voor het karretje van mijn schoonfamilie laten spannenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef DakDuuf het volgende:
Ik ben het helemaal met Isabeau eens. Je kunt niet op een fatsoenlijke manier zeggen dat ze dik is, je loopt dan een groot risico dat ze kwaad wordt als zij er niet voor open staat.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld en stimuleer haar ook om mee te doen (gezond eten, meer bewegen). Ik denk niet dat het goed gaat overkomen als je haar vertelt dat je eigenlijk vindt dat ze op dieet moetJe kan nog 100% gelijk hebben, ik zou er echt boos door worden als iemand mij even zou vertellen dat ik maar beter kan afvallen.
Werkzaam dieet: iets wat je de rest van je leven zou kunnen volhouden: gezond eten, meer bewegen.
Ok, maar weet je misschien iets meer van het product zelf? Ik zou het best willen gebruiken als het helpt om sneller af te vallen dmv sporten namelijk...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Het kruidvat verkoopt ook chroom in een potje, maar dan voor heel veel minder geld
Er zijn mensen die er baat bij hebben. Ik zou het voor die paar euro gewoon proberen, dan merk je vanzelf of het voor jou ook geldt. Ik geloof dat je bij het Kruidvat 60 pillen voor nog geen 4 euro koopt. Je zal dan denk ik even moeten puzzelen om die verhouding te krijgen van het product uit je linkje, maar dan nog, ik zou er niet zoveel voor betalen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ok, maar weet je misschien iets meer van het product zelf? Ik zou het best willen gebruiken als het helpt om sneller af te vallen dmv sporten namelijk...
klinkt niet echt goed neequote:Op maandag 7 mei 2007 21:36 schreef Alcarin het volgende:
Zo dan, bij McDonalds zijn ze slim...![]()
Ik zat nog even te kijken op hun site, en alles van het eten dat ze verkopen bevat suiker. Alleen sommige dranken (koffie, water, roosvicee, cola light), danoontje en...McNuggets niet. Verder dus alles. Hamburgers, salades, frietjes, zelfs thee bevat op de een of andere rare manier suiker! En nee, dat verzin ik niet zelf, het staat op hun site.
Niet zo gek dat het spul verslavend is, dus. Blij dat ik ben afgekickt![]()
ok thnx, morgen even langs rijden danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er baat bij hebben. Ik zou het voor die paar euro gewoon proberen, dan merk je vanzelf of het voor jou ook geldt. Ik geloof dat je bij het Kruidvat 60 pillen voor nog geen 4 euro koopt. Je zal dan denk ik even moeten puzzelen om die verhouding te krijgen van het product uit je linkje, maar dan nog, ik zou er niet zoveel voor betalen.
als ik hier post dat ik niets eet is het niet goedquote:Op maandag 7 mei 2007 21:57 schreef Thrilled het volgende:
waarom doe je het dan?vind ik ook zo vaag
mensen zijn hier aan het posten en vertellen dan dat ze op dat moment iets slecht aan het eten zijn, of net iets slecht hebben gegeten.. Hallo!? Je kan de beslissing toch zelf nemen om het te laten staan? of zie ik dat verkeerd
Zal me verder een zorg zijn wat men doet, maar vind dat altijd raar staan
"Shit, net een frikadel speciaal op!" .. je was er zelf bij hoor
ja dat welquote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Tangarine het volgende:
Saskia,
Stout hoor!![]()
![]()
![]()
Was het wel lekker ijs?
jij zei anders net dat je een klein bakje Pringles op had, dus zeg jij maar niksquote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Tangarine het volgende:
Saskia,
Stout hoor!![]()
![]()
![]()
Was het wel lekker ijs?
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Tangarine het volgende:
rofl wtf, no way, dat verzin je![]()
wel een stukje watermeloen
voel je toch niet gelijk zo aangevallen johquote:Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ik hier post dat ik niets eet is het niet goed
als ik post als ik iets slecht eet ook niet
maar goed waarom ik het post om te laten zien dat ik ook stomme keuzes maak en dat het ff slecht gaat
McNuggets heeft als enige verschil met de andere warme dingen dat het niet op een broodje zit, dus misschien zit het suiker in het (witte) brood. Dat er suiker in thee zit vind ik wel vreemd, aangezien ze gewoon Pickwick gebruiken, zou betekenen dat je thee thuis ook suiker bevatquote:Op maandag 7 mei 2007 21:36 schreef Alcarin het volgende:
Zo dan, bij McDonalds zijn ze slim...![]()
Ik zat nog even te kijken op hun site, en alles van het eten dat ze verkopen bevat suiker. Alleen sommige dranken (koffie, water, roosvicee, cola light), danoontje en...McNuggets niet. Verder dus alles. Hamburgers, salades, frietjes, zelfs thee bevat op de een of andere rare manier suiker! En nee, dat verzin ik niet zelf, het staat op hun site.
Niet zo gek dat het spul verslavend is, dus. Blij dat ik ben afgekickt![]()
ik was lekker eerderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:19 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen,
bleh, ik kom maar niet onder de 76. Maar deze week ga ik weer gezond eten (Chinees is op
), dus dan komt het er hopelijk wel een keer van
. Echt heel apart om te zien hoe alle vetrollen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Op bepaalde plaatsen zit gewoon bijna niets meer terwijl ik daar een paar maanden geleden nog love handles had
. Eindelijk ben ik niet het dikkerdje meer, maar ben ik 'gewoon' een maar kilootjes te zwaar
.
IFirefox trouwens. Hij liep vast, vervolgens koos ik de optie 'sessie herstellen' en toen was ik de tekst van hierboven niet kwijt
.
Vandaag even wat dingetjes afmaken die afgemaakt moeten worden en vanmiddag even met stage bezig, I guess.
-edit- godver, ik dacht dat ik de eerste was die postte.
zondag en gisterenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik was lekker eerder
maar goed ben nu dan ook weer weg tot half 7
hoe lang heb je chinees op?
na 2 dagen vind ik het echt niet lekker meer
je moet wel goed bewust zijn dat je eet hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zondag en gisteren.
Zondag foe yong hai en saté (ik heb maar een paar happen gehad, toen zat ik al vol)
En gisteren restant saté + babi pangang ( idem dito ). Dus heel veel schade heeft het sowieso niet aangericht. Ik ben vaak te ongeduldig om te eten. Ik wil internetten en eten tegelijk (ik was met Maarten aan het chatten gisteren), dus als ik na een paar happen denk vol te zitten, pleur ik de rest weg
.
succes met het gezond doen plan dieetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:24 schreef Qwea het volgende:
Goeiemorgen mensen
Vandaag maar weer verder met het gezond doen plan dieet.ik wil terug naar bed
Drie happen Chinees bevat evenveel calorieën als een bord pasta met groentenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet wel goed bewust zijn dat je eet he
maar eigenlijk eet jij dus nog minder dan ik
ja met kcal heb je inderdaad wel gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drie happen Chinees bevat evenveel calorieën als een bord pasta met groenten.
ik hoef die smerige babi pangang niet zo nodig bewust te proeven.
en ik heb de schade ingehaald met een halve fles vruchtensap. Daar heb ik na het spinnen altijd zó'n zin in
. Maar meestal eet ik m'n bordje wel leeg, hoor
.
Dat is mogelijk jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:54 schreef Qwea het volgende:mijn vent vindt niet eens dat ik moet afvallen
Trouwens, als je afvalt raak je toch ook borstgrootte kwijt?
Ik wel, het is het laatste waar het erbij komt maar het eerste waar het eraf gaat...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:54 schreef Qwea het volgende:mijn vent vindt niet eens dat ik moet afvallen
Trouwens, als je afvalt raak je toch ook borstgrootte kwijt?
ja maar dat doe ik zo snel foutquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:41 schreef Ticootje het volgende:
Thrilled, bij jou kan je het resultaat dan beter in cm geven, denk ik...
Dat broodje zou heel goed kunnen, er kan ook een (groot) deel van de suiker in de saus op het broodje zitten. Maar friet zit ook niet op een broodje, en er zit standaard geen saus op, en daar zit toch ook suiker in. En die salades! Dat is ook zonder saus...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:21 schreef omearos het volgende:
McNuggets heeft als enige verschil met de andere warme dingen dat het niet op een broodje zit, dus misschien zit het suiker in het (witte) brood. Dat er suiker in thee zit vind ik wel vreemd, aangezien ze gewoon Pickwick gebruiken, zou betekenen dat je thee thuis ook suiker bevat![]()
Jup, en daarom geef ik er niet zoveel om dat ik nu 80kg weeg met 1.83m lengtequote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Ja, maar spieren zijn zwaar. Dus als je krachttraining doet kan je op een gegeven moment toch flink aankomen, terwijl je vetmassa wel kleiner wordt.
Ja ik heb een paar bikinies maat 40/42, dus dat was even mijn redding.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik ging een nieuwe passen. In de winkel. En het enige waar mijn billen inpasten was maat 42. En toen kwam ik bij de kassa, en toen bleek iemand het bovenstukje omgewisseld te hebben. Namelijk maat B voor maat 40. En er moest bij maat B voor 42. Het was een bovenstukje met touwtjes. Die passen altijd. En toen ben ik de winkel uit gestampvoet
. En de volgende dag met mijn dieet begonnen
.
Och, hoe herkenbaar! Dat was bij mij ook de eerste keer dat ik ging stoppen met roken. Van maatje 36 naar 42. En stug te kleine broeken uit het rek blijven trekken, en janken in de paskamer omdat je de broek nog niet eens boven de knie krijgtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik heb een paar bikinies maat 40/42, dus dat was even mijn redding.
Ik moest echt nieuwe zomerkleding hebben, want ik pas dus echt niets meer. Dus ik naar de sting. Ik pak maat 38. (altijd maatje 36 gehad.) Nou mooi niet, maat 40, ook niet. Maat 42 paste wel, maar die heb ik niet gekocht. Ik weiger om maat 42 te kopen. Dan ga ik wel afvallen.
scriptieën jijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Tangarine het volgende:
mijn ontbijt: yoghurt met muesli met noten/rozijnen
lunch: kop soep die over was van gister en 2 boterhammen met kipfilet
ik ookquote:
bovenbenenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik ook niet. Vandaar ook de rigoreuze dieetkeuze. Heb jij ook zoveel last van striae?.
ooh, nou dan doen we het morgen vroeg nog maar eens over.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:24 schreef Ticootje het volgende:
Qwea, je moet wel op een vast tijdstip wegen...
Ik weeg altijd 's morgens.
Dat is per persoon verschillend, ligt er maar net aan hoe lang/zwaar je bent, hoeveel je beweegt enzo. Denk dat je dat het beste zelf uit kunt zoeken wat werkt voor je, want er is niet echt wat algemeens over te zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zomaar een vraagje tussendoor..
Hoeveel calorieen moet je nu eigenlijk eten? Als ik elke dag rond de 1400 uitkom tijdens het lijnen is dat ok? Of moet ik nog minder tot mij nemen en mijn lekkere milk en fruit light laten staan?
Ik vind 1400 prima. Ik at altijd rond de 2500 a 3000. En ik kom net uit met 1400 kcal. En dan heb ik niets bijzonders gehad. Minder werkt voor mij dus niet echt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel calorieen moet je nu eigenlijk eten? Als ik elke dag rond de 1400 uitkom tijdens het lijnen is dat ok? Of moet ik nog minder tot mij nemen en mijn lekkere milk en fruit light laten staan?
Dat moet je zoiezo doen, want m&f light is niet te zuipenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Of moet ik nog minder tot mij nemen en mijn lekkere milk en fruit light laten staan?
Ik vind het dus erg lekker, ik ben sowieso al een melk-fan. Alles met melk (behalve karne) vind ik lekker. En ik vond het ook wel een beetje vullen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat moet je zoiezo doen, want m&f light is niet te zuipen.
ja mn lijstje is stuk, ik moet troel nog PM'enquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef Ticootje het volgende:
qwea ik zie jou helemaal niet in het lijstje staan.
Ben jij al veel afgevallen?
Laat iig ook een idd die suiker in de thee staan. En je kan idd ook die milk en fruit laten staan, en ipv dat wel bv magere vruchten yoghurt nemen. Geloof dat daar ook niet zoveel kcal inzitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Ja juist Qwea, dat bedoel ik...
Ik heb vanmorgen drinkontbijt gehad en een kopje thee (wel met een schepje suiker)
Tussendoor een banaan en een appel en fruit&milk (light) en thee
Vanmiddag 2 boterhammen met light kaas en jus d'orange
Nu moet ik vanavond nog eten.... Maar ik denk dat ik toch echt rond de 1400 per dag ga uitkomen.
Vanaf vandaag
- geen suiker in de thee (dat scheelt wel iets)
- misschien toch maar geen milk en fruit
Nou nou nou, je moet niet teveel willen hoor. IMHO is 1000 al redelijk weinig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Ja als ik de milk en fruit laat staan kom ik rond de 1000 calorieen per dag uit. Verder kan ik misschien mijn lunch nog vervangen door yogurt of soep.
Precies, ik deed 2 dagen 850 kcal, en dat is gewoon NIET uit te houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou niet onder de 1200 kcal gaan als ik jou was, Ticootje.
Ik woog vanochtend ook 51 in plaats van 51,5quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:32 schreef miss_sly het volgende:
De eerste halve kilo is er af
Ik wil eigenlijk mijn eetgewoonten niet al te erg aanpassen, want op zich bevalt het me prima, dus moet ik maar meer bewegen. Vanochtend dus de verleiding weerstaan om ondanks de donkere lucht en het feit dat de auto ongebruikt voor de deur staat, toch maar op de fiets gana werken
thee zonder suiker was idd wennen, maar aan yoghurt zonder suiker kan ik maar niet wennenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik woog vanochtend ook 51 in plaats van 51,5. Maarja, ik weet niet of het vet is of vocht, als het het laatste is kan het best schommelen. Ik juich dus maar niet te hard
.
Yoghurt zonder suiker is overigens een kwestie van wennen, net als koffie of thee zonder suiker. Ik heb gewoon geminderd (gebruikte zoetstof) en gebruik nu nauwelijks suiker meer. Soms nog een beetje zoetstof op de aardbeien.
Jij ook hier?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik woog vanochtend ook 51 in plaats van 51,5. Maarja, ik weet niet of het vet is of vocht, als het het laatste is kan het best schommelen. Ik juich dus maar niet te hard
.
Yoghurt zonder suiker is overigens een kwestie van wennen, net als koffie of thee zonder suiker. Ik heb gewoon geminderd (gebruikte zoetstof) en gebruik nu nauwelijks suiker meer. Soms nog een beetje zoetstof op de aardbeien.
Hoe lang ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik woog vanochtend ook 51 in plaats van 51,5.
Als je ze eet zonder toastbeleg (lees: roomkaas en dat soort vette zooi) kunnen ze volgens mij geen kwaad ... ik heb ze lange tijd als lunch gegeten, gewoon 1 pakje. Kwam volgens mij op 100 kcal uit per pakje. Dus kan prima als tussendoortjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef Qwea het volgende:
even een vraagje van mijn kant ;
Ik ben gek op die witte lu crackertjes. Je weet wel, die per 4 a 5 in een pakje zitten?
Zijn die erg slecht? Ik heb er namelijk zin in, en heb ze allang niet meer gehad.
damn 100kcal per pakje vind ik veelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je ze eet zonder toastbeleg (lees: roomkaas en dat soort vette zooi) kunnen ze volgens mij geen kwaad ... ik heb ze lange tijd als lunch gegeten, gewoon 1 pakje. Kwam volgens mij op 100 kcal uit per pakje. Dus kan prima als tussendoortje![]()
Vanmorgen verslapen >.< Was wakker geworden van wekker (7 uur) en toen weer in slaap gevallen. Werd half 9 pas weer wakker, en moest een kwartier later al op de fiets zitten! Ontbijt overgeslagenop school meteen een appel genomen. Maar heb nu, na een schooldag (een gemiddelde) wel echt hoofdpijn. Heb ik altijd als ik te weinig gegeten heb.
Wie heeft er nog meer dat ze hoofdpijn krijgen als ze weinig gegeten hebben? Ik heb namelijk wel eens een rommelde buik, maar dat negeer ik gewoon (behalve als het erg stil is in de klas, dan schaam ik me toch wel behoorlijk) ... alleen die hoofdpijn en duizeligheid! Wat kan je daar aan doen?(behalve meer eten, want dat kan vaak niet als ik op school ben, heb maar een bepaalde hoeveelheid eten bij me)
Oh wat ik vandaag gegeten heb (schrik niet, normaal eet ik wel meer)
(verlaat) Ontbijt: 1 appel
Tussendoor: 1 appel
Lunch: 1 appel
Tussendoor: bakje magere kwark met flink wat zoetstof
En dan straks nog avondeten
Meer eten meenemen? Anders een soepje nemen of zo (zakje cup a soup in je tas, je kan er vast wel warm water uit een automaat vissen)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Chicolate het volgende:
(behalve meer eten, want dat kan vaak niet als ik op school ben, heb maar een bepaalde hoeveelheid eten bij me)
je moet ook letten op suikers en vetten he...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind 100 kcal ook veel eigenlijk.. ik laat de melkliga's iedere keer al staan omdat er levensgroot op dat pakje staat dat er 96 kcal per stuk inzit![]()
Heb nu een oerboterham met kaas mosterdsalade ofzoiets op en 2 minikapjes pindakaasEn een glas sisi mango achtig spul. Vreselijk lekker
Ja dat zou ik allemaal best kunnen laten staan en lightroep op brood doen en water drinken maar zo blijft het tenminste leukEn als ik daarmee niet boven de 12/1300 kcal kom is er toch niks mis mee?
Fitness gaat overigens niet door vandaagVriendin belde af..
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik vind 3 appels per dag wel een beetje heel erg weinig. Dat is niet raar dat je dan hoofdpijn krijgt.
Nee hoor, dat doe ik niet. Ik vind lightbeleg (lightkaas) echt goor. Dat doe ik niet meer. Ik wil afvallen maar wel op een leuke manier en dat is het op deze manier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
je moet ook letten op suikers en vetten he...
Hebben jullie echt geen koffie-automaatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Chicolate het volgende:
(en natuurlijk nergens warm water, fruit, kwark of ander echt gezond spul, dat verkoopt slecht op een middelbare school he)
hadden wij ook niet op de middelbare school iirc...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben jullie echt geen koffie-automaat?
ja, we eten altijd vroeg omdat mn ouders moeten werkenquote:
naja, het wentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef Sylvana het volgende:
Ik eet altijd tussen half 6 en 7 uur zo'n beetje, daarvoor echt nog geen honger en later dan 7 uur hou ik het ook niet echt vol. Soms gebeurt het wel eens dat ik laat eet als ik met mn vriend ben en we eerst bezoek krijgen ofzo ( zoals 4 mei met herdenking) toen was het pas half 10 voor we aten, maar dan heb ik ook wel echt super honger en moet het niet veel langer duren of ik val flauw
Nope, wel ooit ergens een oud automaat gezien, maar de zooi die daar uitkomt (half opgelostte oploskoffie enzo) durf ik niet te drinken, kan nooit goed zijn xDquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben jullie echt geen koffie-automaat?
Hier net zo! Thee zonder suiker is me een paar jaar geleden zonder moeite gelukt, maar yoghurt zonder suikerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Qwea het volgende:
thee zonder suiker was idd wennen, maar aan yoghurt zonder suiker kan ik maar niet wennen![]()
Allemaal lighttroep hoef je ook niet te gaan gebruiken, maar ik zou er wel voor oppassen dat je die 1300 kcal niet helemaal 'vereet' aan producten die niet gezond zijn, het gaat niet alleen om de calorieën maar ook *insert voedingsstoffen verhaal*. Eet gezond, en ongezonde dingen met mate. Lightproducten zijn niet per definitie gezonder. Maar eet in elk geval genoeg en gevarieerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat zou ik allemaal best kunnen laten staan en lightroep op brood doen en water drinken maar zo blijft het tenminste leukEn als ik daarmee niet boven de 12/1300 kcal kom is er toch niks mis mee?
Fitness gaat overigens niet door vandaagVriendin belde af..
doe es ff rustig?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:33 schreef heaven7 het volgende:
Zeg! Ik heb toch absoluut niet ongezond gegetenWTF, een boterham met pindakaas en een glas sisi is ongezond??
En nee, ik ga niet fitnessen zonder mijn vriendin, wie ben jij, mijn persoonlijke drill instructor ofzo
Tel tot 7, spel PDD even achterstevoren en ga dan even 10 minuten wat anders doen ok?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:33 schreef heaven7 het volgende:
Zeg! Ik heb toch absoluut niet ongezond gegetenWTF, een boterham met pindakaas en een glas sisi is ongezond??
En nee, ik ga niet fitnessen zonder mijn vriendin, wie ben jij, mijn persoonlijke drill instructor ofzo
pindakaas is IMHO nou niet echt gezond. En sisi stikt van de suiker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:33 schreef heaven7 het volgende:
Same here. Thee zonder suiker,koffie zonder suiker (ik drink zelden koffie maar als ik het drink zwart) lukt allemaal prima. Drinken zonder suiker (water ,thee ect) gaat ook prima. Maar gatverdamme, yoghurt zonder suikerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef Plukie86 het volgende:
Hier net zo! Thee zonder suiker is me een paar jaar geleden zonder moeite gelukt, maar yoghurt zonder suikerIk likte gister mijn lepel kwark af, waar ik nog geen vruchtenprut (met veul suiker erin, gemaakt door ma) overheen had gegooid en het was zo vies! Verschrikkelijk! Hoe doen andere mensen dat?
ligt er ook aan hoeveel je er op smeertquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
pindakaas is IMHO nou niet echt gezond. En sisi stikt van de suiker.
Ik ga zo lekker een cactus thee proberen. Sterrenmunt en Zoethout beviel wel vanmiddag
Ik ken alleen vruchtenkwark. Met aardbeien, die van de aldi. Naturel kwark heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Vroeger flikkerde ik liters limonade/ranja door mn yoghurtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef Troel het volgende:
Met yoghurt of kwark heb ik eigenlijk geen probleem. Ik vind kwark wel lekkerder als er een flinke scheut roosvicee doorzit, maar ook zonder smul ik ervan hoor.
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt er ook aan hoeveel je er op smeert
nu ik doe eten bij stage viel me wel op dat ze niet veel gezonde dingen hebben
dus eet 2 boterhammen met heel klein beetje appelstroop
Wat kom jij nou weer doen. Ik ben niet degene die zich continue achter PDD verschuild dus hou daar alsjeblieft over op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Tel tot 7, spel PDD even achterstevoren en ga dan even 10 minuten wat anders doen ok?
Ik snap je, ik snap ook waarom je zo reageert, maar je reageert op dit moment op de verkeerde manier, zo was het namelijk niet bedoeld.
Op deze manier reageren komt de sfeer ook niet ten goede, heaven7quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik veroordeel je niet muts. Jij zet iets neer, en je pleurt er in je vorige post ook nog een vraagteken achter met de vraag "niks mis mee toch?"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen. Ik ben niet degene die zich continue achter PDD verschuild dus hou daar alsjeblieft over op.
Pindakaas is wél gezond, onverzadigde vetten weet je wel. En 1 glas sisi kan absoluut geen kwaad daar ik nooit frisfrank drink en mijn thee zonder suiker. Ik zal jullie ook eens gaan veroordelen om dat schepje suiker in de thee.
Nee het valt ff helemaal verkeerd. Sorry.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op deze manier reageren komt de sfeer ook niet ten goede, heaven7![]()
En in mijn ogen heb je niet ongezond gedaan en geef ik je groot gelijk dat je liever 1x een boterham met gewone kaas hebt dan 10x een boterham met die lightkaas.
Ik viel dan ook niet grandioos over jouw post hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet muts. Jij zet iets neer, en je pleurt er in je vorige post ook nog een vraagteken achter met de vraag "niks mis mee toch?"
Als jij er niks mis mee vindt en je er fijn bij voelt,prima toch? Ik geef enkel mijn mening hoe ik het zou doen. Je hoeft niets met mijn mening te doen, behalve te respecteren. Netzoals ik jouw mening ook respecteer.
Pindakaas is supergezondquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef Qwea het volgende:
pindakaas is IMHO nou niet echt gezond. En sisi stikt van de suiker.
Ik ga zo lekker een cactus thee proberen. Sterrenmunt en Zoethout beviel wel vanmiddag
Dat kan,dat mag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee het valt ff helemaal verkeerd. Sorry.
Weet ik, maar ik wou even reageren op jouw postquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik viel dan ook niet grandioos over jouw post hoor!
is dat zo? Ik dacht altijd dat pindakaas kei en kei vet wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pindakaas is supergezondBij een wetenschappelijk onderzoek kwam naar voren dat je mèt pindakaas beter kan afvallen dan zonder
Het gaat niet puur om de kcal hè, het lichaam is iets ingewikkelder dan dat.
ik wou ook mn reep, maar mama had hem verstoptquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef k_i_m het volgende:
Nou, en ik heb vandaag een shake en een reep gegeten. De soep moet nog.
Gewoon even doorbijten en die soep is vast heel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef heaven7 het volgende:
Pindakaas is ook kei en keivet maar wel kei en keivet van de gezonde vetten. En die heb je nodig.
Ja, dat is zo, en het woord 'vet' heeft een nogal slechte naam gekregen sinds allerlei vetvrije dieten om af te vallen. Om goed af te kunnen vallen heb je juist vetten nodig en het liefst de gezonde vetten. In pindakaas zitten gezonde vetten. Niet teveel van eten ivm de kcal, maar zeker niet schrappen omdat je wilt afvallen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef Qwea het volgende:
is dat zo? Ik dacht altijd dat pindakaas kei en kei vet was![]()
have fun!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef Thrilled het volgende:
Goed.. ik ben op weg naar fitness. even conditietestje doenben benieuwd
toedels..!
Dat is dus precies de reden dat ik zo normaal mogelijk wil blijven eten, alleen dan met mate en bewustquote:
fuck, dus ik mag gewoon 1 broodje met pindakaas licht besmeerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar het woord 'vet' heeft een nogal slechte naam gekregen sinds allerlei vetvrije dieten om af te vallen. Om goed af te kunnen vallen heb je juist vetten nodig en het liefst de gezonde vetten. In pindakaas zitten gezonde vetten. Niet teveel van eten ivm de kcal, maar zeker niet schrappen omdat je wilt afvallen.
pindakaas is kei lekker. Mits niet teveel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef Alcarin het volgende:
Pindakaas![]()
Volgens mij zijn daar al meer discussies over geweest hier, ik blijf het topspul vinden![]()
Ja, mooi verhaal. Daar doe ik lekker niet aan. Roomboter en pindakaas!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mij ooit eens laten vertellen door een dieetiste dat je met pindakaas beter geen boter op je brood kon smeren. Ik heb geen idee meer waarom, want ik vind pindakaas zonder boter toch niet lekker.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mij ooit eens laten vertellen door een dieetiste dat je met pindakaas beter geen boter op je brood kon smeren. Ik heb geen idee meer waarom, want ik vind pindakaas zonder boter toch niet lekker.
ja zag het toevallig staan. Vraag me enkel af of het smaaktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef heaven7 het volgende:
Ohja, lightpindakaas is wel lekker en een goed alternatief!
Dankje, hehequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden dat ik zo normaal mogelijk wil blijven eten, alleen dan met mate en bewustEet smakelijk
Haha sorry hoor, zo bedoelde ik het niet! Niet zo boos doen hoor! Ik kreeg alleen de indruk uit je post dat je alleen naar de kcal kijkt, en ik wilde je er alleen maar op wijzen dat er meer is dan dat. Je zou niet de eerste zijn die zich daar op verkijkt. Enne, over sporten: ik sla ook een dagje over... (ehm, laatste keer is al een week geleden ivm tentamensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:33 schreef heaven7 het volgende:
Met hagelslag moet er wel boter op jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef k_i_m het volgende:
Een witte boterham met boter, pindakaas en melkchocolade hagelslag
Wordt jij dan ook enorm chago als je iets wilt eten en het "mag" niet? Dan ben ik echt NIET te genietenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap je heel goedIk zou het alleen zelf écht niet trekken, wordt echt helemaal depressief als ik honger heb en niets mag eten
Lightpindakaas is zeker lekker hoorHooguit iets droger maar dat vind ik zelf niet zo'n probleem. Doe er trouwens ook nooit boter onder.
Hee, goed man, niet aangebrand?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Verder schnitzel gemaakt vanavond met rode kool met appel en aardappeltjes. Was goed gelukt.
Daar zit dan weer suiker in. En het scheelt maar 25% vet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef heaven7 het volgende:
Ohja, lightpindakaas is wel lekker en een goed alternatief!
allemaal op 1 boterham? Yekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef k_i_m het volgende:
Een witte boterham met boter, pindakaas en melkchocolade hagelslag
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo allemaal,
Vandaag veel te lekker brood gekocht, dan eet ik er meteen twee meer dan normaal![]()
In de middag best wat druiven op (zeker 150 gram), maar volgens de eetmeter bevatten die dingen 65 kcal per 100 gram. Een bak van die dingen bevat dus evenveel kcal als een zakje kroepoek. Waar zeuren jullie over![]()
Verder schnitzel gemaakt vanavond met rode kool met appel en aardappeltjes. Was goed gelukt.
Ohja en pindakaas is niet heel slecht omdat het onverzadigde vetten zijn, er zitten (B?)vitamines in en vast nog wel wat dingen. Nootjes zijn ook beter dan chips. Let wel: light pindakaas schijnt suiker te bevatten!
Ja precies, m'n hele leven is gelijk zinloos en niet leuk meer enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wordt jij dan ook enorm chago als je iets wilt eten en het "mag" niet? Dan ben ik echt NIET te genieten
Nee niet eensquote:
asperges worden vaak icm ham gegeten, hoorquote:
Mwa, ik proef praktisch geen verschil dus dat maakt niet uit. Maargoed, ik heb vandaag toevallig voor het eerst in maaaaaaaaaaaanden pindakaas gehad dus waar praten we overquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Daar zit dan weer suiker in. En het scheelt maar 25% vet.
(trouwens, per 100 gram: light: 580 KCal, gewoon: 640 KCal...)
Als je pindakaas wilt, eet dan gewoon pindakaas!![]()
Damn, ben jij mijn kloon?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja precies, m'n hele leven is gelijk zinloos en niet leuk meer enzoEcht belachelijk
brood met aardbeiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
allemaal op 1 boterham? Yek.
Ik heb dit weekend een nieuw soort ham ontdekt: schouderham (volgens mij) met asperges. Wel eens lekker voor een keertje, maar ik eet toch het liefst brood met aardbei of crackers met kaas.
Dat is dan wel weer mooi van de strictheid van het dieet. Als je je er netjes aan houd heb je ook geen honger. Dat lijkt me met gewoon eten veel lastiger.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap je heel goedIk zou het alleen zelf écht niet trekken, wordt echt helemaal depressief als ik honger heb en niets mag eten
Halvajam is vies![]()
Lightpindakaas is zeker lekker hoorHooguit iets droger maar dat vind ik zelf niet zo'n probleem. Doe er trouwens ook nooit boter onder.
aspergers zijn IMHO wel lekker, maar dan enkel in ham en kaas, en uit de oven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
asperges worden vaak icm ham gegeten, hoor.
Als mijn ouders terug zijn uit Italië, gaat m'n moeder een keer asperges voor me klaar maken. Heb ze nog nooit gehad (wel soep).
neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef Alcarin het volgende:
Mijn god, waar zijn jullie mee bezig..
Ik hoop dat dat grapjes waren.
Aardbeien zijn zelf al hartstikke zoetquote:
Eh..ja.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn, ben jij mijn kloon?Is idd echt belachelijk.
Vriendlief heeft er ook wel eens van langs gehad met woorden
Zal ik eens iets ergs vertellen? Ik heb een hele hele hele hele poos terug gejankt om chipjesecht te triest gewoon
janken omdat je geen chipjes mag
Gewoon sneu
Light is vies iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind die light pindakaas niet lekker. Eigenlijk bijna alles met light niet. Ik heb ook liever eens in de week een lekkere boterham met oude kaas, dan de hele week van die plastic 10+ kaas.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:11 schreef heaven7 het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag nog 'als ik nou niet dat beladen gevoel van het moeten lijnen zou hebben zou dit best een oké dag zijn'
Omdat ik sterker ben dan die achterlijke kut chipjesquote:
Ik zou geen light pindakaas kopen. Ten eerste is het gewoon minder lekker (vind ik dan, het is namelijk droger van smaak) en ten tweede zit het barstensvol suiker! Vergelijk de voedingswaarde maar eens tussen light en gewoon.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef Qwea het volgende:
fuck, dus ik mag gewoon 1 broodje met pindakaas licht besmeerd
*light pindakaas kopen gaat strax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |