Jup, en daarom geef ik er niet zoveel om dat ik nu 80kg weeg met 1.83m lengtequote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Ja, maar spieren zijn zwaar. Dus als je krachttraining doet kan je op een gegeven moment toch flink aankomen, terwijl je vetmassa wel kleiner wordt.
Ja ik heb een paar bikinies maat 40/42, dus dat was even mijn redding.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik ging een nieuwe passen. In de winkel. En het enige waar mijn billen inpasten was maat 42. En toen kwam ik bij de kassa, en toen bleek iemand het bovenstukje omgewisseld te hebben. Namelijk maat B voor maat 40. En er moest bij maat B voor 42. Het was een bovenstukje met touwtjes. Die passen altijd. En toen ben ik de winkel uit gestampvoet
. En de volgende dag met mijn dieet begonnen
.
Och, hoe herkenbaar! Dat was bij mij ook de eerste keer dat ik ging stoppen met roken. Van maatje 36 naar 42. En stug te kleine broeken uit het rek blijven trekken, en janken in de paskamer omdat je de broek nog niet eens boven de knie krijgtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik heb een paar bikinies maat 40/42, dus dat was even mijn redding.
Ik moest echt nieuwe zomerkleding hebben, want ik pas dus echt niets meer. Dus ik naar de sting. Ik pak maat 38. (altijd maatje 36 gehad.) Nou mooi niet, maat 40, ook niet. Maat 42 paste wel, maar die heb ik niet gekocht. Ik weiger om maat 42 te kopen. Dan ga ik wel afvallen.
scriptieën jijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef Tangarine het volgende:
mijn ontbijt: yoghurt met muesli met noten/rozijnen
lunch: kop soep die over was van gister en 2 boterhammen met kipfilet
ik ookquote:
bovenbenenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik ook niet. Vandaar ook de rigoreuze dieetkeuze. Heb jij ook zoveel last van striae?.
ooh, nou dan doen we het morgen vroeg nog maar eens over.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:24 schreef Ticootje het volgende:
Qwea, je moet wel op een vast tijdstip wegen...
Ik weeg altijd 's morgens.
Dat is per persoon verschillend, ligt er maar net aan hoe lang/zwaar je bent, hoeveel je beweegt enzo. Denk dat je dat het beste zelf uit kunt zoeken wat werkt voor je, want er is niet echt wat algemeens over te zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zomaar een vraagje tussendoor..
Hoeveel calorieen moet je nu eigenlijk eten? Als ik elke dag rond de 1400 uitkom tijdens het lijnen is dat ok? Of moet ik nog minder tot mij nemen en mijn lekkere milk en fruit light laten staan?
Ik vind 1400 prima. Ik at altijd rond de 2500 a 3000. En ik kom net uit met 1400 kcal. En dan heb ik niets bijzonders gehad. Minder werkt voor mij dus niet echt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel calorieen moet je nu eigenlijk eten? Als ik elke dag rond de 1400 uitkom tijdens het lijnen is dat ok? Of moet ik nog minder tot mij nemen en mijn lekkere milk en fruit light laten staan?
Dat moet je zoiezo doen, want m&f light is niet te zuipenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Of moet ik nog minder tot mij nemen en mijn lekkere milk en fruit light laten staan?
Ik vind het dus erg lekker, ik ben sowieso al een melk-fan. Alles met melk (behalve karne) vind ik lekker. En ik vond het ook wel een beetje vullen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat moet je zoiezo doen, want m&f light is niet te zuipen.
ja mn lijstje is stuk, ik moet troel nog PM'enquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef Ticootje het volgende:
qwea ik zie jou helemaal niet in het lijstje staan.
Ben jij al veel afgevallen?
Laat iig ook een idd die suiker in de thee staan. En je kan idd ook die milk en fruit laten staan, en ipv dat wel bv magere vruchten yoghurt nemen. Geloof dat daar ook niet zoveel kcal inzitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Ja juist Qwea, dat bedoel ik...
Ik heb vanmorgen drinkontbijt gehad en een kopje thee (wel met een schepje suiker)
Tussendoor een banaan en een appel en fruit&milk (light) en thee
Vanmiddag 2 boterhammen met light kaas en jus d'orange
Nu moet ik vanavond nog eten.... Maar ik denk dat ik toch echt rond de 1400 per dag ga uitkomen.
Vanaf vandaag
- geen suiker in de thee (dat scheelt wel iets)
- misschien toch maar geen milk en fruit
Nou nou nou, je moet niet teveel willen hoor. IMHO is 1000 al redelijk weinig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Ja als ik de milk en fruit laat staan kom ik rond de 1000 calorieen per dag uit. Verder kan ik misschien mijn lunch nog vervangen door yogurt of soep.
Precies, ik deed 2 dagen 850 kcal, en dat is gewoon NIET uit te houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou niet onder de 1200 kcal gaan als ik jou was, Ticootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |