hoezo? omdat je zelf een topic had willen openen of omdat je geen fipo meer kon posten? sepo kan ook nog, hoorquote:
Alleen de juffen.. en ik weiger altijd al zoveel dat ik dat nu niet durfdequote:Op maandag 7 mei 2007 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook aan de andere kinderen? Of alleen aan de juffen?
Onze bakker verkoopt mini-appelflapjes, ongeveer 1/3 van een gewone. Die zijn dan meer geschikt
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik maak hier trouwens ook nog maar een eervolle vermelding; Mijn begeleidster is echt. Ik mailde haar net dat ik me een beetje slapjes voelde vandaag, terwijl ik nu bijna een week bezig ben en alles goed ging. Of dat er misschien niet aan kon liggen dat ik ongesteld zou moeten worden. Hangt ze binnen 5 minuten aan de telefoon
. "Ja, ik heb het even voor je opgezocht!"
Nou, dat vind ik nou top!.
Jawel, maar ik lees ook genoeg verhalen op internet van mensen met een consulent die ze maar een beetje laten aanmodderen. Ze had ook even terug kunnen mailen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Maar Kim, daar betaal je toch ook voor?
Ach, meestal valt het wel mee. Bij mij tenminste.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
Ik ben me kei te buiten gegaan zaterdag en zondagnu maar weer op letten op van alles en nog wat
geloof me, het viel niet meequote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, meestal valt het wel mee. Bij mij tenminste.
Ik heb dit weekend toastjes gegeten met roomkaas en brie (en niet weinig, we hebben met zijn 2en bijna alles op gemaakt), en nog pizza ook. En mijn gewicht is nog hetzelfde als voor het weekend.
same here, ik heb ook altijd trek. Ik heb nu wat fruit. Heb mezelf gedwongen dat als ik thuis ben maar 2 broodjes mag en op stage 3 a 4. Die trekt verdwijnt vanzelf weer.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef Ticootje het volgende:
Wat is een beetje een redelijke maaltijd tijdens de lunch?
Ik heb vandaag om half 12 4 boterhammetjes gegeten. En om half 1 gingen we lunchen en heb ik nog 2 boterhammetjes gegeten. Nu heb ik gewoon nog steeds trek....
Bij mij niet, ik heb ook flink gezondigd van het weekend, heel veel alcohol ( malibu-cola) patat speciaal, chips, worstjes, kippenboutjes, partysticks, en ik denk echt wel dat de weegschaal dat morgen goed laat merken. Maar goed, nu weer gewoon gezond doen, en de voetbalcompetitie van mn vriend is maar 1 keer per jaar afgelopenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, meestal valt het wel mee. Bij mij tenminste.
Ik heb dit weekend toastjes gegeten met roomkaas en brie (en niet weinig, we hebben met zijn 2en bijna alles op gemaakt), en nog pizza ook. En mijn gewicht is nog hetzelfde als voor het weekend.
ook niet tegen 10 a 11? ik krijg 's ochtends ook niet echt wat door mn strot, vandaar dat ik pas tegen 10u ontbijt.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Dat is nu juist mijn probleem, 's ochtends krijg ik geen hap door mn keel.
Ik ook niet, dus heb ik op een gegeven moment gekeken wat ik lekker vind. Bammetjes (ontbijtkoek) waren voor mij de oplossingquote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Dat heb/had ik dus ook, maar ik probeer iedere keer het moment van ontbijten iets eerder te leggen. Van half twaalf, naar elf uur, naar half elf... zo kon mijn lichaam een beetje wennen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap dat ook nooit zo goed, maar ik ben dan ook opgevoed met verplicht ontbijt. De deur uitgaan zonder te ontbijten, dat doe je gewoon niet! Dat scheelt wel, ik heb altijd honger als ik wakker word.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voor de slechte/niet ontbijters: deden jullie dat als kindje ook nooit? Want soms word ik wakker met het gevoel van 'ik MOET ontbijten'Yoghurt met muesli ofzo vind ik dan echt heerlijk!
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n vriendje maakte me gisteren ook blij, hij zei dat ie 'die witte streepjes' niet meer kon zien. Ik neem aan dat hij striae bedoelde bij m'n oksels en borsten en ook beetje buik. Ik kon ze ook niet meer vinden inderdaad. Volgens mijn dikke boeken zouden ze echter nooit verdwijnen, dus het is wel vreemd dat ik ze wel kwijt ben.
nope, als kind ontbeet ik ook nooit, was het ook gewoon een koek en een beker chocomelk ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voor de slechte/niet ontbijters: deden jullie dat als kindje ook nooit? Want soms word ik wakker met het gevoel van 'ik MOET ontbijten'Yoghurt met muesli ofzo vind ik dan echt heerlijk!
Bammetjes zijn wel heel zoet. Hoe zoeter, hoe meer trek/honger je enige tijd later hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus heb ik op een gegeven moment gekeken wat ik lekker vind. Bammetjes (ontbijtkoek) waren voor mij de oplossing.
Oh, daar heb ik niet zo'n last van. Maarja, ik ben ook geen ontbijter, misschien scheelt dat wel!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bammetjes zijn wel heel zoet. Hoe zoeter, hoe meer trek/honger je enige tijd later hebt.
Same herequote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
ooooi.
Ik ben me kei te buiten gegaan zaterdag en zondagnu maar weer op letten op van alles en nog wat
kaasquote:
denk je zelf ook niet dat dat een beetje weinig is? (quote:Op maandag 7 mei 2007 16:06 schreef Tangarine het volgende:
tweeveepee! Net weer thuis van college en boodschapjes doenEindelijk weer een beetje gestructureerd dingen ingekocht, 16,75, kom daarmee de week wel weer door
Wat ik heb gegeten vandaag (zien jullie dat ook een keer):
ontbijt: kom met magere yoghurt en muesli
middag: 2 boterhammen met appel/kaneel fruitstroop
tussendoor: 1 eierkoek
vanaaf: ik denk soep
Was het wel lekker? Of heb je alleen gegeten omdat je geen nee durfde te zeggen? Ik vind het sowieso jammer dat mensen speciale traktaties voor de juffen maken, die zitten daar volgens mij echt niet op te wachten (en als je het dan wel doet, geef dan kleinere hoeveelheden, tenslotte zijn er op een gemiddelde school heel wat verjaardagenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Alleen de juffen.. en ik weiger altijd al zoveel dat ik dat nu niet durfde
Ik zou niet zes boterhammen met kaas eten, da's toch vrij vet. Misschien kipfilet, smeerkaas van slankie, filet americain, rosbief, dat soort dingen.quote:
Soep met brood natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
denk je zelf ook niet dat dat een beetje weinig is? (). En waar doe jij boodschappen voor 16,75 p.w.? Aan dat bedrag heb ik in het weekend nog niet eens genoeg (al doe ik wel altijd boodschappen voor mij en Mark
).
Het lukt mij altijd prima. Meestal zit ik op 1250 inclusief aaf eten en stage shit.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef heaven7 het volgende:
Ja het valt mij ook tegen qua kcal. Ik wil per dag eigenlijk zo'n 1200 kcal eten maar dat is best lastig, zeker als je om 7:15 opstaat en de hele dag stage loopt enzo
Vandaag gehad:
-Bakje magere yoghurt
-Appelflap
-2.5 miniafbakbroodje van de Aldi (niet bepaald gezond maar het moest op).
En volgens mij zit ik nu al aan de 1000 kcal ofzo
Nee dat weet ik nu ookquote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou niet zes boterhammen met kaas eten, da's toch vrij vet. Misschien kipfilet, smeerkaas van slankie, filet americain, rosbief, dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |