hoezo? omdat je zelf een topic had willen openen of omdat je geen fipo meer kon posten? sepo kan ook nog, hoorquote:
Alleen de juffen.. en ik weiger altijd al zoveel dat ik dat nu niet durfdequote:Op maandag 7 mei 2007 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook aan de andere kinderen? Of alleen aan de juffen?
Onze bakker verkoopt mini-appelflapjes, ongeveer 1/3 van een gewone. Die zijn dan meer geschikt
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik maak hier trouwens ook nog maar een eervolle vermelding; Mijn begeleidster is echt. Ik mailde haar net dat ik me een beetje slapjes voelde vandaag, terwijl ik nu bijna een week bezig ben en alles goed ging. Of dat er misschien niet aan kon liggen dat ik ongesteld zou moeten worden. Hangt ze binnen 5 minuten aan de telefoon
. "Ja, ik heb het even voor je opgezocht!"
Nou, dat vind ik nou top!.
Jawel, maar ik lees ook genoeg verhalen op internet van mensen met een consulent die ze maar een beetje laten aanmodderen. Ze had ook even terug kunnen mailen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Maar Kim, daar betaal je toch ook voor?
Ach, meestal valt het wel mee. Bij mij tenminste.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
Ik ben me kei te buiten gegaan zaterdag en zondagnu maar weer op letten op van alles en nog wat
geloof me, het viel niet meequote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, meestal valt het wel mee. Bij mij tenminste.
Ik heb dit weekend toastjes gegeten met roomkaas en brie (en niet weinig, we hebben met zijn 2en bijna alles op gemaakt), en nog pizza ook. En mijn gewicht is nog hetzelfde als voor het weekend.
same here, ik heb ook altijd trek. Ik heb nu wat fruit. Heb mezelf gedwongen dat als ik thuis ben maar 2 broodjes mag en op stage 3 a 4. Die trekt verdwijnt vanzelf weer.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef Ticootje het volgende:
Wat is een beetje een redelijke maaltijd tijdens de lunch?
Ik heb vandaag om half 12 4 boterhammetjes gegeten. En om half 1 gingen we lunchen en heb ik nog 2 boterhammetjes gegeten. Nu heb ik gewoon nog steeds trek....
Bij mij niet, ik heb ook flink gezondigd van het weekend, heel veel alcohol ( malibu-cola) patat speciaal, chips, worstjes, kippenboutjes, partysticks, en ik denk echt wel dat de weegschaal dat morgen goed laat merken. Maar goed, nu weer gewoon gezond doen, en de voetbalcompetitie van mn vriend is maar 1 keer per jaar afgelopenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, meestal valt het wel mee. Bij mij tenminste.
Ik heb dit weekend toastjes gegeten met roomkaas en brie (en niet weinig, we hebben met zijn 2en bijna alles op gemaakt), en nog pizza ook. En mijn gewicht is nog hetzelfde als voor het weekend.
ook niet tegen 10 a 11? ik krijg 's ochtends ook niet echt wat door mn strot, vandaar dat ik pas tegen 10u ontbijt.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Dat is nu juist mijn probleem, 's ochtends krijg ik geen hap door mn keel.
Ik ook niet, dus heb ik op een gegeven moment gekeken wat ik lekker vind. Bammetjes (ontbijtkoek) waren voor mij de oplossingquote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Dat heb/had ik dus ook, maar ik probeer iedere keer het moment van ontbijten iets eerder te leggen. Van half twaalf, naar elf uur, naar half elf... zo kon mijn lichaam een beetje wennen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap dat ook nooit zo goed, maar ik ben dan ook opgevoed met verplicht ontbijt. De deur uitgaan zonder te ontbijten, dat doe je gewoon niet! Dat scheelt wel, ik heb altijd honger als ik wakker word.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voor de slechte/niet ontbijters: deden jullie dat als kindje ook nooit? Want soms word ik wakker met het gevoel van 'ik MOET ontbijten'Yoghurt met muesli ofzo vind ik dan echt heerlijk!
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n vriendje maakte me gisteren ook blij, hij zei dat ie 'die witte streepjes' niet meer kon zien. Ik neem aan dat hij striae bedoelde bij m'n oksels en borsten en ook beetje buik. Ik kon ze ook niet meer vinden inderdaad. Volgens mijn dikke boeken zouden ze echter nooit verdwijnen, dus het is wel vreemd dat ik ze wel kwijt ben.
nope, als kind ontbeet ik ook nooit, was het ook gewoon een koek en een beker chocomelk ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voor de slechte/niet ontbijters: deden jullie dat als kindje ook nooit? Want soms word ik wakker met het gevoel van 'ik MOET ontbijten'Yoghurt met muesli ofzo vind ik dan echt heerlijk!
Bammetjes zijn wel heel zoet. Hoe zoeter, hoe meer trek/honger je enige tijd later hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus heb ik op een gegeven moment gekeken wat ik lekker vind. Bammetjes (ontbijtkoek) waren voor mij de oplossing.
Oh, daar heb ik niet zo'n last van. Maarja, ik ben ook geen ontbijter, misschien scheelt dat wel!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bammetjes zijn wel heel zoet. Hoe zoeter, hoe meer trek/honger je enige tijd later hebt.
Same herequote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Qwea het volgende:
ooooi.
Ik ben me kei te buiten gegaan zaterdag en zondagnu maar weer op letten op van alles en nog wat
kaasquote:
denk je zelf ook niet dat dat een beetje weinig is? (quote:Op maandag 7 mei 2007 16:06 schreef Tangarine het volgende:
tweeveepee! Net weer thuis van college en boodschapjes doenEindelijk weer een beetje gestructureerd dingen ingekocht, 16,75, kom daarmee de week wel weer door
Wat ik heb gegeten vandaag (zien jullie dat ook een keer):
ontbijt: kom met magere yoghurt en muesli
middag: 2 boterhammen met appel/kaneel fruitstroop
tussendoor: 1 eierkoek
vanaaf: ik denk soep
Was het wel lekker? Of heb je alleen gegeten omdat je geen nee durfde te zeggen? Ik vind het sowieso jammer dat mensen speciale traktaties voor de juffen maken, die zitten daar volgens mij echt niet op te wachten (en als je het dan wel doet, geef dan kleinere hoeveelheden, tenslotte zijn er op een gemiddelde school heel wat verjaardagenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Alleen de juffen.. en ik weiger altijd al zoveel dat ik dat nu niet durfde
Ik zou niet zes boterhammen met kaas eten, da's toch vrij vet. Misschien kipfilet, smeerkaas van slankie, filet americain, rosbief, dat soort dingen.quote:
Soep met brood natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
denk je zelf ook niet dat dat een beetje weinig is? (). En waar doe jij boodschappen voor 16,75 p.w.? Aan dat bedrag heb ik in het weekend nog niet eens genoeg (al doe ik wel altijd boodschappen voor mij en Mark
).
Het lukt mij altijd prima. Meestal zit ik op 1250 inclusief aaf eten en stage shit.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef heaven7 het volgende:
Ja het valt mij ook tegen qua kcal. Ik wil per dag eigenlijk zo'n 1200 kcal eten maar dat is best lastig, zeker als je om 7:15 opstaat en de hele dag stage loopt enzo
Vandaag gehad:
-Bakje magere yoghurt
-Appelflap
-2.5 miniafbakbroodje van de Aldi (niet bepaald gezond maar het moest op).
En volgens mij zit ik nu al aan de 1000 kcal ofzo
Nee dat weet ik nu ookquote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou niet zes boterhammen met kaas eten, da's toch vrij vet. Misschien kipfilet, smeerkaas van slankie, filet americain, rosbief, dat soort dingen.
20+ kaas is iig minder vet. 52kcal per plakquote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nu ook![]()
Ik denk dat ik toch maar op de magere vleeswaren ga. En toch maar een paar boterhammen minder eten. En meer fruit om toch iets te kunnen eten.
Nou, dat heb ik dus ook. het ging 2 weken zonder problemen en strak rond de 1200 kcal. maar ik ben 2 dagen ongesteld en het is hopeloos. Gelukkig heb ik vandaag enkel 2 blokjes witte chocolade gehad. Zometeen macaroni en dan ist afgelopen met de pret.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef Chicolate het volgende:
Begon de dag goed ... ontbijt, appel om 11uur ... toen geen tijd meer om te eten ... en om 3 uur thuis ... en nu vreetbui... ijsje, bakje vla met cruesli, dropjes, btweenreep. (en NU moet het stoppen!)
Heb ik altijd als ik ongesteld ben (ik lees dat meer mensen dit hebben), sinds ik niet meer zoveel buikpijn heb: vreetbuien
. (daarvoor at ik gewoon de hele dag niet, dan was de pijn minder)
Vanavond spagetti...
Meer fruit is een goed idee, maar boterhammen zijn weer beter dan snoep/chips/koek, dus als je trek blijft houden bij vier en bij zes voldoende hebt, zou ik het lekker bij zes houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nu ook![]()
Ik denk dat ik toch maar op de magere vleeswaren ga. En toch maar een paar boterhammen minder eten. En meer fruit om toch iets te kunnen eten.
Oooh het was heeeeeeerlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het wel lekker? Of heb je alleen gegeten omdat je geen nee durfde te zeggen? Ik vind het sowieso jammer dat mensen speciale traktaties voor de juffen maken, die zitten daar volgens mij echt niet op te wachten (en als je het dan wel doet, geef dan kleinere hoeveelheden, tenslotte zijn er op een gemiddelde school heel wat verjaardagen)
[..]
ow okquote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Neh, ging niet om het offtopic maar om Sebasser die aan het k*tten was... De mod was een beetje overactief...
Ja. Het kruidvat verkoopt ook chroom in een potje, maar dan voor heel veel minder geldquote:Op maandag 7 mei 2007 18:05 schreef Thrilled het volgende:
heeft iemand wat opmerkingen (positief of negatief) over dit product: http://www.vitamins.nl/sporters.chroom.htm
Het BB brood wordt niet meer in de AH-winkels afgebakken, maar gewoon in de fabriek. Het wàs dus heel erg lekker met een heerlijk knapperig korstje. En dat korstje was het probleem volgens de AH: dat lusten kinderen niet, die willen een zacht korstjequote:Op maandag 7 mei 2007 08:48 schreef Thrilled het volgende:
wat een onzinkheb daar gewerkt als bakker en in de pauzes kon je gewoon een brood zelf afbakken en opeten... blueband was echt super lekker, net zoals de rest van het brood wat gewoon vers is...
je mag zoveel druiven eten als je wil hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
20+ kaas is iig minder vet. 52kcal per plaklight jam is ook niet vet. Daarnaast idd kipfilet. Ooh en geen druiven eten, dan wordt Saskia boos
dat van de die druiven klopt maar iedereen mag zelf weten of die ze eet en hoeveelquote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef heaven7 het volgende:
In druiven zit anders onzettend veel suiker hoor!
Mijn avondeten waren sperziebonen en gekookte aardappelen, toetje wordt maar weer yoghurt met cruesli en een geperste sinaasappel er doorheenEn dadelijk nog maar ff steppen onder gtst!
Dat weet ikquote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef heaven7 het volgende:
In druiven zit anders onzettend veel suiker hoor!
Mijn avondeten waren sperziebonen en gekookte aardappelen, toetje wordt maar weer yoghurt met cruesli en een geperste sinaasappel er doorheenEn dadelijk nog maar ff steppen onder gtst!
mandarijntjes zijn lekker die mis ik echt maarja ben er allergisch voorquote:Op maandag 7 mei 2007 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet ikdat had Miss_S me al vertelt
Het grote probleem is enkel dat ik kei druiven verslaafd ben
Of mandarijntjes, maar druiven meer
ik eet ze nuquote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mandarijntjes zijn lekker die mis ik echt maarja ben er allergisch voor
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik eet ze nuHeerlijk zoetzuur en met veul sap
Kies gewoon wat je het lekkerste vindt, het is toch allebei niet gezondquote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:
even snel een vraagje ;
MikeyMo's moeder is jarig a.s zaterdag... nu eten we daar en wil ze chinees of mcdonalds eten... chinees is beter voor me hea?
kies inderdaad wat je het lekkerst vind en eet er niet te veel vanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:
even snel een vraagje ;
MikeyMo's moeder is jarig a.s zaterdag... nu eten we daar en wil ze chinees of mcdonalds eten... chinees is beter voor me hea?
Yep. Dan kan je het altijd bij een bord bami of witte rijst met groente en een sateetje houden (bij wijze van dan, he). Een kwart big mac gaat wat moeilijkquote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:
even snel een vraagje ;
ja maar, dan kies ik mc donalds en eet ik een mcchicken menu met een milkshake aardbei.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kies inderdaad wat je het lekkerst vind en eet er niet te veel van
hmm en je kan niet iets minder eten?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja maar, dan kies ik mc donalds en eet ik een mcchicken menu met een milkshake aardbei.
Bij chinees eet ik een bord nasi met een sate en kroepoek. En ijs na
jawel, maar dan heb ik kei veel honger de hele aaf en ben ik niet te genieten. Als ik gewoon normaal avond eet, dan heb ik de rest van de avond wel een redelijk vol gevoel.quote:
en als je nou de kroepoek en ijs laat staanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
jawel, maar dan heb ik kei veel honger de hele aaf en ben ik niet te genieten. Als ik gewoon normaal avond eet, dan heb ik de rest van de avond wel een redelijk vol gevoel.
Dat zou wel kunnen iddquote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en als je nou de kroepoek en ijs laat staan
nee,foei.quote:
"hoi lieverd. Je noemt me maar een klootzak maar het is voor je eigen bestwil ; je bent zwaar/dik/stevig en moet op dieet als je niet binnenkort een hart aanval wilt hebben. "quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf heeft een vraagje he.
Mijn vriendinnetje, is ietwat aan de stevige kant *nouja, stevig genoeg voor een gezonde hartaanval, dichtslippen van de aders, suikerziekte etc.
Dus wij *ik en schoonfamilie* vinden dat zij er eigenlijks wat aan zou moeten doen. Dit ivm gezondheid enzo.
Hoe ga ik dit brengen???? <-- big issue,
En welk dieeet of wat dan ook helpt enigzins?
thnx anyway..
DakDuuf
Maar ik denk dat chinees met kroepoek en ijs nog altijd beter is dan de mac! Er zitten zo achterlijk veel kcal in die hamburgersquote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee,foei.
Als je me laat kiezen tussen ijs en fruit, kies ik fruit hoor![]()
Tja, ik ben bang dat het vooral uit haarzelf zal moeten komen... als je niet echt je leefstijl (want dat is vaak nodig)wilt veranderen, dan kun je lijnen tot je een ons weegt (woei woordspeling), maar je zult blijven jojo-en. Wat dat betreft moet ze er dus echt achter staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf heeft een vraagje he.
Mijn vriendinnetje, is ietwat aan de stevige kant *nouja, stevig genoeg voor een gezonde hartaanval, dichtslippen van de aders, suikerziekte etc.
Dus wij *ik en schoonfamilie* vinden dat zij er eigenlijks wat aan zou moeten doen. Dit ivm gezondheid enzo.
Hoe ga ik dit brengen???? <-- big issue,
En welk dieeet of wat dan ook helpt enigzins?
thnx anyway..
DakDuuf
ik heb me laten wijsmaken (wat ik eigk best geloof) door MikeyMo, dat een mcmenu Dus de patat en hambuger + drinken rond de 3000kcal ligt. En dan heb je als drinken geen milkshake maar sprite of sinas. Cola is veul meerquote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat chinees met kroepoek en ijs nog altijd beter is dan de mac! Er zitten zo achterlijk veel kcal in die hamburgers
Omgawd!quote:
Is idd overdreven blijkt nu dusquote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:
volgens mij is dat sterk overdreven, hoor. Nog niet eens de helft, denk ik.
Ik ga dadelijk naar spinning en ik heb géén zin, maar ik schop mezelf ernaartoe.
Nou dat is wel erg overdrevenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb me laten wijsmaken (wat ik eigk best geloof) door MikeyMo, dat een mcmenu Dus de patat en hambuger + drinken rond de 3000kcal ligt. En dan heb je als drinken geen milkshake maar sprite of sinas. Cola is veul meer
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:38 schreef Qwea het volgende:
volgens mcdonalds.nl zitten in een ;
mcchicken
french frites medium
aarbei shake medium
samen 1130 kcal.
Geloof ik niks vanis vast meer
Ik ging even rekenen: een medium McChicken menu met milkshake en fritessaus is 1195 Kcalquote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef Qwea het volgende:
ja maar, dan kies ik mc donalds en eet ik een mcchicken menu met een milkshake aardbei.
Bij chinees eet ik een bord nasi met een sate en kroepoek. En ijs na
en is chinees dan minder "vettig" vraag ik me zomaar even af.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ging even rekenen: een medium McChicken menu met milkshake en fritessaus is 1195 Kcal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |