[url] weghalen en dan voor de link [img] en na de link [/img]quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
geeft niet ben er nog steeds niet achter hoe ik dat plaatje er in krijg
dies lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:37 schreef Tangarine het volgende:
Yay weer thuisNu eerst even eten (maaltijdsalade met geitenkaas en honing)
okquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[url] weghalen en dan voor de link [[url= en na de link ]afbeelding[/url]]
dus niet zo:
[afbeelding]
maar zo: [afbeelding].
en voor het plaatje met gegevens geldt dus hetzelfde.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:45 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik gooide de vorige dicht. Maar ik durfde het niet aan een nieuwe te maken. Dus ben ik even een half uurtje in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:45 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik gooide de vorige dicht. Maar ik durfde het niet aan een nieuwe te maken. Dus ben ik even een half uurtje in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd.
Nee, ik heb even lekker gegeten. Een eigen creatie van ui, knoflook, kruiden, een blik gepelde tomaten en een half blikje kikkererwten.quote:
wat een apart gerecht. Had je daar wel genoeg aan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik heb even lekker gegeten. Een eigen creatie van ui, knoflook, kruiden, een blik gepelde tomaten en een half blikje kikkererwten.
Die kikkererwten zijn in de plaats daarvan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een apart gerecht. Had je daar wel genoeg aan?(ik ben gewend om overal rijst, pasta of aardappelen bij te gooien).
klinkt goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik zit nu het meest geniale toetje ooit te eten: appel+een paar rozijnen+kaneel en dan warm
Het is net appeltaart zonder de nadelen van appeltaart![]()
Mjumm die salade was inderdaad lekker! Jammer dat ie niet echt goedkoop is, maar goed, op zaterdag ben ik lui na de hele dag werken... (en ik was geïrriteerd door m'n baas, lang verhaalquote:
Het is ook goed, en makkelijk, en gezond!quote:
als je niet meer update verdwijn je er vanzelf uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe kun je je op dieetweb afmelden?
Goeiemorgenquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
ik ben eindelijk een keer de eerste
en je was ook de laatste gisteravondquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
ik ben eindelijk een keer de eerste
Hoiquote:
viel me gewoon op dat jij het er zo vaak over had en ik hem nooit zag dat is allesquote:Op zondag 22 april 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
*Maarten verdedigt:
Hij is idd niet zo vaak online atm.
ik heb het niet alleen over hem als hij online is, hoorquote:Op zondag 22 april 2007 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
viel me gewoon op dat jij het er zo vaak over had en ik hem nooit zag dat is alles
Heb je vandaag alleen maar pizza op dan? Of was het een minipizza? Want de pizza's die ik meestal eet (als in: als ik een keer pizza eet dan zijn het die) zijn op zich al 1100 kcal namelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een pizza op![]()
had daar weinig keuze in maar goed hij was wel lekker
en zit nu pas op 900 kcal dus vanavond dat wijntje erbij kan ook nog wel
deze was tussen de 600 en 700quote:Op zondag 22 april 2007 12:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb je vandaag alleen maar pizza op dan? Of was het een minipizza? Want de pizza's die ik meestal eet (als in: als ik een keer pizza eet dan zijn het die) zijn op zich al 1100 kcal namelijk.
wat voor pizza was dat dan precies?quote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
deze was tussen de 600 en 700
en voor de rest had ik inderdaad weinig op
een gedeelte hawaii, een gedeelte pollo en nog ietsquote:
zit daar veel energie in? Probleem is namelijk dat het 'geweldige' spaans brood voor mij totaal geen energie oplevert en niet vult. Ik kan met gemak een half brood op en dan nog heb ik niet echt het gevoel iets gegeten te hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 15:05 schreef Miss_S het volgende:
stokbrood lijkt me eigenlijk niet zo slim als je wilt afvallen
veel groente eten als avond eten en dan een beetje rijst/pasta/aardappelen en vlees
neequote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef Miss_S het volgende:
ik eet als ontbijt cruesli light met melk
maar hebben ze geen gewoon bruin brood daar?
en een stokbrood dan bedoel je toch niet zo'n grote he?
je kan buikspieroefeningen proberenquote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef runaway het volgende:
[..]
nee, alleen van dat 'lege' brood dus, waar heel veel calorieen inzitten en waar je niet vol van raakt.
Ik koop idd zon groot stokbrood en eet per maaltijd dan een half stokbrood.......
Grootste probleemzone is momenteel een klein buikje, hoe krijg ik dat er snel af?
Dat is wel vervelend. Spanje staat inderdaad niet echt bekend om het voedzame brood.quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef runaway het volgende:
[..]
nee, alleen van dat 'lege' brood dus, waar heel veel calorieen inzitten en waar je niet vol van raakt.
Ik koop idd zon groot stokbrood en eet per maaltijd dan een half stokbrood.......
Grootste probleemzone is momenteel een klein buikje, hoe krijg ik dat er snel af?
ik drink alleen alcohol tijdens het stappen, maar dat is dan ook gelijk tussen de 10 á 20 glazen.. ligt eraan wat ik drink en hoe gezellig het is...quote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Miss_S het volgende:
drinken de meeste hier trouwens helemaal geen alcohol meer?
ik drink ongeveer 4 glazen wijn per week en 2 mix drankjes
Alleen als ik uitga, en soms zelfs dan niet. En als ik iets drink, zijn het max 3 glazen wijn en dan ben ik bezopenquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Miss_S het volgende:
inderdaad wel handig om te wetenquote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef Thrilled het volgende:
http://www.trendystijl.nl/beauty/invorm/alcohol.html
leuk stukje info
Weet je wel hoeveel caloriëen er in mixjes zitten??? Meer dan 200kcal per glas van 200ml hoor! En in wijn zit ook 80kcal per 100ml. Ik beweer nu niet dat we met z'n allen een slank-de-zomer-in-drooglegging moeten doen, maarre ik had het van jou niet verwacht, omdat je naar eigen zeggen precies weet hoeveel kcal overal in zitten en je nogal oplet dat je niet teveel binnen krijgt. Op zich klinkt het niet eens zoveel, maar je drinkt het wel elke week.quote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Miss_S het volgende:
Kwestie van keuzes hequote:Op zondag 22 april 2007 21:09 schreef Plukie86 het volgende:
Zo kun je ook elke week een stuk of drie punten appeltaart opeten, die jij naar eigen zeggen weg zou hebben gegooid mochten ze in je huis komen!
dat doe ik ook maar de meeste sparen volgens mij niet zoveel kcal als ikquote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef YPPY het volgende:
Stokbrood lijkt mij ook niet zo verstandig. Kun je niet een broodbakmachine importeren? Vers brood.
Je hebt gelijk dat het een keuze is Miss_S, maar misschien snap je dan een beetje dat anderen niet voor een mixdrankje kiezen, maar voor wat anders.
ieder lichaam is andersquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef p-etr-a het volgende:
Ja als je alleen een pizza en een kom cruesli eet kan het wel inderdaad.![]()
Sinds ik je iets beter volg, denk ik steeds meer dat je wel een plank moet zijn als je dit al vijf jaar volhoudt, maar dat ben je niet. Ik snap echt niet hoe jouw lijf werkt als je niet broodmager wordt van zo'n dieet. Ik val namelijk net zoveel af als jij met een 'dieet' van minimaal 1500 maar vaker rond 1800-2000 calorieën per dag.
ik weet wel dat ik nooit veel heb gegetenquote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef p-etr-a het volgende:
Nee, maar dat vind ik dus ook zo gek. Als ik jouw patroon een week overneem ben ik volgens mij 5 kilo kwijt.
Ik heb geen weegschaal.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je niet meer update verdwijn je er vanzelf uit
waarom wil je er mee stoppen?
10cm eraf dat doe je inderdaad erg snelquote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb geen weegschaal.
Klopt dus allang niet meer wat daar staat.
Ben om mijn middel enzo alweer 10cm kwijt en je ziet het heel duidelijk.
is gewoon nutteloos voor mij.
ik vind de sfeer in dit topic ook niets dus ik stop gewoon.
nee hoorquote:Op zondag 22 april 2007 22:42 schreef Marloes het volgende:
Maar als je constant zo weinig calorien binnenkrijgt, val je toch op een gegeven moment niet meer af? Dan moet je steeds minder eten om af te vallen..
*bloost*quote:Op zondag 22 april 2007 23:09 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer terug van de film. De film was matig (maar ik lach niet zo snel om een film), maar Maarten was in het echt wel net zo'n schatje als hij hier ook is
.
en je kan alleen maar genoeg binnen krijgen als je teveel eet?quote:Op zondag 22 april 2007 23:14 schreef Tangarine het volgende:
Volgens mij wordt hier door sommige mensen vergeten dat calorieën echt niet alles zijn. Je kunt wel minder gaan eten om minder calorieën binnen te krijgen of dingen niet eten zodat je later iets als appeltaart of wijn te nuttigen (om maar even de voorbeelden te gebruiken die eerder genoemd zijn), maar heb je wel eens gedacht aan suiker? Krijg je wel voldoende koolhydraten binnen? Vitamines? Ijzer? Zonder voldoende van dat soort stoffen doe je niks anders dan je lichaam verneuken. En dan maakt het niet uit of je nou 1.200 of 1.600 kcal binnenkrijgt.
En meer energie wil ook zeggen dat je meer/langer kunt sporten, dus zo min mogelijk binnen krijgen is ontzettende bullshit. Natuurlijk kun je gezond afvallen doe iets te eten dan nodig is, maar zodra je echt zo laag gaat zitten, dan ben je gewoon verkeerd bezig.
ik hou me daar niet mee bezig om in de tijd dat ik me daar wel mee bezig hield ik altijd genoeg daarvan binnenkreegquote:Op zondag 22 april 2007 23:22 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik moet wel zeggen dat ik het wel met Maarten eens ben: het lijkt jou erom te doen te zijn om maar zo min mogelijk calorieën binnen te krijgen. Ik zeg niet dat je daarbij niet rekening houdt met koolhydraten, vezels, vitaminen e.d., maar wel dat je dat volgens mij onvoldoende doet.
Daarom vind ik de eetmeter ook zo fijn. Hoe weet je anders dat je laag zit in dingen als ijzer, selenium en magnesiumquote:Op zondag 22 april 2007 23:22 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik moet wel zeggen dat ik het wel met Maarten eens ben: het lijkt jou erom te doen te zijn om maar zo min mogelijk calorieën binnen te krijgen. Ik zeg niet dat je daarbij niet rekening houdt met koolhydraten, vezels, vitaminen e.d., maar wel dat je dat volgens mij onvoldoende doet.
maar jullie weten niet wat ik elke dag precies eetquote:Op maandag 23 april 2007 08:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
.
En miss_s als ik jouw patroon in zou vullen denk ik dat er wel wat tekorten zouden zijn hoor eerlijk gezegd.
een tv zou inderdaad nog een idee zijnquote:Op maandag 23 april 2007 10:47 schreef Viking84 het volgende:
haha, wat een geinige minisportschool zeg. Het ziet er idd niet uit als een garage, maar je zou er nog wel een tv neer kunnen zetten. En is het in de winter niet stervens koud?
Van wie zijn die apparaten? Van jullie allemaal of van jou alleen?
Wat bedoel je precies met 'sparen' van kcal?quote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar de meeste sparen volgens mij niet zoveel kcal als ik
Ik doe dat all the time.quote:Op maandag 23 april 2007 13:54 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'sparen' van kcal?
Ik snap het niet helemaal, je kunt toch niet een week lang minder eten om in het weekend wat te gaan zuipen? Zo werkt het toch niet? Je kunt je eetpatroon niet over een week bekijken, je moet het per dag (2 dagen kan nog wel zien). Als ik een week lang geen ijzer binnen krijg, en ik eet de 7e dag van de week een pot appelstroop op, dan is mijn ijzergehalte nog steeds niet goed hoor. Zo werkt het met alle voedingsstoffen.
![]()
Nouuuu....ik ben nogal streng met vet, en ik ben geen arts, mijn mening is gebaseerd op (veel) sites/adviezen/bewijzen van internet, dus als ik te ver ga moet je gewoon niet luisterenquote:Op maandag 23 april 2007 15:27 schreef Plukie86 het volgende:
Wel heb ik soms het idee dat ik te weinig vet binnen krijg:
Ik eet praktisch elke dag een stukje mager vlees of kip bij het avondeten, maar wel kleine stukjes. Verder eet ik op brood (3 stuks per dag, als lunch) becel light en kaas of (mager) vlees. Ik bak in olijfolie of vloeibare boter, een klein scheutje over de aardappels als ik die eet. Is dit wel voldoende? Of heeft Alcarin misschien nog tips om verantwoord gezond vet binnen te krijgen, wat niet te duur is?
quote:Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
......hele vet-verhaal..........
Ik lees net mijn eigen verhaal terug. Ik ben een freak. Maar hey, het werkt
![]()
Ik doel niet op één balansdagje, doe ik zelf ook wel eens, maar op een hele balansweek. Als je het zo mag noemen tenminste. Wat voor zin heeft het om een hele week 1000kcal te eten om vervolgens in het weekend er 2000 te kunnen nemen? Dit maakte ik uit de post van Miss_S op tenminste. En dan bedoel ik niet één dagje 1000kcal om 2000 weer te compenseren.quote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik doe dat all the time.
Soort balansdagidee. Volgens mij is het prima om het aantal kcal per dag afentoe eens flink af te laten wisselen, anders went je lijf eraan. Ik eet in het weekend weleens 2000 kcal waaronder wijn en chips, maar dan eet ik maandag 1000 kcal. En de rest van de week rond de 1500 kcal.
En dat paniekgedoe over tekort aan voedingsstoffen: dat is i.m.o. bullshit. Zo snel gebeurt dat niet, hoor.
Krijg ik ook rentepunten?quote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef Plukie86 het volgende:
Waarom kcal sparen?
Nee, maar wel zegeltjes die je op zondag in mag wisselen voor iets ongezonds.quote:Op maandag 23 april 2007 16:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Krijg ik ook rentepunten?
(flauw, heel flauw... ik weet het, maar ik kon het niet laten)
Misschien houd je vocht vast? Lang staan, warm weer, misschien weinig gedronken?quote:Op maandag 23 april 2007 16:39 schreef Zeeltje het volgende:
oh ja maar ik eet echt weinig fatfood eten..
maar ja moet dat nou aankomen?
Wb Sylvanaquote:Op maandag 23 april 2007 17:46 schreef Sylvana het volgende:
-knip-
geen ervaring, maar MTB'en lijkt me nog effectiever dan gewoon fietsen, omdat je je lichaam ook nog in balans moet houden.quote:Op maandag 23 april 2007 17:53 schreef beertenderrr het volgende:
heeft er iemand ervaring met afvallen en mountainbiken? Ik wil dit namelijk gaan doen de komende tijd, maar moet er natuurlijk wel resultaat uit volgen
ik drink alleen alcohol met feestjes of andere speciale gelegenheden eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Miss_S het volgende:
en al die balansdagen waar iedereen het over heeft?quote:Op maandag 23 april 2007 13:54 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'sparen' van kcal?
Ik snap het niet helemaal, je kunt toch niet een week lang minder eten om in het weekend wat te gaan zuipen? Zo werkt het toch niet? Je kunt je eetpatroon niet over een week bekijken, je moet het per dag (2 dagen kan nog wel zien). Als ik een week lang geen ijzer binnen krijg, en ik eet de 7e dag van de week een pot appelstroop op, dan is mijn ijzergehalte nog steeds niet goed hoor. Zo werkt het met alle voedingsstoffen.
![]()
ja?quote:Op maandag 23 april 2007 18:20 schreef Miss_S het volgende:
Renske?....
Oh ik dacht dat je een hele week lang minder ging eten, zodat je in het weekend eens wat alcohol kon drinken, zodat je in totaal alsnog bleef afvallen. Een dag is niet erg, een week is niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 23 april 2007 18:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en al die balansdagen waar iedereen het over heeft?
misschien leg ik het verkeerd uit maar ik bedoel gewoon als ik weet dat ik een dag in de week redelijk slecht eet en drink dat ik dan een dag meer op let
nee soms kan ik een beetje onduidelijk zijnquote:Op maandag 23 april 2007 18:30 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een hele week lang minder ging eten, zodat je in het weekend eens wat alcohol kon drinken, zodat je in totaal alsnog bleef afvallen. Een dag is niet erg, een week is niet zo'n goed idee.
Hier ben ik ook nog wel ff nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 23 april 2007 15:52 schreef Lienekien het volgende:
Dat je lichaam went aan een aantal calorieën per dag, dat heeft dan volgens jou welk nadelig effect?
japanse mix misschien?quote:Op maandag 23 april 2007 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Pfff het gaat echt waardeloos met gezond eten en afvallen
Op dit moment buitenlandse student op bezoek, woont 1,5 week bij mij in huis. Russisch. Uitwisselingsprogramma van school, met iedere dag uitstapjes naar bijv Amsterdam. Daardoor ben ik dus steeds in de stad, of gewoon weg en is de neiging om iets te kopen erg groot ... hoeveel ijsjes en broodjes kroket ik al niet op heb! (en het is vreselijk saai, eten van verveling dus)
Weet iemand iets waar je niet dik van wordt, waar je veel van kunt eten (net zo makkelijk als dropjes) en wat makkelijk mee te nemen is op excursies?![]()
Ik ben zo vrij geweest de OP aan te passen!quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
hmm we kunnen het aan een modje vragen
dankje welquote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest de OP aan te passen!
Ik ben geen expert maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde werkt als steeds dezelfde training doen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:52 schreef Lienekien het volgende:
Dat je lichaam went aan een aantal calorieën per dag, dat heeft dan volgens jou welk nadelig effect?
thnxquote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest de OP aan te passen!
Hmmm ja is wel een idee ... maar dan zonder de pinda's ... ga eens kijken of ik mn moeder lief aan kan kijkenquote:
Ja, ik ben evenmin een expert, maar ik geloof daar eigenlijk niet zo in. Volgens mij blijft het voor je lichaam toch vooral een kwestie van wat komt er in aan calorieën en wat wordt er verbrand.quote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde werkt als steeds dezelfde training doen.
Op den duur went je lijf eraan en heeft de workout minder effect. Maar als je afentoe eens wat anders doet, een intervaltraininkje ofzo, dan push je je lichaam weer wat verder.
ja dat geloof ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 19:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik ben evenmin een expert, maar ik geloof daar eigenlijk niet zo in. Volgens mij blijft het voor je lichaam toch vooral een kwestie van wat komt er in aan calorieën en wat wordt er verbrand.
Eens. En daarbij krijg je toch nooit exact elke dag dezelfde hoeveelheid kcal binnen? Je eet toch niet elke dag hetzelfde? Het ene voedingsmiddel heeft een heel ander effect op je lijf dan het andere qua verteren, dus ik denk niet dat het zo is dat je lichaam eraan went. Het heeft gewoon brandstof nodig.quote:Op maandag 23 april 2007 19:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik ben evenmin een expert, maar ik geloof daar eigenlijk niet zo in. Volgens mij blijft het voor je lichaam toch vooral een kwestie van wat komt er in aan calorieën en wat wordt er verbrand.
hoelang heb je gisteren gestept dan?quote:Op maandag 23 april 2007 19:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, ik eet hartstikke gezond maar er wil niet meer vanaf. Ja ik moet meer gaan sporten, maar ik ben gewoon 12 uur van huis op een dag en s avonds ben ik kapot. Gister wel 200 kcal verbrand met steppen, en dit doe ik zo'n 2 keer per week. Vind het gewoon niet eerlijk dat er weinig vanaf gaat, terwijl ik onwijs gezond eet. Gister bijv volkorenbrood met gezond beleg (achterham, sandwichspread) als ontbijt en een gekookt eitje, dit was rond een uurtje of elf. Tussendoor wat rozijntjes en een eierkoek en een raketje, 's avonds mager vlees met sperzieboontjes en 2 aardappels, later nog een appel. Vandaag ontbeten met Special K en een banaan, verder drie boterhammen met gezond beleg en wat granenkoekjes. Avondeten chicken tonight met 4 kleine stukjes stokbrood en salade. En veel water en thee. Wat doe ik nou fout
.
lekker gevoel, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer terug van het spinnen.
1e reactie: dit doe ik nóóóit weer.
2e reactie: mwah, het viel nog best wel mee, nu al zin in volgende week.
Het was behoorlijk intensief, intensiever dan ik gedacht had. En ik had momenten dat ik dacht: help, ik ben in de hel beland. Maar als ik even later weer m'n slokje water had gehad en even rustig kon doortrappen kon ik er weer vol tegenaan
.
ik begin spierpijn te krijgenquote:Op maandag 23 april 2007 21:54 schreef Miss_S het volgende:
nu krijg ik zin om te sporten
morgen vroeg maar weer voordat ik ongesteld word en geen zin meer heb
*lol*quote:Op zondag 22 april 2007 15:07 schreef runaway het volgende:
[..]
zit daar veel energie in? Probleem is namelijk dat het 'geweldige' spaans brood voor mij totaal geen energie oplevert en niet vult. Ik kan met gemak een half brood op en dan nog heb ik niet echt het gevoel iets gegeten te hebben.
Wat nemen jullie als ontbijt? Ik dus yoghurt met muesli en naar de universiteit neem ik dan een stokbrood mee..........
edit: ik ben ongeveer 1.67 en weeg ongeveer 67 kilo denk ik (heb geen weegschaal hier)
ik denk dat de meeste mensen er wel meer energie door krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:16 schreef Viking84 het volgende:
het lijkt wel alsof sporten mij meer energie geeft. Ipv dat ik doodop ben, ben ik nu nog wakker, terwijl ik er meestal al rond 22:30 in lig. Net nog ff hh van Paul de Leeuw gekeken, toen gedoucht en ik ga dadelijk toch maar onder de lakens
.
pas maar op dat je niet verslaafd raakt aan sportenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Oh, kijk, das nou goed nieuws. Ik dacht trouwens dat ik doodop zou zijn, maar ik voelde me juist springlevend
. Net wakker. Zal zo even wat eten en dan eens even wat dingen doen voor een project. Bleh.
tja, het is maar net waar je voor kiest. Ik ben absoluut geen sportschooltype. Verveel me heel snel. Misschien dat het zou uitmaken als er ook tv's hangen, maar in principe is het niets voor mij.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
pas maar op dat je niet verslaafd raakt aan sporten
spinning lijkt me eerlijk gezegd niet leuk, maar ik ga ook geen geld meer uitgeven aan een sportschool
ja ik begrijp wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tja, het is maar net waar je voor kiest. Ik ben absoluut geen sportschooltype. Verveel me heel snel. Misschien dat het zou uitmaken als er ook tv's hangen, maar in principe is het niets voor mij.
Zo'n groepsles is eigenlijk ideaal. Lekker onder begeleiding van een instructrice. Maar toch sport ik liever 2 uur matig intensief dan 1 uur heel intensief (maw: ik ga liever een middag fietsen dan een uurtje in de sportschool zweten). Maar ach, nog 3 keer en dan is het weer voorbij. Wellicht dat ik me dan na de zomer weer inschrijf voor een cursus. In de zomer zal ik wel geen beweging tekort komen
.
nou, aangezien ik gisteravond om 0:30 nog op was, word ik ook niet doodmoe na intensief sporten. Ik heb wel ontzettend veel gezweet, maar ik ben niet snel buiten adem en dat laatste is ook niet goed trouwens. Je moet altijd kunnen blijven praten tijdens het sporten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik begrijp wel wat je bedoelt
denk ook dat dat een persoonlijke keuze is en of je de tijd hebt om langer matig intensief te sporten
ik ben liever na een uur dood moe dan dat ik na 2 uur nog vrolijk aan het wandelen of fietsen ben want dan heb ik het idee dat ik niets gedaan heb, wat natuurlijk onzin is
behalve als je je vlak voor de zomer nog even wilt inschrijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:34 schreef Tangarine het volgende:
en als student zijnde kost zo'n cursus ook geen drol
ja maar je voelde je lichaam welquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, aangezien ik gisteravond om 0:30 nog op was, word ik ook niet doodmoe na intensief sporten. Ik heb wel ontzettend veel gezweet, maar ik ben niet snel buiten adem en dat laatste is ook niet goed trouwens. Je moet altijd kunnen blijven praten tijdens het sporten.
nou, technisch gesproken had ik wel kunnen kletsen, maar daar stond m'n hoofd echt niet naar hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar je voelde je lichaam wel
anders dan met fietsen of lopen neem ik aan?
en een half uur daarna ben je weer vol energie
en moet je kunnen blijven praten maar zeker niet gezellig kletsen
ik zweet altijd heel snelquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, technisch gesproken had ik wel kunnen kletsen, maar daar stond m'n hoofd echt niet naar hoor. En het was idd heel anders dan met lopen of fietsen. Met lopen transpireer ik hooguit een beetje, na 35 km fietsen heb ik vooral een verdoofd gevoel in m'n vingers, maar nu stond ik over m'n hele lijf te shaken en te gloeien
.
Gaat dat bij jou zo snel dan? Als ik 's avonds heb gesport voel ik de volgende ochtend de spierpijn nog niet, die komt precies 20 uur na het sporten ineens opzetten. Ik kan er de klok op gelijk zettenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:14 schreef Viking84 het volgende:
Zo, de spierpijn valt behoorlijk mee
quote:
nou, lekker in de zin van: goh ik heb m'n lijf wel aan het werk gezetquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zweet altijd heel snelik hoef maar ergens naar te wijzen en ik zweet al (oke een beetje overdreven
)
maar geen lekker gevoel dat shaken en gloeien dus?
is ook goed en bij mij blub het ook niet.. maar word wel wel rond van..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:01 schreef Sylvana het volgende:
veel spieren is toch juist goed?
spieren wegen meer dan vet, dus als je veel traint, dan zul je idd niet afvallen, maar ziet je lichaam er wel een stuk strakker en beter uit
als je niet meer gaat trainen, dan zul je weer meer vet dan spieren krijgen, maar dat is dus juist niet de bedoeling lijkt me
dat gevoel had ik eerst altijd als ik had gebootcampt of hard gelopenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, lekker in de zin van: goh ik heb m'n lijf wel aan het werk gezet.
Maar ik werd er wel een beetje door overdonderd, hoor. Ik voelde me heel raar. Net een plankje ofzo, haha.
Rond is mooiquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:06 schreef Zeeltje het volgende:
is ook goed en bij mij blub het ook niet.. maar word wel wel rond van..
spieren wegen wel meer dan vet maar helpen ook bij de verbrandingquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:00 schreef Zeeltje het volgende:
Gister ben ik even naar de sportschool geweest. Even mijn vetprecentage opgemeten.
Wat blijkt nu ik zit qua vet helemaal goed! Maar omdat ik blijkbaar veel spieren heb val ik dus ook niet echt heel snel af.
maar mannen hebben ook een heel ander figuurquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef Sylvana het volgende:
mn vriend heeft zijn riem op het 6e gaatje zitten, ik heb die riem op het 3e gaatje zitten, terwijl hij 20 cm langer is
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef Sylvana het volgende:
mn vriend heeft zijn riem op het 6e gaatje zitten, ik heb die riem op het 3e gaatje zitten, terwijl hij 20 cm langer is
Zakken dingen niet af dan? Onee, jij draagt vooral rokken he, misschien valt het daarbij wel mee? Ik moet altijd een riem om mijn spijkerbroek omdat ie anders op mijn heupen gaat hangen, en ik ben geen breezersletquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef Miss_S het volgende:
ik durf nog steeds geen riem aan te doen
denk nog steeds dat ze die in mijn maat niet hebben....
mijn taille is 73 dus dan moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zakken dingen niet af dan? Onee, jij draagt vooral rokken he, misschien valt het daarbij wel mee? Ik moet altijd een riem om mijn spijkerbroek omdat ie anders op mijn heupen gaat hangen, en ik ben geen breezerslet![]()
Er zijn heel lange riemen, 100 cm heb ik wel eens in een (gewone) winkel gezien. Ik kan me voorstellen dat er in lederwinkels oid nog meer maten zijn. Dus tenzij jij een taille hebt van meer dan een meter, hebben ze heus wel een riem voor je, in een doorsnee winkel![]()
Toevallig, mijn taille is ook 73!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:39 schreef Miss_S het volgende:
mijn taille is 73 dus dan moet het wel lukken
maar goed ga het toch niet proberenheb een trauma
gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Toevallig, mijn taille is ook 73!![]()
Riemen zat hoor, in zo'n maat. Maar ze zijn niet verplicht![]()
Maar ze kleden wel af!quote:
ik vind eerlijk gezegd dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar ze kleden wel af!
Van die heel brede riemen doen je rokken en vooral jurkje zoveel beter uitkomen.
Ja het kan zeker averechts werken. Daarom kun je 't best een hele brede riem nemen en die niet te strak vastmaken!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd dat dat niet zo is
de laatste tijd zie ik veel mensen riemen dragen en dan puilt dat vet er overheen
ik heb wel een nieuw jurkje aar misschien een riem mooi bij is, wie weet probeer ik het een keer
uhhhhquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:21 schreef Maeghan het volgende:
[..]
*lol*
Ik ben 1.67 en 67 is m'n streefgewicht.Je wil zeker niet ruilen?
dat is verschillend bij iedereenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:52 schreef runaway het volgende:
[..]
uhhhh
IK heb de afgelopen dagen erg gezond gegeten, veel fruit, (magere) yoghurt, 2 liter water en muesli, maar ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt
Hoe lang duurt het voordat je er iets van ziet??
49cm dat is wel heel smalquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef Sylvana het volgende:
mn vriend heeft een taille van 49 cm, das de helft van mij dus zo'n beetje
ik ben weer terug van de HA en apotheek, nou ff rustig zitten, beetje in huis rommelen, groentensoep koken en dan vanmiddag nog naar het CWI, de bank en de winkel
Jup, maar hijs 1,85 en 70 kg, dus hij heeft ook maar een bmi van 20, en hij kan dus echt alles eten wat hij wil, ben stiekum wel een beetje jaloers op hemquote:
Ik heb net ook aardbeien gekocht, ik doe ze lekker op een beschuitjequote:Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef Plukie86 het volgende:
Er liggen nu drie boterhammen met aardbeien op mijn bord, smachtend naar me te kijken om verslonden te worden. En dat is dus precies wat ik nu van plan was. Jummie!
* Geeft Viking84 een tube midalgan*quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Viking84 het volgende:
oh ja, ik heb spierpijn in m'n bovenbenen en m.n. m'n hamstrings. Ik hoop dat t morgen weer over is voor ik moet gaan bootcampen.
*feli!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef Sylvana het volgende:
blablabla
ik heb bij elk kraampje gekeken, maar ik zag geen kraampje met goed uitziende ananassen. Maar misschien komt dat omdat ik wat sceptischer ben op de markt en een ananas er al snel niet goed genoeg uit vind zienquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:41 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en ik heb 2 ananassen geklocht op de markt, Renske heeft die kraam blijkbaar niet gezien, omdat ze daar net zo mooi waren als bij de AH, maar wel 50 cent goedkoper
nee, ben gestopt met SPH en ga na de zomervakantie SPW doen en tot die tijd zoek ik dus werk, en hiervoor heb je geen diploma nodig ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef Zeeltje het volgende:
feli!
heb je al een opleiding achter de rug?
100 centimeter is een lange riem? Dan moet ik de XXLange riem hebben denk ik. Ze moeten sowieso altijd 'te lang' zijn omdat je ze nog door het lusje moet doen, anders hangt er zo'n losse flap, en hij zit vaak ook op je heupen en niet echt op je taille. Dan vind ik een meter niet zo lang hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zakken dingen niet af dan? Onee, jij draagt vooral rokken he, misschien valt het daarbij wel mee? Ik moet altijd een riem om mijn spijkerbroek omdat ie anders op mijn heupen gaat hangen, en ik ben geen breezerslet![]()
Er zijn heel lange riemen, 100 cm heb ik wel eens in een (gewone) winkel gezien. Ik kan me voorstellen dat er in lederwinkels oid nog meer maten zijn. Dus tenzij jij een taille hebt van meer dan een meter, hebben ze heus wel een riem voor je, in een doorsnee winkel![]()
je hebt in gewone winkels ook nog veel grotere riemen, want toen ik met mn vriend een riem ging kopen voor hem, toen heb ik verschillende riemen van 1.05 meter gezien of langerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
100 centimeter is een lange riem? Dan moet ik de XXLange riem hebben denk ik. Ze moeten sowieso altijd 'te lang' zijn omdat je ze nog door het lusje moet doen, anders hangt er zo'n losse flap, en hij zit vaak ook op je heupen en niet echt op je taille. Dan vind ik een meter niet zo lang hoor.
Jups, midalgan is ook spul dat warm wordt. Je moet alleen wel de creme nemen, want de spray wordt koud in plaats van warmquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dat klinkt wel interessant, Plukie. Werkt dat spul echt? (als in: spierpijn trekt weg). Ik had een jaar of 12 geleden ook eens enorme spierpijn in m'n rug. Toen heeft de huisarts een warm goedje op m'n rug gesmeerd en toen was het heel snel over (na een paar uur oid al). Is dat ook zoiets geweest?
100 cm is langer dan die ik heb, maar nog niet heel lang. Maar de langste die ik bewust heb gezien in een winkel. Ik bedoelde er verder niets mee hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Maeghan het volgende:
100 centimeter is een lange riem? Dan moet ik de XXLange riem hebben denk ik. Ze moeten sowieso altijd 'te lang' zijn omdat je ze nog door het lusje moet doen, anders hangt er zo'n losse flap, en hij zit vaak ook op je heupen en niet echt op je taille. Dan vind ik een meter niet zo lang hoor.
een kusje van mij erop dan, dat doet wonderen -->quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Tangarine het volgende:
Bah, ik heb last van mn knie >< Iemand misschien tips, behalve het rustig aan doen?
Ongeveer 25 minuten.quote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoelang heb je gisteren gestept dan?
en is een uur eerder opstaan om te sporten misschien een idee voor je?
met 25 minuten steppen verbrand je echt geen 200kcalquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ongeveer 25 minuten.
En een uur eerder opstaan:! Dan moet ik om 5:15 mn bed uit, dat gaat m niet worden!
.
ja als je intensief zet dan is het goed voor je spierenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan niet. Maar dat ding geeft dat aan, en ik step vrij intensief, dus niet maar 1 cm naar beneden. Het zal vast minder dan 200 kcal zijn, maar daar gaat het me ook niet om. Mn dijen worden er wel strakker van.
niets mis met elke dag een uur sportenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, elke dag sporten is ook niet nodig natuurlijk en ik betwijfel ook of dat wel zo gezond is. Ik houd het maar mooi op max. 3 keer per week. Dat kun je op de langere termijn ook gemakkelijker volhouden. Ik kan nu wel heel veel gaan sporten, maar volgend jaar ben ik afgestudeerd, moet ik aan het werk etc en dan heb ik die tijd (en zin) niet meer en dan protesteert m'n lijf wellicht als ik ineens minder ga sporten.
afwisselen dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niets mis met elke dag een uur sporten
zolang het maar niet te intensief voor dezelfde spiergroepen is
dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
afwisselen dus. Toch niks voor mij, hoor. Ik heb slechte herinneringen aan sportieve activiteiten: altijd de kluns, altijd als laatste gekozen, ik was beter in het verzorgen vd inwendige mens, zeg maar ... dus voor mij is het al heel wat dat ik überhaupt wat aan beweging doe. Op een gegeven moment ben je zo gewend aan die rol van a-sportieveling dat je je ook in de sportschool niet helemaal thuis voelt.
*knuffel* Hoe kwam je erop om dat allemaal te halen dan? Had je niet goed gegeten? Of voelde je je gewoon crap? Kon je dan niet iets anders doen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef Sylvana het volgende:
emo etc etc
ik had prima gegeten, tussen de middag 3 beschutijes met aardbeien, om 3 uur een grote rode paprika en als avondeten tjap tjoi, tot dan toe ging het goed, daarna ging het hartstikke mis, enorme huilbui, ontzettend onzeker ( voor niks achteraf natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*knuffel* Hoe kwam je erop om dat allemaal te halen dan? Had je niet goed gegeten? Of voelde je je gewoon crap? Kon je dan niet iets anders doen?(Niet dit zien alsof ik je veroordeel hoor, ben meer nieuwsgierig)
als in: je hebt overgegeven? Verder veroordelen we je echt niet, hoor, maar idd, het lijkt erop dat je een emotionele eter bent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Sylvana het volgende:
het was ook wel een beetje te verwachten na zo'n enorme vreetbui, inmiddels is alles er weer uit
zo leer ik er wel goed van iig
jup, heb geen vinger in me keel gestoken ofzo hoor, maar mn lichaam vond het net als ik een beetje teveel van het goede denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als in: je hebt overgegeven? Verder veroordelen we je echt niet, hoor, maar idd, het lijkt erop dat je een emotionele eter bent.
Dit is niet waar, het opnemen van de kcal en voedingsstoffen gebeurt pas in de darm. Dan is het eten de maag al door, waar het toch wel enige uurtjes verblijft. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat je dus ongestraft alles kunt eten, als je het er maar weer op tijd uitkotst. Voordat ik andere mensen op ideeën breng...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Helaas werkt kotsen niet om af te vallen, de kcal worden bijna direct na het eten opgenomen in je lichaam
Dat is de oplossing!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef Zeeltje het volgende:
Over dat kotsen. Kotsen werkt wel. waarom denk je dat modellen/anorexia mensen zo dun zijn?
de eten niks en als ze iets eten kotsen ze het weer uit.
ik heb wel eens dat een negatieve ervaring met een bepaald product mij ervan weerhoudt het nog eens te nemen.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is de oplossing!![]()
![]()
Nee, kotsen is niet leuk. Ook niet als het vanzelf gaat.
Maar Sylvana: op deze manier krijgt je lijf misschien ook door dat het niet zomaar meer allerlei troep naar binnen kan werken. Als het goed is vind je alles vies dat je hebt gegeten voordat je ziek werd (bij mij rijpe bananen, ongare kip, sultana's, rauw gehakt..). Heel handig mechanisme op zich. Aversietherapie![]()
Nou precies, dat is het dus. Erg praktisch, zo leer je waar je ziek van wordt. Al kun je het natuurlijk fout hebben, zoals ik met de sultana's, maar het lukt me nog steeds niet om ze naar binnen te krijgen. Ik weet heus wel dat het geen kwaad kan, maar mijn lichaam vindt dat sultana slecht voor me isquote:Op woensdag 25 april 2007 07:45 schreef Viking84 het volgende:
Ook heb ik eens soepstengels gehad. De volgende dag was ik ziek en ik weet dat aan die soepstengels. Die heb ik nooit meer gehad.
Ik heb eens moeten kotsen van lasagne, het heeft erg lang geduurd voordat ik dat weer wilde eten. En van sekt, als ik dat nu weer ruik....quote:
Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
pff ik moet mijn spieren verlengen! zijn nu bol en dik en rond..
om ze te verlenge moet je toch rennen op licht gewicht?
Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
is dat niet van die Tellsell reclames?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.
Huh? Nee hoor, want je hebt er niks voor nodig, of verkopen ze een matje waarop je moet liggen???quote:Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef Tangarine het volgende:
[..]
is dat niet van die Tellsell reclames?
Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
toch nog wat cal in mn lichaam gekomen denk ik gisteravond, want weeg nu 56.3
naja, nieuwe dag, nieuw begin, zit nu braaf te ontbijten met 2 plakken ontbijtkoek en thee
Idd, op zich ben ik niet echt veel aangekomen doordat ik niet kan sporten, dus dat valt idd erg meequote:Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?
om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
ik heb 2 jaar waterpolo gedaan.. en daar werden je spieren en vooral in je schouders echt bol.. Niet mooi en mannelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 10:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmen![]()
Idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:53 schreef Tangarine het volgende:
IK heb net lekker een uurtje gewandeld om wat studiegidsen op te halen ivm met de planning voor volgend studiejaarOmg het is nu al warm!
Felicitaart!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:06 schreef Thrilled het volgende:
Zooo vandaag jarighelaas moet je dan ook taart enzo kopen
2 kruimelvlaai puntjes op vandaag, en de dag is al bijna voorbij
kga vanavond toch nog sporten
Je kunt je spieren en pezen wel een beetje uitrekken, toch? Ik heb ooit gehoord dat dat bij balletdansers gebeurt, dat ze daardoor zo lenig zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijk![]()
Hup, gaan!! (Dan ga ik nu naar de stepshape/interval training, die is ook killing. ) Volgens mij is bootcamp echt leuk, leuker dan spinning!!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:40 schreef Viking84 het volgende:
feli thrilled!.
Ik moet zo naar Bootcamp en ik heb er zo géén zin in. Ben bang dat het niets voor mij is met m'n grote lijf. Maar goed, we zullen zien. Ik heb niet zoveel last meer van spierpijn.
mijn lijf is nog groterquote:Op woensdag 25 april 2007 17:40 schreef Viking84 het volgende:
feli thrilled!.
Ik moet zo naar Bootcamp en ik heb er zo géén zin in. Ben bang dat het niets voor mij is met m'n grote lijf. Maar goed, we zullen zien. Ik heb niet zoveel last meer van spierpijn.
echt nietquote:
succesquote:Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echt niet. Ik ga zo weg.
Ik ben echt zenuwachtig. Bang dat ik mezelf voor schut zet ofzo
.
Had ik ook met zwemmen, alleen ben ik dan een man en geen vrouwquote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar waterpolo gedaan.. en daar werden je spieren en vooral in je schouders echt bol.. Niet mooi en mannelijk
klinkt wel precies hetzelfde als de dvdsquote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef Viking84 het volgende:
*ROAAARRRRR!!!!*.
Ik ben weer terug van bootcamp en het was fan-tas-tisch. Echt, zo leuk. Alleen ik was aan het eind niet zo kapot als bij spinning, maar dat komt wellicht ook, omdat we heftig begonnen bij bootcamp en toen eigenlijk steeds kalmer aan.
We begonnen met het door mij zo gevreesde springwerk (waarvan de zweetdruppeltjes over m'n hoofd gutsten), verder hebben we met elastieken gewerkt (bleh) en buikspieroefeningen gedaan (ook bleh). Toen deed ik ietsje minder enthousiast mee dan bij het springen, want ik dacht: och, ik doe zo wel weer mee met het springen, maar helaas, het springen kwam niet meer, want het uurtje was al om.
Iig zeer geslaagd, hoor. Ik fietste echt met een big smile naar huis. Het was ook niet zo ver als ik gedacht had. 25 minuten ongeveer in vrij hoog tempo. Maar ja, dan heb ik toch weer 50 minuten gefietst.
Het lijkt me alleen niks om dit alleen voor de tv te gaan doen. Denk dat ik dan toch sneller zoiets heb van: doei, laat maar weer. Mjah, weet niet eigenlijk.
Oh ja, wat een pasjes kende die meid, zeg. Ik moest de hele tijd goed kijken wat ze deed en tegen de tijd dat ik zelf zo ver was om mee te doen, telde ze alweer af voor de volgende serie pasjes
.
hehe.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Tangarine het volgende:
ik weet dat het bij shirts enzo uitmaakt waar het vandaan komt, zo is de Amerikaanse L ongeveer gelijk aan de Europese XL, wellicht dat ze hier nu ook 'Amerikaanse' maten bij dameskleding gebruiken?
Ik ga even hardlopen, nu het nog kan
dank je welquote:Op donderdag 26 april 2007 07:33 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen,
@ Sylvana: succes met je sollicitatiegesprek.
thnxquote:Op donderdag 26 april 2007 08:44 schreef Plukie86 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Sylvana: Succes met je sollicitatiegesprek.
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Ja bleh, ik blijf ook steeds hangen nu (en dat is wel iets meer dan het gewicht dan nu in het lijstje staat). Heb het idee dat het aan de macaroni van m'n moeder ligt. Toen ik die had gegeten, was ik de volgende dag ineens weer aangekomen.
Leuk! De Vrijbuiter is zo'n leuke winkel! Ik heb om mijn verjaardag een hele stoeren trekkingsrugzak gekregen, ook bij de Vrijbuiter vandaan. Ben er zo blij mee, hij loopt echt super en gaat mee op mijn bergbeklimvakantie deze zomer. Wat voor één ga jij kopen?quote:Vanmiddag na college ga ik naar Roden, naar de Vrijbuiter om een rugzak te kopen. Heb er nu al zin in. Een klein reisje met de bus, lekker lopen naar de Vrijbuiter. Was het liefst op de fiets gegaan, maar ik durf m'n MTB daar niet buiten te laten staan en bovendien zal ik vast wel spierpijn hebben.
Ik ga een Nomad kopen. Niet een hele grote. Hij is bedoeld om mee te nemen op de fiets als ik bijv naar mijn ouders ga fietsen en voor dagjes uit. Ik heb nu zo'n lompe Kiplingtas en die wil ik alleen nog maar gebruiken voor boodschappen / studie. Ik ben echt een fan van Nomadquote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb gister ook macaroni bij iemand anders gehad! En met een behoorlijke berg pastasaus uit pot en uit een zak er doorheen, wat ik zelf nooit zou doen.
[..]
Leuk! De Vrijbuiter is zo'n leuke winkel! Ik heb om mijn verjaardag een hele stoeren trekkingsrugzak gekregen, ook bij de Vrijbuiter vandaan. Ben er zo blij mee, hij loopt echt super en gaat mee op mijn bergbeklimvakantie deze zomer. Wat voor één ga jij kopen?
Ik heb deze:
[afbeelding]
Die is leuk! Een beetje hetzelfde idee als die van mij, niet zo'n groot lomp ding. Die van mij is 17 liter. Ik krijg ook altijd een vakantiegevoel van de Vrijbuiter, binnenkort gaan vriendje en ik er weer heen om nog wat kampeerprullen te kopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Plaatje tas
Wie is HIJ? Is jouw doel niet erg onrealistisch als je er elke dag voor moet hardlopen?quote:Op donderdag 26 april 2007 09:11 schreef Zeeltje het volgende:
Gister goed gesprek gehad! Blijkt dat omdat ik vorige veel fietste op zwaar niveau dat mij lichaam zo "bol'is geworden. Hij zei ook omdat ik dus eigenlijk heel mijn leven sport dat het dus minder snel zal gaan qua afdunnen.
Nu heb ik een programma gekregen dat best veel is.
ik moet dus nu elke dag hardlopen!!
En ik moet sowieso 2 keer per week naar fitnes school om inderdaad pilates te doen!
Ik vind het allemaal wel veeel maar hij zei ook omdat ik mijn doel graag wil bereiken moet ik er nu echt tegen aangaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |