Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
pff ik moet mijn spieren verlengen! zijn nu bol en dik en rond..
om ze te verlenge moet je toch rennen op licht gewicht?
Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
is dat niet van die Tellsell reclames?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.
Huh? Nee hoor, want je hebt er niks voor nodig, of verkopen ze een matje waarop je moet liggen???quote:Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef Tangarine het volgende:
[..]
is dat niet van die Tellsell reclames?
Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
toch nog wat cal in mn lichaam gekomen denk ik gisteravond, want weeg nu 56.3
naja, nieuwe dag, nieuw begin, zit nu braaf te ontbijten met 2 plakken ontbijtkoek en thee
Idd, op zich ben ik niet echt veel aangekomen doordat ik niet kan sporten, dus dat valt idd erg meequote:Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?
om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
ik heb 2 jaar waterpolo gedaan.. en daar werden je spieren en vooral in je schouders echt bol.. Niet mooi en mannelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 10:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmen![]()
Idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:53 schreef Tangarine het volgende:
IK heb net lekker een uurtje gewandeld om wat studiegidsen op te halen ivm met de planning voor volgend studiejaarOmg het is nu al warm!
Felicitaart!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:06 schreef Thrilled het volgende:
Zooo vandaag jarighelaas moet je dan ook taart enzo kopen
2 kruimelvlaai puntjes op vandaag, en de dag is al bijna voorbij
kga vanavond toch nog sporten
Je kunt je spieren en pezen wel een beetje uitrekken, toch? Ik heb ooit gehoord dat dat bij balletdansers gebeurt, dat ze daardoor zo lenig zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijk![]()
Hup, gaan!! (Dan ga ik nu naar de stepshape/interval training, die is ook killing. ) Volgens mij is bootcamp echt leuk, leuker dan spinning!!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:40 schreef Viking84 het volgende:
feli thrilled!.
Ik moet zo naar Bootcamp en ik heb er zo géén zin in. Ben bang dat het niets voor mij is met m'n grote lijf. Maar goed, we zullen zien. Ik heb niet zoveel last meer van spierpijn.
mijn lijf is nog groterquote:Op woensdag 25 april 2007 17:40 schreef Viking84 het volgende:
feli thrilled!.
Ik moet zo naar Bootcamp en ik heb er zo géén zin in. Ben bang dat het niets voor mij is met m'n grote lijf. Maar goed, we zullen zien. Ik heb niet zoveel last meer van spierpijn.
echt nietquote:
succesquote:Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echt niet. Ik ga zo weg.
Ik ben echt zenuwachtig. Bang dat ik mezelf voor schut zet ofzo
.
Had ik ook met zwemmen, alleen ben ik dan een man en geen vrouwquote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar waterpolo gedaan.. en daar werden je spieren en vooral in je schouders echt bol.. Niet mooi en mannelijk
klinkt wel precies hetzelfde als de dvdsquote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef Viking84 het volgende:
*ROAAARRRRR!!!!*.
Ik ben weer terug van bootcamp en het was fan-tas-tisch. Echt, zo leuk. Alleen ik was aan het eind niet zo kapot als bij spinning, maar dat komt wellicht ook, omdat we heftig begonnen bij bootcamp en toen eigenlijk steeds kalmer aan.
We begonnen met het door mij zo gevreesde springwerk (waarvan de zweetdruppeltjes over m'n hoofd gutsten), verder hebben we met elastieken gewerkt (bleh) en buikspieroefeningen gedaan (ook bleh). Toen deed ik ietsje minder enthousiast mee dan bij het springen, want ik dacht: och, ik doe zo wel weer mee met het springen, maar helaas, het springen kwam niet meer, want het uurtje was al om.
Iig zeer geslaagd, hoor. Ik fietste echt met een big smile naar huis. Het was ook niet zo ver als ik gedacht had. 25 minuten ongeveer in vrij hoog tempo. Maar ja, dan heb ik toch weer 50 minuten gefietst.
Het lijkt me alleen niks om dit alleen voor de tv te gaan doen. Denk dat ik dan toch sneller zoiets heb van: doei, laat maar weer. Mjah, weet niet eigenlijk.
Oh ja, wat een pasjes kende die meid, zeg. Ik moest de hele tijd goed kijken wat ze deed en tegen de tijd dat ik zelf zo ver was om mee te doen, telde ze alweer af voor de volgende serie pasjes
.
hehe.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Tangarine het volgende:
ik weet dat het bij shirts enzo uitmaakt waar het vandaan komt, zo is de Amerikaanse L ongeveer gelijk aan de Europese XL, wellicht dat ze hier nu ook 'Amerikaanse' maten bij dameskleding gebruiken?
Ik ga even hardlopen, nu het nog kan
dank je welquote:Op donderdag 26 april 2007 07:33 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen,
@ Sylvana: succes met je sollicitatiegesprek.
thnxquote:Op donderdag 26 april 2007 08:44 schreef Plukie86 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Sylvana: Succes met je sollicitatiegesprek.
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Ja bleh, ik blijf ook steeds hangen nu (en dat is wel iets meer dan het gewicht dan nu in het lijstje staat). Heb het idee dat het aan de macaroni van m'n moeder ligt. Toen ik die had gegeten, was ik de volgende dag ineens weer aangekomen.
Leuk! De Vrijbuiter is zo'n leuke winkel! Ik heb om mijn verjaardag een hele stoeren trekkingsrugzak gekregen, ook bij de Vrijbuiter vandaan. Ben er zo blij mee, hij loopt echt super en gaat mee op mijn bergbeklimvakantie deze zomer. Wat voor één ga jij kopen?quote:Vanmiddag na college ga ik naar Roden, naar de Vrijbuiter om een rugzak te kopen. Heb er nu al zin in. Een klein reisje met de bus, lekker lopen naar de Vrijbuiter. Was het liefst op de fiets gegaan, maar ik durf m'n MTB daar niet buiten te laten staan en bovendien zal ik vast wel spierpijn hebben.
Ik ga een Nomad kopen. Niet een hele grote. Hij is bedoeld om mee te nemen op de fiets als ik bijv naar mijn ouders ga fietsen en voor dagjes uit. Ik heb nu zo'n lompe Kiplingtas en die wil ik alleen nog maar gebruiken voor boodschappen / studie. Ik ben echt een fan van Nomadquote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb gister ook macaroni bij iemand anders gehad! En met een behoorlijke berg pastasaus uit pot en uit een zak er doorheen, wat ik zelf nooit zou doen.
[..]
Leuk! De Vrijbuiter is zo'n leuke winkel! Ik heb om mijn verjaardag een hele stoeren trekkingsrugzak gekregen, ook bij de Vrijbuiter vandaan. Ben er zo blij mee, hij loopt echt super en gaat mee op mijn bergbeklimvakantie deze zomer. Wat voor één ga jij kopen?
Ik heb deze:
[afbeelding]
Die is leuk! Een beetje hetzelfde idee als die van mij, niet zo'n groot lomp ding. Die van mij is 17 liter. Ik krijg ook altijd een vakantiegevoel van de Vrijbuiter, binnenkort gaan vriendje en ik er weer heen om nog wat kampeerprullen te kopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Plaatje tas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |