abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 09:19:26 #251
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48694954
Goeiemorgen!
pff ik moet mijn spieren verlengen! zijn nu bol en dik en rond..
om ze te verlenge moet je toch rennen op licht gewicht?
The girl that lost her mind
pi_48695332
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijk
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 25 april 2007 @ 09:35:15 #253
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48695373
niet echt.. zo lijk ik op een grote dikke boom stam. Van boven tot onder een breedte.. maar dan niet als plankje maar als stam
pi_48695760
quote:
Goeiemorgen!
Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.
pi_48695863
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.
is dat niet van die Tellsell reclames?
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48696014
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef Tangarine het volgende:

[..]

is dat niet van die Tellsell reclames?
Huh? Nee hoor, want je hebt er niks voor nodig, of verkopen ze een matje waarop je moet liggen???
Pilates zijn gewoon oefeningen. Lijkt een beetje op yoga, maar zonder dat zweverige en als je het goed doet is het ook best lastig.
pi_48696025
[quote]Op woensdag 25 april 2007 09:56 schreef conleche het volgende:

[..]
-edit- weer de quoteknop gebruikt ipv de edit, stomme muts die ik ben....
pi_48696225
mogguh

toch nog wat cal in mn lichaam gekomen denk ik gisteravond, want weeg nu 56.3

naja, nieuwe dag, nieuw begin, zit nu braaf te ontbijten met 2 plakken ontbijtkoek en thee
pi_48696392
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef Sylvana het volgende:
mogguh

toch nog wat cal in mn lichaam gekomen denk ik gisteravond, want weeg nu 56.3

naja, nieuwe dag, nieuw begin, zit nu braaf te ontbijten met 2 plakken ontbijtkoek en thee
Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?
pi_48696511
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?
Idd, op zich ben ik niet echt veel aangekomen doordat ik niet kan sporten, dus dat valt idd erg mee

Over ruim een maand mag ik weer sporten, het is nu net een maand geleden zo'n beetje, maar gewoon lopen zonder krukken gaat nu wel goed En vanaf volgende week mag ik eer fietsen, maar mn fiets is gejat, dus dat wordt lastig dan
  woensdag 25 april 2007 @ 10:16:13 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48696564
zo, ik ben alweer klaar met m'n studiedingetjes . Echt frappant: pas op de dag van tevoren kan ik me er echt toe zetten om iets te doen en dan lever ik nog goede kwaliteit af ook . Ik ga zo ff naar de V&D (ik zag leuke shirtjes in het foldertje staan ), dan even lampjes voor m'n 'nieuwe' fiets kopen en dan ga ik even lekker relaxen op het balkon .
Niet meer actief op Fok!
pi_48696609
quote:
Goeiemorgen!
om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmen
pi_48696613
hier drukke dag, vanmiddag naar het riagg en vanavond naar mn vader, dus kan weinig van het mooie weer genieten
pi_48697743
IK heb net lekker een uurtje gewandeld om wat studiegidsen op te halen ivm met de planning voor volgend studiejaar Omg het is nu al warm!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  woensdag 25 april 2007 @ 11:15:40 #265
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48698439
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:17 schreef octopussy het volgende:

[..]

om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmen
ik heb 2 jaar waterpolo gedaan.. en daar werden je spieren en vooral in je schouders echt bol.. Niet mooi en mannelijk
  woensdag 25 april 2007 @ 11:41:52 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48699261
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:53 schreef Tangarine het volgende:
IK heb net lekker een uurtje gewandeld om wat studiegidsen op te halen ivm met de planning voor volgend studiejaar Omg het is nu al warm!
Idd.

*zweetzweet*. En dan te bedenken dat ik ook nog zat te twijfelen of ik een jas mee zou nemen . Ik heb er weer een nieuw shirtje bij, maar er was nog maar 1 in de maat die ik moest hebben (XL). Misschien had L ook wel gepast hoor, maar ik ben gewend om in XL te denken, dus als die ook past, neem ik gewoon die. Als ik L helemaal niet probeer, kan ik ook niet worden als 'ie niet past . Wat me wel opviel: er lagen heel veel shirts in maatje L en M en dat zag ik ook bij andere shirts. Is het nou zo dat er minder XL-shirtjes worden geleverd of worden die enorm veel gekocht?
Ik moet echt zorgen dat ik weer in een M of een L pas, maar ik heb helaas ook nog een grote buste. Die slinkt nu wel iets, maar ik verwacht niet hele cupmaten te verliezen. Verder een voor- en achterlichtje gekocht voor m'n fiets. Ik vind hem niet zo prettig fietsen als m'n andere fiets. Hij fietst wat zwaarder, heb ik het idee, en als ik hard ga, voel ik ook een slag oid bij m'n achterwiel (volgens mij), maar als ik dan stil sta en ga voelen, zit het wel niet los ofzo. Iemand (Maarten bijv ) een idee hoe dit zit? Ik wil niet dat ik straks keihard fiets en dat dan ineens m'n achterwiel eruit dondert ofzo . Verder spierpijnrommel gehaald. Moet maar ff zien of dat wat helpt. Ik moet vanavond bootcampen met m'n zere lijf .
Niet meer actief op Fok!
pi_48699479
zet hem eens op de kop en geef een zwaai aan je achterwiel. Het kan zijn dat er toch een slag zit in je wiel, of dat je as naar de maan is, of je band niet goed zit, etc...

edit: ik heb het ook met mijn mtb, ik ga nu ook ff kijken, was het alweer vergeten
  woensdag 25 april 2007 @ 11:49:41 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48699539
Kan het kwaad om erop te fietsen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48699949
Nouja, of het kwaad kan... als het iets is wat al kapot is, heb je kans dat het nog verder kapot gaat Het hangt er vanaf wat het is, en hoe erg het al is... Bij mij is het of wat slag in mn wiel, of ik denk dat de lager van mn achterwiel zn langste tijd heeft gehad... Het eerste geval is gewoon irritant, het tweede geval wordt ietsje linker om erop te fietsen. Het kan opzich vervelend zijn dat er iets kapot gaat, wanneer je aan het fietsen bent

Neem iets mee zodat je, mocht je een lekke band krijgen ofzo, iig iets als de bus kunt pakken, of iemand kunt bellen
  woensdag 25 april 2007 @ 12:32:49 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48701026
Nou, dan ga ik vanavond wel even op die van Mark en overleg ik vrijdag ff met m'n pa wat te doen .
Ik moet helemaal naar Kardinge (3 kwartier fietsen oid) en ik heb geen zin in gesodemieter .

Zo, ik heb spierpijnspul opgesmeerd. M'n benen zijn helemaal rood en voelen erg warm aan. Heerlijk. Hopelijk helpt het ook echt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 april 2007 @ 13:17:17 #271
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48702674
net lekker ene half uur in tilburg gelopen.. vanavond afspraak met mijn begeleider van de fitnesschool. Over een andere programma en waar het niet wil lukken
pi_48710115
Zooo vandaag jarig helaas moet je dan ook taart enzo kopen 2 kruimelvlaai puntjes op vandaag, en de dag is al bijna voorbij kga vanavond toch nog sporten
pi_48710990
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:06 schreef Thrilled het volgende:
Zooo vandaag jarig helaas moet je dan ook taart enzo kopen 2 kruimelvlaai puntjes op vandaag, en de dag is al bijna voorbij kga vanavond toch nog sporten
Felicitaart!!!

(niet zelf verzonnen, zag ik vandaag of gister ook in dieettopic staan )
  woensdag 25 april 2007 @ 17:40:51 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48711087
feli thrilled! .

Ik moet zo naar Bootcamp en ik heb er zo géén zin in. Ben bang dat het niets voor mij is met m'n grote lijf. Maar goed, we zullen zien. Ik heb niet zoveel last meer van spierpijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_48711265
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijk
Je kunt je spieren en pezen wel een beetje uitrekken, toch? Ik heb ooit gehoord dat dat bij balletdansers gebeurt, dat ze daardoor zo lenig zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_48711291
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:40 schreef Viking84 het volgende:
feli thrilled! .

Ik moet zo naar Bootcamp en ik heb er zo géén zin in. Ben bang dat het niets voor mij is met m'n grote lijf. Maar goed, we zullen zien. Ik heb niet zoveel last meer van spierpijn.
Hup, gaan!! (Dan ga ik nu naar de stepshape/interval training, die is ook killing. ) Volgens mij is bootcamp echt leuk, leuker dan spinning!!
pi_48711301
thnx beiden
pi_48711824
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:40 schreef Viking84 het volgende:
feli thrilled! .

mijn lijf is nog groter
en toch vind ik het leuk

ik ben net weer thuis
ik ga zo ook ff sporten, geen zin in maar weet dat ik me lekkerder voel als ik het gedaan heb
  woensdag 25 april 2007 @ 18:03:55 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48711889
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mijn lijf is nog groter
echt niet . Ik ga zo weg.
Ik ben echt zenuwachtig . Bang dat ik mezelf voor schut zet ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_48712002
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

echt niet . Ik ga zo weg.
Ik ben echt zenuwachtig . Bang dat ik mezelf voor schut zet ofzo .
succes
en het is echt leuker dan spinning
pi_48714088
mjum pasta met spinazie
pi_48714224
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

ik heb 2 jaar waterpolo gedaan.. en daar werden je spieren en vooral in je schouders echt bol.. Niet mooi en mannelijk
Had ik ook met zwemmen, alleen ben ik dan een man en geen vrouw
  woensdag 25 april 2007 @ 20:35:23 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48717486
*ROAAARRRRR!!!!* .

Ik ben weer terug van bootcamp en het was fan-tas-tisch. Echt, zo leuk . Alleen ik was aan het eind niet zo kapot als bij spinning, maar dat komt wellicht ook, omdat we heftig begonnen bij bootcamp en toen eigenlijk steeds kalmer aan.

We begonnen met het door mij zo gevreesde springwerk (waarvan de zweetdruppeltjes over m'n hoofd gutsten), verder hebben we met elastieken gewerkt (bleh) en buikspieroefeningen gedaan (ook bleh). Toen deed ik ietsje minder enthousiast mee dan bij het springen, want ik dacht: och, ik doe zo wel weer mee met het springen, maar helaas, het springen kwam niet meer, want het uurtje was al om .

Iig zeer geslaagd, hoor. Ik fietste echt met een big smile naar huis. Het was ook niet zo ver als ik gedacht had. 25 minuten ongeveer in vrij hoog tempo. Maar ja, dan heb ik toch weer 50 minuten gefietst .

Het lijkt me alleen niks om dit alleen voor de tv te gaan doen. Denk dat ik dan toch sneller zoiets heb van: doei, laat maar weer. Mjah, weet niet eigenlijk.

Oh ja, wat een pasjes kende die meid, zeg . Ik moest de hele tijd goed kijken wat ze deed en tegen de tijd dat ik zelf zo ver was om mee te doen, telde ze alweer af voor de volgende serie pasjes .

[ Bericht 9% gewijzigd door Viking84 op 25-04-2007 20:42:53 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_48718722
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef Viking84 het volgende:
*ROAAARRRRR!!!!* .

Ik ben weer terug van bootcamp en het was fan-tas-tisch. Echt, zo leuk . Alleen ik was aan het eind niet zo kapot als bij spinning, maar dat komt wellicht ook, omdat we heftig begonnen bij bootcamp en toen eigenlijk steeds kalmer aan.

We begonnen met het door mij zo gevreesde springwerk (waarvan de zweetdruppeltjes over m'n hoofd gutsten), verder hebben we met elastieken gewerkt (bleh) en buikspieroefeningen gedaan (ook bleh). Toen deed ik ietsje minder enthousiast mee dan bij het springen, want ik dacht: och, ik doe zo wel weer mee met het springen, maar helaas, het springen kwam niet meer, want het uurtje was al om .

Iig zeer geslaagd, hoor. Ik fietste echt met een big smile naar huis. Het was ook niet zo ver als ik gedacht had. 25 minuten ongeveer in vrij hoog tempo. Maar ja, dan heb ik toch weer 50 minuten gefietst .

Het lijkt me alleen niks om dit alleen voor de tv te gaan doen. Denk dat ik dan toch sneller zoiets heb van: doei, laat maar weer. Mjah, weet niet eigenlijk.

Oh ja, wat een pasjes kende die meid, zeg . Ik moest de hele tijd goed kijken wat ze deed en tegen de tijd dat ik zelf zo ver was om mee te doen, telde ze alweer af voor de volgende serie pasjes .
klinkt wel precies hetzelfde als de dvds
daar begint het ook heel heftig en aan het eind rustig dus daarna voel je je inderdaad niet kapot maar lekker rustig

en om voor de tv te doen heb je inderdaad iets meer discipline nodig
ik heb het nu ook al een tijdje niet gedaan omdat ik graag nu voor het ontbijt sport en dat gaat niet met dit
dus hier mee begin ik over 6 weken weer als ik klaar ben met stage
pi_48724036
Renske, wat fijn dat je bootcamp zo fantastisch vind, leuk om je zo enthousiast te zien

Ik heb vanmiddag lekker geshopt, 2 uur in de stad rondgewandeld en 3 shirtjes, een rok en schoenen gekocht, dus ook wel goed geslaagd

Qua eten ging het nog niet echt denderend, maar dat kwam dus omdat ik de hele middag weg was en nadat ik bij het riagg geweest was, direct door naar mn vader moest, dus toen op het station een cheeseburger gegeten. Maar verder niks, dus op zich niet veel cal binnen gekregen vandaag, maar echt gezond was het ook niet

2 plakken ontbijtkoek
2 sneen brood met philadelphia
softijsje
cheeseburger

Morgenochtend sollicitatiegesprek en 's middags lekker naar de IJssel toe, dus dan neem ik wel lekker een bak druiven mee om daar op te peuzelen en 's avonds naar Peter toe, dus dan wordt er ook gewoon normaal gekookt
  donderdag 26 april 2007 @ 07:33:06 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48727792
Goedemorgen ,

@ Sylvana: succes met je sollicitatiegesprek .

Ik heb nu een rok aan waar ik 4 jaar geleden voor het laatst inpaste . Nu wil ik er een wit shirtje bij aan, maar ik ben m'n witte bh en ik ga geen zwarte aantrekken onder een doorschijnend shirtje .

Ik wil trouwens best geloven dat de maten steeds groter worden. Dit is maat 44, ik paste hier 4 jaar geleden in, later niet meer, maar nu heb ik nog steeds maat 44 .
Niet meer actief op Fok!
pi_48728129
ik weet dat het bij shirts enzo uitmaakt waar het vandaan komt, zo is de Amerikaanse L ongeveer gelijk aan de Europese XL, wellicht dat ze hier nu ook 'Amerikaanse' maten bij dameskleding gebruiken?

Ik ga even hardlopen, nu het nog kan
  donderdag 26 april 2007 @ 08:19:43 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48728154
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Tangarine het volgende:
ik weet dat het bij shirts enzo uitmaakt waar het vandaan komt, zo is de Amerikaanse L ongeveer gelijk aan de Europese XL, wellicht dat ze hier nu ook 'Amerikaanse' maten bij dameskleding gebruiken?

Ik ga even hardlopen, nu het nog kan
hehe.
Ja, ik moet eigenlijk naar stage, maar ik mail wel even dat ik thuis werk (wat ik niet ga doen ). Ik ga lekker op het balkon zitten lezen in dat boek over de mormonen. Vanmiddag heb ik om 13 uur college en daarna ga ik naar de Vrijbuiter. Kan ik nu ook wel doen, maar dan ben ik weer te gestressed dat ik niet op tijd thuis ben voor het college ofzo .
Dinsdag begin ik wel weer met stage. Als ik dan vrijdag er nog ff bij pak, heb ik m'n uren wel weer volgemaakt.
Niet meer actief op Fok!
pi_48728197
12 tot 18 werken vandaag, zenuwachtig enzo...
pi_48728458
quote:
Op donderdag 26 april 2007 07:33 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen ,

@ Sylvana: succes met je sollicitatiegesprek .
dank je wel ben best wel zenuwachtig, hopelijk is dat strax over als ik daar zit
pi_48728477
Goeiemorgen

Sylvana: Succes met je sollicitatiegesprek .

Viking84: Wat leuk dat je bootcamp leuk vind, volgens mij ben jij nu helemaal sporty geworden. Niks mis mee!

Ik stond gister op de weegschaal: 64,3. Vanmorgen 64,7 .
Volgens mij komt het door het warme weer, want ik houd vocht vast. Ik voel het goed als ik m'n vingers buig, dat gaat stroever. Gister was het een lange dag, ben van 9 tot 9 zowat van huis geweest en dus weer veeeeel te weinig gedronken. Vandaag ga ik de schade inhalen, zometeen thee en naar de VU neem ik veeeeel water mee, want ik moet vandaag van 9 tot 5. En flesjes bijvullen in de wc doe ik niet, want je wilt niet weten hoeveel bacterien er wel niet aan die kranen zitten.
pi_48728568
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:44 schreef Plukie86 het volgende:
Goeiemorgen

Sylvana: Succes met je sollicitatiegesprek .
thnx

ik zit nu aan de thee en ontibjtkoek, tussen de middag lekker beschuitjes met aardbeien, vanmiddag naar de IJssel een bak druiven mee en vanavond gewoon normaal avondeten bij mn vriend, dus vandaag moet het goed komen met eten en beweging zal ik ook wel weer genoeg krijgen
pi_48728610
hm, hardlopen ging niet erg lekker, vanavond (of morgenochtend) maar een nieuwe poging
  donderdag 26 april 2007 @ 08:54:31 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48728621
Ja bleh, ik blijf ook steeds hangen nu (en dat is wel iets meer dan het gewicht dan nu in het lijstje staat ). Heb het idee dat het aan de macaroni van m'n moeder ligt. Toen ik die had gegeten, was ik de volgende dag ineens weer aangekomen. Helaas voor mijn lijn (maar niet voor m'n portemonnee) was er nog wat over en dat heb ik gisteren opgegeten. Vanavond maar weer zelf iets klaarmaken en dan hopen dat de weegschaal weer lief doet . Ik heb nog niet echt spierpijn, maar dat komt ongetwijfeld nog .

Vanmiddag na college ga ik naar Roden, naar de Vrijbuiter om een rugzak te kopen . Heb er nu al zin in. Een klein reisje met de bus, lekker lopen naar de Vrijbuiter. Was het liefst op de fiets gegaan, maar ik durf m'n MTB daar niet buiten te laten staan en bovendien zal ik vast wel spierpijn hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_48728640
Goeiemorgen allemaal!
Het is nu al warm, net al zonder jas gefietst!
Verder gaat het heel slecht De dagen voor mn tentamen (gistermiddag) kon ik me totaal niet concentreren en amper gestudeerd, wat doe ik gisteravond: van 19:00 tot 22:30 zonder moeite studeren
Met eten gaat het ook slecht want ik had chips en ijs en m'n tailleomtrek wordt weer groter. (nu: 73)
Ik hoop maar dat het vocht is, maar ik denk van niet, want ik heb ook al een tijd niet meer gesport.
Naar de universiteit fietsen (ipv. MC) valt ook tegen: ik dacht dat het zeker een half uur zou zijn, maar het is net iets meer dan een kwartiertje, jammer hoor!
Morgen kan ik m'n gewicht updaten, ben erg benieuwd....

Zo dat was even wat geklaag zeg
Het mooi kotsende meisje.
pi_48728831
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Ja bleh, ik blijf ook steeds hangen nu (en dat is wel iets meer dan het gewicht dan nu in het lijstje staat ). Heb het idee dat het aan de macaroni van m'n moeder ligt. Toen ik die had gegeten, was ik de volgende dag ineens weer aangekomen.
Ik heb gister ook macaroni bij iemand anders gehad! En met een behoorlijke berg pastasaus uit pot en uit een zak er doorheen, wat ik zelf nooit zou doen.
quote:
Vanmiddag na college ga ik naar Roden, naar de Vrijbuiter om een rugzak te kopen . Heb er nu al zin in. Een klein reisje met de bus, lekker lopen naar de Vrijbuiter. Was het liefst op de fiets gegaan, maar ik durf m'n MTB daar niet buiten te laten staan en bovendien zal ik vast wel spierpijn hebben.
Leuk! De Vrijbuiter is zo'n leuke winkel! Ik heb om mijn verjaardag een hele stoeren trekkingsrugzak gekregen, ook bij de Vrijbuiter vandaan. Ben er zo blij mee, hij loopt echt super en gaat mee op mijn bergbeklimvakantie deze zomer. Wat voor één ga jij kopen?

Ik heb deze:
  donderdag 26 april 2007 @ 09:09:56 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48728867
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik heb gister ook macaroni bij iemand anders gehad! En met een behoorlijke berg pastasaus uit pot en uit een zak er doorheen, wat ik zelf nooit zou doen.
[..]

Leuk! De Vrijbuiter is zo'n leuke winkel! Ik heb om mijn verjaardag een hele stoeren trekkingsrugzak gekregen, ook bij de Vrijbuiter vandaan. Ben er zo blij mee, hij loopt echt super en gaat mee op mijn bergbeklimvakantie deze zomer. Wat voor één ga jij kopen?

Ik heb deze:
[afbeelding]
Ik ga een Nomad kopen. Niet een hele grote. Hij is bedoeld om mee te nemen op de fiets als ik bijv naar mijn ouders ga fietsen en voor dagjes uit. Ik heb nu zo'n lompe Kiplingtas en die wil ik alleen nog maar gebruiken voor boodschappen / studie. Ik ben echt een fan van Nomad . Die tas kost maar 15,95 ofzo, dus daar ga ik me ook geen buil aan vallen. Als ik weer eens echt op vakantie ga, ga ik een grote trekkingrugzak kopen . Die zijn prachtig en praktisch .

En de Vrijbuiter is idd een fantastische winkel . Krijg er helemaal een vakantiegevoel van .

Oh ja: deze wordt het:

alleen hoop ik dat ze de oranje versie nog hebben.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 april 2007 @ 09:11:13 #298
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48728886
Goede morgen!

Gister goed gesprek gehad! Blijkt dat omdat ik vorige veel fietste op zwaar niveau dat mij lichaam zo "bol'is geworden. Hij zei ook omdat ik dus eigenlijk heel mijn leven sport dat het dus minder snel zal gaan qua afdunnen.
Nu heb ik een programma gekregen dat best veel is.
ik moet dus nu elke dag hardlopen!!
En ik moet sowieso 2 keer per week naar fitnes school om inderdaad pilates te doen!

Ik vind het allemaal wel veeel maar hij zei ook omdat ik mijn doel graag wil bereiken moet ik er nu echt tegen aangaan.

Maar goed. Nu stage
pi_48729016
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Plaatje tas
Die is leuk! Een beetje hetzelfde idee als die van mij, niet zo'n groot lomp ding. Die van mij is 17 liter. Ik krijg ook altijd een vakantiegevoel van de Vrijbuiter, binnenkort gaan vriendje en ik er weer heen om nog wat kampeerprullen te kopen.
pi_48729100
Profiel aangemaakt!!!

Ik ga ook maar eens iets doen...
Na de meivakantie tot de zomervakantie ga ik toch eens opletten met eten.

Voor mij is belangrijk:
Ontbijt!!! --> 2 boterhammetjes en geen koekjes
Geen Mac en geen KFC meer.
Veel water blijven drinken.
Energiedrankjes laten staan.
Vitaminessupplementen aanschaffen en ook gewoon gebruiken.
3x per dag eten.
2x per week sporten (en geen bier drinken)

edit: ook de vaste patatdag en pizzadag moeten voorlopig maar geschrapt worden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')