abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48670443
net twee nieuwe shirts gekocht bij Aktiesport, kan ik weer hardlopen in leuke kleurtjes
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48670503
Owja, en ik heb 2 ananassen geklocht op de markt, Renske heeft die kraam blijkbaar niet gezien, omdat ze daar net zo mooi waren als bij de AH, maar wel 50 cent goedkoper
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48670610
Er is een erg grote kans dat ik binnenkort werk heb, en dat werk is ook erg goed voor mn gezondheid. Ben vanmiddag naar de banenmarkt geweest van het CWI en daar gesproken met een vrouw die een vacature had voor alphahulp ( soort thuiszorg) en dus gelijk allemaal papieren ingevuld, map meegekregen met allemaal informatie, regels en werkbriefjes. Is voor maximaal 24 uur in de week en kans is erg groot dat ze werk voor me heeft, dus zou echt beter zijn En met de hele dag het huishouden doen verbrand je wel veel calorieen
pi_48670738
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef Sylvana het volgende:
blablabla
*feli!
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:06:19 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48671591
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:41 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en ik heb 2 ananassen geklocht op de markt, Renske heeft die kraam blijkbaar niet gezien, omdat ze daar net zo mooi waren als bij de AH, maar wel 50 cent goedkoper
ik heb bij elk kraampje gekeken, maar ik zag geen kraampje met goed uitziende ananassen. Maar misschien komt dat omdat ik wat sceptischer ben op de markt en een ananas er al snel niet goed genoeg uit vind zien .

Hehe, iedereen zat aan de aardbeien bij het kraampje waar ik ze kocht. Niet zo hygiënisch. Die vrouw een beetje mopperen de hele tijd .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:09:08 #206
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48671700
feli!
heb je al een opleiding achter de rug?
The girl that lost her mind
pi_48671881
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef Zeeltje het volgende:
feli!
heb je al een opleiding achter de rug?
nee, ben gestopt met SPH en ga na de zomervakantie SPW doen en tot die tijd zoek ik dus werk, en hiervoor heb je geen diploma nodig ofzo
pi_48672020
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zakken dingen niet af dan? Onee, jij draagt vooral rokken he, misschien valt het daarbij wel mee? Ik moet altijd een riem om mijn spijkerbroek omdat ie anders op mijn heupen gaat hangen, en ik ben geen breezerslet

Er zijn heel lange riemen, 100 cm heb ik wel eens in een (gewone) winkel gezien. Ik kan me voorstellen dat er in lederwinkels oid nog meer maten zijn. Dus tenzij jij een taille hebt van meer dan een meter, hebben ze heus wel een riem voor je, in een doorsnee winkel
100 centimeter is een lange riem? Dan moet ik de XXLange riem hebben denk ik. Ze moeten sowieso altijd 'te lang' zijn omdat je ze nog door het lusje moet doen, anders hangt er zo'n losse flap, en hij zit vaak ook op je heupen en niet echt op je taille. Dan vind ik een meter niet zo lang hoor.
Sanity is (not) statistical
pi_48672088
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Maeghan het volgende:

[..]

100 centimeter is een lange riem? Dan moet ik de XXLange riem hebben denk ik. Ze moeten sowieso altijd 'te lang' zijn omdat je ze nog door het lusje moet doen, anders hangt er zo'n losse flap, en hij zit vaak ook op je heupen en niet echt op je taille. Dan vind ik een meter niet zo lang hoor.
je hebt in gewone winkels ook nog veel grotere riemen, want toen ik met mn vriend een riem ging kopen voor hem, toen heb ik verschillende riemen van 1.05 meter gezien of langer
pi_48675499
Sylvana: Leuk man! Hopelijk is het wat!
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dat klinkt wel interessant, Plukie. Werkt dat spul echt? (als in: spierpijn trekt weg). Ik had een jaar of 12 geleden ook eens enorme spierpijn in m'n rug. Toen heeft de huisarts een warm goedje op m'n rug gesmeerd en toen was het heel snel over (na een paar uur oid al). Is dat ook zoiets geweest?
Jups, midalgan is ook spul dat warm wordt. Je moet alleen wel de creme nemen, want de spray wordt koud in plaats van warm . Het helpt wel tegen spierpijn, het is dan echt sneller verdwenen.
pi_48676899
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Maeghan het volgende:
100 cm is langer dan die ik heb, maar nog niet heel lang. Maar de langste die ik bewust heb gezien in een winkel. Ik bedoelde er verder niets mee hoor
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48677383
zo ik ben ook weer thuis
zometeen ff roeien en dan weer verder aan stage werken
pi_48680037
Bah, ik heb last van mn knie >< Iemand misschien tips, behalve het rustig aan doen?
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:14:43 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48680202
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Tangarine het volgende:
Bah, ik heb last van mn knie >< Iemand misschien tips, behalve het rustig aan doen?
een kusje van mij erop dan, dat doet wonderen --> .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_48680277
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hoelang heb je gisteren gestept dan?

en is een uur eerder opstaan om te sporten misschien een idee voor je?
Ongeveer 25 minuten.
En een uur eerder opstaan: ! Dan moet ik om 5:15 mn bed uit, dat gaat m niet worden! .
pi_48680303
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ongeveer 25 minuten.
En een uur eerder opstaan: ! Dan moet ik om 5:15 mn bed uit, dat gaat m niet worden! .
met 25 minuten steppen verbrand je echt geen 200kcal
pi_48680420
Dan niet. Maar dat ding geeft dat aan, en ik step vrij intensief, dus niet maar 1 cm naar beneden. Het zal vast minder dan 200 kcal zijn, maar daar gaat het me ook niet om. Mn dijen worden er wel strakker van .
pi_48680484
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan niet. Maar dat ding geeft dat aan, en ik step vrij intensief, dus niet maar 1 cm naar beneden. Het zal vast minder dan 200 kcal zijn, maar daar gaat het me ook niet om. Mn dijen worden er wel strakker van .
ja als je intensief zet dan is het goed voor je spieren
je moet het niet als cardio doen, daarom verbrand je ook niet veel
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:23:06 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48680534
Steppen is helaas een hele lichte work-out. Dan kun je beter wat anders gaan doen. Een stuk lopen bijvoorbeeld. Overigens moet je die calorietellers met een korreltje zout nemen. Hoeveel je verbrandt hangt namelijk af van de intensiteit van de work-out, maar ook van je lichaamsgewicht. Als je zwaarder bent, verbrand je geloof ik meer calorieën per kilo lichaamsgewicht (vandaar ook dat afvallen vaak eerst heel snel gaat en dan wat langzamer).
Niet meer actief op Fok!
pi_48680630
Vandaag heb ik wel de twee laatste haltes naar huis gelopen . Ga ik vaker doen!
En daarom gaat afvallen zo langzaam. Ik hoef eigenlijk helemaal niet af te vallen, mn bmi is in de 21 ofzo en ben gewoon wel slank. Maar voor de zomer wil ik het gewoon net effe wat strakker allemaal. En daar moet je regelmatig voor sporten, vorig jaar lukte dat makkelijk als je maar drie daagjes studeert, maar ik loop ruim 8 uur per dag stage en dan is het allemaal wat moeilijker .
pi_48680684
ik loop morgen 10 uur stage
dus smorgens sporten lukt niet dan maar in de avond
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:27:21 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48680690
Oh ok , ja daar ligt het dan aan, hoor, dat je niet echt hoeft af te vallen. En meer lopen moet echt wel helpen, al is het maar een half uur per dag .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:29:22 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48680771
Nou ja, elke dag sporten is ook niet nodig natuurlijk en ik betwijfel ook of dat wel zo gezond is. Ik houd het maar mooi op max. 3 keer per week. Dat kun je op de langere termijn ook gemakkelijker volhouden. Ik kan nu wel heel veel gaan sporten, maar volgend jaar ben ik afgestudeerd, moet ik aan het werk etc en dan heb ik die tijd (en zin) niet meer en dan protesteert m'n lijf wellicht als ik ineens minder ga sporten.
Niet meer actief op Fok!
pi_48680795
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, elke dag sporten is ook niet nodig natuurlijk en ik betwijfel ook of dat wel zo gezond is. Ik houd het maar mooi op max. 3 keer per week. Dat kun je op de langere termijn ook gemakkelijker volhouden. Ik kan nu wel heel veel gaan sporten, maar volgend jaar ben ik afgestudeerd, moet ik aan het werk etc en dan heb ik die tijd (en zin) niet meer en dan protesteert m'n lijf wellicht als ik ineens minder ga sporten.
niets mis met elke dag een uur sporten
zolang het maar niet te intensief voor dezelfde spiergroepen is
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:33:20 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48680903
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niets mis met elke dag een uur sporten
zolang het maar niet te intensief voor dezelfde spiergroepen is
afwisselen dus . Toch niks voor mij, hoor. Ik heb slechte herinneringen aan sportieve activiteiten: altijd de kluns, altijd als laatste gekozen, ik was beter in het verzorgen vd inwendige mens, zeg maar ... dus voor mij is het al heel wat dat ik überhaupt wat aan beweging doe. Op een gegeven moment ben je zo gewend aan die rol van a-sportieveling dat je je ook in de sportschool niet helemaal thuis voelt.
Niet meer actief op Fok!
pi_48680930
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

afwisselen dus . Toch niks voor mij, hoor. Ik heb slechte herinneringen aan sportieve activiteiten: altijd de kluns, altijd als laatste gekozen, ik was beter in het verzorgen vd inwendige mens, zeg maar ... dus voor mij is het al heel wat dat ik überhaupt wat aan beweging doe. Op een gegeven moment ben je zo gewend aan die rol van a-sportieveling dat je je ook in de sportschool niet helemaal thuis voelt.
dat had ik dus ook
maar ik vind sport toch erg leuk, ze hebben het vroeger op school gewoon verkeerd aangepakt
pi_48680992
aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggggg

* slaat zichzelf heel hard*

waarom zit die verrekte supermarkt zo dichtbij?

was ik vanmiddag zo goed bezig met boodschappen doen, alleen gezonde dingen gekocht, en toen vanavond na het eten was ik echt fucking emo en ben ik alsnog heel snel naar de winkel gelopen en heb ik 2 zakken chips, pistachenootjes, pepsels en brie gekocht en dat is nou bijna zo'n beetje allemaal op

Hoezo vreetkick

* heel diep onder de dekens kruipt en zich heel diep gaat schamen*
pi_48681069
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef Sylvana het volgende:
emo etc etc
*knuffel* Hoe kwam je erop om dat allemaal te halen dan? Had je niet goed gegeten? Of voelde je je gewoon crap? Kon je dan niet iets anders doen? (Niet dit zien alsof ik je veroordeel hoor, ben meer nieuwsgierig)
pi_48681129
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef Tangarine het volgende:

[..]

*knuffel* Hoe kwam je erop om dat allemaal te halen dan? Had je niet goed gegeten? Of voelde je je gewoon crap? Kon je dan niet iets anders doen? (Niet dit zien alsof ik je veroordeel hoor, ben meer nieuwsgierig)
ik had prima gegeten, tussen de middag 3 beschutijes met aardbeien, om 3 uur een grote rode paprika en als avondeten tjap tjoi, tot dan toe ging het goed, daarna ging het hartstikke mis, enorme huilbui, ontzettend onzeker ( voor niks achteraf natuurlijk ) en ben ik naar de supermarkt gerend en al het slechte dat ik onderweg tegenkwam heb ik in mn mandje gegooid en thuis opgegeten
pi_48681137
Ow, enne, je hoeft je niet te schamen ofzo hoor... als je je gaat schamen tegenover ons door iets wat je doet, dan is er iets niet goed, je wordt hier (iig niet door mij )heus niet veroordeeld om wat je doet, we zijn hier imo om elkaar te steunen enzo, en misschien elkaar tips te geven
pi_48681351
Ik schaam me voor mezelf en ben boos op mezelf dat ik het zo ver laat komen steeds . In goeie periodes val ik een paar kilo af, ben ik hartstikke gemotiveerd en gedisciplineerd, paar weken teurg woog ik nog 54 kg, en nou is het gewoon weer helemaal mis en zit ik morgen vast weer boven de 56 kg

zo krijg ik natuurlijk nooit dat strakkere buikje
pi_48681642
Ik ken het een beetje, kan me ook enorm schuldig en klote voelen na een zak chips. Dat heb ik eigenlijk pas sinds ik aan het afvallen ben. Sylvana, morgen maar een balansdagje en alles is weer normaal.
pi_48681924
je schuldig voelen om iets dat je al gegeten hebt schiet niet op
belangrijk is inderdaad om er achter te komen waarom je het eet en dan proberen te voorkomen

ik vraag me trouwens af wanneer ik morgen tijd heb om te eten
pi_48682622
het was ook wel een beetje te verwachten na zo'n enorme vreetbui, inmiddels is alles er weer uit

zo leer ik er wel goed van iig
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:36:29 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48683497
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Sylvana het volgende:
het was ook wel een beetje te verwachten na zo'n enorme vreetbui, inmiddels is alles er weer uit

zo leer ik er wel goed van iig
als in: je hebt overgegeven? Verder veroordelen we je echt niet, hoor, maar idd, het lijkt erop dat je een emotionele eter bent.
Niet meer actief op Fok!
pi_48683578
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als in: je hebt overgegeven? Verder veroordelen we je echt niet, hoor, maar idd, het lijkt erop dat je een emotionele eter bent.
jup, heb geen vinger in me keel gestoken ofzo hoor, maar mn lichaam vond het net als ik een beetje teveel van het goede denk ik

nouja, 1 voordeel, het is nu allemaal op, dus vanaf morgen gewoon weer normaal doen en dit gewoon nooit meer doen
pi_48683787
een voordeel je bent ook weer van de kcal af
nee.....dat meen ik niet echt maar weet niet echt wat ik moet zeggen
pi_48683959
Helaas werkt kotsen niet om af te vallen, de kcal worden bijna direct na het eten opgenomen in je lichaam (niet dat ik beweer dat je het hebt opgewekt, hoor!)
Maar kan gebeuren Sylvana, een vreetbui. Morgen weer een nieuwe dag!
pi_48684002
@ Sylvana: vervelend zulke buien! Een oplossing zou misschien zijn om niet naar de winkel te gaan, jezelf tegen te houden. Als ik zelf in zo'n stemming ben, en er is eten in huis, ben ik af en toe ook niet te houden. Het overkomt me niet vaak, maar af en toe heb ik dat. Misschien niet helemaal met dezelfde aanleiding als jij, bij mij is het meer verveling met een beetje down zijn.
Maar als het er niet is, kan ik het ook niet eten. Afleiding zoeken? Vriendje je tegen laten houden? Vriendje = ook afleiding, tenminste bij mij wel.
Kan me indenken dat je lichaam het teveel vond en alles er weer uit kwam.
pi_48684086
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Helaas werkt kotsen niet om af te vallen, de kcal worden bijna direct na het eten opgenomen in je lichaam
Dit is niet waar, het opnemen van de kcal en voedingsstoffen gebeurt pas in de darm. Dan is het eten de maag al door, waar het toch wel enige uurtjes verblijft. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat je dus ongestraft alles kunt eten, als je het er maar weer op tijd uitkotst. Voordat ik andere mensen op ideeën breng...
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:46:21 #241
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48686801
@sylvana: mocht je weer de neiging hebben om naar de winkel te gaan eet dan even een beschuitje of iets voordat je naar de winkel gaat. want als je daar aankomt met iets in je maag ben je ( althans ik ) minder geneigt om wat te ongezonds te gaan halen.
ik had dat laatst met mijn vriend. we hadden gegeten waar ik werk en we wilde wat gaan halen voor s'avonds. Mijn vriendje zo dun als een plankje kan alles op. Maar goed wij gingen dus met een volle buik naar die winkel toe richting de chips. En we hadden beide zo iets van: ik heb nergens zin in. ik zit vol..

Helpt echt.

Over dat kotsen. Kotsen werkt wel. waarom denk je dat modellen/anorexia mensen zo dun zijn?
de eten niks en als ze iets eten kotsen ze het weer uit.

Maar goed zeeltje gaat weer een dutje doen. Morgen vroeg op voor stage...
The girl that lost her mind
pi_48693249
goede morgen
  woensdag 25 april 2007 @ 07:38:50 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48693361
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:23 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
Niet meer actief op Fok!
pi_48693376
ik ga naar stage wens me succs
10 uur met deze lieve kinderen
pi_48693390
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef Zeeltje het volgende:
Over dat kotsen. Kotsen werkt wel. waarom denk je dat modellen/anorexia mensen zo dun zijn?
de eten niks en als ze iets eten kotsen ze het weer uit.
Dat is de oplossing!
Nee, kotsen is niet leuk. Ook niet als het vanzelf gaat.

Maar Sylvana: op deze manier krijgt je lijf misschien ook door dat het niet zomaar meer allerlei troep naar binnen kan werken. Als het goed is vind je alles vies dat je hebt gegeten voordat je ziek werd (bij mij rijpe bananen, ongare kip, sultana's, rauw gehakt..). Heel handig mechanisme op zich. Aversietherapie
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 25 april 2007 @ 07:45:42 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48693414
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:42 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat is de oplossing!
Nee, kotsen is niet leuk. Ook niet als het vanzelf gaat.

Maar Sylvana: op deze manier krijgt je lijf misschien ook door dat het niet zomaar meer allerlei troep naar binnen kan werken. Als het goed is vind je alles vies dat je hebt gegeten voordat je ziek werd (bij mij rijpe bananen, ongare kip, sultana's, rauw gehakt..). Heel handig mechanisme op zich. Aversietherapie
ik heb wel eens dat een negatieve ervaring met een bepaald product mij ervan weerhoudt het nog eens te nemen.
Zo heb ik eens lauwe cola gehad bij m'n zus. Zó ranzig. Het heeft jaren geduurd voor ik weer een fles cola wilde aanraken .
Ook heb ik eens soepstengels gehad. De volgende dag was ik ziek en ik weet dat aan die soepstengels. Die heb ik nooit meer gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_48693635
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:45 schreef Viking84 het volgende:
Ook heb ik eens soepstengels gehad. De volgende dag was ik ziek en ik weet dat aan die soepstengels. Die heb ik nooit meer gehad .
Nou precies, dat is het dus. Erg praktisch, zo leer je waar je ziek van wordt. Al kun je het natuurlijk fout hebben, zoals ik met de sultana's, maar het lukt me nog steeds niet om ze naar binnen te krijgen. Ik weet heus wel dat het geen kwaad kan, maar mijn lichaam vindt dat sultana slecht voor me is
pi_48693639
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:42 schreef Alcarin het volgende:

[..]
Aversietherapie
Ik heb eens moeten kotsen van lasagne, het heeft erg lang geduurd voordat ik dat weer wilde eten. En van sekt, als ik dat nu weer ruik....
pi_48694014
*yawn* goeiemorgen!
pi_48694885
Hm, qua gewicht verliezen wil het niet echt lukken, maar ik zie duidelijk bij mn buik en benen dat er vet verdwijnt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')