*feli!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef Sylvana het volgende:
blablabla
ik heb bij elk kraampje gekeken, maar ik zag geen kraampje met goed uitziende ananassen. Maar misschien komt dat omdat ik wat sceptischer ben op de markt en een ananas er al snel niet goed genoeg uit vind zienquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:41 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en ik heb 2 ananassen geklocht op de markt, Renske heeft die kraam blijkbaar niet gezien, omdat ze daar net zo mooi waren als bij de AH, maar wel 50 cent goedkoper
nee, ben gestopt met SPH en ga na de zomervakantie SPW doen en tot die tijd zoek ik dus werk, en hiervoor heb je geen diploma nodig ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef Zeeltje het volgende:
feli!
heb je al een opleiding achter de rug?
100 centimeter is een lange riem? Dan moet ik de XXLange riem hebben denk ik. Ze moeten sowieso altijd 'te lang' zijn omdat je ze nog door het lusje moet doen, anders hangt er zo'n losse flap, en hij zit vaak ook op je heupen en niet echt op je taille. Dan vind ik een meter niet zo lang hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zakken dingen niet af dan? Onee, jij draagt vooral rokken he, misschien valt het daarbij wel mee? Ik moet altijd een riem om mijn spijkerbroek omdat ie anders op mijn heupen gaat hangen, en ik ben geen breezerslet![]()
Er zijn heel lange riemen, 100 cm heb ik wel eens in een (gewone) winkel gezien. Ik kan me voorstellen dat er in lederwinkels oid nog meer maten zijn. Dus tenzij jij een taille hebt van meer dan een meter, hebben ze heus wel een riem voor je, in een doorsnee winkel![]()
je hebt in gewone winkels ook nog veel grotere riemen, want toen ik met mn vriend een riem ging kopen voor hem, toen heb ik verschillende riemen van 1.05 meter gezien of langerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
100 centimeter is een lange riem? Dan moet ik de XXLange riem hebben denk ik. Ze moeten sowieso altijd 'te lang' zijn omdat je ze nog door het lusje moet doen, anders hangt er zo'n losse flap, en hij zit vaak ook op je heupen en niet echt op je taille. Dan vind ik een meter niet zo lang hoor.
Jups, midalgan is ook spul dat warm wordt. Je moet alleen wel de creme nemen, want de spray wordt koud in plaats van warmquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dat klinkt wel interessant, Plukie. Werkt dat spul echt? (als in: spierpijn trekt weg). Ik had een jaar of 12 geleden ook eens enorme spierpijn in m'n rug. Toen heeft de huisarts een warm goedje op m'n rug gesmeerd en toen was het heel snel over (na een paar uur oid al). Is dat ook zoiets geweest?
100 cm is langer dan die ik heb, maar nog niet heel lang. Maar de langste die ik bewust heb gezien in een winkel. Ik bedoelde er verder niets mee hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Maeghan het volgende:
100 centimeter is een lange riem? Dan moet ik de XXLange riem hebben denk ik. Ze moeten sowieso altijd 'te lang' zijn omdat je ze nog door het lusje moet doen, anders hangt er zo'n losse flap, en hij zit vaak ook op je heupen en niet echt op je taille. Dan vind ik een meter niet zo lang hoor.
een kusje van mij erop dan, dat doet wonderen -->quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Tangarine het volgende:
Bah, ik heb last van mn knie >< Iemand misschien tips, behalve het rustig aan doen?
Ongeveer 25 minuten.quote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoelang heb je gisteren gestept dan?
en is een uur eerder opstaan om te sporten misschien een idee voor je?
met 25 minuten steppen verbrand je echt geen 200kcalquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ongeveer 25 minuten.
En een uur eerder opstaan:! Dan moet ik om 5:15 mn bed uit, dat gaat m niet worden!
.
ja als je intensief zet dan is het goed voor je spierenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan niet. Maar dat ding geeft dat aan, en ik step vrij intensief, dus niet maar 1 cm naar beneden. Het zal vast minder dan 200 kcal zijn, maar daar gaat het me ook niet om. Mn dijen worden er wel strakker van.
niets mis met elke dag een uur sportenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, elke dag sporten is ook niet nodig natuurlijk en ik betwijfel ook of dat wel zo gezond is. Ik houd het maar mooi op max. 3 keer per week. Dat kun je op de langere termijn ook gemakkelijker volhouden. Ik kan nu wel heel veel gaan sporten, maar volgend jaar ben ik afgestudeerd, moet ik aan het werk etc en dan heb ik die tijd (en zin) niet meer en dan protesteert m'n lijf wellicht als ik ineens minder ga sporten.
afwisselen dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niets mis met elke dag een uur sporten
zolang het maar niet te intensief voor dezelfde spiergroepen is
dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
afwisselen dus. Toch niks voor mij, hoor. Ik heb slechte herinneringen aan sportieve activiteiten: altijd de kluns, altijd als laatste gekozen, ik was beter in het verzorgen vd inwendige mens, zeg maar ... dus voor mij is het al heel wat dat ik überhaupt wat aan beweging doe. Op een gegeven moment ben je zo gewend aan die rol van a-sportieveling dat je je ook in de sportschool niet helemaal thuis voelt.
*knuffel* Hoe kwam je erop om dat allemaal te halen dan? Had je niet goed gegeten? Of voelde je je gewoon crap? Kon je dan niet iets anders doen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef Sylvana het volgende:
emo etc etc
ik had prima gegeten, tussen de middag 3 beschutijes met aardbeien, om 3 uur een grote rode paprika en als avondeten tjap tjoi, tot dan toe ging het goed, daarna ging het hartstikke mis, enorme huilbui, ontzettend onzeker ( voor niks achteraf natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*knuffel* Hoe kwam je erop om dat allemaal te halen dan? Had je niet goed gegeten? Of voelde je je gewoon crap? Kon je dan niet iets anders doen?(Niet dit zien alsof ik je veroordeel hoor, ben meer nieuwsgierig)
als in: je hebt overgegeven? Verder veroordelen we je echt niet, hoor, maar idd, het lijkt erop dat je een emotionele eter bent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Sylvana het volgende:
het was ook wel een beetje te verwachten na zo'n enorme vreetbui, inmiddels is alles er weer uit
zo leer ik er wel goed van iig
jup, heb geen vinger in me keel gestoken ofzo hoor, maar mn lichaam vond het net als ik een beetje teveel van het goede denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als in: je hebt overgegeven? Verder veroordelen we je echt niet, hoor, maar idd, het lijkt erop dat je een emotionele eter bent.
Dit is niet waar, het opnemen van de kcal en voedingsstoffen gebeurt pas in de darm. Dan is het eten de maag al door, waar het toch wel enige uurtjes verblijft. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat je dus ongestraft alles kunt eten, als je het er maar weer op tijd uitkotst. Voordat ik andere mensen op ideeën breng...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Helaas werkt kotsen niet om af te vallen, de kcal worden bijna direct na het eten opgenomen in je lichaam
Dat is de oplossing!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef Zeeltje het volgende:
Over dat kotsen. Kotsen werkt wel. waarom denk je dat modellen/anorexia mensen zo dun zijn?
de eten niks en als ze iets eten kotsen ze het weer uit.
ik heb wel eens dat een negatieve ervaring met een bepaald product mij ervan weerhoudt het nog eens te nemen.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is de oplossing!![]()
![]()
Nee, kotsen is niet leuk. Ook niet als het vanzelf gaat.
Maar Sylvana: op deze manier krijgt je lijf misschien ook door dat het niet zomaar meer allerlei troep naar binnen kan werken. Als het goed is vind je alles vies dat je hebt gegeten voordat je ziek werd (bij mij rijpe bananen, ongare kip, sultana's, rauw gehakt..). Heel handig mechanisme op zich. Aversietherapie![]()
Nou precies, dat is het dus. Erg praktisch, zo leer je waar je ziek van wordt. Al kun je het natuurlijk fout hebben, zoals ik met de sultana's, maar het lukt me nog steeds niet om ze naar binnen te krijgen. Ik weet heus wel dat het geen kwaad kan, maar mijn lichaam vindt dat sultana slecht voor me isquote:Op woensdag 25 april 2007 07:45 schreef Viking84 het volgende:
Ook heb ik eens soepstengels gehad. De volgende dag was ik ziek en ik weet dat aan die soepstengels. Die heb ik nooit meer gehad.
Ik heb eens moeten kotsen van lasagne, het heeft erg lang geduurd voordat ik dat weer wilde eten. En van sekt, als ik dat nu weer ruik....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |