[url] weghalen en dan voor de link [img] en na de link [/img]quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
geeft niet ben er nog steeds niet achter hoe ik dat plaatje er in krijg
dies lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:37 schreef Tangarine het volgende:
Yay weer thuisNu eerst even eten (maaltijdsalade met geitenkaas en honing)
okquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[url] weghalen en dan voor de link [[url= en na de link ]afbeelding[/url]]
dus niet zo:
[afbeelding]
maar zo: [afbeelding].
en voor het plaatje met gegevens geldt dus hetzelfde.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:45 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik gooide de vorige dicht. Maar ik durfde het niet aan een nieuwe te maken. Dus ben ik even een half uurtje in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:45 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik gooide de vorige dicht. Maar ik durfde het niet aan een nieuwe te maken. Dus ben ik even een half uurtje in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd.
Nee, ik heb even lekker gegeten. Een eigen creatie van ui, knoflook, kruiden, een blik gepelde tomaten en een half blikje kikkererwten.quote:
wat een apart gerecht. Had je daar wel genoeg aan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik heb even lekker gegeten. Een eigen creatie van ui, knoflook, kruiden, een blik gepelde tomaten en een half blikje kikkererwten.
Die kikkererwten zijn in de plaats daarvan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een apart gerecht. Had je daar wel genoeg aan?(ik ben gewend om overal rijst, pasta of aardappelen bij te gooien).
klinkt goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik zit nu het meest geniale toetje ooit te eten: appel+een paar rozijnen+kaneel en dan warm
Het is net appeltaart zonder de nadelen van appeltaart![]()
Mjumm die salade was inderdaad lekker! Jammer dat ie niet echt goedkoop is, maar goed, op zaterdag ben ik lui na de hele dag werken... (en ik was geïrriteerd door m'n baas, lang verhaalquote:
Het is ook goed, en makkelijk, en gezond!quote:
als je niet meer update verdwijn je er vanzelf uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe kun je je op dieetweb afmelden?
Goeiemorgenquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
ik ben eindelijk een keer de eerste
en je was ook de laatste gisteravondquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
ik ben eindelijk een keer de eerste
Hoiquote:
viel me gewoon op dat jij het er zo vaak over had en ik hem nooit zag dat is allesquote:Op zondag 22 april 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
*Maarten verdedigt:
Hij is idd niet zo vaak online atm.
ik heb het niet alleen over hem als hij online is, hoorquote:Op zondag 22 april 2007 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
viel me gewoon op dat jij het er zo vaak over had en ik hem nooit zag dat is alles
Heb je vandaag alleen maar pizza op dan? Of was het een minipizza? Want de pizza's die ik meestal eet (als in: als ik een keer pizza eet dan zijn het die) zijn op zich al 1100 kcal namelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een pizza op![]()
had daar weinig keuze in maar goed hij was wel lekker
en zit nu pas op 900 kcal dus vanavond dat wijntje erbij kan ook nog wel
deze was tussen de 600 en 700quote:Op zondag 22 april 2007 12:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb je vandaag alleen maar pizza op dan? Of was het een minipizza? Want de pizza's die ik meestal eet (als in: als ik een keer pizza eet dan zijn het die) zijn op zich al 1100 kcal namelijk.
wat voor pizza was dat dan precies?quote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
deze was tussen de 600 en 700
en voor de rest had ik inderdaad weinig op
een gedeelte hawaii, een gedeelte pollo en nog ietsquote:
zit daar veel energie in? Probleem is namelijk dat het 'geweldige' spaans brood voor mij totaal geen energie oplevert en niet vult. Ik kan met gemak een half brood op en dan nog heb ik niet echt het gevoel iets gegeten te hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 15:05 schreef Miss_S het volgende:
stokbrood lijkt me eigenlijk niet zo slim als je wilt afvallen
veel groente eten als avond eten en dan een beetje rijst/pasta/aardappelen en vlees
neequote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef Miss_S het volgende:
ik eet als ontbijt cruesli light met melk
maar hebben ze geen gewoon bruin brood daar?
en een stokbrood dan bedoel je toch niet zo'n grote he?
je kan buikspieroefeningen proberenquote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef runaway het volgende:
[..]
nee, alleen van dat 'lege' brood dus, waar heel veel calorieen inzitten en waar je niet vol van raakt.
Ik koop idd zon groot stokbrood en eet per maaltijd dan een half stokbrood.......
Grootste probleemzone is momenteel een klein buikje, hoe krijg ik dat er snel af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |