[url] weghalen en dan voor de link [img] en na de link [/img]quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
geeft niet ben er nog steeds niet achter hoe ik dat plaatje er in krijg
dies lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:37 schreef Tangarine het volgende:
Yay weer thuisNu eerst even eten (maaltijdsalade met geitenkaas en honing)
okquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[url] weghalen en dan voor de link [[url= en na de link ]afbeelding[/url]]
dus niet zo:
[afbeelding]
maar zo: [afbeelding].
en voor het plaatje met gegevens geldt dus hetzelfde.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:45 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik gooide de vorige dicht. Maar ik durfde het niet aan een nieuwe te maken. Dus ben ik even een half uurtje in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:45 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik gooide de vorige dicht. Maar ik durfde het niet aan een nieuwe te maken. Dus ben ik even een half uurtje in bed gaan liggen met de dekens over mijn hoofd.
Nee, ik heb even lekker gegeten. Een eigen creatie van ui, knoflook, kruiden, een blik gepelde tomaten en een half blikje kikkererwten.quote:
wat een apart gerecht. Had je daar wel genoeg aan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik heb even lekker gegeten. Een eigen creatie van ui, knoflook, kruiden, een blik gepelde tomaten en een half blikje kikkererwten.
Die kikkererwten zijn in de plaats daarvan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een apart gerecht. Had je daar wel genoeg aan?(ik ben gewend om overal rijst, pasta of aardappelen bij te gooien).
klinkt goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik zit nu het meest geniale toetje ooit te eten: appel+een paar rozijnen+kaneel en dan warm
Het is net appeltaart zonder de nadelen van appeltaart![]()
Mjumm die salade was inderdaad lekker! Jammer dat ie niet echt goedkoop is, maar goed, op zaterdag ben ik lui na de hele dag werken... (en ik was geïrriteerd door m'n baas, lang verhaalquote:
Het is ook goed, en makkelijk, en gezond!quote:
als je niet meer update verdwijn je er vanzelf uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe kun je je op dieetweb afmelden?
Goeiemorgenquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
ik ben eindelijk een keer de eerste
en je was ook de laatste gisteravondquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
ik ben eindelijk een keer de eerste
Hoiquote:
viel me gewoon op dat jij het er zo vaak over had en ik hem nooit zag dat is allesquote:Op zondag 22 april 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
*Maarten verdedigt:
Hij is idd niet zo vaak online atm.
ik heb het niet alleen over hem als hij online is, hoorquote:Op zondag 22 april 2007 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
viel me gewoon op dat jij het er zo vaak over had en ik hem nooit zag dat is alles
Heb je vandaag alleen maar pizza op dan? Of was het een minipizza? Want de pizza's die ik meestal eet (als in: als ik een keer pizza eet dan zijn het die) zijn op zich al 1100 kcal namelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een pizza op![]()
had daar weinig keuze in maar goed hij was wel lekker
en zit nu pas op 900 kcal dus vanavond dat wijntje erbij kan ook nog wel
deze was tussen de 600 en 700quote:Op zondag 22 april 2007 12:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb je vandaag alleen maar pizza op dan? Of was het een minipizza? Want de pizza's die ik meestal eet (als in: als ik een keer pizza eet dan zijn het die) zijn op zich al 1100 kcal namelijk.
wat voor pizza was dat dan precies?quote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
deze was tussen de 600 en 700
en voor de rest had ik inderdaad weinig op
een gedeelte hawaii, een gedeelte pollo en nog ietsquote:
zit daar veel energie in? Probleem is namelijk dat het 'geweldige' spaans brood voor mij totaal geen energie oplevert en niet vult. Ik kan met gemak een half brood op en dan nog heb ik niet echt het gevoel iets gegeten te hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 15:05 schreef Miss_S het volgende:
stokbrood lijkt me eigenlijk niet zo slim als je wilt afvallen
veel groente eten als avond eten en dan een beetje rijst/pasta/aardappelen en vlees
neequote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef Miss_S het volgende:
ik eet als ontbijt cruesli light met melk
maar hebben ze geen gewoon bruin brood daar?
en een stokbrood dan bedoel je toch niet zo'n grote he?
je kan buikspieroefeningen proberenquote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef runaway het volgende:
[..]
nee, alleen van dat 'lege' brood dus, waar heel veel calorieen inzitten en waar je niet vol van raakt.
Ik koop idd zon groot stokbrood en eet per maaltijd dan een half stokbrood.......
Grootste probleemzone is momenteel een klein buikje, hoe krijg ik dat er snel af?
Dat is wel vervelend. Spanje staat inderdaad niet echt bekend om het voedzame brood.quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef runaway het volgende:
[..]
nee, alleen van dat 'lege' brood dus, waar heel veel calorieen inzitten en waar je niet vol van raakt.
Ik koop idd zon groot stokbrood en eet per maaltijd dan een half stokbrood.......
Grootste probleemzone is momenteel een klein buikje, hoe krijg ik dat er snel af?
ik drink alleen alcohol tijdens het stappen, maar dat is dan ook gelijk tussen de 10 á 20 glazen.. ligt eraan wat ik drink en hoe gezellig het is...quote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Miss_S het volgende:
drinken de meeste hier trouwens helemaal geen alcohol meer?
ik drink ongeveer 4 glazen wijn per week en 2 mix drankjes
Alleen als ik uitga, en soms zelfs dan niet. En als ik iets drink, zijn het max 3 glazen wijn en dan ben ik bezopenquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Miss_S het volgende:
inderdaad wel handig om te wetenquote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef Thrilled het volgende:
http://www.trendystijl.nl/beauty/invorm/alcohol.html
leuk stukje info
Weet je wel hoeveel caloriëen er in mixjes zitten??? Meer dan 200kcal per glas van 200ml hoor! En in wijn zit ook 80kcal per 100ml. Ik beweer nu niet dat we met z'n allen een slank-de-zomer-in-drooglegging moeten doen, maarre ik had het van jou niet verwacht, omdat je naar eigen zeggen precies weet hoeveel kcal overal in zitten en je nogal oplet dat je niet teveel binnen krijgt. Op zich klinkt het niet eens zoveel, maar je drinkt het wel elke week.quote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Miss_S het volgende:
Kwestie van keuzes hequote:Op zondag 22 april 2007 21:09 schreef Plukie86 het volgende:
Zo kun je ook elke week een stuk of drie punten appeltaart opeten, die jij naar eigen zeggen weg zou hebben gegooid mochten ze in je huis komen!
dat doe ik ook maar de meeste sparen volgens mij niet zoveel kcal als ikquote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef YPPY het volgende:
Stokbrood lijkt mij ook niet zo verstandig. Kun je niet een broodbakmachine importeren? Vers brood.
Je hebt gelijk dat het een keuze is Miss_S, maar misschien snap je dan een beetje dat anderen niet voor een mixdrankje kiezen, maar voor wat anders.
ieder lichaam is andersquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef p-etr-a het volgende:
Ja als je alleen een pizza en een kom cruesli eet kan het wel inderdaad.![]()
Sinds ik je iets beter volg, denk ik steeds meer dat je wel een plank moet zijn als je dit al vijf jaar volhoudt, maar dat ben je niet. Ik snap echt niet hoe jouw lijf werkt als je niet broodmager wordt van zo'n dieet. Ik val namelijk net zoveel af als jij met een 'dieet' van minimaal 1500 maar vaker rond 1800-2000 calorieën per dag.
ik weet wel dat ik nooit veel heb gegetenquote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef p-etr-a het volgende:
Nee, maar dat vind ik dus ook zo gek. Als ik jouw patroon een week overneem ben ik volgens mij 5 kilo kwijt.
Ik heb geen weegschaal.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je niet meer update verdwijn je er vanzelf uit
waarom wil je er mee stoppen?
10cm eraf dat doe je inderdaad erg snelquote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb geen weegschaal.
Klopt dus allang niet meer wat daar staat.
Ben om mijn middel enzo alweer 10cm kwijt en je ziet het heel duidelijk.
is gewoon nutteloos voor mij.
ik vind de sfeer in dit topic ook niets dus ik stop gewoon.
nee hoorquote:Op zondag 22 april 2007 22:42 schreef Marloes het volgende:
Maar als je constant zo weinig calorien binnenkrijgt, val je toch op een gegeven moment niet meer af? Dan moet je steeds minder eten om af te vallen..
*bloost*quote:Op zondag 22 april 2007 23:09 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer terug van de film. De film was matig (maar ik lach niet zo snel om een film), maar Maarten was in het echt wel net zo'n schatje als hij hier ook is
.
en je kan alleen maar genoeg binnen krijgen als je teveel eet?quote:Op zondag 22 april 2007 23:14 schreef Tangarine het volgende:
Volgens mij wordt hier door sommige mensen vergeten dat calorieën echt niet alles zijn. Je kunt wel minder gaan eten om minder calorieën binnen te krijgen of dingen niet eten zodat je later iets als appeltaart of wijn te nuttigen (om maar even de voorbeelden te gebruiken die eerder genoemd zijn), maar heb je wel eens gedacht aan suiker? Krijg je wel voldoende koolhydraten binnen? Vitamines? Ijzer? Zonder voldoende van dat soort stoffen doe je niks anders dan je lichaam verneuken. En dan maakt het niet uit of je nou 1.200 of 1.600 kcal binnenkrijgt.
En meer energie wil ook zeggen dat je meer/langer kunt sporten, dus zo min mogelijk binnen krijgen is ontzettende bullshit. Natuurlijk kun je gezond afvallen doe iets te eten dan nodig is, maar zodra je echt zo laag gaat zitten, dan ben je gewoon verkeerd bezig.
ik hou me daar niet mee bezig om in de tijd dat ik me daar wel mee bezig hield ik altijd genoeg daarvan binnenkreegquote:Op zondag 22 april 2007 23:22 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik moet wel zeggen dat ik het wel met Maarten eens ben: het lijkt jou erom te doen te zijn om maar zo min mogelijk calorieën binnen te krijgen. Ik zeg niet dat je daarbij niet rekening houdt met koolhydraten, vezels, vitaminen e.d., maar wel dat je dat volgens mij onvoldoende doet.
Daarom vind ik de eetmeter ook zo fijn. Hoe weet je anders dat je laag zit in dingen als ijzer, selenium en magnesiumquote:Op zondag 22 april 2007 23:22 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik moet wel zeggen dat ik het wel met Maarten eens ben: het lijkt jou erom te doen te zijn om maar zo min mogelijk calorieën binnen te krijgen. Ik zeg niet dat je daarbij niet rekening houdt met koolhydraten, vezels, vitaminen e.d., maar wel dat je dat volgens mij onvoldoende doet.
maar jullie weten niet wat ik elke dag precies eetquote:Op maandag 23 april 2007 08:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
.
En miss_s als ik jouw patroon in zou vullen denk ik dat er wel wat tekorten zouden zijn hoor eerlijk gezegd.
een tv zou inderdaad nog een idee zijnquote:Op maandag 23 april 2007 10:47 schreef Viking84 het volgende:
haha, wat een geinige minisportschool zeg. Het ziet er idd niet uit als een garage, maar je zou er nog wel een tv neer kunnen zetten. En is het in de winter niet stervens koud?
Van wie zijn die apparaten? Van jullie allemaal of van jou alleen?
Wat bedoel je precies met 'sparen' van kcal?quote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar de meeste sparen volgens mij niet zoveel kcal als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |