Ik heb gewoon niets boeiends te melden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:57 schreef Jordy-B het volgende:
Geen ongeďnspireerde TVP's, mensen...
waar slaat dodengod op?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:57 schreef Jordy-B het volgende:
Geen ongeďnspireerde TVP's, mensen...
dodengod!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:48 schreef koffiegast het volgende:
Tis niet creepy, tis een erg mooi verhaal over de 'perfecte student' die de wereld maar teveel slechte kanten vindt hebben, hij vindt dan een boek dat van een Dodengod is die het heeft laten vallen, het boek is een death note dat hem in staat is om mensen te laten streven zoals hij het schrijft in het boek wat voor hem een idee maakt tot een God, hij ziet zichzelf als de juiste persoon om "Justice" te handhaven en zo de wereld te ontdoen van al het geboefte. Maar uiteraard is de politie/geheime politie volop naar hem op zoek voor deze gebeurtenissen.
Ik vind zelf dat ik al teveel verklap, maar het is totaal niet creepy. Het is zeer tactisch en verbazingwekkend opgesteld dat je elke keer weer doet verbazen hoe slim 'mensen zouden kunnen' zijn. Er komt geen enkel creepy/vieze shit voor.
hahaquote:
dude wtfquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
omg die site![]()
toch nog een 'normaal' plaatje op kunnen vinden:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Death note is best wel tof.Zitten wel een paar leuke twists in en ben nu ook helemaal bij.
Er is toch nog maar tot en met aflevering 11?so desu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(klopt)
Zolang het bij die 2 blijft hoeft er toch geen nieuw topic te komen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:21 schreef koffiegast het volgende:
zeg jongens, het wordt met topic steeds meer hentai/ecchi. aangezien we hier ook wat jongerere mensen hebben en vrouwen en mensen die dit niet willen zien.. ik wil niet een spelverbreker zijn, maaruh, late we het beetje netjes houden
(maak een new topic aan desnoods)
KPD?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zolang het bij die 2 blijft hoeft er toch geen nieuw topic te komen?Maak anders fijn een topic in KPD aan voor dat soort pics.
![]()
ik kan er ook wel meeleven, kijk genoeg ecchi series omdat die meestal grappiger zijn. Maar dacht dat niet iedereen het zo op prijs stelt zeg maar, niet iedereen is daar gemakkelijk in, laat ik het zo zeggenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:19 schreef Crashcat het volgende:
o.o
Als jullie dit hentai of überhaupt ecchi noemen.. Kijk maar eens naar Ikki Tousen =D
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:24 schreef Crashcat het volgende:
Ik vind dit een doodnormale plaatje na wat ik allemaal wel niet qua anime had gezien
define doodnormaal...quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:24 schreef Crashcat het volgende:
Ik vind dit een doodnormale plaatje na wat ik allemaal wel niet qua anime had gezien
Wat is hiervan nou het probleem? Dit moet toch kunnen lijkt mij..quote:
kan ook wel.. maar das uiteraard ook wel afhankelijk van het publiek dat hier komt (n.m.i komt hier publiek van eff 16+ dus dan is het geen probleem)quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is hiervan nou het probleem?Dit moet toch kunnen lijkt mij..
In het geval van hentai ben ik het wel met je eens, maar ecchi moet toch geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ook wel.. maar das uiteraard ook wel afhankelijk van het publiek dat hier komt (n.m.i komt hier publiek van eff 16+ dus dan is het geen probleem)
Wii FTW!!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:36 schreef blessed19 het volgende:
VAKANTIE!!!!!!!
2 weken lang om te proberen of ik eindelijk mijn gamecube spelletjes kan uitspelen! moet ook wel, want ik ga immers de wii in januari halen! geen PS 3, dat is een veels te lomp ding aan het worden en... he?
meen je dat?
dacht dat dit het console topic was.....
anime?
nee... ik volg nog een heel klein beetje tonagura! en tsja... een tvp dan maar?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kom ik nu heel dom over, maar wat is er nou zo bijzonder aan die Wii's?![]()
Ik geloof dat het elke dinsdag uitgezonden word in Japan en dat de fansubbers er op vrijdag/zaterdag klaar mee zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kom ik nu heel dom over, maar wat is er nou zo bijzonder aan die Wii's?![]()
Ook nog een vraag over death note. Ik volg de serie nog niet lang, maar is bekend hoevaak een nieuwe aflevering uitkomt en wanneer? Kan niet wachten op deel 12.En anders kan ik ook de manga lezen.
je koopt de console (die nu overal uitverkocht is)quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Is inderdaad erg gaaf!Had er al wel van gehoord hoor, maar nog niet in verdiept.
Zo kom je echt meer "in het spel" !![]()
Je kan die Wii dus kopen en daar heb je dus speciale spellen voor nodig of..?
Sorry, het is vast erg dat ik dit niet weet.![]()
Van de live-evil site ^__^quote:Yup, we can’t sub what didn’t air. Don’t worry though, MisaMisa and our favorite boys will be back next week! ^_~
We waren ook net klaar, hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:38 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is het grote animé/mangatopic...
Hier moeten jullie zijn: [Wii 165] Interwii !
omg neeeeeeequote:Op zondag 24 december 2006 20:40 schreef koffiegast het volgende:
Tokyo Tribe 2 eerste episode gekeken. Moet zeggen het is aardig verschillend vergeleken met wat ik eerder heb gezien qua anime. Gaat over de gangs enzo in tokyo. Je wordt er aardig gelijk in gegrepen. Wel aparte anime.
ik heb al iets heel fouts gezienquote:Op zondag 24 december 2006 20:54 schreef Sh0g het volgende:
[..]
omg neeeeeeewahahahaha!
Ik heb deel 1 van de manga gelezen. OMG dit is zo fout hahaha. Als ze echt die manga gaan volgen, dan ga je nog heel veel foute dingen zien. Hoe fout? Nou, denk fout in het kwadraat en vermenigvuldig dit dan met fout tot de 10e macht: zo fout...
Episode 9 is er van Tonagura!quote:Op zondag 24 december 2006 14:53 schreef koffiegast het volgende:
ik kijk nu death note...ennuh...tja ehh
naruto
otome wa boku ni koishiteru soms
tonagura als ie weer es uitkomt
inukami als weer es uitkomt
sumomo mo momo mo als weer es keer uitkomt
onlangs GTO / elfenlied / midori no hibi afgekeken.
(vond dat midori no hibi wel abrupt klaar was, had nog wel wat meer willen zien en GTO ben ik benieuwd of er nou nog een nieuwe serie ooit zal komen of niet :/ )
heb ik allang gezienquote:Op zondag 24 december 2006 21:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Episode 9 is er van Tonagura!
Heb weer genoten!!![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 19:11 schreef outcast_within het volgende:
Jordy B's kale knar
*insert baldy
I'm with you my man!quote:Op zondag 24 december 2006 19:14 schreef outcast_within het volgende:
en hier verder
[Centraal] Nog meer feedback/opmerkingen/tips over FTR
Manga lezen is zo jammerquote:Op zondag 24 december 2006 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Goed geprobeerd..![]()
Leest hier iemand de manga van death note?
quote:Op maandag 25 december 2006 02:27 schreef rew- het volgende:
[..]
Manga lezen is zo jammer![]()
Dat is gewoon je ongeduld prijsgeven vind ik.... Lezen is cool, maar kijken.... met een vette soundtrack enzo...
Weet niet, vind lezen gewoon zonde. Heb ook soms de neiging gehad om Naruto gewoon verder te lezen, maar toch vind ik het jammer.
Je hebt gelijk!!quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 21:01 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik heb al iets heel fouts gezienin tt2
iets wat ik niet hoor te zeggen hier...
SPOILER: Tokyo Tribe 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2006 13:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]SPOILER: Tokyo Tribe 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tokyo Tribe 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ik had toch wel een iets beter einde verwacht.quote:Op maandag 25 december 2006 21:57 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ahh, NHK ni yokoso is afgelopen
nou iig niet gaysexquote:Op maandag 25 december 2006 14:43 schreef rew- het volgende:
Waar gaat Tokyo Tribe over?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Maraca het volgende:
Voor degene die Strawberry Panic nog niet hebben gezien: KIJKEN!
Prachtige serie! Moest soms zelfs een traantje laten![]()
Echt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Maraca het volgende:
Voor degene die Strawberry Panic nog niet hebben gezien: KIJKEN!
Prachtige serie! Moest soms zelfs een traantje laten![]()
Naruto fillers stoppen in februari, maar daarna zijn de afleveringen weer zo goed als part 1.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:23 schreef FuMiCo08 het volgende:
Iemand een goede tip om af te kicken van een Wolf's Rain- of InuYasha-verslaving na de laatste aflevering?
Heb net van beide series de laatste aflevering gezien en heb nu iets nieuws nodig en Naruto zit al een tijdje geen verhaallijn meer in. Zit nu dus met een ernstig anime tekort!![]()
[afbeelding]
Is het niet Appleseed's Deunan?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:10 schreef maedel het volgende:
sorry dat ik hier even binnenstommel zomaar, maar ik heb een vraag
Weet iemand wie de figuur op mijn avatar is?
Ik wist het ooit, maar ben het dus vergeten.![]()
*googled even*quote:
subs? me japans is niet zo goed :pquote:Op donderdag 28 december 2006 19:50 schreef torn_Machina het volgende:
Heb al een goede versie gevonden van de film, maar ff binnenhalen.![]()
Natuurlijk met subs.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:51 schreef koffiegast het volgende:
[..]
subs? me japans is niet zo goed :p
Oh, hou geen rekening met mij hoor. Ik stoor me er niet aanquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:21 schreef koffiegast het volgende:
zeg jongens, het wordt met topic steeds meer hentai/ecchi. aangezien we hier ook wat jongerere mensen hebben en vrouwen en mensen die dit niet willen zien.. ik wil niet een spelverbreker zijn, maaruh, late we het beetje netjes houden
(maak een new topic aan desnoods)
hoger hentai gehalte?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Oh, hou geen rekening met mij hoor. Ik stoor me er niet aan. Als jullie nou wat betere plaatjes zouden uitzoeken
.
2e EN 3e deel zelfs, van wat ik tot nu toe heb begrepen moeten beide delen volgend jaar in Japan uitkomen.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef torn_Machina het volgende:
Ik had ook ergens gelezen dat er nog een 2e deel komt.
Echt een film, maar een trilogie (vooralsnog) zoals LOTR ofzo... hij heeft ook in de bioscoop gedraaid in Japan.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:30 schreef koffiegast het volgende:
maar is het echt een film of gewoon episodes? want dat kon je niet echt uit de film opmaken imho
Film. Ik heb al stukjes gezien van die FBI agent, die dood gaat in de metro.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:30 schreef koffiegast het volgende:
maar is het echt een film of gewoon episodes? want dat kon je niet echt uit de film opmaken imho
-edit-quote:
Geen idee. Ik gebruik andere middelen.quote:
Anders kijk je eerst Death Note tot 11, betere tijdsbestedingquote:Op donderdag 28 december 2006 23:15 schreef Sh0g het volgende:
Death Note the movie
Ik ben wel de serie aan het bijhouden wat betreft downloaden, maar heb nog geen tijd gehad ermee te beginnen. Wel cool dat het broertje van the Joker uit Batman ook meedoet.
Ik ben nog steeds bij episode 3 van Utawarerumono. Deze vakantie maar weer eens verder gaan kijken.
Done, even niet bij stilgestaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik andere middelen.![]()
Ceased edit je post even. Geen warez requests beantwoorden. Of wil je een ban?
Je kunt ook niet alles letterljk overnemen hoor. Kijk bijvoorbeeld maar naar Lord of the Rings en pak de boeken erbij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Real live Death Note? GE-WEL-DIG!
Ik wist niet dat ze daar mee bezig waren.![]()
Maakt mij opzich niet veel uit of het nou een film wordt of allemaal losse delen.
Na de trailer gezien te hebben, vielen sommige personages me wat tegen.
Zoals het meisje die eigenlijk blond haar hoort te hebben. Maar ik ga zeker kijken!![]()
Edit: Ben de film nu aan het kijken. Tot nu toe erg goed, alleen sommige dingen kloppen niet met de manga/anime.
Zoals op welke plaats Light zich bevindt bij een gebeurtenis.
Kun je nu mooi de anime gaan kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:05 schreef Diablos79 het volgende:
WoeHoe mijn dvd box van de complete tv serie van Fist of the Northstar + 4 OAV's is binnen.. Ok ik weet het weinig nuttige bijdrage aan het topic maar wilde het even melden lol..
Die Death Note movie is trouwens best vet. Vorige week toevallig zitten kijken.
Code Geass vind ik ook erg leuk, maar wel een beetje Gundam SEED-achtig met die Lelouch-Suzaku relatiequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:58 schreef sleepflower het volgende:
Heb gister een Death Note aflevering gekeken, was echt te creepy. Die stemmetjes.Helemaal niet wat ik me er bij voorstelde toen ik de manga las.
Fullmetal Alchemist heb ik vorige maand helemaal gekeken, vorige week de laaste aflevering van Welcome to the NHK! Allebei erg leuk, heb de manga ook maar gelezen, ook leuk. Verder volg ik ook nog Code Geass. Gundams op skates met Light Yagami als hun leider.
4 weken? Best lang zeg. Zal wel wat langer duren ivm kerst en nieuwjaarsdrukte.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Over box-sets gesproken... m'n box-set van Gits:S.A.C.2nd Gig is nog steeds niet binnen van Play.com uit en hij is ruim 4 weken terug verstuurd.... iemand hier die hem ook heeft besteld en al wel binnen heeft? Dan weet ik of het aan mij ligt of niet
Eerste helft van die Death Note film gekeken en moet zeggen dat hij me wel goed bevalt, beetje brakke subs erbij maar het is goed te volgen. Ryuk ziet er best wel cool uit (iig niet zo plastic als dat ik verwacht had) en het verschilt genoeg van de Anime zodat het niet op een herhalingsoefening lijkt. Laat deel 2 en 3 maar komen.
Volgensmij was het bij enkele dingen niet nodig om veranderd te worden, maar je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt ook niet alles letterljk overnemen hoor. Kijk bijvoorbeeld maar naar Lord of the Rings en pak de boeken erbij.Sommige dingen moeten gewoon veranderd of weggelaten worden, zodat het verhaal vloeiend loopt.
Ja 65 uur lang kijk plezierquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kun je nu mooi de anime gaan kijken.Heb je die box nou wel voor een leuk prijsje kunnen vinden dan?
Death Note 12 is volgende week toch pas? En ik kan je Utawarerumono aanbevelen. Misschien niet echt vergelijkbaar, maar het kijkt lekker weg. Of Shakugan no Shana.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:31 schreef wdn het volgende:
Vandaag: Faith-Stay Night, alle delen. Wat mij betreft is het een meesterwerk. Weet iemand iets vergelijkbaars?
Death Note 12 ga ik zometeen aan beginnen![]()
Morgen: Escaflowne compleet met de film.
En mijn schijfjes worden maar voller en voller
3x250 Gb vol. Ik ben nu aan mijn laatste 250 begonnen![]()
HDD space is duur
Ik zie het net. Tokyotosho is down, vandaar dat ik nog niet verder heb gekeken. Even binnenhalen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:31 schreef SureZal het volgende:
Nope! DN 12 is deze week al
Hij is weer geweldig
Uta-en nog wat letters*: gezien en zeer goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Death Note 12 is volgende week toch pas? En ik kan je Utawarerumono aanbevelen. Misschien niet echt vergelijkbaar, maar het kijkt lekker weg. Of Shakugan no Shana.Alweer 8/9 maand geleden dat ik die heb gezien. Tijd gaat snel zeg.
![]()
Geen probleem. Ik stuur je nog ff een linkje via PM moet je maar zien of je er wat mee kan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Uta-en nog wat letters*: gezien en zeer goed.
Shakagun ga in nu even opzoeken.
(ik ben al een paar weken met een extra-lange-marathon bezig)
edit:
[afbeelding]
Hmmm die ziet echt uit als een lieverdje
Shakugan no Shana staat in de download queu.
Domo arrigato Machina.
PiNER staat erbij, geen groep/persoon die mij iets zegt. Beeld en geluid zijn geweldige kwalität moet ik zeggen lijkt wel een DVD-Rip (is ook 1,6Gb bij elkaar dus mag ook wel). Subs zijn zo te zien gedaan door een japanner die letterlijk japans -> engels heeft gedaan, zinsbouw en werkwoordvervoegingen zuigen ontzettend maar het is wel goed te volgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef SureZal het volgende:
Ceased2Be, van welke fansub heb jij de film dan? Ik heb em hier van DnL&AnimeBW, die subs vind ik nog aardig goed. Die versie die gesubbed is door Pip_X is echt heel brak (ook geen goed res.)
black lagoon is okee olee oleequote:Op vrijdag 22 december 2006 02:03 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets boeiends te melden.Hopelijk schieten ze een beetje op bij Shinsen met Black Lagoon. Nog 2 eps en dan kan ik eindelijk 24 eps kijken.
![]()
Ik weet allang dat het een toffe serie is.quote:
Download je hem wel van Live- Evil dan? Die had ik met 13 min binnen. Ik had iets van 100 seeders en 400 leechers en dat was 5 uur geleden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:02 schreef koffiegast het volgende:
nog maar op de helft van downen van deathnotehoe komt het dat die van jullie sneller is?:( keb 17 seeds en nog upload ik meer dan ik binnekrijg!
ik bedoelde de live actionquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Download je hem wel van Live- Evil dan? Die had ik met 13 min binnen. Ik had iets van 100 seeders en 400 leechers en dat was 5 uur geleden.
+1quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef Qunix het volgende:
Death note gedoe in een aparte topic net als bleach en naruto? Death note overheerscht hier en bijna niets anders dan death note lees ik hier in dit topic...
Die ging ook snel zat trouwens. 160kbps gemiddeld. Heb net 10 eps gezien van Eureka 7 en er begint nu eindelijk een beetje verhaal in te komen. Beetje meer achtergrond informatie van de characters etc.quote:
grootste onthulling komt nogquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die ging ook snel zat trouwens. 160kbps gemiddeld. Heb net 10 eps gezien van Eureka 7 en er begint nu eindelijk een beetje verhaal in te komen. Beetje meer achtergrond informatie van de characters etc.![]()
Alweer die film? Die was er een paar weken terug ook nog op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
grootste onthulling komt nog(tegen het einde van de serie
)
http://www.nu.nl/rubriek/160275/600
ik heb em hier ook liggen..quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:45 schreef SureZal het volgende:
ik heb em hier liggen maar ga em vanavond toch kijken
Heb hem voor het eerst gezien vanavond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:45 schreef SureZal het volgende:
ik heb em hier liggen maar ga em vanavond toch kijken
*same herequote:Op zondag 31 december 2006 03:13 schreef Sh0g het volgende:
Ik wens jullie allemaal een heel goede jaarwisseling en een gelukkig 2007!!!
[afbeelding]
Tsubasa chronicle Seizoen 3quote:Op zondag 31 december 2006 12:32 schreef wdn het volgende:
Op welke (eps van) anime (uitkomend in 2007) zitten jullie te wachten?
Teveel.quote:Op zondag 31 december 2006 12:32 schreef wdn het volgende:
Op welke (eps van) anime (uitkomend in 2007) zitten jullie te wachten?
Ken het gevoel, zit hier tegen 144Gb aan te kijken. (and counting). Download het sneller dan dat ik het kijkquote:Op zondag 31 december 2006 16:53 schreef wdn het volgende:
Argh. Vinden jullie het erg als ik hiervan alleen Death Note ken?
Mijn lijstje wordt langer en langer. Heb verdomme al 1 Gb vol met Anime.
quote:Op zondag 31 december 2006 16:56 schreef RipCore het volgende:
1 Gb? That's it?
You have long ways to go, young padawan!
Volgens mij nog niet. Als er een 2e season komt dan verwacht ik hem rond maart/april.quote:Op zondag 31 december 2006 17:38 schreef Canisfire het volgende:
Is er al iets bekend van een nieuwe Black blood brothers 2?
1GB maar...quote:Op zondag 31 december 2006 16:53 schreef wdn het volgende:
Argh. Vinden jullie het erg als ik hiervan alleen Death Note ken?
Mijn lijstje wordt langer en langer. Heb verdomme al 1 Gb vol met Anime.
OOPS Ik bedoelde 1 Tbquote:Op zondag 31 december 2006 16:56 schreef RipCore het volgende:
1 Gb? That's it?
You have long ways to go, young padawan!
1 TB.quote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
OOPS Ik bedoelde 1 Tb4 schijven van 250 Gb
Bleach 108 is net uit zie ik
In Roermond is geen Anime te vindenquote:Op zondag 31 december 2006 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
1GB maar...
me 160GB externe schijf is propvol + nog een 100GB partitie en merendeel daarvan is nog niet gekeken...
ik heb echter ook 2 spindels met 50 dvd'sdat heb ik allemaal al gezien
ow en vergeet me legale anime collectie niet...
love hina, CCS, Gunslinger girl, staat voor een boel geld aan dvd's in de kast hier
Now we're talking!quote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef wdn het volgende:
[..]
In Roermond is geen Anime te vindenIk heb Akira, Metroplis, een 3dvd box van Fist of the North Star en Ninja Scrolls. Allemaal gekocht toen ik weer eens in de Randstad was.
Maar ja. Downloaden is tegenwoordig net zo gemakkelijk.
Hmm ik dacht dat 108 net bij DB was gepostAch ja gaan we die nog even downloaden vandaag
Machina: die link die je me gaf was erg helpvolBen onderaan begonnen en download 1 serie per dag en kijk deze de volgende dag
(10 dagen vrij zijn zo goed besteed
)
ik koop in NL geen anime dvd's komen of uit UK of uit USA (i.v.m. japanse audio + engelse subs)quote:Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef wdn het volgende:
[..]
In Roermond is geen Anime te vindenIk heb Akira, Metroplis, een 3dvd box van Fist of the North Star en Ninja Scrolls. Allemaal gekocht toen ik weer eens in de Randstad was.
Maar ja. Downloaden is tegenwoordig net zo gemakkelijk.
et geld heb ik daar simpel weg niet voor na aanschaf van de legale dvd's en ik ben redelijk kieskeurig wat betreft serie's (scheelt een hoop)quote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Same here, meestal wacht ik op de box-sets... paar uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zondag 31 december 2006 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop in NL geen anime dvd's komen of uit UK of uit USA (i.v.m. japanse audio + engelse subs)
Heerlijke serie...hiervan heb ik dus braaf alle dvd's bij release gekocht inclusief de Tin collector's cases. Sinds de dvd-releases van Ghost in the Shell: S.A.C. al niet meer gedaan eigenlijk maar die Tins staan zo mooi in m'n kast.quote:Op zondag 31 december 2006 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben begonnen aan full metal alchemist
PM'tje verstuurd.quote:Op zondag 31 december 2006 21:21 schreef borisz het volgende:
kent men nog leuke links waarbij je op een aardige snelheid anime naar binnen kan halen. een pbtje is welkom
gelukkig nieuw jaar![]()
PM mij ook eens dan ;-)quote:
Ok. Voor Mecha. Full Metal Panic/Full Metal Panic: Fumofu/Full Metal Panic: The Second Raid. Eureka 7. Code Geass. Gundam Seed en Gundam Seed: Destiny. Fafner. Zegapain.quote:Op zondag 31 december 2006 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
PM mij ook eens dan ;-)
Wellicht dat het wat sneller werkt dan ED2K wat ik nu voornamelijk gebruik
En weet iemand nog goede mecha-series?
Okay, FMP heb ik de eerste serie van gedownload (nog niet gekeken) de anderen ken ik van naam en heb ik nog niet staan.... bedankt voor de tips! (en je PM)quote:Op zondag 31 december 2006 22:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ok. Voor Mecha. Full Metal Panic/Full Metal Panic: Fumofu/Full Metal Panic: The Second Raid. Eureka 7. Code Geass. Gundam Seed en Gundam Seed: Destiny. Fafner. Zegapain.
Niet de film vergeten!quote:Op zondag 31 december 2006 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben begonnen aan full metal alchemist
die ken ik al, maar toch bedanktquote:
kraga heeft weer een boel serie'squote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef MaxiTitan het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen...
Dat er maar weer veel anime gekeken mag worden.
En de meeste zijn klote of heb ik al gezien, dus dat schiet niet op.quote:
is de film zo belangrijk? wat gebeurt er in?quote:Op maandag 1 januari 2007 00:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet de film vergeten!
FMA was ook 1 van de eerste animes die ik dit jaar keek (had de serie wel al eens eerder gezien).
Een goede afsluiting van het verhaal, hou het daar maar op... wel pas kijken NA de serie anders slaat ie he-le-maal nergens op (en verklapt ie e.e.a.)quote:Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is de film zo belangrijk? wat gebeurt er in?
merendeel al gezien idd, maar er zijn er in mijn geval een aantal intressante bij gekomenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
En de meeste zijn klote of heb ik al gezien, dus dat schiet niet op.![]()
En nog iedereen gelukkig nieuwjaar.![]()
okay, daarvoor zijn toch 51 afleveringen daarvoor? geen OVA's of ander vaag animé gebeurenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een goede afsluiting van het verhaal, hou het daar maar op... wel pas kijken NA de serie anders slaat ie he-le-maal nergens op (en verklapt ie e.e.a.)
Nope verder niks geks, geen films die je tussen ep x en ep x moet kijken geen ova's om het verhaal te verduidelijk gewoon ep 1 t/m 51 en dan de film.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
okay, daarvoor zijn toch 51 afleveringen daarvoor? geen OVA's of ander vaag animé gebeuren?
ik ben nu bij 7 overigens
Da's nou één van de weinige series die ik gewoon heb afgekapt. Wat een saaie bedoening was dat zeg. Ging nergens naar toe.. Boring! Zeker van CLAMP of zoquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef RipCore het volgende:
[..]
Da's nou één van de weinige series die ik gewoon heb afgekapt. Wat een saaie bedoening was dat zeg. Ging nergens naar toe.. Boring! Zeker van CLAMP of zo
Dat veertjes geneuzel komt mij nu ook wel een beetje de strot uit. Hopelijk is season 3 wat spannender. Meer plot ontwikkeling enzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
in het begin had ik er ook wat moeite mee maar de sfeer en setting van de serie staat me erg aan (kan ook komen door dat het semi-afkomstig is van CCS)
en ja tis idd soms wel iet wat saai
Komt er een S3 van dan? Dat moet ook wel anders is het echt een suffe serie met ook nog eens een wagenwijd open einde heeft waarin niets afgesloten is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat veertjes geneuzel komt mij nu ook wel een beetje de strot uit. Hopelijk is season 3 wat spannender. Meer plot ontwikkeling enzo.![]()
er komen waarschijnlijk nog 26 epsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Komt er een S3 van dan? Dat moet ook wel anders is het echt een suffe serie met ook nog eens een wagenwijd open einde heeft waarin niets afgesloten is.
Aan de hoeveelheid veertjes die je in de laatste eps zag kan dit nog een langgggg verhaal worden.
Ze mogen nog wel opschieten dan.
Tsubasa Chronicles is een serie die bijzonder veel lijkt op Card Captor Sakura... In CCS moest Sakura de kaarten zoeken, in Tsubasa moet ze op zoek naar haar geheugen in de vorm van veren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef RipCore het volgende:
[..]
Da's nou één van de weinige series die ik gewoon heb afgekapt. Wat een saaie bedoening was dat zeg. Ging nergens naar toe.. Boring! Zeker van CLAMP of zo
ik vind em juist nog prima weg te kijken (gister ep 19 t/m 26 gezien van S02)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Met tsubasa chronicles ben ik inmiddels bij EP12 heb iig wel gemerkt dat het geen serie is waarvan je teveel afleveringen achter elkaar moet kijken, daar leent het zich niet echt voor. Vind het wel lekker als afwisselingen tussen de wat donkere series door. Na een paar episodes Blood+ ofzo vind ik een afleveringe of 2 van TC wel erg lekker moet ik zeggen.
ik hou niet eens zo van mecha anime, maar de FMP series staan nog steeds in mijn all-time top 5: zo goed vond ik zequote:Op zondag 31 december 2006 22:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Okay, FMP heb ik de eerste serie van gedownload (nog niet gekeken) de anderen ken ik van naam en heb ik nog niet staan.... bedankt voor de tips! (en je PM)
Bij FMP wordt niet de nadruk op mecha gelegd. Dit is meer een bijzaak. Ik zie FMP als een leuke comedie waar wat mecha elementen in zijn verwerkt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:48 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik hou niet eens zo van mecha anime, maar de FMP series staan nog steeds in mijn all-time top 5: zo goed vond ik ze
Eerste 2 eps gekeken geloof ik en alleen de eerste ep zag ik mechs...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bij FMP wordt niet de nadruk op mecha gelegd. Dit is meer een bijzaak. Ik zie FMP als een leuke comedie waar wat mecha elementen in zijn verwerkt.![]()
al met al een erg aardig serie tot nu toequote:Mahoromatic
Mahoromatic gaat over Mahoro, zij is oorspronkelijk gebouwd door een organistatie , genaamd vespar, om een alien invasie tegen te houden.
nu dit gevaar geweken is heeft ze de keuze:
1 ga door als gevechts android, dan functioneer je ongveer 1 maand
2 stop als gevechts eenheid en doe waar je zin in hebt, dan functioneer je nog ongv 1 jaar
Suguru is een wees en woont op zichzelf, echter is hij opzoek naar een maid om op het huis te letten en schoon te maken e.d.
mahoro kiest ervoor om mensen te willen gaan dienen, hierdoor komt ze dus terecht bij Suguru.
dit levert behoorlijk wat verwarring op in het begin voor Suguru aangezien mahoro echt ALLES doet om Suguru te dienen wat kan leiden tot ... eeh... komische situatie's
als het echter op school bekend wordt dat Suguru en de 19 jarige mahoro onder 1 dak wonen wordt de 25 jarige lerares van Suguru iet wat jaloers.. (inclusief Suguru's vrienden uiteraard)
jep... thank you.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:26 schreef SureZal het volgende:
[offtopic]
yoshizawa hitomi announced her graduation -knippie-
hoewel het niets met anime te maken heeft, denk ik wel dat sommige mensen dit nuttige informatei vinden
mahoro krijgt wel een enorm minderwaardigheidscomplex aangemeten door die borstenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
jep... thank you.
Mahoromatic is inderdaad een leuke serie. Actie, relaties, ecchi, dramatische rode draad... het eerste seizoen is wel een stuk leuker dan het tweede, maar beide zijn absoluut de moeite van het bekijken waard.
Dat er een film eind april komt was vorig jaar maart al bekend.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor de mensen die Shakugan no Shana hebben gevolg. Er is weer een special uiten aan het einde van de ep is er een erg leuke announcement
Special is een typical liefdesverhaal alleen niet van de mensen van wie je het zou verwachten
Te krijgen via de gebruikelijke kanalen![]()
dvdpacificquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
*zucht* mailtje van play.com gehad dat ze m'n retour-order van Ghost in the shell: s.a.c. 2nd gig hadden binnengekregen en dat ze m'n geld terugstorten.... heel die box is nooit bij me thuis aangeleverd en nu issie uitverkocht
Daar heb ik een hele tijd geleden al een keer iets van gezien... dat dat nu pas uitkomt verbaast me wel enigszinsquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:24 schreef Intronic het volgende:
Iemand al de nieuwe Afro Samurai gezien? Net 1 episode uit, klinkt tof.. het is van Samuel L. Jackson![]()
http://tv.ign.com/articles/752/752802p1.html
Dan moet je maar eens ep 11 (de goeie wel te verstaan) van sumomo mo momo mo gaan kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:51 schreef koffiegast het volgende:
[..]
haha true, ik snap niet waarom ze zoiets aan doet/moet
bier en tieten!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:36 schreef blessed19 het volgende:
ripcore is bezope geweest! moehhahahahahaha
hij moet ook eens mee naar een meet! huu! *zuip*
Tik 'm aan, ouwe!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:36 schreef blessed19 het volgende:
ripcore is bezope geweest! moehhahahahahaha
hij moet ook eens mee naar een meet! huu! *zuip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die weet hoe dit afloopt?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:13 schreef outcast_within het volgende:
Was een tijdje terug begonnen aan scrap...ped? princess. Was niet zo veel, aangezien ik em niet verder heb afgekeken.uhhh als ik me het goed herrinner als volgt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die weet hoe dit afloopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan er compleet naast zitten maar dit staat me zo eff bij
ik ben na 5 eps gekapt, eerste verhaal boeide me al niet echt, en dan nog een paar keer werd me een beetje te veel van het goeiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef DropjesLover het volgende:
ik heb de serie Higurashi no Naku Koro ni maar eens binnengehaald een tijdje terug en nu de zin/tijd om hem eens te kijken.
wat een wazige shit zeg. eigenlijk duurt het hele verhaal maar 4 episodes, maar wordt om de 4 afleveringen dus weer (gedeeltelijk) opnieuw gestart, met een ander vergelijkbaar verhaal, over het zelfde onderwerp en gebeurtenissen. en k vind t best eng eigenlijk, beetje "the grudge" achtig...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
uhhh als ik me het goed herrinner als volgt:ah ok bedankt, weer tijd bespaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan er compleet naast zitten maar dit staat me zo eff bij
had ik dat ook maar met futakoi
1kerel een hoop tweelingen
En uiteindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ah ok bedankt, weer tijd bespaart
had ik dat ook maar met futakoi
1kerel een hoop tweelingen
En uiteindelijkdat einde van futakoi was idd erg jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar niet slecht (zelfs verwacht imho)
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat einde van futakoi was idd erg jammer
maar niet slecht (zelfs verwacht imho)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb gister ook Tactics geprobeerd. Maar dat was weer zo'n artsy sfeervol achtig iets![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef koffiegast het volgende:
ja idd futakoi is vet, wie droomt er nou niet van.. 2 geile tweelingen die je allemaal je vrouw wille worde, ow wacht
quote:If you didn't like the first Futakoi series much, you should still give this series a try. While it has the same characters, the story is quite different: expect guns and explosions, not to mention lots of crazyness and angst. They are as different as day and night.
heb em wel gezien, maar kan em me niet echt meer herrinnerenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:47 schreef Maraca het volgende:
Er is nu ook de serie Futakoi Alternative. Maar daar maken ze Futakoi eerder belachelijk volgens mij
edit: ow wacht
[..]
.........quote:Op zondag 7 januari 2007 14:57 schreef Orealo het volgende:
There is one earth!
If it splits there will be two!
With a little thrilling shock delivered to my heart!
My heart is destiny,
My head is empty.
Unable to articlulate, stammering
No, no good!
If my feelings hidden deep in my heart,
Become known to you,
Earth and boom, boom, boom!
Man, my bunghole itches, because I'm girl!
Walking alone, the path is endlessly long,
But on a bike, it's 30 minutes, by bus, it's 15 minutes!
Turning around, it's loneliness.
Even without turning around, it's loneliness.
Currently in search of friends,
But a lover would be more okay!.
aha.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:21 schreef Jordy-B het volgende:
De lyrics van de Puni Puni Poemi opening
komt nog van pas irl tbhquote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef DropjesLover het volgende:
hehe, naruto voor t eerst sinds 2 jaar ofzo weer eens gekeken, een paar van de eerste afleveringen![]()
Harem no Jitsu FTW![]()
tbh = to be honestquote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef DropjesLover het volgende:
hehe, naruto voor t eerst sinds 2 jaar ofzo weer eens gekeken, een paar van de eerste afleveringen![]()
Harem no Jitsu FTW![]()
@hieronder
tbh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK wil meer Inukami![]()
![]()
[ Bericht 53% gewijzigd door mschol op 07-01-2007 23:42:31 ]
ik had het over het laatste zinnetje van kaoru van ep 23...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef koffiegast het volgende:
ik zat ook tijdens 22 of 21 van, huh keita? huh kaoru? was toch andersom? en toen op een of ander manier kwam ik weer tot opheldering.
Ben hem nu aan het binnentrekken, worden 6 afleveringen in totaal zag ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Net een stukje van de eerste aflevering van de Freedom OVA gezien...
't is cool.
Dat zeggen ze, ja... Vooralsnog hebben ze het in de episodelijst over twee afleveringen, een special en een stuk of wat reclamefilmpjes/trailers (reclamefilmpjes van Nissan Noodles, die de OVA blijkbaar sponsort)quote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het binnentrekken, worden 6 afleveringen in totaal zag ik.
Wtf... sinds wanneer bouwt een autofabrikant ook noodeloo?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, ja... Vooralsnog hebben ze het in de episodelijst over twee afleveringen, een special en een stuk of wat reclamefilmpjes/trailers (reclamefilmpjes van Nissan Noodles, die de OVA blijkbaar sponsort)
Uhh is Nissan Noodles een schrijffout of serieus??quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Sinds er wijsneuzen zijn die over schrijffoutjes lopen te ouwehoeren... al heel lang, dus.
't is Nissin noodles. Ik had het verkeerd gelezen in de trailer.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhh is Nissan Noodles een schrijffout of serieus??![]()
NHK is een goede serie ja, jammer dat het alweer afgelopen is. Gaat ook altijd zo snel.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef Koranaga het volgende:
De laatste 3 (?) anime topics heb ik niet meer gevolgd, dus misschien dat ik hier een anime noem die al eerder besproken is. Maar heeft iemand al "NHK ni Yokoso"/"Welcome to the NHK" gezien?
Als echte hikikomori heb ik vandaag nog geen daglicht gezien en heb hem nu bijna afgekeken. En ik wil even melden dat het een erg leuke anime is. ^^
SPOILER: geass 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Rahl het volgende:
Nieuwe Code GEASS vandaag!ach kom een beetje moet je wel gewend zijn hoorSPOILER: geass 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maarrre erg leuke eppie ja XD
ja maar in zo'n serie, ik had 't niet verwachtquote:Op maandag 8 januari 2007 23:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ach kom een beetje moet je wel gewend zijn hoor
maarrre erg leuke eppie ja XD
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Rahl het volgende:
Nieuwe Code GEASS vandaag!wtf voor serie kijk jijSPOILER: geass 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de waarheid kan soms hard aankomen ???quote:Op maandag 8 januari 2007 23:16 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja maar in zo'n serie, ik had 't niet verwacht
wat toevallig daar ben ik ook net aan begonnen. Hij is inderdaad erg grappigquote:Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef Koranaga het volgende:
De laatste 3 (?) anime topics heb ik niet meer gevolgd, dus misschien dat ik hier een anime noem die al eerder besproken is. Maar heeft iemand al "NHK ni Yokoso"/"Welcome to the NHK" gezien?
Als echte hikikomori heb ik vandaag nog geen daglicht gezien en heb hem nu bijna afgekeken. En ik wil even melden dat het een erg leuke anime is. ^^
Nee, ik... maar jij mag 'n nieuwe openen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Oeh Oeh, zal ik het topic volmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |