abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44926779
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

is de film zo belangrijk? wat gebeurt er in?
Een goede afsluiting van het verhaal, hou het daar maar op... wel pas kijken NA de serie anders slaat ie he-le-maal nergens op (en verklapt ie e.e.a.)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44928329
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:37 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

En de meeste zijn klote of heb ik al gezien, dus dat schiet niet op.

En nog iedereen gelukkig nieuwjaar.
merendeel al gezien idd, maar er zijn er in mijn geval een aantal intressante bij gekomen
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2007 @ 23:10:27 #203
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_44928752
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een goede afsluiting van het verhaal, hou het daar maar op... wel pas kijken NA de serie anders slaat ie he-le-maal nergens op (en verklapt ie e.e.a.)
okay, daarvoor zijn toch 51 afleveringen daarvoor? geen OVA's of ander vaag animé gebeuren ?

ik ben nu bij 7 overigens
:')
pi_44928937
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

okay, daarvoor zijn toch 51 afleveringen daarvoor? geen OVA's of ander vaag animé gebeuren ?

ik ben nu bij 7 overigens
Nope verder niks geks, geen films die je tussen ep x en ep x moet kijken geen ova's om het verhaal te verduidelijk gewoon ep 1 t/m 51 en dan de film.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 1 januari 2007 @ 23:16:17 #205
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_44928978
ben dit jaar begonnen met Air (tv)
snap niet veel van die serie..heb wel op 1 of andere manier de eerste 7 afleveringen gekeken.
maar nog steeds kan ik er geen knoop aan vasbinden.
iemand die het wel snapte?
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_44930399
will meer Tsubasa chronicles
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:26:50 #207
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_44931674
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:54 schreef mschol het volgende:
will meer Tsubasa chronicles
Da's nou één van de weinige series die ik gewoon heb afgekapt. Wat een saaie bedoening was dat zeg. Ging nergens naar toe.. Boring! Zeker van CLAMP of zo
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_44931740
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef RipCore het volgende:

[..]

Da's nou één van de weinige series die ik gewoon heb afgekapt. Wat een saaie bedoening was dat zeg. Ging nergens naar toe.. Boring! Zeker van CLAMP of zo

in het begin had ik er ook wat moeite mee maar de sfeer en setting van de serie staat me erg aan (kan ook komen door dat het semi-afkomstig is van CCS)
en ja tis idd soms wel iet wat saai
pi_44932656
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:29 schreef mschol het volgende:

[..]

in het begin had ik er ook wat moeite mee maar de sfeer en setting van de serie staat me erg aan (kan ook komen door dat het semi-afkomstig is van CCS)
en ja tis idd soms wel iet wat saai
Dat veertjes geneuzel komt mij nu ook wel een beetje de strot uit. Hopelijk is season 3 wat spannender. Meer plot ontwikkeling enzo.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:14:34 #210
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_44933238
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:11 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Dat veertjes geneuzel komt mij nu ook wel een beetje de strot uit. Hopelijk is season 3 wat spannender. Meer plot ontwikkeling enzo.
Komt er een S3 van dan? Dat moet ook wel anders is het echt een suffe serie met ook nog eens een wagenwijd open einde heeft waarin niets afgesloten is.
Aan de hoeveelheid veertjes die je in de laatste eps zag kan dit nog een langgggg verhaal worden.
Ze mogen nog wel opschieten dan.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 2 januari 2007 @ 05:32:25 #211
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_44934253
Hmm, de eerste paar afleveringen van tsubasa vond ik zo triest dat ik meteen gestopt ben. Is het zo populair dan
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_44934298
net shinigami no ballad in een keer afgekeken en het waren toppie afleveringen T___T
なんだっけ
pi_44934890
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:14 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Komt er een S3 van dan? Dat moet ook wel anders is het echt een suffe serie met ook nog eens een wagenwijd open einde heeft waarin niets afgesloten is.
Aan de hoeveelheid veertjes die je in de laatste eps zag kan dit nog een langgggg verhaal worden.
Ze mogen nog wel opschieten dan.
er komen waarschijnlijk nog 26 eps

3 seizoenen in totaal (beetje de lengte van CCS )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:36:33 #214
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_44935692
Zo te lezen ben ik niet de enige die het een saaie rukserie vond!

En dan nu, vakantie, tot zaterdag leute.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_44943967
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef RipCore het volgende:

[..]

Tsubasa Chronicles is een serie die bijzonder veel lijkt op Card Captor Sakura... In CCS moest Sakura de kaarten zoeken, in Tsubasa moet ze op zoek naar haar geheugen in de vorm van veren.

Ik heb de animé nooit gezien, maar de manga van Tsubasa is wel erg geinig, omdat ze steeds in behoorlijk verschillende werelden terecht komen en de zoektocht naar de veer redelijk uitgebreid verteld wordt. Ook loopt de manga gelijk met de manga van xxxHolic (Yuuko speelt in beide manga's een redelijk grote rol en met behulp van de Mokona wordt er contact onderhouden...) In de serie komt dit niet terug, iig niet in xxxHolic.

Tsubasa heeft door het "zoeken naar veren"-verhaal wel snel de neiging om repetitief te worden, zoals CCS dat ook deed. Wat dat betreft heb ik meer op met CLAMP-series die tenminste een beetje volledig verhaal vertellen, zoals Chobits, Angelic Layer en xxxHolic.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_44945515
Met tsubasa chronicles ben ik inmiddels bij EP12 heb iig wel gemerkt dat het geen serie is waarvan je teveel afleveringen achter elkaar moet kijken, daar leent het zich niet echt voor. Vind het wel lekker als afwisselingen tussen de wat donkere series door. Na een paar episodes Blood+ ofzo vind ik een afleveringe of 2 van TC wel erg lekker moet ik zeggen.
pi_44946038
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Met tsubasa chronicles ben ik inmiddels bij EP12 heb iig wel gemerkt dat het geen serie is waarvan je teveel afleveringen achter elkaar moet kijken, daar leent het zich niet echt voor. Vind het wel lekker als afwisselingen tussen de wat donkere series door. Na een paar episodes Blood+ ofzo vind ik een afleveringe of 2 van TC wel erg lekker moet ik zeggen.
ik vind em juist nog prima weg te kijken (gister ep 19 t/m 26 gezien van S02)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:48:28 #218
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44946631
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Okay, FMP heb ik de eerste serie van gedownload (nog niet gekeken) de anderen ken ik van naam en heb ik nog niet staan.... bedankt voor de tips! (en je PM)
ik hou niet eens zo van mecha anime, maar de FMP series staan nog steeds in mijn all-time top 5: zo goed vond ik ze
pi_44949163
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:48 schreef Sh0g het volgende:

[..]

ik hou niet eens zo van mecha anime, maar de FMP series staan nog steeds in mijn all-time top 5: zo goed vond ik ze
Bij FMP wordt niet de nadruk op mecha gelegd. Dit is meer een bijzaak. Ik zie FMP als een leuke comedie waar wat mecha elementen in zijn verwerkt.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:32:16 #220
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_44952002
FMP: Fumoffu is echt geniaal, ik lachte me echt een breuk bij die serie
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_44952271
Wooeeiii eindelijk vandaag weer animé gekeken ... na een pauze van meer dan 4 maanden ofzo
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_44954963
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:12 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Bij FMP wordt niet de nadruk op mecha gelegd. Dit is meer een bijzaak. Ik zie FMP als een leuke comedie waar wat mecha elementen in zijn verwerkt.
Eerste 2 eps gekeken geloof ik en alleen de eerste ep zag ik mechs...
Zoek me ook nog rot naar 'Lensman' weet dat ik die HEEL lang geleden (jaartje of 10/15 denk ik) op TV heb gezien bij telekids en dat ik die helemaal te ruig vond, met straaljagers die in battlemechs veranderden enzo.

pi_44956237
net de eerste 2 eps van Mahoromatic gezien
mijn eerste reactie:
ROFL
quote:
Mahoromatic
Mahoromatic gaat over Mahoro, zij is oorspronkelijk gebouwd door een organistatie , genaamd vespar, om een alien invasie tegen te houden.
nu dit gevaar geweken is heeft ze de keuze:
1 ga door als gevechts android, dan functioneer je ongveer 1 maand
2 stop als gevechts eenheid en doe waar je zin in hebt, dan functioneer je nog ongv 1 jaar

Suguru is een wees en woont op zichzelf, echter is hij opzoek naar een maid om op het huis te letten en schoon te maken e.d.

mahoro kiest ervoor om mensen te willen gaan dienen, hierdoor komt ze dus terecht bij Suguru.
dit levert behoorlijk wat verwarring op in het begin voor Suguru aangezien mahoro echt ALLES doet om Suguru te dienen wat kan leiden tot ... eeh... komische situatie's
als het echter op school bekend wordt dat Suguru en de 19 jarige mahoro onder 1 dak wonen wordt de 25 jarige lerares van Suguru iet wat jaloers.. (inclusief Suguru's vrienden uiteraard )
al met al een erg aardig serie tot nu toe

http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=109
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=428
pi_44966366
*zucht* mailtje van play.com gehad dat ze m'n retour-order van Ghost in the shell: s.a.c. 2nd gig hadden binnengekregen en dat ze m'n geld terugstorten.... heel die box is nooit bij me thuis aangeleverd en nu issie uitverkocht
pi_44966994
[offtopic]
yoshizawa hitomi announced her graduation :
http://www.helloproject.com/newslist/moning_0701020100-2.html
this is the concert with her graduation announcement .

translation of her message ( credits to Hana@mm-bbs.org )

I, Yoshizawa Hitomi, will graduate from Morning Musume on the last day of the spring Morning Musume tour, May 6th, at Saitama Super Arena.

After graduation, I will continue to be a part of Hello! Project.

As I have until now, I will work hard with all my power as Morning Musume's leader.

tsunku's comment on yoshizawa's future as hello! project member :
http://www.helloproject.com/newslist/moning_0701020100-1.html
[/offtopic]
hoewel het niets met anime te maken heeft, denk ik wel dat sommige mensen dit nuttige informatei vinden
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:10:00 #226
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_44968097
voor de mensen die Shakugan no Shana hebben gevolg. Er is weer een special uit en aan het einde van de ep is er een erg leuke announcement

Special is een typical liefdesverhaal alleen niet van de mensen van wie je het zou verwachten
Te krijgen via de gebruikelijke kanalen
pi_44969102
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:26 schreef SureZal het volgende:
[offtopic]
yoshizawa hitomi announced her graduation -knippie-

hoewel het niets met anime te maken heeft, denk ik wel dat sommige mensen dit nuttige informatei vinden
jep... thank you.

Mahoromatic is inderdaad een leuke serie. Actie, relaties, ecchi, dramatische rode draad... het eerste seizoen is wel een stuk leuker dan het tweede, maar beide zijn absoluut de moeite van het bekijken waard.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_44969665
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:46 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

jep... thank you.

Mahoromatic is inderdaad een leuke serie. Actie, relaties, ecchi, dramatische rode draad... het eerste seizoen is wel een stuk leuker dan het tweede, maar beide zijn absoluut de moeite van het bekijken waard.
mahoro krijgt wel een enorm minderwaardigheidscomplex aangemeten door die borsten
pi_44970200
Iemand al de nieuwe Afro Samurai gezien? Net 1 episode uit, klinkt tof.. het is van Samuel L. Jackson

http://tv.ign.com/articles/752/752802p1.html

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 13:25:25 ]
pi_44971398
wanneer kan ik het beste de Mahoromatic summer special kijken? na S01 ?

nevermind, ANIDB is weer erg handig met release date's
pi_44971589
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor de mensen die Shakugan no Shana hebben gevolg. Er is weer een special uit en aan het einde van de ep is er een erg leuke announcement

Special is een typical liefdesverhaal alleen niet van de mensen van wie je het zou verwachten
Te krijgen via de gebruikelijke kanalen
Dat er een film eind april komt was vorig jaar maart al bekend. Special was wel aardig.
pi_44989737
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
*zucht* mailtje van play.com gehad dat ze m'n retour-order van Ghost in the shell: s.a.c. 2nd gig hadden binnengekregen en dat ze m'n geld terugstorten.... heel die box is nooit bij me thuis aangeleverd en nu issie uitverkocht
dvdpacific
なんだっけ
pi_44989934
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:24 schreef Intronic het volgende:
Iemand al de nieuwe Afro Samurai gezien? Net 1 episode uit, klinkt tof.. het is van Samuel L. Jackson

http://tv.ign.com/articles/752/752802p1.html
Daar heb ik een hele tijd geleden al een keer iets van gezien... dat dat nu pas uitkomt verbaast me wel enigszins
pi_44993937
van Luperry gejat..
pi_44994274
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:40 schreef mschol het volgende:
van Luperry gejat..
haha true, ik snap niet waarom ze zoiets aan doet/moet
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:39:25 #236
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_44995364
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:51 schreef koffiegast het volgende:

[..]

haha true, ik snap niet waarom ze zoiets aan doet/moet
Dan moet je maar eens ep 11 (de goeie wel te verstaan) van sumomo mo momo mo gaan kijken.
Deze episode geeft antwoord op die vraag.
MaxiTitan City
pi_45026451
ik vind het einde van Mahoromatic S02 beetje typisch..
goed maar toch beetje vreemd...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:32:44 #238
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45028766
toffe filmpjes hoor Crashcat

Japanse video's
pi_45029561
ripcore is bezope geweest! moehhahahahahaha

hij moet ook eens mee naar een meet! huu! *zuip*
  vrijdag 5 januari 2007 @ 05:53:03 #240
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45029727
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:36 schreef blessed19 het volgende:

bier en tieten!

welterusten
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:45:34 #241
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_45035787
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:36 schreef blessed19 het volgende:

Tik 'm aan, ouwe!
pi_45036815
Was een tijdje terug begonnen aan scrap...ped? princess. Was niet zo veel, aangezien ik em niet verder heb afgekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Iemand die weet hoe dit afloopt?
pi_45036985
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:13 schreef outcast_within het volgende:
Was een tijdje terug begonnen aan scrap...ped? princess. Was niet zo veel, aangezien ik em niet verder heb afgekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Iemand die weet hoe dit afloopt?
uhhh als ik me het goed herrinner als volgt:
SPOILER
ik kan er compleet naast zitten maar dit staat me zo eff bij
pi_45048120
ik heb de serie Higurashi no Naku Koro ni maar eens binnengehaald een tijdje terug en nu de zin/tijd om hem eens te kijken.
wat een wazige shit zeg. eigenlijk duurt het hele verhaal maar 4 episodes, maar wordt om de 4 afleveringen dus weer (gedeeltelijk) opnieuw gestart, met een ander vergelijkbaar verhaal, over het zelfde onderwerp en gebeurtenissen. en k vind t best eng eigenlijk, beetje "the grudge" achtig...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_45064054
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef DropjesLover het volgende:
ik heb de serie Higurashi no Naku Koro ni maar eens binnengehaald een tijdje terug en nu de zin/tijd om hem eens te kijken.
wat een wazige shit zeg. eigenlijk duurt het hele verhaal maar 4 episodes, maar wordt om de 4 afleveringen dus weer (gedeeltelijk) opnieuw gestart, met een ander vergelijkbaar verhaal, over het zelfde onderwerp en gebeurtenissen. en k vind t best eng eigenlijk, beetje "the grudge" achtig...
ik ben na 5 eps gekapt, eerste verhaal boeide me al niet echt, en dan nog een paar keer werd me een beetje te veel van het goeie
  zaterdag 6 januari 2007 @ 03:39:56 #246
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_45066257
Ik vond het eerste verhaal erg vet. Leuker dan het 2e en wat ik van het 3e heb gezien. Toen ik eenmaal doorhad dat het steeds 'herhaalde' keek ik steeds met minder interesse. Niks aan.

Ben nu - uit verveling - One Piece aan het kijken, vanaf 1 naar 290, maar dan zonder de fillers. Best leuk, voor een shonen.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_45071798
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef mschol het volgende:

[..]

uhhh als ik me het goed herrinner als volgt:
SPOILER
ik kan er compleet naast zitten maar dit staat me zo eff bij
ah ok bedankt, weer tijd bespaart
had ik dat ook maar met futakoi
1kerel een hoop tweelingen
En uiteindelijk
SPOILER
pi_45072505
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:49 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ah ok bedankt, weer tijd bespaart
had ik dat ook maar met futakoi
1kerel een hoop tweelingen
En uiteindelijk
SPOILER
dat einde van futakoi was idd erg jammer
maar niet slecht (zelfs verwacht imho)
pi_45072558
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef mschol het volgende:

[..]

dat einde van futakoi was idd erg jammer
maar niet slecht (zelfs verwacht imho)
SPOILER
Heb gister ook Tactics geprobeerd. Maar dat was weer zo'n artsy sfeervol achtig iets
pi_45072847
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:14 schreef outcast_within het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_45075138
ja idd futakoi is vet, wie droomt er nou niet van.. 2 geile tweelingen die je allemaal je vrouw wille worde, ow wacht
pi_45075276
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef koffiegast het volgende:
ja idd futakoi is vet, wie droomt er nou niet van.. 2 geile tweelingen die je allemaal je vrouw wille worde, ow wacht
rofl, ik dacht nog ik zal het maar niks zeggen
pi_45075610
wanneer komt de mature versie

zaterdag 6 januari 2007 @ 15:47:56 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45075636
Er is nu ook de serie Futakoi Alternative. Maar daar maken ze Futakoi eerder belachelijk volgens mij

edit: ow wacht
quote:
If you didn't like the first Futakoi series much, you should still give this series a try. While it has the same characters, the story is quite different: expect guns and explosions, not to mention lots of crazyness and angst. They are as different as day and night.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_45075698
ik keek de eerste episode en maybe nog 2e van futakoi alternative...hetidee van tweelingen en keuzes kwam nou niet egt naar voren dus ermee gekapt toen.
pi_45075786
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:46 schreef koffiegast het volgende:
wanneer komt de mature versie

flaauuwww....
pi_45075811
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:47 schreef Maraca het volgende:
Er is nu ook de serie Futakoi Alternative. Maar daar maken ze Futakoi eerder belachelijk volgens mij

edit: ow wacht
[..]
heb em wel gezien, maar kan em me niet echt meer herrinneren
pi_45077045
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  zondag 7 januari 2007 @ 14:57:04 #259
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_45108934
There is one earth!
If it splits there will be two!
With a little thrilling shock delivered to my heart!

My heart is destiny,
My head is empty.
Unable to articlulate, stammering
No, no good!

If my feelings hidden deep in my heart,
Become known to you,
Earth and boom, boom, boom!

Man, my bunghole itches, because I'm girl!

Walking alone, the path is endlessly long,
But on a bike, it's 30 minutes, by bus, it's 15 minutes!

Turning around, it's loneliness.
Even without turning around, it's loneliness.

Currently in search of friends,
But a lover would be more okay! .
pi_45108974
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:57 schreef Orealo het volgende:
There is one earth!
If it splits there will be two!
With a little thrilling shock delivered to my heart!

My heart is destiny,
My head is empty.
Unable to articlulate, stammering
No, no good!

If my feelings hidden deep in my heart,
Become known to you,
Earth and boom, boom, boom!

Man, my bunghole itches, because I'm girl!

Walking alone, the path is endlessly long,
But on a bike, it's 30 minutes, by bus, it's 15 minutes!

Turning around, it's loneliness.
Even without turning around, it's loneliness.

Currently in search of friends,
But a lover would be more okay! .
.........

pi_45109762
De lyrics van de Puni Puni Poemi opening
pi_45112106
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:21 schreef Jordy-B het volgende:
De lyrics van de Puni Puni Poemi opening
aha.
dat je dat weet
pi_45113150
Ik kan toevallig wèl werken met google... *pluh*
pi_45114438
hehe, naruto voor t eerst sinds 2 jaar ofzo weer eens gekeken, een paar van de eerste afleveringen

Harem no Jitsu FTW

@hieronder
tbh?

[ Bericht 7% gewijzigd door DropjesLover op 07-01-2007 18:48:16 ]
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_45115144
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef DropjesLover het volgende:
hehe, naruto voor t eerst sinds 2 jaar ofzo weer eens gekeken, een paar van de eerste afleveringen

Harem no Jitsu FTW
komt nog van pas irl tbh
pi_45118720
But a lover would be even more oooookaaaay

kobayashi kobashi latietiedada latietie da
  zondag 7 januari 2007 @ 20:18:53 #267
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_45120088
Weet iemand iets over nieuwe anime in 2007?
Wil me toch het liefst daarop gaan concentreren..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  zondag 7 januari 2007 @ 20:31:49 #268
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_45120687
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef DropjesLover het volgende:

Harem no Jitsu FTW

@hieronder
tbh?
tbh = to be honest
pi_45122416
futakoi alternative

puni puni poemy maar dan met guns en wat links met futakoi sweet.

aflevering 2,3 en 4 zijn wel weer minder...

[ Bericht 25% gewijzigd door outcast_within op 07-01-2007 22:29:43 ]
pi_45124895
OMG sumomomo momomo aflevering 11 gaat wel weer ver

ROFL
overigens zijn ze wel behooorlijke dom , zie zien nie eens dat het haar is
pi_45125950
true true
pi_45128306
wie is kaoru nouwwwww!?!?!?!

ik wil Inukami 24, 25 en 26

overigens wat ik denk:
SPOILER
IK wil meer Inukami

[ Bericht 53% gewijzigd door mschol op 07-01-2007 23:42:31 ]
pi_45130334
ik zat ook tijdens 22 of 21 van, huh keita? huh kaoru? was toch andersom? en toen op een of ander manier kwam ik weer tot opheldering.
  maandag 8 januari 2007 @ 00:50:16 #274
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_45131524
Jigoku Shoujo (Futakomori) vind ik wel een goede serie, in het begin had ik zoiets van 'oh jee, krijgen we een herhalend iets elke episode?'. Maar naarmate ik verder keek vond ik dat wel meevallen, er waren genoeg andere zaken die veel interessanter waren. Verder bevalt me de causaliteit in deze serie wel, die is er goed in verwerkt. Maar toch allemaal aan het touwtje trekken hè?

Verder voor de mensen die een manier zoeken om hun collectie te ordenen.
Probeer maar eens Animelamp, dit is een (open source) programma waarin je je collectie in kan bijhouden. Ondanks dat ik vind dat er nog wel wat te verbeteren valt aan het programma (zoals het IR Baboon Engels, slechte verbinding met het web en het feit dat je niet in seriegroepen kan indelen) vind ik het toch een handig programma. iig wel de moeite waard om in de gaten te houden.
MaxiTitan City
  maandag 8 januari 2007 @ 01:00:11 #275
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45131807
Ik kan 3 series al niet vinden met dat programma..

edit: ooh.. snap het programma nu

[ Bericht 57% gewijzigd door Maraca op 08-01-2007 01:11:41 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_45134582
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef koffiegast het volgende:
ik zat ook tijdens 22 of 21 van, huh keita? huh kaoru? was toch andersom? en toen op een of ander manier kwam ik weer tot opheldering.
ik had het over het laatste zinnetje van kaoru van ep 23...

wie wie was/is wist ik wel in 21/22/23, tot dat ik dat zinnetje las
  maandag 8 januari 2007 @ 08:44:17 #277
40495 sickah
Shit happens
pi_45134772
Volgens mij zijn de bleach fillers (eindelijk) afgelopen

Zag iets met een masker aan t einde vd laatste aflevering
No bees were killed in the posting of this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
pi_45135676
Aflevering 5 en 6 van futakoi zijn trouwens weer tof.
Zijn vader lijkt op afro attack dude van puni puni poemy
En volgens mij zag ik in een flits in ep 5 ergens in het riool de vader van alfred en de hamtaro gang.
caps volgen binnenkort
pi_45136118
iemand al de eerste OVA van Freedom gezien? van de schrijven van AKIRA.
http://freedom-project.jp

Krijg hem nergens gevonden via de bekende kanalen, maar hij schijnt al wel uit te zijn.
pi_45138534
Katsuhiro Otomo, maar die was niet de regisseur. De OVA heeft wel heel erg die Akira-feel.

De OVA krijgt volgens mij twee episodes en een zooi extra's. De eerste episode is volgens anidb.net al gesubbed door twee fansubbers.
pi_45139256
ep 5 futakoi

inc mooi gitaar spel

hamtaro en alfred's pa

Een mooi foto moment

symbolische terugkering vanzelf van het hondje (meisjes kwamen ook terug zomaar)

hoofdpersonage is melancholisch verdrietig

Mooie rode theepot

De telefoon is nog mooier, maar daar kan ik geen goede cap van vinden
pi_45139519
[img=50,37] zijn kwaadaardige tags...

Foei, stoute outcast...
pi_45148150
Net een stukje van de eerste aflevering van de Freedom OVA gezien...

't is cool.
pi_45149422
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Net een stukje van de eerste aflevering van de Freedom OVA gezien...

't is cool.
Ben hem nu aan het binnentrekken, worden 6 afleveringen in totaal zag ik.
pi_45151556
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ben hem nu aan het binnentrekken, worden 6 afleveringen in totaal zag ik.
Dat zeggen ze, ja... Vooralsnog hebben ze het in de episodelijst over twee afleveringen, een special en een stuk of wat reclamefilmpjes/trailers (reclamefilmpjes van Nissan Noodles, die de OVA blijkbaar sponsort)
pi_45151687
Zelfde met Hellsing: Ultimate geloof ik... dat moeten ook 4 eps worden waarvan de eerste 2 nu uitgekomen zijn.... de 3e is nu een datum aangeplakt en nr 4 is nog niets van bekend.
pi_45155372
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat zeggen ze, ja... Vooralsnog hebben ze het in de episodelijst over twee afleveringen, een special en een stuk of wat reclamefilmpjes/trailers (reclamefilmpjes van Nissan Noodles, die de OVA blijkbaar sponsort)
Wtf... sinds wanneer bouwt een autofabrikant ook noodeloo?
pi_45156284
Sinds er wijsneuzen zijn die over schrijffoutjes lopen te ouwehoeren... al heel lang, dus.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:58:12 #289
164682 Hakmet
Leuk he O+
pi_45157042
[anime]Afro Samurai

Iemand die dit kent toevallig?
hoi
pi_45158570
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Sinds er wijsneuzen zijn die over schrijffoutjes lopen te ouwehoeren... al heel lang, dus.
Uhh is Nissan Noodles een schrijffout of serieus??
pi_45158881
De laatste 3 (?) anime topics heb ik niet meer gevolgd, dus misschien dat ik hier een anime noem die al eerder besproken is. Maar heeft iemand al "NHK ni Yokoso"/"Welcome to the NHK" gezien?

Als echte hikikomori heb ik vandaag nog geen daglicht gezien en heb hem nu bijna afgekeken. En ik wil even melden dat het een erg leuke anime is. ^^
pi_45159186
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Uhh is Nissan Noodles een schrijffout of serieus??
't is Nissin noodles. Ik had het verkeerd gelezen in de trailer.

Een paar dagen geleden is de oprichter van Nissin (en de uitvinder van instant noodles) overleden, maar ik heb toen ook de naam verkeerd onthouden.

[ Bericht 19% gewijzigd door Jordy-B op 08-01-2007 22:02:43 ]
pi_45159300
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef Koranaga het volgende:
De laatste 3 (?) anime topics heb ik niet meer gevolgd, dus misschien dat ik hier een anime noem die al eerder besproken is. Maar heeft iemand al "NHK ni Yokoso"/"Welcome to the NHK" gezien?

Als echte hikikomori heb ik vandaag nog geen daglicht gezien en heb hem nu bijna afgekeken. En ik wil even melden dat het een erg leuke anime is. ^^
NHK is een goede serie ja, jammer dat het alweer afgelopen is. Gaat ook altijd zo snel.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:19:59 #294
51794 Rahl
pi_45161218
Nieuwe Code GEASS vandaag!
SPOILER: geass 12
last.fm
  maandag 8 januari 2007 @ 23:08:55 #295
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45163770
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Rahl het volgende:
ach kom een beetje moet je wel gewend zijn hoor
maarrre erg leuke eppie ja XD
  maandag 8 januari 2007 @ 23:16:15 #296
51794 Rahl
pi_45164032
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

ach kom een beetje moet je wel gewend zijn hoor
maarrre erg leuke eppie ja XD
ja maar in zo'n serie, ik had 't niet verwacht
last.fm
pi_45165213
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Rahl het volgende:
wtf voor serie kijk jij
  dinsdag 9 januari 2007 @ 07:17:09 #298
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45168891
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:16 schreef Rahl het volgende:

[..]

ja maar in zo'n serie, ik had 't niet verwacht
de waarheid kan soms hard aankomen ???
ook zij moet zich op een bepaalde manier ontspannen hoor
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:55:32 #299
122997 zquing
Drama Junk
pi_45174495
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef Koranaga het volgende:

wat toevallig daar ben ik ook net aan begonnen. Hij is inderdaad erg grappig
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_45179482
Oeh Oeh, zal ik het topic volmaken?

En.. Jordy mag een nieuwe openen.

[ Bericht 18% gewijzigd door -Strawberry- op 09-01-2007 16:32:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')