abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45125950
true true
pi_45128306
wie is kaoru nouwwwww!?!?!?!

ik wil Inukami 24, 25 en 26

overigens wat ik denk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK wil meer Inukami

[ Bericht 53% gewijzigd door mschol op 07-01-2007 23:42:31 ]
pi_45130334
ik zat ook tijdens 22 of 21 van, huh keita? huh kaoru? was toch andersom? en toen op een of ander manier kwam ik weer tot opheldering.
  maandag 8 januari 2007 @ 00:50:16 #274
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_45131524
Jigoku Shoujo (Futakomori) vind ik wel een goede serie, in het begin had ik zoiets van 'oh jee, krijgen we een herhalend iets elke episode?'. Maar naarmate ik verder keek vond ik dat wel meevallen, er waren genoeg andere zaken die veel interessanter waren. Verder bevalt me de causaliteit in deze serie wel, die is er goed in verwerkt. Maar toch allemaal aan het touwtje trekken hè?

Verder voor de mensen die een manier zoeken om hun collectie te ordenen.
Probeer maar eens Animelamp, dit is een (open source) programma waarin je je collectie in kan bijhouden. Ondanks dat ik vind dat er nog wel wat te verbeteren valt aan het programma (zoals het IR Baboon Engels, slechte verbinding met het web en het feit dat je niet in seriegroepen kan indelen) vind ik het toch een handig programma. iig wel de moeite waard om in de gaten te houden.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 8 januari 2007 @ 01:00:11 #275
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45131807
Ik kan 3 series al niet vinden met dat programma..

edit: ooh.. snap het programma nu

[ Bericht 57% gewijzigd door Maraca op 08-01-2007 01:11:41 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_45134582
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef koffiegast het volgende:
ik zat ook tijdens 22 of 21 van, huh keita? huh kaoru? was toch andersom? en toen op een of ander manier kwam ik weer tot opheldering.
ik had het over het laatste zinnetje van kaoru van ep 23...

wie wie was/is wist ik wel in 21/22/23, tot dat ik dat zinnetje las
  maandag 8 januari 2007 @ 08:44:17 #277
40495 sickah
Shit happens
pi_45134772
Volgens mij zijn de bleach fillers (eindelijk) afgelopen

Zag iets met een masker aan t einde vd laatste aflevering
No bees were killed in the posting of this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
pi_45135676
Aflevering 5 en 6 van futakoi zijn trouwens weer tof.
Zijn vader lijkt op afro attack dude van puni puni poemy
En volgens mij zag ik in een flits in ep 5 ergens in het riool de vader van alfred en de hamtaro gang.
caps volgen binnenkort
pi_45136118
iemand al de eerste OVA van Freedom gezien? van de schrijven van AKIRA.
http://freedom-project.jp

Krijg hem nergens gevonden via de bekende kanalen, maar hij schijnt al wel uit te zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_45138534
Katsuhiro Otomo, maar die was niet de regisseur. De OVA heeft wel heel erg die Akira-feel.

De OVA krijgt volgens mij twee episodes en een zooi extra's. De eerste episode is volgens anidb.net al gesubbed door twee fansubbers.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45139256
ep 5 futakoi

inc mooi gitaar spel

hamtaro en alfred's pa

Een mooi foto moment

symbolische terugkering vanzelf van het hondje (meisjes kwamen ook terug zomaar)

hoofdpersonage is melancholisch verdrietig

Mooie rode theepot

De telefoon is nog mooier, maar daar kan ik geen goede cap van vinden
pi_45139519
[img=50,37] zijn kwaadaardige tags...

Foei, stoute outcast...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45148150
Net een stukje van de eerste aflevering van de Freedom OVA gezien...

't is cool.
pi_45149422
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Net een stukje van de eerste aflevering van de Freedom OVA gezien...

't is cool.
Ben hem nu aan het binnentrekken, worden 6 afleveringen in totaal zag ik.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_45151556
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ben hem nu aan het binnentrekken, worden 6 afleveringen in totaal zag ik.
Dat zeggen ze, ja... Vooralsnog hebben ze het in de episodelijst over twee afleveringen, een special en een stuk of wat reclamefilmpjes/trailers (reclamefilmpjes van Nissan Noodles, die de OVA blijkbaar sponsort)
pi_45151687
Zelfde met Hellsing: Ultimate geloof ik... dat moeten ook 4 eps worden waarvan de eerste 2 nu uitgekomen zijn.... de 3e is nu een datum aangeplakt en nr 4 is nog niets van bekend.
pi_45155372
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat zeggen ze, ja... Vooralsnog hebben ze het in de episodelijst over twee afleveringen, een special en een stuk of wat reclamefilmpjes/trailers (reclamefilmpjes van Nissan Noodles, die de OVA blijkbaar sponsort)
Wtf... sinds wanneer bouwt een autofabrikant ook noodeloo?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_45156284
Sinds er wijsneuzen zijn die over schrijffoutjes lopen te ouwehoeren... al heel lang, dus.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:58:12 #289
164682 Hakmet
Leuk he O+
pi_45157042
[anime]Afro Samurai

Iemand die dit kent toevallig?
hoi
pi_45158570
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Sinds er wijsneuzen zijn die over schrijffoutjes lopen te ouwehoeren... al heel lang, dus.
Uhh is Nissan Noodles een schrijffout of serieus??
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_45158881
De laatste 3 (?) anime topics heb ik niet meer gevolgd, dus misschien dat ik hier een anime noem die al eerder besproken is. Maar heeft iemand al "NHK ni Yokoso"/"Welcome to the NHK" gezien?

Als echte hikikomori heb ik vandaag nog geen daglicht gezien en heb hem nu bijna afgekeken. En ik wil even melden dat het een erg leuke anime is. ^^
pi_45159186
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Uhh is Nissan Noodles een schrijffout of serieus??
't is Nissin noodles. Ik had het verkeerd gelezen in de trailer.

Een paar dagen geleden is de oprichter van Nissin (en de uitvinder van instant noodles) overleden, maar ik heb toen ook de naam verkeerd onthouden.

[ Bericht 19% gewijzigd door Jordy-B op 08-01-2007 22:02:43 ]
pi_45159300
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef Koranaga het volgende:
De laatste 3 (?) anime topics heb ik niet meer gevolgd, dus misschien dat ik hier een anime noem die al eerder besproken is. Maar heeft iemand al "NHK ni Yokoso"/"Welcome to the NHK" gezien?

Als echte hikikomori heb ik vandaag nog geen daglicht gezien en heb hem nu bijna afgekeken. En ik wil even melden dat het een erg leuke anime is. ^^
NHK is een goede serie ja, jammer dat het alweer afgelopen is. Gaat ook altijd zo snel.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:19:59 #294
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_45161218
Nieuwe Code GEASS vandaag!
SPOILER: geass 12
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 8 januari 2007 @ 23:08:55 #295
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45163770
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Rahl het volgende:
ach kom een beetje moet je wel gewend zijn hoor
maarrre erg leuke eppie ja XD
  maandag 8 januari 2007 @ 23:16:15 #296
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_45164032
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

ach kom een beetje moet je wel gewend zijn hoor
maarrre erg leuke eppie ja XD
ja maar in zo'n serie, ik had 't niet verwacht
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_45165213
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Rahl het volgende:
wtf voor serie kijk jij
  dinsdag 9 januari 2007 @ 07:17:09 #298
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45168891
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:16 schreef Rahl het volgende:

[..]

ja maar in zo'n serie, ik had 't niet verwacht
de waarheid kan soms hard aankomen ???
ook zij moet zich op een bepaalde manier ontspannen hoor
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:55:32 #299
122997 zquing
Drama Junk
pi_45174495
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef Koranaga het volgende:

wat toevallig daar ben ik ook net aan begonnen. Hij is inderdaad erg grappig
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_45179482
Oeh Oeh, zal ik het topic volmaken?

En.. Jordy mag een nieuwe openen.

[ Bericht 18% gewijzigd door -Strawberry- op 09-01-2007 16:32:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')