SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK wil meer Inukami![]()
![]()
[ Bericht 53% gewijzigd door mschol op 07-01-2007 23:42:31 ]
ik had het over het laatste zinnetje van kaoru van ep 23...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef koffiegast het volgende:
ik zat ook tijdens 22 of 21 van, huh keita? huh kaoru? was toch andersom? en toen op een of ander manier kwam ik weer tot opheldering.
Ben hem nu aan het binnentrekken, worden 6 afleveringen in totaal zag ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Net een stukje van de eerste aflevering van de Freedom OVA gezien...
't is cool.
Dat zeggen ze, ja... Vooralsnog hebben ze het in de episodelijst over twee afleveringen, een special en een stuk of wat reclamefilmpjes/trailers (reclamefilmpjes van Nissan Noodles, die de OVA blijkbaar sponsort)quote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het binnentrekken, worden 6 afleveringen in totaal zag ik.
Wtf... sinds wanneer bouwt een autofabrikant ook noodeloo?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, ja... Vooralsnog hebben ze het in de episodelijst over twee afleveringen, een special en een stuk of wat reclamefilmpjes/trailers (reclamefilmpjes van Nissan Noodles, die de OVA blijkbaar sponsort)
Uhh is Nissan Noodles een schrijffout of serieus??quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Sinds er wijsneuzen zijn die over schrijffoutjes lopen te ouwehoeren... al heel lang, dus.
't is Nissin noodles. Ik had het verkeerd gelezen in de trailer.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhh is Nissan Noodles een schrijffout of serieus??![]()
NHK is een goede serie ja, jammer dat het alweer afgelopen is. Gaat ook altijd zo snel.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef Koranaga het volgende:
De laatste 3 (?) anime topics heb ik niet meer gevolgd, dus misschien dat ik hier een anime noem die al eerder besproken is. Maar heeft iemand al "NHK ni Yokoso"/"Welcome to the NHK" gezien?
Als echte hikikomori heb ik vandaag nog geen daglicht gezien en heb hem nu bijna afgekeken. En ik wil even melden dat het een erg leuke anime is. ^^
SPOILER: geass 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Rahl het volgende:
Nieuwe Code GEASS vandaag!ach kom een beetje moet je wel gewend zijn hoorSPOILER: geass 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maarrre erg leuke eppie ja XD
ja maar in zo'n serie, ik had 't niet verwachtquote:Op maandag 8 januari 2007 23:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ach kom een beetje moet je wel gewend zijn hoor
maarrre erg leuke eppie ja XD
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Rahl het volgende:
Nieuwe Code GEASS vandaag!wtf voor serie kijk jijSPOILER: geass 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de waarheid kan soms hard aankomen ???quote:Op maandag 8 januari 2007 23:16 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja maar in zo'n serie, ik had 't niet verwacht
wat toevallig daar ben ik ook net aan begonnen. Hij is inderdaad erg grappigquote:Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef Koranaga het volgende:
De laatste 3 (?) anime topics heb ik niet meer gevolgd, dus misschien dat ik hier een anime noem die al eerder besproken is. Maar heeft iemand al "NHK ni Yokoso"/"Welcome to the NHK" gezien?
Als echte hikikomori heb ik vandaag nog geen daglicht gezien en heb hem nu bijna afgekeken. En ik wil even melden dat het een erg leuke anime is. ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |