Tik 'm aan, ouwe!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:36 schreef blessed19 het volgende:
ripcore is bezope geweest! moehhahahahahaha
hij moet ook eens mee naar een meet! huu! *zuip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die weet hoe dit afloopt?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:13 schreef outcast_within het volgende:
Was een tijdje terug begonnen aan scrap...ped? princess. Was niet zo veel, aangezien ik em niet verder heb afgekeken.uhhh als ik me het goed herrinner als volgt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die weet hoe dit afloopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan er compleet naast zitten maar dit staat me zo eff bij
ik ben na 5 eps gekapt, eerste verhaal boeide me al niet echt, en dan nog een paar keer werd me een beetje te veel van het goeiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef DropjesLover het volgende:
ik heb de serie Higurashi no Naku Koro ni maar eens binnengehaald een tijdje terug en nu de zin/tijd om hem eens te kijken.
wat een wazige shit zeg. eigenlijk duurt het hele verhaal maar 4 episodes, maar wordt om de 4 afleveringen dus weer (gedeeltelijk) opnieuw gestart, met een ander vergelijkbaar verhaal, over het zelfde onderwerp en gebeurtenissen. en k vind t best eng eigenlijk, beetje "the grudge" achtig...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
uhhh als ik me het goed herrinner als volgt:ah ok bedankt, weer tijd bespaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan er compleet naast zitten maar dit staat me zo eff bij
had ik dat ook maar met futakoi
1kerel een hoop tweelingen
En uiteindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ah ok bedankt, weer tijd bespaart
had ik dat ook maar met futakoi
1kerel een hoop tweelingen
En uiteindelijkdat einde van futakoi was idd erg jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar niet slecht (zelfs verwacht imho)
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat einde van futakoi was idd erg jammer
maar niet slecht (zelfs verwacht imho)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb gister ook Tactics geprobeerd. Maar dat was weer zo'n artsy sfeervol achtig iets![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef koffiegast het volgende:
ja idd futakoi is vet, wie droomt er nou niet van.. 2 geile tweelingen die je allemaal je vrouw wille worde, ow wacht
quote:If you didn't like the first Futakoi series much, you should still give this series a try. While it has the same characters, the story is quite different: expect guns and explosions, not to mention lots of crazyness and angst. They are as different as day and night.
heb em wel gezien, maar kan em me niet echt meer herrinnerenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:47 schreef Maraca het volgende:
Er is nu ook de serie Futakoi Alternative. Maar daar maken ze Futakoi eerder belachelijk volgens mij
edit: ow wacht
[..]
.........quote:Op zondag 7 januari 2007 14:57 schreef Orealo het volgende:
There is one earth!
If it splits there will be two!
With a little thrilling shock delivered to my heart!
My heart is destiny,
My head is empty.
Unable to articlulate, stammering
No, no good!
If my feelings hidden deep in my heart,
Become known to you,
Earth and boom, boom, boom!
Man, my bunghole itches, because I'm girl!
Walking alone, the path is endlessly long,
But on a bike, it's 30 minutes, by bus, it's 15 minutes!
Turning around, it's loneliness.
Even without turning around, it's loneliness.
Currently in search of friends,
But a lover would be more okay!.
aha.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:21 schreef Jordy-B het volgende:
De lyrics van de Puni Puni Poemi opening
komt nog van pas irl tbhquote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef DropjesLover het volgende:
hehe, naruto voor t eerst sinds 2 jaar ofzo weer eens gekeken, een paar van de eerste afleveringen![]()
Harem no Jitsu FTW![]()
tbh = to be honestquote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef DropjesLover het volgende:
hehe, naruto voor t eerst sinds 2 jaar ofzo weer eens gekeken, een paar van de eerste afleveringen![]()
Harem no Jitsu FTW![]()
@hieronder
tbh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |