Same here, meestal wacht ik op de box-sets... paar uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zondag 31 december 2006 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop in NL geen anime dvd's komen of uit UK of uit USA (i.v.m. japanse audio + engelse subs)
Heerlijke serie...hiervan heb ik dus braaf alle dvd's bij release gekocht inclusief de Tin collector's cases. Sinds de dvd-releases van Ghost in the Shell: S.A.C. al niet meer gedaan eigenlijk maar die Tins staan zo mooi in m'n kast.quote:Op zondag 31 december 2006 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben begonnen aan full metal alchemist
PM'tje verstuurd.quote:Op zondag 31 december 2006 21:21 schreef borisz het volgende:
kent men nog leuke links waarbij je op een aardige snelheid anime naar binnen kan halen. een pbtje is welkom
gelukkig nieuw jaar![]()
PM mij ook eens dan ;-)quote:
Ok. Voor Mecha. Full Metal Panic/Full Metal Panic: Fumofu/Full Metal Panic: The Second Raid. Eureka 7. Code Geass. Gundam Seed en Gundam Seed: Destiny. Fafner. Zegapain.quote:Op zondag 31 december 2006 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
PM mij ook eens dan ;-)
Wellicht dat het wat sneller werkt dan ED2K wat ik nu voornamelijk gebruik
En weet iemand nog goede mecha-series?
Okay, FMP heb ik de eerste serie van gedownload (nog niet gekeken) de anderen ken ik van naam en heb ik nog niet staan.... bedankt voor de tips! (en je PM)quote:Op zondag 31 december 2006 22:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ok. Voor Mecha. Full Metal Panic/Full Metal Panic: Fumofu/Full Metal Panic: The Second Raid. Eureka 7. Code Geass. Gundam Seed en Gundam Seed: Destiny. Fafner. Zegapain.
Niet de film vergeten!quote:Op zondag 31 december 2006 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben begonnen aan full metal alchemist
die ken ik al, maar toch bedanktquote:
kraga heeft weer een boel serie'squote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef MaxiTitan het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen...
Dat er maar weer veel anime gekeken mag worden.
En de meeste zijn klote of heb ik al gezien, dus dat schiet niet op.quote:
is de film zo belangrijk? wat gebeurt er in?quote:Op maandag 1 januari 2007 00:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet de film vergeten!
FMA was ook 1 van de eerste animes die ik dit jaar keek (had de serie wel al eens eerder gezien).
Een goede afsluiting van het verhaal, hou het daar maar op... wel pas kijken NA de serie anders slaat ie he-le-maal nergens op (en verklapt ie e.e.a.)quote:Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is de film zo belangrijk? wat gebeurt er in?
merendeel al gezien idd, maar er zijn er in mijn geval een aantal intressante bij gekomenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
En de meeste zijn klote of heb ik al gezien, dus dat schiet niet op.![]()
En nog iedereen gelukkig nieuwjaar.![]()
okay, daarvoor zijn toch 51 afleveringen daarvoor? geen OVA's of ander vaag animé gebeurenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een goede afsluiting van het verhaal, hou het daar maar op... wel pas kijken NA de serie anders slaat ie he-le-maal nergens op (en verklapt ie e.e.a.)
Nope verder niks geks, geen films die je tussen ep x en ep x moet kijken geen ova's om het verhaal te verduidelijk gewoon ep 1 t/m 51 en dan de film.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
okay, daarvoor zijn toch 51 afleveringen daarvoor? geen OVA's of ander vaag animé gebeuren?
ik ben nu bij 7 overigens
Da's nou één van de weinige series die ik gewoon heb afgekapt. Wat een saaie bedoening was dat zeg. Ging nergens naar toe.. Boring! Zeker van CLAMP of zoquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef RipCore het volgende:
[..]
Da's nou één van de weinige series die ik gewoon heb afgekapt. Wat een saaie bedoening was dat zeg. Ging nergens naar toe.. Boring! Zeker van CLAMP of zo
Dat veertjes geneuzel komt mij nu ook wel een beetje de strot uit. Hopelijk is season 3 wat spannender. Meer plot ontwikkeling enzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
in het begin had ik er ook wat moeite mee maar de sfeer en setting van de serie staat me erg aan (kan ook komen door dat het semi-afkomstig is van CCS)
en ja tis idd soms wel iet wat saai
Komt er een S3 van dan? Dat moet ook wel anders is het echt een suffe serie met ook nog eens een wagenwijd open einde heeft waarin niets afgesloten is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat veertjes geneuzel komt mij nu ook wel een beetje de strot uit. Hopelijk is season 3 wat spannender. Meer plot ontwikkeling enzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |