Echt een film, maar een trilogie (vooralsnog) zoals LOTR ofzo... hij heeft ook in de bioscoop gedraaid in Japan.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:30 schreef koffiegast het volgende:
maar is het echt een film of gewoon episodes? want dat kon je niet echt uit de film opmaken imho
Film. Ik heb al stukjes gezien van die FBI agent, die dood gaat in de metro.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:30 schreef koffiegast het volgende:
maar is het echt een film of gewoon episodes? want dat kon je niet echt uit de film opmaken imho
-edit-quote:
Geen idee. Ik gebruik andere middelen.quote:
Anders kijk je eerst Death Note tot 11, betere tijdsbestedingquote:Op donderdag 28 december 2006 23:15 schreef Sh0g het volgende:
Death Note the movie
Ik ben wel de serie aan het bijhouden wat betreft downloaden, maar heb nog geen tijd gehad ermee te beginnen. Wel cool dat het broertje van the Joker uit Batman ook meedoet.
Ik ben nog steeds bij episode 3 van Utawarerumono. Deze vakantie maar weer eens verder gaan kijken.
Done, even niet bij stilgestaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik andere middelen.![]()
Ceased edit je post even. Geen warez requests beantwoorden. Of wil je een ban?
Je kunt ook niet alles letterljk overnemen hoor. Kijk bijvoorbeeld maar naar Lord of the Rings en pak de boeken erbij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Real live Death Note? GE-WEL-DIG!
Ik wist niet dat ze daar mee bezig waren.![]()
Maakt mij opzich niet veel uit of het nou een film wordt of allemaal losse delen.
Na de trailer gezien te hebben, vielen sommige personages me wat tegen.
Zoals het meisje die eigenlijk blond haar hoort te hebben. Maar ik ga zeker kijken!![]()
Edit: Ben de film nu aan het kijken. Tot nu toe erg goed, alleen sommige dingen kloppen niet met de manga/anime.
Zoals op welke plaats Light zich bevindt bij een gebeurtenis.
Kun je nu mooi de anime gaan kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:05 schreef Diablos79 het volgende:
WoeHoe mijn dvd box van de complete tv serie van Fist of the Northstar + 4 OAV's is binnen.. Ok ik weet het weinig nuttige bijdrage aan het topic maar wilde het even melden lol..
Die Death Note movie is trouwens best vet. Vorige week toevallig zitten kijken.
Code Geass vind ik ook erg leuk, maar wel een beetje Gundam SEED-achtig met die Lelouch-Suzaku relatiequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:58 schreef sleepflower het volgende:
Heb gister een Death Note aflevering gekeken, was echt te creepy. Die stemmetjes.Helemaal niet wat ik me er bij voorstelde toen ik de manga las.
Fullmetal Alchemist heb ik vorige maand helemaal gekeken, vorige week de laaste aflevering van Welcome to the NHK! Allebei erg leuk, heb de manga ook maar gelezen, ook leuk. Verder volg ik ook nog Code Geass. Gundams op skates met Light Yagami als hun leider.
4 weken? Best lang zeg. Zal wel wat langer duren ivm kerst en nieuwjaarsdrukte.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Over box-sets gesproken... m'n box-set van Gits:S.A.C.2nd Gig is nog steeds niet binnen van Play.com uit en hij is ruim 4 weken terug verstuurd.... iemand hier die hem ook heeft besteld en al wel binnen heeft? Dan weet ik of het aan mij ligt of niet
Eerste helft van die Death Note film gekeken en moet zeggen dat hij me wel goed bevalt, beetje brakke subs erbij maar het is goed te volgen. Ryuk ziet er best wel cool uit (iig niet zo plastic als dat ik verwacht had) en het verschilt genoeg van de Anime zodat het niet op een herhalingsoefening lijkt. Laat deel 2 en 3 maar komen.
Volgensmij was het bij enkele dingen niet nodig om veranderd te worden, maar je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt ook niet alles letterljk overnemen hoor. Kijk bijvoorbeeld maar naar Lord of the Rings en pak de boeken erbij.Sommige dingen moeten gewoon veranderd of weggelaten worden, zodat het verhaal vloeiend loopt.
Ja 65 uur lang kijk plezierquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kun je nu mooi de anime gaan kijken.Heb je die box nou wel voor een leuk prijsje kunnen vinden dan?
Death Note 12 is volgende week toch pas? En ik kan je Utawarerumono aanbevelen. Misschien niet echt vergelijkbaar, maar het kijkt lekker weg. Of Shakugan no Shana.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:31 schreef wdn het volgende:
Vandaag: Faith-Stay Night, alle delen. Wat mij betreft is het een meesterwerk. Weet iemand iets vergelijkbaars?
Death Note 12 ga ik zometeen aan beginnen![]()
Morgen: Escaflowne compleet met de film.
En mijn schijfjes worden maar voller en voller
3x250 Gb vol. Ik ben nu aan mijn laatste 250 begonnen![]()
HDD space is duur
Ik zie het net. Tokyotosho is down, vandaar dat ik nog niet verder heb gekeken. Even binnenhalen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:31 schreef SureZal het volgende:
Nope! DN 12 is deze week al
Hij is weer geweldig
Uta-en nog wat letters*: gezien en zeer goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Death Note 12 is volgende week toch pas? En ik kan je Utawarerumono aanbevelen. Misschien niet echt vergelijkbaar, maar het kijkt lekker weg. Of Shakugan no Shana.Alweer 8/9 maand geleden dat ik die heb gezien. Tijd gaat snel zeg.
![]()
Geen probleem. Ik stuur je nog ff een linkje via PM moet je maar zien of je er wat mee kan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Uta-en nog wat letters*: gezien en zeer goed.
Shakagun ga in nu even opzoeken.
(ik ben al een paar weken met een extra-lange-marathon bezig)
edit:
[afbeelding]
Hmmm die ziet echt uit als een lieverdje
Shakugan no Shana staat in de download queu.
Domo arrigato Machina.
PiNER staat erbij, geen groep/persoon die mij iets zegt. Beeld en geluid zijn geweldige kwalität moet ik zeggen lijkt wel een DVD-Rip (is ook 1,6Gb bij elkaar dus mag ook wel). Subs zijn zo te zien gedaan door een japanner die letterlijk japans -> engels heeft gedaan, zinsbouw en werkwoordvervoegingen zuigen ontzettend maar het is wel goed te volgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef SureZal het volgende:
Ceased2Be, van welke fansub heb jij de film dan? Ik heb em hier van DnL&AnimeBW, die subs vind ik nog aardig goed. Die versie die gesubbed is door Pip_X is echt heel brak (ook geen goed res.)
black lagoon is okee olee oleequote:Op vrijdag 22 december 2006 02:03 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets boeiends te melden.Hopelijk schieten ze een beetje op bij Shinsen met Black Lagoon. Nog 2 eps en dan kan ik eindelijk 24 eps kijken.
![]()
Ik weet allang dat het een toffe serie is.quote:
Download je hem wel van Live- Evil dan? Die had ik met 13 min binnen. Ik had iets van 100 seeders en 400 leechers en dat was 5 uur geleden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:02 schreef koffiegast het volgende:
nog maar op de helft van downen van deathnotehoe komt het dat die van jullie sneller is?:( keb 17 seeds en nog upload ik meer dan ik binnekrijg!
ik bedoelde de live actionquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Download je hem wel van Live- Evil dan? Die had ik met 13 min binnen. Ik had iets van 100 seeders en 400 leechers en dat was 5 uur geleden.
+1quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef Qunix het volgende:
Death note gedoe in een aparte topic net als bleach en naruto? Death note overheerscht hier en bijna niets anders dan death note lees ik hier in dit topic...
Die ging ook snel zat trouwens. 160kbps gemiddeld. Heb net 10 eps gezien van Eureka 7 en er begint nu eindelijk een beetje verhaal in te komen. Beetje meer achtergrond informatie van de characters etc.quote:
grootste onthulling komt nogquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die ging ook snel zat trouwens. 160kbps gemiddeld. Heb net 10 eps gezien van Eureka 7 en er begint nu eindelijk een beetje verhaal in te komen. Beetje meer achtergrond informatie van de characters etc.![]()
Alweer die film? Die was er een paar weken terug ook nog op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
grootste onthulling komt nog(tegen het einde van de serie
)
http://www.nu.nl/rubriek/160275/600
ik heb em hier ook liggen..quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:45 schreef SureZal het volgende:
ik heb em hier liggen maar ga em vanavond toch kijken
Heb hem voor het eerst gezien vanavond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:45 schreef SureZal het volgende:
ik heb em hier liggen maar ga em vanavond toch kijken
*same herequote:Op zondag 31 december 2006 03:13 schreef Sh0g het volgende:
Ik wens jullie allemaal een heel goede jaarwisseling en een gelukkig 2007!!!
[afbeelding]
Tsubasa chronicle Seizoen 3quote:Op zondag 31 december 2006 12:32 schreef wdn het volgende:
Op welke (eps van) anime (uitkomend in 2007) zitten jullie te wachten?
Teveel.quote:Op zondag 31 december 2006 12:32 schreef wdn het volgende:
Op welke (eps van) anime (uitkomend in 2007) zitten jullie te wachten?
Ken het gevoel, zit hier tegen 144Gb aan te kijken. (and counting). Download het sneller dan dat ik het kijkquote:Op zondag 31 december 2006 16:53 schreef wdn het volgende:
Argh. Vinden jullie het erg als ik hiervan alleen Death Note ken?
Mijn lijstje wordt langer en langer. Heb verdomme al 1 Gb vol met Anime.
quote:Op zondag 31 december 2006 16:56 schreef RipCore het volgende:
1 Gb? That's it?
You have long ways to go, young padawan!
Volgens mij nog niet. Als er een 2e season komt dan verwacht ik hem rond maart/april.quote:Op zondag 31 december 2006 17:38 schreef Canisfire het volgende:
Is er al iets bekend van een nieuwe Black blood brothers 2?
1GB maar...quote:Op zondag 31 december 2006 16:53 schreef wdn het volgende:
Argh. Vinden jullie het erg als ik hiervan alleen Death Note ken?
Mijn lijstje wordt langer en langer. Heb verdomme al 1 Gb vol met Anime.
OOPS Ik bedoelde 1 Tbquote:Op zondag 31 december 2006 16:56 schreef RipCore het volgende:
1 Gb? That's it?
You have long ways to go, young padawan!
1 TB.quote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
OOPS Ik bedoelde 1 Tb4 schijven van 250 Gb
Bleach 108 is net uit zie ik
In Roermond is geen Anime te vindenquote:Op zondag 31 december 2006 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
1GB maar...
me 160GB externe schijf is propvol + nog een 100GB partitie en merendeel daarvan is nog niet gekeken...
ik heb echter ook 2 spindels met 50 dvd'sdat heb ik allemaal al gezien
ow en vergeet me legale anime collectie niet...
love hina, CCS, Gunslinger girl, staat voor een boel geld aan dvd's in de kast hier
Now we're talking!quote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef wdn het volgende:
[..]
In Roermond is geen Anime te vindenIk heb Akira, Metroplis, een 3dvd box van Fist of the North Star en Ninja Scrolls. Allemaal gekocht toen ik weer eens in de Randstad was.
Maar ja. Downloaden is tegenwoordig net zo gemakkelijk.
Hmm ik dacht dat 108 net bij DB was gepostAch ja gaan we die nog even downloaden vandaag
Machina: die link die je me gaf was erg helpvolBen onderaan begonnen en download 1 serie per dag en kijk deze de volgende dag
(10 dagen vrij zijn zo goed besteed
)
ik koop in NL geen anime dvd's komen of uit UK of uit USA (i.v.m. japanse audio + engelse subs)quote:Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef wdn het volgende:
[..]
In Roermond is geen Anime te vindenIk heb Akira, Metroplis, een 3dvd box van Fist of the North Star en Ninja Scrolls. Allemaal gekocht toen ik weer eens in de Randstad was.
Maar ja. Downloaden is tegenwoordig net zo gemakkelijk.
et geld heb ik daar simpel weg niet voor na aanschaf van de legale dvd's en ik ben redelijk kieskeurig wat betreft serie's (scheelt een hoop)quote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Same here, meestal wacht ik op de box-sets... paar uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zondag 31 december 2006 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop in NL geen anime dvd's komen of uit UK of uit USA (i.v.m. japanse audio + engelse subs)
Heerlijke serie...hiervan heb ik dus braaf alle dvd's bij release gekocht inclusief de Tin collector's cases. Sinds de dvd-releases van Ghost in the Shell: S.A.C. al niet meer gedaan eigenlijk maar die Tins staan zo mooi in m'n kast.quote:Op zondag 31 december 2006 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben begonnen aan full metal alchemist
PM'tje verstuurd.quote:Op zondag 31 december 2006 21:21 schreef borisz het volgende:
kent men nog leuke links waarbij je op een aardige snelheid anime naar binnen kan halen. een pbtje is welkom
gelukkig nieuw jaar![]()
PM mij ook eens dan ;-)quote:
Ok. Voor Mecha. Full Metal Panic/Full Metal Panic: Fumofu/Full Metal Panic: The Second Raid. Eureka 7. Code Geass. Gundam Seed en Gundam Seed: Destiny. Fafner. Zegapain.quote:Op zondag 31 december 2006 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
PM mij ook eens dan ;-)
Wellicht dat het wat sneller werkt dan ED2K wat ik nu voornamelijk gebruik
En weet iemand nog goede mecha-series?
Okay, FMP heb ik de eerste serie van gedownload (nog niet gekeken) de anderen ken ik van naam en heb ik nog niet staan.... bedankt voor de tips! (en je PM)quote:Op zondag 31 december 2006 22:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ok. Voor Mecha. Full Metal Panic/Full Metal Panic: Fumofu/Full Metal Panic: The Second Raid. Eureka 7. Code Geass. Gundam Seed en Gundam Seed: Destiny. Fafner. Zegapain.
Niet de film vergeten!quote:Op zondag 31 december 2006 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben begonnen aan full metal alchemist
die ken ik al, maar toch bedanktquote:
kraga heeft weer een boel serie'squote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef MaxiTitan het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen...
Dat er maar weer veel anime gekeken mag worden.
En de meeste zijn klote of heb ik al gezien, dus dat schiet niet op.quote:
is de film zo belangrijk? wat gebeurt er in?quote:Op maandag 1 januari 2007 00:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet de film vergeten!
FMA was ook 1 van de eerste animes die ik dit jaar keek (had de serie wel al eens eerder gezien).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |