Ja 65 uur lang kijk plezierquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kun je nu mooi de anime gaan kijken.Heb je die box nou wel voor een leuk prijsje kunnen vinden dan?
Death Note 12 is volgende week toch pas? En ik kan je Utawarerumono aanbevelen. Misschien niet echt vergelijkbaar, maar het kijkt lekker weg. Of Shakugan no Shana.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:31 schreef wdn het volgende:
Vandaag: Faith-Stay Night, alle delen. Wat mij betreft is het een meesterwerk. Weet iemand iets vergelijkbaars?
Death Note 12 ga ik zometeen aan beginnen![]()
Morgen: Escaflowne compleet met de film.
En mijn schijfjes worden maar voller en voller
3x250 Gb vol. Ik ben nu aan mijn laatste 250 begonnen![]()
HDD space is duur
Ik zie het net. Tokyotosho is down, vandaar dat ik nog niet verder heb gekeken. Even binnenhalen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:31 schreef SureZal het volgende:
Nope! DN 12 is deze week al
Hij is weer geweldig
Uta-en nog wat letters*: gezien en zeer goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Death Note 12 is volgende week toch pas? En ik kan je Utawarerumono aanbevelen. Misschien niet echt vergelijkbaar, maar het kijkt lekker weg. Of Shakugan no Shana.Alweer 8/9 maand geleden dat ik die heb gezien. Tijd gaat snel zeg.
![]()
Geen probleem. Ik stuur je nog ff een linkje via PM moet je maar zien of je er wat mee kan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Uta-en nog wat letters*: gezien en zeer goed.
Shakagun ga in nu even opzoeken.
(ik ben al een paar weken met een extra-lange-marathon bezig)
edit:
[afbeelding]
Hmmm die ziet echt uit als een lieverdje
Shakugan no Shana staat in de download queu.
Domo arrigato Machina.
PiNER staat erbij, geen groep/persoon die mij iets zegt. Beeld en geluid zijn geweldige kwalität moet ik zeggen lijkt wel een DVD-Rip (is ook 1,6Gb bij elkaar dus mag ook wel). Subs zijn zo te zien gedaan door een japanner die letterlijk japans -> engels heeft gedaan, zinsbouw en werkwoordvervoegingen zuigen ontzettend maar het is wel goed te volgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef SureZal het volgende:
Ceased2Be, van welke fansub heb jij de film dan? Ik heb em hier van DnL&AnimeBW, die subs vind ik nog aardig goed. Die versie die gesubbed is door Pip_X is echt heel brak (ook geen goed res.)
black lagoon is okee olee oleequote:Op vrijdag 22 december 2006 02:03 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets boeiends te melden.Hopelijk schieten ze een beetje op bij Shinsen met Black Lagoon. Nog 2 eps en dan kan ik eindelijk 24 eps kijken.
![]()
Ik weet allang dat het een toffe serie is.quote:
Download je hem wel van Live- Evil dan? Die had ik met 13 min binnen. Ik had iets van 100 seeders en 400 leechers en dat was 5 uur geleden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:02 schreef koffiegast het volgende:
nog maar op de helft van downen van deathnotehoe komt het dat die van jullie sneller is?:( keb 17 seeds en nog upload ik meer dan ik binnekrijg!
ik bedoelde de live actionquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Download je hem wel van Live- Evil dan? Die had ik met 13 min binnen. Ik had iets van 100 seeders en 400 leechers en dat was 5 uur geleden.
+1quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef Qunix het volgende:
Death note gedoe in een aparte topic net als bleach en naruto? Death note overheerscht hier en bijna niets anders dan death note lees ik hier in dit topic...
Die ging ook snel zat trouwens. 160kbps gemiddeld. Heb net 10 eps gezien van Eureka 7 en er begint nu eindelijk een beetje verhaal in te komen. Beetje meer achtergrond informatie van de characters etc.quote:
grootste onthulling komt nogquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die ging ook snel zat trouwens. 160kbps gemiddeld. Heb net 10 eps gezien van Eureka 7 en er begint nu eindelijk een beetje verhaal in te komen. Beetje meer achtergrond informatie van de characters etc.![]()
Alweer die film? Die was er een paar weken terug ook nog op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
grootste onthulling komt nog(tegen het einde van de serie
)
http://www.nu.nl/rubriek/160275/600
ik heb em hier ook liggen..quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:45 schreef SureZal het volgende:
ik heb em hier liggen maar ga em vanavond toch kijken
Heb hem voor het eerst gezien vanavond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:45 schreef SureZal het volgende:
ik heb em hier liggen maar ga em vanavond toch kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |