abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 05:32:25 #211
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_44934253
Hmm, de eerste paar afleveringen van tsubasa vond ik zo triest dat ik meteen gestopt ben. Is het zo populair dan
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_44934298
net shinigami no ballad in een keer afgekeken en het waren toppie afleveringen T___T
なんだっけ
pi_44934890
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:14 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Komt er een S3 van dan? Dat moet ook wel anders is het echt een suffe serie met ook nog eens een wagenwijd open einde heeft waarin niets afgesloten is.
Aan de hoeveelheid veertjes die je in de laatste eps zag kan dit nog een langgggg verhaal worden.
Ze mogen nog wel opschieten dan.
er komen waarschijnlijk nog 26 eps

3 seizoenen in totaal (beetje de lengte van CCS )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:36:33 #214
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_44935692
Zo te lezen ben ik niet de enige die het een saaie rukserie vond!

En dan nu, vakantie, tot zaterdag leute.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_44943967
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef RipCore het volgende:

[..]

Da's nou één van de weinige series die ik gewoon heb afgekapt. Wat een saaie bedoening was dat zeg. Ging nergens naar toe.. Boring! Zeker van CLAMP of zo
Tsubasa Chronicles is een serie die bijzonder veel lijkt op Card Captor Sakura... In CCS moest Sakura de kaarten zoeken, in Tsubasa moet ze op zoek naar haar geheugen in de vorm van veren.

Ik heb de animé nooit gezien, maar de manga van Tsubasa is wel erg geinig, omdat ze steeds in behoorlijk verschillende werelden terecht komen en de zoektocht naar de veer redelijk uitgebreid verteld wordt. Ook loopt de manga gelijk met de manga van xxxHolic (Yuuko speelt in beide manga's een redelijk grote rol en met behulp van de Mokona wordt er contact onderhouden...) In de serie komt dit niet terug, iig niet in xxxHolic.

Tsubasa heeft door het "zoeken naar veren"-verhaal wel snel de neiging om repetitief te worden, zoals CCS dat ook deed. Wat dat betreft heb ik meer op met CLAMP-series die tenminste een beetje volledig verhaal vertellen, zoals Chobits, Angelic Layer en xxxHolic.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_44945515
Met tsubasa chronicles ben ik inmiddels bij EP12 heb iig wel gemerkt dat het geen serie is waarvan je teveel afleveringen achter elkaar moet kijken, daar leent het zich niet echt voor. Vind het wel lekker als afwisselingen tussen de wat donkere series door. Na een paar episodes Blood+ ofzo vind ik een afleveringe of 2 van TC wel erg lekker moet ik zeggen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44946038
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Met tsubasa chronicles ben ik inmiddels bij EP12 heb iig wel gemerkt dat het geen serie is waarvan je teveel afleveringen achter elkaar moet kijken, daar leent het zich niet echt voor. Vind het wel lekker als afwisselingen tussen de wat donkere series door. Na een paar episodes Blood+ ofzo vind ik een afleveringe of 2 van TC wel erg lekker moet ik zeggen.
ik vind em juist nog prima weg te kijken (gister ep 19 t/m 26 gezien van S02)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:48:28 #218
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44946631
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Okay, FMP heb ik de eerste serie van gedownload (nog niet gekeken) de anderen ken ik van naam en heb ik nog niet staan.... bedankt voor de tips! (en je PM)
ik hou niet eens zo van mecha anime, maar de FMP series staan nog steeds in mijn all-time top 5: zo goed vond ik ze
pi_44949163
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:48 schreef Sh0g het volgende:

[..]

ik hou niet eens zo van mecha anime, maar de FMP series staan nog steeds in mijn all-time top 5: zo goed vond ik ze
Bij FMP wordt niet de nadruk op mecha gelegd. Dit is meer een bijzaak. Ik zie FMP als een leuke comedie waar wat mecha elementen in zijn verwerkt.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:32:16 #220
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_44952002
FMP: Fumoffu is echt geniaal, ik lachte me echt een breuk bij die serie
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_44952271
Wooeeiii eindelijk vandaag weer animé gekeken ... na een pauze van meer dan 4 maanden ofzo
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_44954963
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:12 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Bij FMP wordt niet de nadruk op mecha gelegd. Dit is meer een bijzaak. Ik zie FMP als een leuke comedie waar wat mecha elementen in zijn verwerkt.
Eerste 2 eps gekeken geloof ik en alleen de eerste ep zag ik mechs...
Zoek me ook nog rot naar 'Lensman' weet dat ik die HEEL lang geleden (jaartje of 10/15 denk ik) op TV heb gezien bij telekids en dat ik die helemaal te ruig vond, met straaljagers die in battlemechs veranderden enzo.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44956237
net de eerste 2 eps van Mahoromatic gezien
mijn eerste reactie:
ROFL
quote:
Mahoromatic
Mahoromatic gaat over Mahoro, zij is oorspronkelijk gebouwd door een organistatie , genaamd vespar, om een alien invasie tegen te houden.
nu dit gevaar geweken is heeft ze de keuze:
1 ga door als gevechts android, dan functioneer je ongveer 1 maand
2 stop als gevechts eenheid en doe waar je zin in hebt, dan functioneer je nog ongv 1 jaar

Suguru is een wees en woont op zichzelf, echter is hij opzoek naar een maid om op het huis te letten en schoon te maken e.d.

mahoro kiest ervoor om mensen te willen gaan dienen, hierdoor komt ze dus terecht bij Suguru.
dit levert behoorlijk wat verwarring op in het begin voor Suguru aangezien mahoro echt ALLES doet om Suguru te dienen wat kan leiden tot ... eeh... komische situatie's
als het echter op school bekend wordt dat Suguru en de 19 jarige mahoro onder 1 dak wonen wordt de 25 jarige lerares van Suguru iet wat jaloers.. (inclusief Suguru's vrienden uiteraard )
al met al een erg aardig serie tot nu toe

http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=109
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=428
pi_44966366
*zucht* mailtje van play.com gehad dat ze m'n retour-order van Ghost in the shell: s.a.c. 2nd gig hadden binnengekregen en dat ze m'n geld terugstorten.... heel die box is nooit bij me thuis aangeleverd en nu issie uitverkocht
pi_44966994
[offtopic]
yoshizawa hitomi announced her graduation :
http://www.helloproject.com/newslist/moning_0701020100-2.html
this is the concert with her graduation announcement .

translation of her message ( credits to Hana@mm-bbs.org )

I, Yoshizawa Hitomi, will graduate from Morning Musume on the last day of the spring Morning Musume tour, May 6th, at Saitama Super Arena.

After graduation, I will continue to be a part of Hello! Project.

As I have until now, I will work hard with all my power as Morning Musume's leader.

tsunku's comment on yoshizawa's future as hello! project member :
http://www.helloproject.com/newslist/moning_0701020100-1.html
[/offtopic]
hoewel het niets met anime te maken heeft, denk ik wel dat sommige mensen dit nuttige informatei vinden
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:10:00 #226
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_44968097
voor de mensen die Shakugan no Shana hebben gevolg. Er is weer een special uit en aan het einde van de ep is er een erg leuke announcement

Special is een typical liefdesverhaal alleen niet van de mensen van wie je het zou verwachten
Te krijgen via de gebruikelijke kanalen
pi_44969102
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:26 schreef SureZal het volgende:
[offtopic]
yoshizawa hitomi announced her graduation -knippie-

hoewel het niets met anime te maken heeft, denk ik wel dat sommige mensen dit nuttige informatei vinden
jep... thank you.

Mahoromatic is inderdaad een leuke serie. Actie, relaties, ecchi, dramatische rode draad... het eerste seizoen is wel een stuk leuker dan het tweede, maar beide zijn absoluut de moeite van het bekijken waard.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_44969665
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:46 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

jep... thank you.

Mahoromatic is inderdaad een leuke serie. Actie, relaties, ecchi, dramatische rode draad... het eerste seizoen is wel een stuk leuker dan het tweede, maar beide zijn absoluut de moeite van het bekijken waard.
mahoro krijgt wel een enorm minderwaardigheidscomplex aangemeten door die borsten
pi_44970200
Iemand al de nieuwe Afro Samurai gezien? Net 1 episode uit, klinkt tof.. het is van Samuel L. Jackson

http://tv.ign.com/articles/752/752802p1.html

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 13:25:25 ]
pi_44971398
wanneer kan ik het beste de Mahoromatic summer special kijken? na S01 ?

nevermind, ANIDB is weer erg handig met release date's
pi_44971589
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor de mensen die Shakugan no Shana hebben gevolg. Er is weer een special uit en aan het einde van de ep is er een erg leuke announcement

Special is een typical liefdesverhaal alleen niet van de mensen van wie je het zou verwachten
Te krijgen via de gebruikelijke kanalen
Dat er een film eind april komt was vorig jaar maart al bekend. Special was wel aardig.
pi_44989737
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
*zucht* mailtje van play.com gehad dat ze m'n retour-order van Ghost in the shell: s.a.c. 2nd gig hadden binnengekregen en dat ze m'n geld terugstorten.... heel die box is nooit bij me thuis aangeleverd en nu issie uitverkocht
dvdpacific
なんだっけ
pi_44989934
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:24 schreef Intronic het volgende:
Iemand al de nieuwe Afro Samurai gezien? Net 1 episode uit, klinkt tof.. het is van Samuel L. Jackson

http://tv.ign.com/articles/752/752802p1.html
Daar heb ik een hele tijd geleden al een keer iets van gezien... dat dat nu pas uitkomt verbaast me wel enigszins
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_44993937
van Luperry gejat..
pi_44994274
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:40 schreef mschol het volgende:
van Luperry gejat..
haha true, ik snap niet waarom ze zoiets aan doet/moet
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:39:25 #236
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_44995364
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:51 schreef koffiegast het volgende:

[..]

haha true, ik snap niet waarom ze zoiets aan doet/moet
Dan moet je maar eens ep 11 (de goeie wel te verstaan) van sumomo mo momo mo gaan kijken.
Deze episode geeft antwoord op die vraag.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_45026451
ik vind het einde van Mahoromatic S02 beetje typisch..
goed maar toch beetje vreemd...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:32:44 #238
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45028766
toffe filmpjes hoor Crashcat

Japanse video's
pi_45029561
ripcore is bezope geweest! moehhahahahahaha

hij moet ook eens mee naar een meet! huu! *zuip*
  vrijdag 5 januari 2007 @ 05:53:03 #240
114845 Sh0g