Wat is hiervan nou het probleem? Dit moet toch kunnen lijkt mij..quote:
kan ook wel.. maar das uiteraard ook wel afhankelijk van het publiek dat hier komt (n.m.i komt hier publiek van eff 16+ dus dan is het geen probleem)quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is hiervan nou het probleem?Dit moet toch kunnen lijkt mij..
In het geval van hentai ben ik het wel met je eens, maar ecchi moet toch geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ook wel.. maar das uiteraard ook wel afhankelijk van het publiek dat hier komt (n.m.i komt hier publiek van eff 16+ dus dan is het geen probleem)
Wii FTW!!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:36 schreef blessed19 het volgende:
VAKANTIE!!!!!!!
2 weken lang om te proberen of ik eindelijk mijn gamecube spelletjes kan uitspelen! moet ook wel, want ik ga immers de wii in januari halen! geen PS 3, dat is een veels te lomp ding aan het worden en... he?
meen je dat?
dacht dat dit het console topic was.....
anime?
nee... ik volg nog een heel klein beetje tonagura! en tsja... een tvp dan maar?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kom ik nu heel dom over, maar wat is er nou zo bijzonder aan die Wii's?![]()
Ik geloof dat het elke dinsdag uitgezonden word in Japan en dat de fansubbers er op vrijdag/zaterdag klaar mee zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kom ik nu heel dom over, maar wat is er nou zo bijzonder aan die Wii's?![]()
Ook nog een vraag over death note. Ik volg de serie nog niet lang, maar is bekend hoevaak een nieuwe aflevering uitkomt en wanneer? Kan niet wachten op deel 12.En anders kan ik ook de manga lezen.
je koopt de console (die nu overal uitverkocht is)quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Is inderdaad erg gaaf!Had er al wel van gehoord hoor, maar nog niet in verdiept.
Zo kom je echt meer "in het spel" !![]()
Je kan die Wii dus kopen en daar heb je dus speciale spellen voor nodig of..?
Sorry, het is vast erg dat ik dit niet weet.![]()
Van de live-evil site ^__^quote:Yup, we can’t sub what didn’t air. Don’t worry though, MisaMisa and our favorite boys will be back next week! ^_~
We waren ook net klaar, hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:38 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is het grote animé/mangatopic...
Hier moeten jullie zijn: [Wii 165] Interwii !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |