Je hebt gelijk, ik kan niet tellen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
4 jaar -> Chicago: de musicals herleven!
Kijken naar dat adres of klikken, het doel is sowieso bereikt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:01 schreef Mike het volgende:
Gelukkig had ik al goed gezocht en zag ik eerst het adres van je link.
Ok, maar ipv ons door te sturen. Doe ons eens dan een voorstel.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef Mike het volgende:
Anime is wel FTR. En daar zijn dan ook een aantal topics voor in FTR. Zodra je wil babbelen over andere zaken, kun je proberen in een van de andere subfora een slowchat te beginnen.
Ik we houden ook van jou, SoKquote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
De mensen die op de achtergrond meewerkten worden weer over het hoofd gezien, altijd weer die woordvoerder die gelauwerd wordt.
Hier een OP, daarna kan deze post verwijderd worden....quote:Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb het aangepast, maar er mag nog wel wat meer info bij, plaatje of zo, waarover gaat het,.... een copy/paste van het uitzendschema is ook niet zo heel boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |