ben nog benieuwd hoe ik dat ga doen... Ze is Duitse... en ik heb geen zin in de Duitse versies te gaan kijken.... Dat wordt gewoon een multi-culti-meid, mama praat Duits, papa praat Nederlands en de Disneys kijken we op z'n Engelsquote:Op maandag 27 november 2006 12:14 schreef hornage het volgende:
ah, wat een schatje. Nou Patch, snel je disney verzameling erin indoctrineren
quote:
Ze heeft mijn ogen en neusquote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Ze is echt de mooiste baby die ik ooit heb gezien. Zou zo de foto willen uitprinten en ophangen.![]()
Die ogen, die lachen heel stiekem.![]()
Oh, daar heb ik dus niks aanquote:Op maandag 27 november 2006 19:19 schreef wyccie het volgende:
Oh, en de vraag van Sok (wat ik van Ong-Bak vond): ik ben gauw tevreden, dus ik heb ervan genoten. 't Is echt een martial arts film, mooie technieken. Maar dat betekent dus ook veel geknok en weinig verhaal.
Ik ben geen vrouwenfilmskijker.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:12 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, daar heb ik dus niks aan. Ik heb het idee dat ik martial arts films alleen leuk vind als vrouwen ze ook kunnen waarderen (wat dus impliceert dat het niet alleen maar knokken is), maar wellicht overschat ik jullie nu.
Ik heb het ook niet over vrouwenfilms, maar je hebt eens gezegd dat je niet van typische mannenfilms houdt. Toch? Dat leek me handig, want ik houd ook niet van typische mannenfilms en dan heb ik iets aan jouw meningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |