quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:Beste FMTers,
het grote FMT jubileumstopic is afgelopen, zoals jullie misscchien wel weten. Maar waarschijnlijker ook niet gezien de geringe opkomst in dat topic.
En SaintofKillers wou graag het hele gebeuren reviewen, na bespreken (of hoe je het ook wil noemen) En de eerste en grootste conclusie die ik en meer mensen met mij heben getrokken. Is dat de opkomst wel heel minimaal is. Het valt mij bevoorbeeld heel erg tegen dat heel wat vaste FMTers niet mee hebben gedaan aan het hele jubilieumgebeuren. Ondanks dat iederen in het begin, toen SoK het idee bracht hier heel enthousiast was. Ik denk hierbij aan mensen Sheridina, Mr. Anominous, Artyshock, twentemeisje (Waar ik eigenlijk echt een hele mooi photoshop vraag van had verwacht), Patch, EricusMaximus e.a.
Daarom ben ik (en de rest denk ik ook) wel benieuwd waarom die andere vaste FMT'ers niet mee hebben gedaan. Is het tijdgebrek? Vinden ze het idee niet leuk? Of hebben ze het topic gewoon gemist?
Ik was erg enthousiast over het jubileumtopic! Ik vind mezelf teveel een no-no om dan gelijk ook zo'n vraag te verzinnen, maar ik wilde ze zeker allemaal proberen te beantwoorden. Toen kreeg ik een nieuwe klus (druk, minder Internettijd) en zit midden in de voorbereiding van een verhuizing. Daar bovenop een week ziek geweest (tussen kerst en jaarwisseling). En toen ik dacht geen tijd meer te hebben las ik opeens dat er een weekje bij was gekomen. Slappe excuses, laatste moment, I know.
![]()
Wanneer ik eindelijk serieus met de vragen bezig ging, viel het me tegen hoeveel ik eigenlijk wist en heb uiteindelijk maar één vraag ingestuurd. Stom, achteraf gezien, omdat ik met m'n onvolledige antwoorden op de andere vragen gemiddeld derde was geworden in de meeste lijstjes. Maar da's makkelijk praten. Ik had ècht verwacht dat mensen veel beter zouden scoren...
Ik vind het jammer dat de opkomst zo laag was en dat het daardoor een beetje in het water is gevallen. D'r zijn pak 'm beet maar twee handjes vol actieve FMT'ers in een bepaalde periode, zo lijkt het, en voor zo'n jubileumtopic geldt schijnbaar hetzelfde. Ook denk ik dat een redelijk aantal mensen wel hebben meegelezen maar geïntimideerd waren door de grootte van de vragen en daardoor maar niet hebben meegedaan.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?