Die staan gemiddeld zo'n 4 maanden open toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef victorinox het volgende:
Zo, weer een deel vol.
We gaan al bijna sneller dan de Pauzeknopdelen.
beidequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je er vandoor Sheri of is dit gewoon een tvp?
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die staan gemiddeld zo'n 4 maanden open toch?
Nee joh, ik ga ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie is er nog wel tot een uurtje of 6.![]()
Okay dus dit weekend nog even flink cashen dus net als Sheri.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:08 schreef RuneRose het volgende:
Ik zal deze week (tot donderdag) geen punten pakken. Komt een vriend uit Engeland logeren.Eerste internationale internet meeting.
![]()
zeg maar gewoon dat ik weer tot lekker laat gewerkt heb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo Chiel jij was er al vroeg uit zeg.
Ah je bent er nu net weer uit dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dat ik weer tot lekker laat gewerkt heb.
Naah, ik stap om 1 uur in de auto om 'em bij schiphol op te gaan halen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dus dit weekend nog even flink cashen dus net als Sheri.
Nou dan wordt het wel stil straks zeg.... Sheri weg, jij weg, SOK gestopt, DH is er ook al niet.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:13 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Naah, ik stap om 1 uur in de auto om 'em bij schiphol op te gaan halen.![]()
Alvast een prettige vakantie Sheri!![]()
Das waar... Malebonding week in FMT.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:16 schreef RuneRose het volgende:
Menno, Patch, Intre, Arty, Frank en Victor zijn er ook nog
Ach vanaf donderdag doe jij weer mee toch? Dan is Sheri nog niet terug. Dus kun je nog mee doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:22 schreef RuneRose het volgende:
Damn, moet ik dat allemaal weer missen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |