Die staan gemiddeld zo'n 4 maanden open toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef victorinox het volgende:
Zo, weer een deel vol.
We gaan al bijna sneller dan de Pauzeknopdelen.
beidequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je er vandoor Sheri of is dit gewoon een tvp?
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die staan gemiddeld zo'n 4 maanden open toch?
Nee joh, ik ga ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie is er nog wel tot een uurtje of 6.![]()
Okay dus dit weekend nog even flink cashen dus net als Sheri.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:08 schreef RuneRose het volgende:
Ik zal deze week (tot donderdag) geen punten pakken. Komt een vriend uit Engeland logeren.Eerste internationale internet meeting.
![]()
zeg maar gewoon dat ik weer tot lekker laat gewerkt heb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo Chiel jij was er al vroeg uit zeg.
Ah je bent er nu net weer uit dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dat ik weer tot lekker laat gewerkt heb.
Naah, ik stap om 1 uur in de auto om 'em bij schiphol op te gaan halen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dus dit weekend nog even flink cashen dus net als Sheri.
Nou dan wordt het wel stil straks zeg.... Sheri weg, jij weg, SOK gestopt, DH is er ook al niet.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:13 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Naah, ik stap om 1 uur in de auto om 'em bij schiphol op te gaan halen.![]()
Alvast een prettige vakantie Sheri!![]()
Das waar... Malebonding week in FMT.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:16 schreef RuneRose het volgende:
Menno, Patch, Intre, Arty, Frank en Victor zijn er ook nog
Ach vanaf donderdag doe jij weer mee toch? Dan is Sheri nog niet terug. Dus kun je nog mee doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:22 schreef RuneRose het volgende:
Damn, moet ik dat allemaal weer missen.![]()
Kan ik ook nog even m'n manlijkheid laten zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach vanaf donderdag doe jij weer mee toch? Dan is Sheri nog niet terug. Dus kun je nog mee doen.
Deze week dragen we ook allemaal dit shirt:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:32 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Kan ik ook nog even m'n manlijkheid laten zien.![]()
Met veel fotomateriaal uiteraard!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:34 schreef Chielus het volgende:
alleen maar vragen over tieten en konten of over biermerken.
Het is vandaag mooi weer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:16 schreef RuneRose het volgende:
Menno, Patch, Intre, Arty, Frank en Victor zijn er ook nog
hmm, that's my kind of party. Die shirts zijn ook retecool natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met veel fotomateriaal uiteraard!![]()
Waarschijnlijk eindigt dit feestje ook op de plek van het plaatje van Al......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:38 schreef RuneRose het volgende:
[..]
hmm, that's my kind of party. Die shirts zijn ook retecool natuurlijk.
Als de vrouwen weer terug komen zeker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eindigt dit feestje ook op de plek van het plaatje van Al......![]()
Ik denk dat we inderdaad flink op ons lazer krijgen van Sheri als ze weer terug komt en de puinzooi ziet die wij gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:45 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Als de vrouwen weer terug komen zeker.![]()
Ja is die strengquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad flink op ons lazer krijgen van Sheri als ze weer terug komt en de puinzooi ziet die wij gemaakt hebben.
Denk het niet. Sheri zegt dan dat ze heel erg teleurgesteld is in ons. Dat doet nog meer pijn dan klappen denk ik.quote:
Geen idee ik ken Sheri nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk het niet. Sheri zegt dan dat ze heel erg teleurgesteld is in ons. Dat doet nog meer pijn dan klappen denk ik.
Nee ik kwam eerst alleen in de Showchat en ben nu een beetje overal aan het rondkijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Als ik zo in active topics neus kom ik je in alle slowchat topics wel tegen geloof ik Maik. Ben jij een beroeps ouwehoer?
Showchat? Daar beppen ze over zeepseries enzo toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik kwam eerst alleen in de Showchat en ben nu een beetje overal aan het rondkijken![]()
De naam hebben we wel jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Showchat? Daar beppen ze over zeepseries enzo toch?
wordt er dan ook over series als Lost, The Shield en 24 gepraat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De naam hebben we wel ja![]()
Maar dat valt reuze mee![]()
Nee dat niet maar onderewerpen zo als puzzelboekjes, Tennis en BB komen vaker voorbij en dan een ONM of een GTSTquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
wordt er dan ook over series als Lost, The Shield en 24 gepraat?
Nee dat is niks voor mij..ONM nooit gezien, GTST toen ik en mijn zus nog in 1 huis woonde, tennis kijk ik niet meer sinds Anna Kournikova gestopt is en van puzzelboekjes krijg ik stekende hoofdpijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat niet maar onderewerpen zo als puzzelboekjes, Tennis en BB komen vaker voorbij en dan een ONM of een GTST![]()
Ach Anna ja jammer dat ze gestopt is was eigenlijk ook de reden waarom ik wel eens tennis keekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat is niks voor mij..ONM nooit gezien, GTST toen ik en mijn zus nog in 1 huis woonde, tennis kijk ik niet meer sinds Anna Kournikova gestopt is en van puzzelboekjes krijg ik stekende hoofdpijn.
Hopelijk verschijnt ze nu in films. Of ze kan acteren interesseert mij geen zak. Als ze er maar leuk uit ziet. Dan verdwijnt Paris Hilton hopelijk snel van de het scherm en de tv.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach Anna ja jammer dat ze gestopt is was eigenlijk ook de reden waarom ik wel eens tennis keek![]()
Paris Hiltonquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk verschijnt ze nu in films. Of ze kan acteren interesseert mij geen zak. Als ze er maar leuk uit ziet. Dan verdwijnt Paris Hilton hopelijk snel van de het scherm en de tv.
Ach Elisha Cuthbert zat ook alleen maar in 24 om mannelijke kijkers te lokken en vast te houden. Haar rol had totaal geen betekenis in het verhaal en elke week moesten ze weer kunstgrepen uithalen om haar op het scherm te houden. Maar ze ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Paris Hilton![]()
Ik ben het met je eens een blond mooi koppie hoeft niet te kunnen acteren om leuk te zijn in films![]()
Een soort Jessica Alba die dezelfde functie had in Fantastic Four,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach Elisha Cuthbert zat ook alleen maar in 24 om mannelijke kijkers te lokken en vast te houden. Haar rol had totaal geen betekenis in het verhaal en elke week moesten ze weer kunstgrepen uithalen om haar op het scherm te houden. Maar ze ziet er wel leuk uit.
In Sin City was ze wel cool. Maar dat was ook een goede film.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een soort Jessica Alba die dezelfde functie had in Fantastic Four,
Al was die hele film gewoon kut![]()
Sin City was geweldig ja,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Sin City was ze wel cool. Maar dat was ook een goede film.
Fight club vond ik gewoon goed... beetje overrated zelfs... AHX vond ik ook gewoon goed. SIn City staat denk ik wel in mijn top 20.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Sin City was geweldig ja,![]()
Samen met Fightclub en AmericanhistoryX behoort die film in mijn top-3
En wat staat er in je top5 dan??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fight club vond ik gewoon goed... beetje overrated zelfs... AHX vond ik ook gewoon goed. SIn City staat denk ik wel in mijn top 20.
Verschillende titels. Niet de meest voor de hand liggende. Ik heb een vreemde voorkeur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En wat staat er in je top5 dan??
Niet zo zeer low budget maar wel films die een ander als gewoon goed zou bestempelen die vind ik steengoed. De top 3 bestaat op dit moment uit Leon, Things to do in Denver en Garden state.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Low budget films die toch goed blijken te zijn?
Zo zag ik laatst eentje over een blanke man die moest toezien hoe zijn zwarte vriendin werd verkracht. Ze pleegde een dag daarna zelfmoord en uit wraak ging hij undercover bij de skinheads om ze vervolgens helemaal kapot te maken. Je kon zien dat het goedkoop was maar wat een acteer werk![]()
Het sfeertje in die film is heel apart. Veel mensen zeggen dat het een Tarantino rip-off is maar dat vind ik niet. Ik vind deze film iets origineels uitstralen terwijl ik bij Tarantino zoiets heb van ja dat heb ik al eens elders gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Things to do in Denver heb ik een paar maanden terug gezien.
Goeie film![]()
Ach Tarantino is gewoon overrated Kill bill vond ik ook niet zogeweldig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het sfeertje in die film is heel apart. Veel mensen zeggen dat het een Tarantino rip-off is maar dat vind ik niet. Ik vind deze film iets origineels uitstralen terwijl ik bij Tarantino zoiets heb van ja dat heb ik al eens elders gezien.
Tarantino leent een beetje hier en een beetje daar. Rodriguez vind ik over meer talent beschikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach Tarantino is gewoon overrated Kill bill vond ik ook niet zogeweldig.
Doe mij maar Tim Burton die maakt veel mooiere films![]()
Vinnie Jones als Juggernaut......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Of Bryan Singer ook een leuke jammer dat hij niet terugkomt voor xmen3![]()
Ik vind het een schande dat het personage Gambit er niet inzit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vinnie Jones als Juggernaut......Had toch liever Dolph Lundgren ofzo gezien.
Ik las ergens dat Josh Holloway van Lost mogelijk gecast ging worden voor Gambit. Die vind ik perfect voor die rol. Echt een Gambitkop heeft die.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat het personage Gambit er niet inzit.![]()
Daar zijn ze dan laat mee want hij staat niet bij de cast op IMDB,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Josh Holloway van Lost mogelijk gecast ging worden voor Gambit. Die vind ik perfect voor die rol. Echt een Gambitkop heeft die.
Ach jeugdsentiment.... die boekjes las ik altijd....quote:
Ik heb de tekenfilmserie wel eens gezien...maar de films vind ik leuker (lees Hugh Jackman)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jeugdsentiment.... die boekjes las ik altijd....![]()
27quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:39 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik heb de tekenfilmserie wel eens gezien...maar de films vind ik leuker (lees Hugh Jackman)
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik bestel ze nog steedsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jeugdsentiment.... die boekjes las ik altijd....![]()
Ja echt he. Ben echt een van de jongste geloof ik in de FMT.quote:
Ik ben op een geven moment maar gestopt. Ik had het wel gezien. Ben over gestapt op Battle Royale en Star Wars......quote:
Niet als ik hier vaker blijf kome ik ben namelijk 10jaar jonger dan jouwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja echt he. Ben echt een van de jongste geloof ik in de FMT.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja echt he. Ben echt een van de jongste geloof ik in de FMT.
Oke, jij bent helemaal een juniorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet als ik hier vaker blijf kome ik ben namelijk 10jaar jonger dan jouw![]()
STAR WARS!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben op een geven moment maar gestopt. Ik had het wel gezien. Ben over gestapt op Battle Royale en Star Wars......![]()
Jazeker nu is het nog leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:46 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oke, jij bent helemaal een junior
Je blijft toch wel vaker komen?
Nu is het helemaal bout dus....Er op tijd mee genokt dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jazeker nu is het nog leuk
@mr_anonimous
The house of M is net geweest wat inhoud dat veel mutants nu gewoon human zijn..
Mwah ik vind het wel leuk een van mijn favoriete personages (Sage)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu is het helemaal bout dus....Er op tijd mee genokt dus.
Ik ben gestopt nadat Garrisson Kane gemold werd. Toen was ik het zat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel leuk een van mijn favoriete personages (Sage)
Komt weer terug in een maandelijke serie.
ja??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Star Wars krijgt een nieuwe tekenfilmserie!![]()
Leuk voor de fansquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Star Wars krijgt een nieuwe tekenfilmserie!![]()
Die moet de tussenliggende periodes van de films gaan vullen. Maar geen Thrawn Saga, Jedi Academy of Yuuzhan vong......quote:
Ik maffiafilms en Star Wars.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef Sheridana het volgende:
Ach, iedere gek heeft zijn gebrek....
Ben ook gek op StarTrek en Agatha Christie verfilmingen....past ook niet echt bij elkaar....
Ik heb net George of the Jungle gekeken, en zelfs af en toe gelachen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef Sheridana het volgende:
Ach, iedere gek heeft zijn gebrek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |