Ik was erg enthousiast over het jubileumtopic! Ik vind mezelf teveel een no-no om dan gelijk ook zo'n vraag te verzinnen, maar ik wilde ze zeker allemaal proberen te beantwoorden. Toen kreeg ik een nieuwe klus (druk, minder Internettijd) en zit midden in de voorbereiding van een verhuizing. Daar bovenop een week ziek geweest (tussen kerst en jaarwisseling). En toen ik dacht geen tijd meer te hebben las ik opeens dat er een weekje bij was gekomen. Slappe excuses, laatste moment, I know.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beste FMTers,
het grote FMT jubileumstopic is afgelopen, zoals jullie misscchien wel weten. Maar waarschijnlijker ook niet gezien de geringe opkomst in dat topic.
En SaintofKillers wou graag het hele gebeuren reviewen, na bespreken (of hoe je het ook wil noemen) En de eerste en grootste conclusie die ik en meer mensen met mij heben getrokken. Is dat de opkomst wel heel minimaal is. Het valt mij bevoorbeeld heel erg tegen dat heel wat vaste FMTers niet mee hebben gedaan aan het hele jubilieumgebeuren. Ondanks dat iederen in het begin, toen SoK het idee bracht hier heel enthousiast was. Ik denk hierbij aan mensen Sheridina, Mr. Anominous, Artyshock, twentemeisje (Waar ik eigenlijk echt een hele mooi photoshop vraag van had verwacht), Patch, EricusMaximus e.a.
Daarom ben ik (en de rest denk ik ook) wel benieuwd waarom die andere vaste FMT'ers niet mee hebben gedaan. Is het tijdgebrek? Vinden ze het idee niet leuk? Of hebben ze het topic gewoon gemist?
In mijn geval is het echt puur tijdgebrekquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beste FMTers,
het grote FMT jubileumstopic is afgelopen, zoals jullie misscchien wel weten. Maar waarschijnlijker ook niet gezien de geringe opkomst in dat topic.
En SaintofKillers wou graag het hele gebeuren reviewen, na bespreken (of hoe je het ook wil noemen) En de eerste en grootste conclusie die ik en meer mensen met mij heben getrokken. Is dat de opkomst wel heel minimaal is. Het valt mij bevoorbeeld heel erg tegen dat heel wat vaste FMTers niet mee hebben gedaan aan het hele jubilieumgebeuren. Ondanks dat iederen in het begin, toen SoK het idee bracht hier heel enthousiast was. Ik denk hierbij aan mensen Sheridina, Mr. Anominous, Artyshock, twentemeisje (Waar ik eigenlijk echt een hele mooi photoshop vraag van had verwacht), Patch, EricusMaximus e.a.
Daarom ben ik (en de rest denk ik ook) wel benieuwd waarom die andere vaste FMT'ers niet mee hebben gedaan. Is het tijdgebrek? Vinden ze het idee niet leuk? Of hebben ze het topic gewoon gemist ?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, daarom zien we Patch dus niet meer zo vaak.
jaaa, ik word misschien ooit volwassen of zo..quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:05 schreef ArtyShock het volgende:
Nieuwe vriend èn samenwonen in één weekend. Jij laat er geen gras over groeien zeg.
Je zou bijna denken dat je dertig geworden bent ofzo.
Maar wel in je eigen woonplaats begrijp ik?
Ehm nee...volgende week zit al vol...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:19 schreef Sokolsky het volgende:
Wanneer is dat? Volgende week?
Oh, alsjeblieft zeg!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ja ik weet toch niet wie dat is... ik weet alleen dat jij 'm steeds roept.
Nou ja, in het Franse tournament (zie onder) nomineerde iemand een film van 'm. Maar verder...
jamajamajamaaaaaquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef Sokolsky het volgende:
Die film met Bardot, over Dieu en Femmes. Die werd genomineerd. Barbarella ken ik niet.
Nou gewoon...jij weet toch allesquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef Sokolsky het volgende:
Nou, vertel.
wie danquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ja ik weet toch niet wie dat is... ik weet alleen dat jij 'm steeds roept.
Nou ja, in het Franse tournament (zie onder) nomineerde iemand een film van 'm. Maar verder...
wadjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:34 schreef RuneRose het volgende:
Hoi, hoi. Nou ik ben ik natuurlijk niet zo'n stoere die-hard FMT'er als een Patch of Mr. A. Maar omdat ik toch heb gezegd dat het me een leuk idee leek ook van mij een verklaring.Ik had net m'n nieuwe werk bij de FRS, de decembermaand brak aan waar ik zo ongeveer elke dag moest werken en ook veel koopavonden achter elkaar moest draaien. Ik had dus sowieso al weinig tijd en de tijd die ik had heb ik voornamelijk in bed doorgebracht omdat ik erg moe was.
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een klein jong ventje.
En ik had al drie maanden bijna niets gedaan.
![]()
Het was een erg leuk onverwacht kerstcadeau in ieder gevalquote:
quote:
Zo zo, jullie laten er geen gras over groeien. Nieuwe relatie, samenwonen én in verwachting in 1 weekendquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:31 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Heel makkelijk.
En dan nog een paar keer doen.
Maar dit topic is voor de FMT-ers.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, er is ergens een Usericon Paint-topic!
Waarom niet?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Sokolsky het volgende:
Maar zo zie je niet dat het een Japanner is...
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar dit topic is voor de FMT-ers.
[afbeelding]
Klopt, die naam hadden we ook al laten vallen, alleen denken we dan aan een nogal wazig personage uit de laatste Harry Potter boeken...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond "Luna" uit Lucia y el sexo een erg mooie naam.
Moaning Myrtle?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:16 schreef Patch het volgende:
Klopt, die naam hadden we ook al laten vallen, alleen denken we dan aan een nogal wazig personage uit de laatste Harry Potter boeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |