Uit My Father the Hero en Under Siege 2. En de tv-serie Roswell.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Wie is die Hijgster?
Katherine.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Wie is die Hijgster?
Krijgen we straks ook nog de X-ray van Georgina Verbaan's Harry's ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:09 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ken haar niet.Tenminste, niet haar twee jongens.
Nee op de een of andere manier mis ik hem steeds als hij op de buis komt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:11 schreef Sokolsky het volgende:
The Gift niet gezien?
Te lang geleden. Toen moest ik mijn referentiekader qua acteurs en regisseurs nog opbouwen. The Gift moet ik zeker nog eens her-kijken. (En niet vanwege Katiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:11 schreef Sokolsky het volgende:
The Gift niet gezien?
Ja Katie Holmes doet mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:14 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond The Gift eigenlijk best goed. Lekker creepy sfeertje.
Hij was ook goed. De performance van Keanu staat me bijvoorbeeld nog wel bij. Creepy gast. Al hing m'n leven er vanaf, had ik niet geraden dat Katie en Greg in die film zaten. En die scène staat me al helemaal niet meer bij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:14 schreef Sokolsky het volgende:
*Slok*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
* deelt vodka shots uit
Een hele goede film.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:14 schreef Sokolsky het volgende:
Maar Sigourney zul je helaas ook niet herkennen aan haar voorgevel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |