Nee dwerg zij zit verdorie achter me aanquote:Op donderdag 30 november 2006 12:54 schreef dwerg het volgende:
Wat is het beste TV-Programma van 2006 ? wéér dezelfde huisvrouwen die elkaar het licht in de ogen (of een eigen plekje op internet) niet gunnen.
ik ben geen huisvrouwquote:Op donderdag 30 november 2006 12:54 schreef dwerg het volgende:
Wat is het beste TV-Programma van 2006 ? wéér dezelfde huisvrouwen die elkaar het licht in de ogen (of een eigen plekje op internet) niet gunnen.
quote:
Oké, Mike, sorrie dat ik je extra werk heb bezorgdquote:Op donderdag 30 november 2006 13:08 schreef Mike het volgende:
De post van Viking die er nu nog staat is in ieder geval inhoudelijk...dat kunnen we van de rest van de posts niet echt zeggen.
Ze zit mij weer te stalken.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:08 schreef Mike het volgende:
De post van Viking die er nu nog staat is in ieder geval inhoudelijk...dat kunnen we van de rest van de posts niet echt zeggen.
Nee hoor, de hele zoekfunctie doet het niet bij mij...quote:Op maandag 4 december 2006 13:30 schreef Mike het volgende:
Volgens mij is daar nog geen topic over.
Overigens moeten wij net zo zoeken als jij, dus ik vind het wat makkelijk om dat af te schuiven.
waar is dat andere topic dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:00 schreef Mike het volgende:
1 topic is meer dan genoeg.
Esmee Denters. Het allereerste topic!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:07 schreef timmeeeh het volgende:
waar is dat andere topic dan?
Stel dat dat zou gebeuren he? Dan moet Dreamgirls haast wel een Oscar voor Beste Film winnen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef California het volgende:
Dat is er gelukkig nog niet. Ik gok dat Mike er morgen eentje opent, precies drie jaar na zijn Chicago-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |