omg neeeeeeequote:Op zondag 24 december 2006 20:40 schreef koffiegast het volgende:
Tokyo Tribe 2 eerste episode gekeken. Moet zeggen het is aardig verschillend vergeleken met wat ik eerder heb gezien qua anime. Gaat over de gangs enzo in tokyo. Je wordt er aardig gelijk in gegrepen. Wel aparte anime.
ik heb al iets heel fouts gezienquote:Op zondag 24 december 2006 20:54 schreef Sh0g het volgende:
[..]
omg neeeeeeewahahahaha!
Ik heb deel 1 van de manga gelezen. OMG dit is zo fout hahaha. Als ze echt die manga gaan volgen, dan ga je nog heel veel foute dingen zien. Hoe fout? Nou, denk fout in het kwadraat en vermenigvuldig dit dan met fout tot de 10e macht: zo fout...
Episode 9 is er van Tonagura!quote:Op zondag 24 december 2006 14:53 schreef koffiegast het volgende:
ik kijk nu death note...ennuh...tja ehh
naruto
otome wa boku ni koishiteru soms
tonagura als ie weer es uitkomt
inukami als weer es uitkomt
sumomo mo momo mo als weer es keer uitkomt
onlangs GTO / elfenlied / midori no hibi afgekeken.
(vond dat midori no hibi wel abrupt klaar was, had nog wel wat meer willen zien en GTO ben ik benieuwd of er nou nog een nieuwe serie ooit zal komen of niet :/ )
heb ik allang gezienquote:Op zondag 24 december 2006 21:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Episode 9 is er van Tonagura!
Heb weer genoten!!![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 19:11 schreef outcast_within het volgende:
Jordy B's kale knar
*insert baldy
I'm with you my man!quote:Op zondag 24 december 2006 19:14 schreef outcast_within het volgende:
en hier verder
[Centraal] Nog meer feedback/opmerkingen/tips over FTR
Manga lezen is zo jammerquote:Op zondag 24 december 2006 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Goed geprobeerd..![]()
Leest hier iemand de manga van death note?
quote:Op maandag 25 december 2006 02:27 schreef rew- het volgende:
[..]
Manga lezen is zo jammer![]()
Dat is gewoon je ongeduld prijsgeven vind ik.... Lezen is cool, maar kijken.... met een vette soundtrack enzo...
Weet niet, vind lezen gewoon zonde. Heb ook soms de neiging gehad om Naruto gewoon verder te lezen, maar toch vind ik het jammer.
Je hebt gelijk!!quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 21:01 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik heb al iets heel fouts gezienin tt2
iets wat ik niet hoor te zeggen hier...
SPOILER: Tokyo Tribe 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2006 13:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]SPOILER: Tokyo Tribe 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tokyo Tribe 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ik had toch wel een iets beter einde verwacht.quote:Op maandag 25 december 2006 21:57 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ahh, NHK ni yokoso is afgelopen
nou iig niet gaysexquote:Op maandag 25 december 2006 14:43 schreef rew- het volgende:
Waar gaat Tokyo Tribe over?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Maraca het volgende:
Voor degene die Strawberry Panic nog niet hebben gezien: KIJKEN!
Prachtige serie! Moest soms zelfs een traantje laten![]()
Echt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Maraca het volgende:
Voor degene die Strawberry Panic nog niet hebben gezien: KIJKEN!
Prachtige serie! Moest soms zelfs een traantje laten![]()
Naruto fillers stoppen in februari, maar daarna zijn de afleveringen weer zo goed als part 1.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:23 schreef FuMiCo08 het volgende:
Iemand een goede tip om af te kicken van een Wolf's Rain- of InuYasha-verslaving na de laatste aflevering?
Heb net van beide series de laatste aflevering gezien en heb nu iets nieuws nodig en Naruto zit al een tijdje geen verhaallijn meer in. Zit nu dus met een ernstig anime tekort!![]()
[afbeelding]
Is het niet Appleseed's Deunan?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:10 schreef maedel het volgende:
sorry dat ik hier even binnenstommel zomaar, maar ik heb een vraag
Weet iemand wie de figuur op mijn avatar is?
Ik wist het ooit, maar ben het dus vergeten.![]()
*googled even*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |