quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Stel 11 man op..quote:Op maandag 16 januari 2006 17:26 schreef Pieruh het volgende:
Ik kan wel een keer wat hulp gebruiken met Hattrick. Verlies continue!
Nou wat ik al niet begrijp is hoe ik bijvoorbeelde deze wedstrijd: 65533301quote:
Dat zijn 3 keer een SE.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:31 schreef Pieruh het volgende:
[..]
Nou wat ik al niet begrijp is hoe ik bijvoorbeelde deze wedstrijd: 65533301
had kunnen verliezen.
wat zijn je toekomst plannen?wat train/wil je trainen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:39 schreef Pieruh het volgende:
Zou je een tacties voor deze wedstrijd dan kunnen verzinnen?
65533305
Ik zit ook een beetje met dat probleem, maar wat is nu precies afmaken he?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef Pieruh het volgende:
Ik train momenteel verdedigers en wil dat zeker afmaken aangezien ik er al een paar weken op heb zitten
Echt klaar ben je nooit. Ik zou gewoon tijdenlang hetzelfde trainen.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef Pieruh het volgende:
Ik train momenteel verdedigers en wil dat zeker afmaken aangezien ik er al een paar weken op heb zitten
Trek je maar niets van hem aan, newbies. Hij is zwakzinnig.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme, kunnen er niet wat minder mensen posten in dit soort topics
begin bij jezelfquote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme, kunnen er niet wat minder mensen posten in dit soort topics
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:06 schreef -J-D- het volgende:
Trek je maar niets van hem aan, newbies. Hij is zwakzinnig.
Zei de xylophonist van de jostibandquote:Op maandag 16 januari 2006 18:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Trek je maar niets van hem aan, newbies. Hij is zwakzinnig.
$$$ geld te veelquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Gisteren net een goed/goed coach gekocht en al direct mijn eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen(ook wel terecht trouwens dat ik hier wat win
)
Okay, ik zal die opstelling eens volgen. Kijken wat het me brengt. Bedankt.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:47 schreef foetre het volgende:
heb je achterin dan ook jonge gasten lopen?
probeer anders in de competitie 442 en oefen 532
yep gebruik hem ook maar meestal verander ik me opstelling nog na het bekijken van me tegenstander.Ht ratings is wel makkelijk om te zien wat vorm met je spelers doet.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Heiputtertje het volgende:
Gebruiken jullie trouwens ook Htratings? Ik zweer erbij! En je kunt hem perfect instellen op eventuele afwijkingen nav. je behaalde ratings.
sterren zeggen lang niet alles. maar zorg dat je een sterker middenveld hebt. offer hiervoor bijvoorbeeld je vleugels op. of geef een paar centrale verdedigers de order aanvallend mee. lukt het niet om een beter middenveld te creeeren, speel dan counter.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:31 schreef Pieruh het volgende:
[..]
Nou wat ik al niet begrijp is hoe ik bijvoorbeelde deze wedstrijd: 65533301
had kunnen verliezen.
Of je gebruikt Hattrick Organizer, die is gewoon gratis. Beetje langzaam maar voor trainen zeer okay.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef halleekes het volgende:
ok....dan 1 van de meest gebruikte programmas![]()
Ham vind ik voor luie mensen...ik hou netjes een excel sheet bijdan heb ik dat gezeik ook niet van die tijdelijke versie enzo
Hmm dit zijn ook tricky adviezen hoor, je hebt er wel de spelers voor nodig om zo te kunnen spelen. Zorg dat je doorziet hoe je tegenstander gaat spelen (analyseer zijn sterktes en zwaktes) en probeer daar op in te spelen. Varieër verder zelf in je opstelling (dit hoeft niet persé een andere formatie te zijn) zo maak je het voor je tegenstander ook lastig.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sterren zeggen lang niet anders. maar zorg dat je een sterker middenveld hebt. offer hiervoor bijvoorbeeld je vleugels op. of geef een paar centrale verdedigers de order aanvallend mee. lukt het niet om een beter middenveld te creeeren, speel dan counter.
opa's met redelijk ervaring, redelijk pm kosten niet zoveel. haal je toch makkelijk een slecht (laag) mid mee. meot genoeg zijn. dit lijkt mij de beste oplossing.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Hmm dit zijn ook tricky adviezen hoor, je hebt er wel de spelers voor nodig om zo te kunnen spelen. Zorg dat je doorziet hoe je tegenstander gaat spelen (analyseer zijn sterktes en zwaktes) en probeer daar op in te spelen. Varieer verder zelf in je opstelling (dit hoeft niet persé een andere formatie te zijn) zo maak je het voor je tegenstander ook lastig.
Ook al zeggen de misschien van niet maar een sterker middeveld is vaak al de helft van de winst. Mits je natuurlijk ook nog wat schappelijks in de aanval hebt staan voor je betreffende divisie. Op die manier (bij meer balbezit) Hoeft je defensie niet zoveel kansen te keren omdat je zelf de overhand hebt.
Die kost 2,5 miljoen? Heb op dit moment 4,8 mill cash, dus ik zou dat kunnen overwegenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef pvrens het volgende:
dus Ik heb me een goed/goed coach gekocht met uitstekend ervaring, verder is hij ook nog populair! Dat moet dus helemaal goed komen dit seizoen
En ik heb antwoord gekregen van de eigenaar van m'n broerquote:Harald Paulsen (11041664)
57 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een rampzalig leider.
quote:Ofcourse you can by him .... but i´ll sell him after he reached the
next skill level in playmaking ... I´ll tell you when he is for sale
.... okay?
Ik weet zijn bduget niet? Ik heb zelf 1,5M op de bank en kan niet echt een versterking vinden voor mijn teamquote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
opa's met redelijk ervaring, redelijk pm kosten niet zoveel. haal je toch makkelijk een slecht (laag) mid mee. meot genoeg zijn. dit lijkt mij de beste oplossing.
counter kan ook ,maar dan moet je wel de juiste trainees daarvoor hebben. en die zijn net wat te duur voor de beginnende teams.
opa 10-20k het stuk. desnoods een speler verkopen om een beetje uit de schulden te blijvenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Ik weet zijn bduget niet? Ik heb zelf 1,5M op de bank en kan niet echt een versterking vinden voor mijn team(die te trainen is dan he) Nee nee niet zie mij pimpen met 1,5M
![]()
Een sterker middenveld is de helft van de winst, alleen gelukkig niet altijd.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Heiputtertje het volgende:
Hmm dit zijn ook tricky adviezen hoor, je hebt er wel de spelers voor nodig om zo te kunnen spelen. Zorg dat je doorziet hoe je tegenstander gaat spelen (analyseer zijn sterktes en zwaktes) en probeer daar op in te spelen. Varieër verder zelf in je opstelling (dit hoeft niet persé een andere formatie te zijn) zo maak je het voor je tegenstander ook lastig.
Ook al zeggen de HT's misschien van niet maar een sterker middeveld is vaak al de helft van de winst. Mits je natuurlijk ook nog wat schappelijks in de aanval hebt staan voor je betreffende divisie. Op die manier (bij meer balbezit) Hoeft je defensie niet zoveel kansen te keren omdat je zelf de overhand hebt.
Eensch!! En dat maakt dit spel zo eeuwig verslavend. Alles proberen te doorgronden en daar gebruik van te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Een sterker middenveld is de helft van de winst, alleen gelukkig niet altijd.![]()
Anders kon ik wel naar huis gaan. Ik laat het middenveld wel eens schieten om mijn aanval te versterken andersom komt echter ook regelmatig voor. De truc is de combinatie te vinden tussen balbezit en aanvalskracht. En dat ligt elke keer weer anders. Let daarnaast ook op SEs aangezien die een wedstrijd kunnen beslissen.
Per wedstrijd kan je best een aantal SEs verwachten dus dan moet je zorgen dat je spelers hebt die zo'n bal erin kunnen stoppen. Goede SH, koppers, aanvallend en technisch, onvoorspelbaar.
dan ben je echt niet de enige hoor ik sta -280.000 en moet nog 7 weken wachten voordat ik wat verkoop.Eerder vindt ik zonde aangezien me verdedigers dan pas uitmuntend 19 jr zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef Flappekz het volgende:
1,5M? hehe
Ik kan niet eens meer 1k bieden op een speler
Maak je winst gezien over 2 weken? Anders wordt het nog lastig om 7 weken te wachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef foetre het volgende:
[..]
dan ben je echt niet de enige hoor ik sta -280.000 en moet nog 7 weken wachten voordat ik wat verkoop.Eerder vindt ik zonde aangezien me verdedigers dan pas uitmuntend 19 jr zijn.
Nee over 2 weken -30.000 maar me toeschouwersaantallen gaan elke week omhoogquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Maak je winst gezien over 2 weken? Anders wordt het nog lastig om 7 weken te wachten.
Pssst, ik heb nog wel een vleugel-opa rondlopen, haalt in goed vorm 3.0 op de ratings, kan op aanvallende vleugel, eventueel wing back.... kopen? 1000 euris, Eddy Mievis heet iequote:Op maandag 16 januari 2006 19:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
opa 10-20k het stuk. desnoods een speler verkopen om een beetje uit de schulden te blijven
Ik heb op mijn middenveld allemaal 18 jarige, en 1 van 19. Ik weet dat het slecht middenveld is, maar ik wil er 10 trainen, ik promoveer toch niet, daar zijn 2 teams te goed voor. Ik ga gewoon veel trainen, en mooi geld verdienen dit jaar, zodat ik volgend jaar een goed team hebquote:Op maandag 16 januari 2006 16:43 schreef foetre het volgende:
[..]
opzich ni slecht maar denk dat je middenveld te zwak is
Suc6quote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik ga gewoon veel trainen, en mooi geld verdienen dit jaar, zodat ik volgend jaar een goed team heb
Als je ni hoeft te promoveren komt het volgend seizoen wel goed ja.Gewoon lekker door trainenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb op mijn middenveld allemaal 18 jarige, en 1 van 19. Ik weet dat het slecht middenveld is, maar ik wil er 10 trainen, ik promoveer toch niet, daar zijn 2 teams te goed voor. Ik ga gewoon veel trainen, en mooi geld verdienen dit jaar, zodat ik volgend jaar een goed team heb
Het is mijn eerste seizoen X, dus het is zeker nog niet nodig, en 2 teams zijn gewoon te goed, zal het moeilijk genoeg krijgen om 3e te worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Als je ni hoeft te promoveren komt het volgend seizoen wel goed ja.Gewoon lekker door trainen
ws heb je dan gewoon een zware poule,probeer er het beste van te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Het is mijn eerste seizoen X, dus het is zeker nog niet nodig, en 2 teams zijn gewoon te goed, zal het moeilijk genoeg krijgen om 3e te worden.
Lijkt mij ook maar je mede promovendus kan natuurlijk heel goed zijn,de nmmr 3 van afgelopen jaar zal wel de andere lastige tegenstander zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Lennox het volgende:
Volgens mij moet je van XI zo naar VIII kunnen doorstoten hoor. Dan hoeft je team nog geeneens goed te zijn. Jij begon toch ook in XI?
De nummer 3 van vorig seizoen is te goed, heeft vorig seizoen in de eerste 4 wedstrijden maar 1 punt gehaald, en daarna alles gewonnen. Won met 6-0 van de kampioen de laatste wedstrijd. De andere goede is een nieuw team, maar die haalde meteen een zwak -- middenveld, daar kan ik lang niet tegen op.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar je mede promovendus kan natuurlijk heel goed zijn,de nmmr 3 van afgelopen jaar zal wel de andere lastige tegenstander zijn.
ja die dingen gebeuren idd. helaas voor jou.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:11 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
De nummer 3 van vorig seizoen is te goed, heeft vorig seizoen in de eerste 4 wedstrijden maar 1 punt gehaald, en daarna alles gewonnen. Won met 6-0 van de kampioen de laatste wedstrijd. De andere goede is een nieuw team, maar die haalde meteen een zwak -- middenveld, daar kan ik lang niet tegen op.
Dat zijn de werelddealsquote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef hollander76 het volgende:
Nog 1 keer over mijn verkopen
Heb net vele spelers met winst verkocht, de mooiste was nog wel een oude 32 jarige aanvallende mid/verd. aanvaller. Ooit gekocht voor 6750 omdat ik een derde aanvaller wou hebben, later kwam ik erachter dat ie op het middenveld ook goed te pruimen was. Maargoed, in de verkoop gezet op 10.000 oid. Kijk ik, is ie verkocht voor 62.000. Das bijna een tienvoud van de inkoopprijs![]()
Het enige wat ie heeft gehad is 2 weken conditietraining![]()
Maargoed, 350k binnengehaald, tevreden.... zeer tevreden![]()
En ook mijn (nooit getrainde) middenvelders allen voor een hogere prijs weten te verkopen, ik ben een gelukkig mensquote:
Ik had er ook een paar keer opgeboden maar toen werd het me wat veel en heb ik een andere gehaald.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef hollander76 het volgende:
Nog 1 keer over mijn verkopen
Heb net vele spelers met winst verkocht, de mooiste was nog wel een oude 32 jarige aanvallende mid/verd. aanvaller. Ooit gekocht voor 6750 omdat ik een derde aanvaller wou hebben, later kwam ik erachter dat ie op het middenveld ook goed te pruimen was. Maargoed, in de verkoop gezet op 10.000 oid. Kijk ik, is ie verkocht voor 62.000. Das bijna een tienvoud van de inkoopprijs![]()
Het enige wat ie heeft gehad is 2 weken conditietraining![]()
Maargoed, 350k binnengehaald, tevreden.... zeer tevreden![]()
En dat ligt ook wel een beetje aan de divisie waar je in terecht komt. Er zitten teams die in X 140 AH punten. Terwijl niemand in mijn VIII dat haald.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Lennox het volgende:
Volgens mij moet je van XI zo naar VIII kunnen doorstoten hoor. Dan hoeft je team nog geeneens goed te zijn. Jij begon toch ook in XI?
3 seizoenen, dan speel je dus al een jaar, hij is 2 keer gepromoveerd dus hij snapt het wel een beetje maar heeft dus nog nooit echt getrained. Dat heb ik ook een seizoen gedaan maar ik kwam al gelijk in geldnood en moest me dus verdiepen in hoe ik geld kon verdienen.quote:Monenteel train ik op conditie. Wat is idd, mots enz. En ik heb mijn trainingen nooit in functie van mijn opstelling ingesteld. Om de week veranderde ik van trainingtype, de intensiteit bleef wel steeds dezelfde. Ook al draai ik 3 seizoenen mee, toch begrijp ik het hattrick-taaltje niet goed.
Ik zag hetquote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik had er ook een paar keer opgeboden maar toen werd het me wat veel en heb ik een andere gehaald.![]()
ik heb een vergelijkbare gehaald voor 64kquote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zag het
Maar dan is Bogdan Nicolae ook een verdomd goede middenvelderEn idd veels te duur verkocht
12k toe maar! Dat zal vast een topper zijn!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef hollander76 het volgende:
Ook een verdediger verkocht, voor het 12-voud van de average transfer price![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef ExCibular het volgende:
[..]
12k toe maar! Dat zal vast een topper zijn!![]()
Ik baal er anders wel van geef mij maar en WO, als een van die bot-teams nou je ster speler +6 trapt baal ik er ongelooflijk van.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Lennox het volgende:
BOT teams zijn relaxed. Je hoeft niet bang te zijn dat je als verdedigen trainer verliest, wat ik soms tegen wat mindere 3-5-2 spelers dus wel hebt. Middenveld halen ze rampzalig/waardeloos, zodat je lekker kan piccen en 5 spelers kan trainen.
De naam zegt het al.quote:
jaja waar haal ik de euro's vandaan?-280.000 weet je welquote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint slaps pvrens around with a large trout
beetje op mn log in posten... ik dacht al: hè, heb ik al gereageerd in t nieuwe topic?
@foetre, ga eens een nieuwe coach kopen, matig/matig![]()
HAM registratie is voor het levenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef foetre het volgende:
[..]
jaja waar haal ik de euro's vandaan?-280.000 weet je wel
en HAM registratie is verlopen![]()
T was zelfs 60 kquote:Op maandag 16 januari 2006 21:59 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Dat hadden we nog wel door. Was ook niet zo bedoeld!![]()
![]()
waarom verkoop je em niet gewoon nadat die is gestegen?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Wolfje het volgende:
In mijn competitie staat een bot team bovenaan. Hij heeft tegen de twee andere bot teams gespeeld en staat nu op basis van doelsaldo eerste. De nummer 2 haalt ruim een matig middenveld
. Dat is wel vrij hoog voor divisie IX. Daarvan heb ik in mijn eerste wedstrijd ook met 1-2 verloren.
Eigenlijk had ik ondertussen ook al een betere trainer moeten kopen, maar ik kwam een leuke speler tegen. Hij had bijna formidabel positiespel (volgens psicotsi), waardeloze vorm en ook nog matig passen, hetgeen ik voornamelijk wil gaan trainen. Dus die heb ik toen gekocht voor 500k. Eens zien of hij komende week inderdaad gaat stijgen en dan ga ik hem weer verkopen als hij ook nog eens goed passen heeft.
Als ik hem al gelijk verkoop, maak ik niet zo veel winst op hem. Nou ja, ik zou eens kunnen zien of iemand bereid is om er dan 800k voor neer te leggenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
waarom verkoop je em niet gewoon nadat die is gestegen?
Verander jij soms vaak van training?
Als dat het geval is, NIET doen, is niet efficiënt...
enne, ik haal niet es matig middenveld, en ik zit in de 7
Dat is zonde van je geld..quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
@foetre, ga eens een nieuwe coach kopen, matig/matig![]()
is dat een 17-jarige?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:37 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Als ik hem al gelijk verkoop, maak ik niet zo veel winst op hem. Nou ja, ik zou eens kunnen zien of iemand bereid is om er dan 800k voor neer te leggen.
Wat betreft het trainen richt ik me tegenwoordig voornamelijk op het passen. Ik doe echter ook nog af en toe een positiespel training om een aantal spelers ook daarin een level te laten stijgen. Volgens psicotsi heb ik zeker 3 spelers die dicht bij uitstekend zitten. Het lijkt mij zonde om daar niet van te profiteren.
hij heeft nog een matig/matig daemonquote:
jaja verbal coach staat op me lijstje maar ik ben nog aan het twijfelen wat voor 1.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hij heeft nog een matig/matig daemontijd voor een nieuwe dus
prioriteit nr. 1
wolfje, wat is de onderliggende tactiek bij passen trainen? verdient t een beetje?
uitmuntendquote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef MrMoon het volgende:
ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Ik heb ongeveer 850k op de bank staan en ik wil een nieuwe middenvelder. Zal ik er nu meteen een kopen met positiespel formidabel en matig passen of zal ik doorsparen tot ik een uitmuntende kan halen?
Ik speel woensdag nog een thuiswedstrijd voor de beker en heb een uitstekende keeper in de verkoop staan... (dat levert me natuurlijk ook weer geld op)
het maakt niet verschrikkelijk veel uit, ik dacht ook mooi te compenseren met een aanvallende, maar ik stap binnekort weer over naar een verdedigende. als def coach kun je toch wel alle verdedigende kracht gebruiken die je krijgen kunt. bovendien is mn aanval nu tov toen behoorlijk verbeterdquote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef foetre het volgende:
[..]
jaja verbal coach staat op me lijstje maar ik ben nog aan het twijfelen wat voor 1.
Denk een aanvallende want train toch verdedigen
en watvoor leiderschap?kheb nu matig en me teamspirit is bedaard?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
het maakt niet verschrikkelijk veel uit, ik dacht ook mooi te compenseren met een aanvallende, maar ik stap binnekort weer over naar een verdedigende. als def coach kun je toch wel alle verdedigende kracht gebruiken die je krijgen kunt. bovendien is mn aanval nu tov toen behoorlijk verbeterd
Ik heb het veranderd: "Run Forest, run. Run Forest"quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Lortnoc het volgende:
"Jesus!"
"You said it man, nobody talks with the Jesus"
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Lortnoc het volgende:
Ik zou eigenlijk een mooie quote uit Usual Suspects moeten hebben voor als VK online komt
ok thnx ff een miljoen sparen.Over 7 weken heb ik er ws 1quote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
foekje: ik zou minstens voor matig leiderschap gaan (heb je nu ook al), daar doe ik t ook al een paar seizoenen mee. ik heb geen super ts, maar nooit te laag, tenzij ik als een dolle ga MOTS'en
Gefeliciflapstaart, kijk alleen uit dat je middenveld niet te zwak is tegenover je tegenstanders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef AirRaid het volgende:
gisteren in 4-3-3 gespeeld en 4-0 gewonnen
Moet ik dan een mailtje sturen naar Hattrick hierover, of komt het nog wel goed?quote:We hebben een bestelling van Supporter, 1 jaar ontvangen, Je bestelling voor
Supporter, 1 jaar zal geactiveerd worden zodra je betaling binnen is en door
GlobalCollect is geregistreerd. De bestelling is nu nog niet geactiveerd omdat
een (of meer) van je vorige bestellingen nog niet betaald is. Als je hebt
betaald, geef ons dan een paar dagen om het een en ander te registreren. Zorg
dat je binnen 10 dagen hebt betaald, anders wordt je bestelling na 30 dagen
automatisch verwijderd. Deze mededeling geldt uiteraard alleen voor
overschrijvingen, niet voor machtigingen. Zorg er bij het betalen voor dat je al
je gegevens correct vermeldt en noem ook het betalingskenmerk van GlobalCollect.
Als je contact met ons opneemt in verband met deze bestelling, vermeld dan
altijd deze bestellingID: 524888.
ik zou altijd voor slecht leiderschap gaan extern. Sorry, maar die 7 ton dat matig leiderschap meer kost is veel meer waard als je dat stopt in je team. Of koop er een goed/goed speler mee, die een seizoen later je coach wordt.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef foetre het volgende:
[..]
en watvoor leiderschap?kheb nu matig en me teamspirit is bedaard?
Nog 100 en we hebben al een nieuw topic!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef Robar het volgende:
-late-omdat-ik-vanaf-vrijdag-het-te-druk-had-om-te-internetten-tvp
Zo heel netjes man voor die prijsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef avw1982 het volgende:
Voor 2,3 M gekocht.
Dewayne Connaughton (56668745)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 11 590
Loon: 4 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ZLEHT
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: matig
![]()
Ik heb ook een coach met slecht leiderschap, en mijn TS is ook nog steeds bedaard. En voor 7 ton meer zou ik ook geen Goed/matig coach aanschaffen. Kweenie hoe het met het zelfvertrouwen in je team staat, maar anders zou je een Goed/slecht coach (270K) kunnen kopen en 1 of 2 (3k per week) psychologen. Dan daalt de TS ook minder snel. en met het geld wat je over houdt kun je net zoals Grumpey al zei een goed/goed speler kopen om tot coach te promoveren.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef foetre het volgende:
[..]
en watvoor leiderschap?kheb nu matig en me teamspirit is bedaard?
Even ter verduidelijking. Psychologen hebben niks met de TS te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef CJay het volgende:
[..]
Ik heb ook een coach met slecht leiderschap, en mijn TS is ook nog steeds bedaard. En voor 7 ton meer zou ik ook geen Goed/matig coach aanschaffen. Kweenie hoe het met het zelfvertrouwen in je team staat, maar anders zou je een Goed/slecht coach (270K) kunnen kopen en 1 of 2 (3k per week) psychologen. Dan daalt de TS ook minder snel. en met het geld wat je over houdt kun je net zoals Grumpey al zei een goed/goed speler kopen om tot coach te promoveren.
En wanneer je die een gevonden hebt laat mij dan ff weten hoeveel het ongeveer kost ben ook nog op zoek naar zo'n speler![]()
Wil je bij zulke beweringen ajb eerst zeker van je zaak zijn door de Rules te hebben gelezen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef avw1982 het volgende:
Even ter verduidelijking. Psychologen hebben niks met de TS te maken.
Ik lees het nu ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:41 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Wil je bij zulke beweringen ajb eerst zeker van je zaak zijn door de Rules te hebben gelezen?
Jawel, maar ze zijn minder van invloed op de TS dan op het zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking. Psychologen hebben niks met de TS te maken.
Altijd al zo geweest volgens mij hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:59 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook.
Psycholoog - Verhoogt het zelfvertrouwen en tot op zeker niveau de teamgeest.
Sinds wanneer is dat dan? Ik heb de regels vaak genoeg doorgelezen hoor maar ben ik nog nooit tegen gekomen.
Ik kan me nog tijden herinneren op het Vragen-Forum waar je werd verteld dat psychologen niet werkte voor je TS. Maar jullie hebben gelijk, het staat nu iig zeker in de regels.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest volgens mij hoor
Trouwens dit stond ook nog op Hattrixquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef CJay het volgende:
[..]
................ Dan daalt de TS ook minder snel............
met me vertrouwen staat het wel goed Wonderbaarlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef CJay het volgende:
[..]
Ik heb ook een coach met slecht leiderschap, en mijn TS is ook nog steeds bedaard. En voor 7 ton meer zou ik ook geen Goed/matig coach aanschaffen. Kweenie hoe het met het zelfvertrouwen in je team staat, maar anders zou je een Goed/slecht coach (270K) kunnen kopen en 1 of 2 (3k per week) psychologen. Dan daalt de TS ook minder snel. en met het geld wat je over houdt kun je net zoals Grumpey al zei een goed/goed speler kopen om tot coach te promoveren.
En wanneer je die een gevonden hebt laat mij dan ff weten hoeveel het ongeveer kost ben ook nog op zoek naar zo'n speler![]()
daar heb ik ook over zitten denken.wat kost het eigenlijk om een goed/goed speler coach te maken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zou altijd voor slecht leiderschap gaan extern. Sorry, maar die 7 ton dat matig leiderschap meer kost is veel meer waard als je dat stopt in je team. Of koop er een goed/goed speler mee, die een seizoen later je coach wordt.
Goed/matig kopen is net als andre hazes muziek, het klinkt wel grappig maar het is het toch net niet.
ik vind t een interessante, doch op de lange termijn kansloze tactiek. met 5-3-2 zul je nooit echt t middenveld gaan domineren, dus echt veel kansen zul je niet creeren, en je aanval is te pruts om fatsoenlijk de paar kansen af te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef ExCibular het volgende:
Mijn tegenstander van afgelopen zondag is een verdediger trainer. Hij speelt 5-3-2 en tegen 3-5-2 team countert hij. Tegen mij hoopte hij dat een slecht middenveld genoeg was om te winnen dus speelde hij niet op de counter.
Er is nog een ander team met een slecht middenveld maar de rest van de teams spelen 3-5-2 en halen een zwak laag of hoger (met een goede ts)
Nou heeft hij aardig wat geld in kas en heeft hij een nieuwe mid gekocht. Als ik moet gokken uitmuntend met wat extra stats. Maar in de aanval kan hij nog steeds geen potten breken. Met een zwak centraal en 2 keer een waardeloze vleugel aanval.
Zijn er meer def trainers die zo'n tackiek hanteren? Nadruk op de verdediging (hij haalt met zn verdediging dezelfde rating AH punten als ik met mn hele elftal) en dan ook nog proberen het middenveld te winnen zonder veel aandacht te besteden aan de aanval.
en bedankt grumpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Goed/matig kopen is net als andre hazes muziek, het klinkt wel grappig maar het is het toch net niet.
zat je niet dik in de schulden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik schrok alNet 2 sportpychologen aangenomen omdat ik een nieuwe coach heb met minder leiderschap
ikkequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zat je niet dik in de schulden?
of was foetre dat?
Een keer 3k teveel uitgeven is ook zo'n ramp nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik schrok alNet 2 sportpychologen aangenomen omdat ik een nieuwe coach heb met minder leiderschap
Dat was ik ook, maar wil wel mijn TS een beetje op peil houden. Ik sta 215k in de min, maar ga mijn eerste die popt naar uitstekend verkopen, dan ben ik er al wel weer aardig uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zat je niet dik in de schulden?
of was foetre dat?
Maar het is altijd lekker als je het kan houdenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:46 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Een keer 3k teveel uitgeven is ook zo'n ramp niet
Dan is het altijd leuk als je 3k in je zak kunt houden iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:53 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Maar het is altijd lekker als je het kan houden
Helemaal als je 215k in de min sta.
De eerste wedstrijd waren mijn stadioninkomsten maar 15k oid. Aankomende zondag zal die wel een stuk hoger zijn, als het weer een beetje meewerktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dan is het altijd leuk als je 3k in je zak kunt houden idd
Gelukkig als ik zelf 200k in de min sta ben ik door stadioninkomsten er zo weer bovenop.
quote:Fanclub: 1700 leden
Dat maakt voor je coach niet uit.. alleen maar ervaring en leiderschap.. voor je clown daarentegen (die heeft een minimale hoeveelheid positief danwel negatief effect op je TS) is het verstandig een aangenaam maar het liefst een symphatieke te hebben, de clown moet wel goed leiderschap hebben en ook meteen de enige in het team zijn die dat heeftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef CJay het volgende:
moet wel goed op je zelfvertrouwen letten met psychologen, zeker wanneer je een aantal keer op rij wint en op wonderbaarlijk komt te staan. alles daarboven heeft weer een negatieve invloed op het team geloof ik.
ff een vraag tis tog verstandig om op z'n minst een aangenaam coach te hebben? heb namelijk ff rond gekeken naar coach heb er een aantal gevonden Goed/redelijk en goed/goed maar de meeste zijn van die controversieele gozers![]()
Maakt volgens mij niet uit. Al is populair met goed leiderschap natuurlijk wel fijner (clown).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef CJay het volgende:
moet wel goed op je zelfvertrouwen letten met psychologen, zeker wanneer je een aantal keer op rij wint en op wonderbaarlijk komt te staan. alles daarboven heeft weer een negatieve invloed op het team geloof ik.
ff een vraag tis tog verstandig om op z'n minst een aangenaam coach te hebben? heb namelijk ff rond gekeken naar coach heb er een aantal gevonden Goed/redelijk en goed/goed maar de meeste zijn van die controversieele gozers![]()
Je vergeet daarbij dat het leiderschap van je coach op den duur daalt en het dus beter is om te investeren in een clown (voor zover je dat investeren noemtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Maakt volgens mij niet uit. Al is populair met goed leiderschap natuurlijk wel fijner (clown).
Nee dat vergat ik niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je vergeet daarbij dat het leiderschap van je coach op den duur daalt en het dus beter is om te investeren in een clown (voor zover je dat investeren noemt).
Als dat zo is maakt het karakter van de coach dus geen donder uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:49 schreef CJay het volgende:
Ik dacht op hattrix iets te lezen daarstrax dat de coach nooit de teamleider kan zijn
dat is zo. Het karakter en ook ervaring voor het coach zijn (ervaring is voor coach maken wel belangrijk uiteraard, wordt het goedkoper van) zo kansloos als andre hazes muziek (leuke vergelijkingen levert die man toch opquote:Ik dacht op hattrix iets te lezen daarstrax dat de coach nooit de teamleider kan zijn
mensen die een begroting van onder de 5 miljoen hebben moeten het woord clown niet eens in de mond durven nemen. Het is teveel geld voor zoiets onbenulligs, maar het maakt de hoofdjes van menig beginnend hattricker (niet perse jou logic, maar iedereen, heb het zelf ook gehad) altijd helemaal dol als ze er over praten en er perse veel belang aan hechten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef twisteddlogic het volgende:
Het eerste jaar toch wel dan? Dan is het waarschijnlijk de clown, en is het karakter wel weer belangrijk, als je hem extern aanneem dan.
Ik heb er ook nog nooit naar gezocht, zal dat dan ook maar niet gaan doen voorlopigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mensen die een begroting van onder de 5 miljoen hebben moeten het woord clown niet eens in de mond durven nemen. Het is teveel geld voor zoiets onbenulligs, maar het maakt de hoofdjes van menig beginnend hattricker (niet perse jou logic, maar iedereen, heb het zelf ook gehad) altijd helemaal dol als ze er over praten en er perse veel belang aan hechten.
Beetje rigoreuze opmerking, maar de kern mogge duidelijk zijn.
yup, en je kan hem nadat ie coach is geworden nooit meer verkopen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef CJay het volgende:
Blijft het salaris van de coach gelijk aan dat van wanneer die een speler was?
Maar als je hem een jaartje wil laten spelen is het wel belangrijk dat hij wat kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, en je kan hem nadat ie coach is geworden nooit meer verkopen...
Koop dus NOOIT een speler die veel waard is, want dat geld kan je weggooien![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:17 schreef CJay het volgende:
hmm ik heb een lijst met iets van 4 Goed/Goed coaches en 27 Goed/Redelijk coaches, maar kom er net achter dat ik deze op de lijst heb staan
Lucjusz Kuzemko (7249493)
27 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 313 630
Loon: 209 600 ¤/week
Eigenaar: FKP Szybkie Foczki - Zemsta Foczek Nadchodzi
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: utopisch Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
ik had alleen gekeken naar de prijs (¤ 37000) en zijn leiderschap, maar goed heb nog niet eens 200.000 op de bank staan laat staan dat ik dat wekelijks kan betalen
Misschien gaat Hattrick wel weer downquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef ExCibular het volgende:
[..]
![]()
Zal wel goed zijn voor je middenveld!
Ik zou toch minimaal een keer bieden! Wie weet heb je hem!
En zondag even laten meespelen en dan gelijk weer in de verkoop! Heb je waarschijnlijk de beste mid uit div 10 in alltidhattrick!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Misschien gaat Hattrick wel weer downDan heb je hem lekker goedkoop
Idd, ruim waarschijnlijk, ook nog uitstekend in vorm.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef ExCibular het volgende:
[..]
En zondag even laten meespelen en dan gelijk weer in de verkoop! Heb je waarschijnlijk de beste mid uit div 10 in alltidhattrick!![]()
Ik denk dat die kans best wel groot is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef CJay het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat toevallig heel hattrick land morgen om 5 uur aan tafel zit te eten en dat ik voor 100.000 die gozer kan kopen. vervolgens meteen voor wat meer geld 1 of 2 miljoen op de markt zet zodat ie zaterdag voor de economische update weg is![]()
mag ie voor mij part woensdag nog spelen![]()
ik speel trouwens in divisie VIII
En hij staat ook nog eens als centrale verdediger op de transferlijst... Beetje raar als je het mij vraagt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Misschien gaat Hattrick wel weer downDan heb je hem lekker goedkoop
hallo!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En hij staat ook nog eens als centrale verdediger op de transferlijst... Beetje raar als je het mij vraagt?![]()
Oh en trouwens, hoi ik ben nieuw (FC Lemming Vooruit 4 (208203))![]()
Welkom namens iedereenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En hij staat ook nog eens als centrale verdediger op de transferlijst... Beetje raar als je het mij vraagt?![]()
Oh en trouwens, hoi ik ben nieuw (FC Lemming Vooruit 4 (208203))![]()
Die van mij was ook nog een verkapte tvp.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:49 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Welkom namens iedereenAnders is het topic weer zo snel vol
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:49 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
topic is ook snel vol wanneer jullie over onhaalbare spelers gaan zitten slowchatten...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:49 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nou idd constant info over goddelijke spelers voor die x klasse teams die komen er toch nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
topic is ook snel vol wanneer jullie over onhaalbare spelers gaan zitten slowchatten...
Sprak de gebruiker met een van de meeste posts in de afgelopen topics!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Nou idd constant info over goddelijke spelers voor die x klasse teams die komen er toch niet
A de vraagprijs is mischien laag maar uiteindelijk gaat het toch om een paar miljoen B je kan ze salaris niet betalen
Moi ik ben me van geen kwaad bewust.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:25 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Sprak de gebruiker met een van de meeste posts in de afgelopen topics!![]()
En ze waren allemaal zinnig!![]()
*kuch kuch*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:33 schreef foetre het volgende:
[..]
Moi ik ben me van geen kwaad bewust.
Ze zijn allemaal van toegevoegde waarde! HOOR JE ME ,TOEGEVOEGDE WAARDE!!!:(
En nu maar hopen dat hij veel ga scoren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zo heel netjes man voor die prijs
Nou idd je bent eigenlijk gewoon verplicht alle topics af te lezen waarbij je 99% spam leest en 1% info.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:17 schreef Oldbie het volgende:
Er valt hier steeds minder te leren. Veel zinloos gelul.
na 113 topics zal er ook wel niet al te veel meer te leren zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:17 schreef Oldbie het volgende:
edit: las opmerking verkeerd, mijn fout. idd veel slowchat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:17 schreef Oldbie het volgende:
Als hij volgende week nog steeds geblesseerd is (lees: +1 of meer, dus geen pleister), dan zal zijn vervanger spelen die je in de opstelling had staan. Had je die niet, dan speel je met 10 man.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:16 schreef Flappekz het volgende:
Vraagje:
Stel dat er in mijn team afgelopen zondag een speler geblesseerd is geraakt. Ik heb de woensdag daarna geen friendly, en ik log de hele week niet in, dus verandert er niets aan mijn opstelling. Speel ik dan komende zondag met 10 man?
Ligt eraan kan je makkelijk winnen dan speel je PIC, anders niet zelfs met 10 spelers kan hij een heel aardig team op de been brengen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:22 schreef Flappekz het volgende:
Het gaat om mijn tegenstander van a.s. zondag, die is niet zo fanatiek bezig met hattrick, kijk maar:
Begonnen: 31-10-2005 om 20:14
laatste 5 logins
23-12-2005 om 18:50 Via 80.126.***.***
23-12-2005 om 18:47 Via 80.126.***.***
11-11-2005 om 17:52 Via 80.126.***.***
31-10-2005 om 21:02 Via 80.126.***.***
Hij speelt gewoon 4-4-2, zonder persoonlijke orders. Afgelopen zondag is een van zijn middenvelders met +8 eruit gegaan, maar ik heb gezien dat hij wel reserves had opgesteld. Dus ik ga ervanuit dat ik gewoon tegen 11 man speel. Hoe pak ik de wedstrijd komende zondag het beste aan, zonder al te veel schade? PIC?
Er staat wel training, hij krijgt dus training. En ja, hij kan dus poppen. Het stelt allemaal niet zoveel voor (hij heeft immers niet gespeeld deze week) maar hij krijgt nu net zoveel training als iemand die niet speelt in een week. Stel nou dat ie afgelopen zondag eruit getrapt zou zijn, en nog voor vrijdag +1 was geweest, dan had hij volledige training gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:26 schreef foetre het volgende:
Dan heb ik nog een vraag ivm met pleister etc.
Afgelopen woensdag werd me trainie +2 getrapt(geen training,geen wedstrijden),nu staat hij inmiddels op +1 (wel training niet, geen wedstrijden)
Krijgt hij nu training ?Zoja dan popt hij dan ook?Hij staat op 85% bij ham
Ja ok ik dacht mischien heeft ie nog wat echte training van de wedstrijd waarin hij geblesseerd raakte.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Er staat wel training, hij krijgt dus training. En ja, hij kan dus poppen. Het stelt allemaal niet zoveel voor (hij heeft immers niet gespeeld deze week) maar hij krijgt nu net zoveel training als iemand die niet speelt in een week. Stel nou dat ie afgelopen zondag eruit getrapt zou zijn, en nog voor vrijdag +1 was geweest, dan had hij volledige training gehad.
Ik dacht eerst dat hij dan helemaal opnieuw moest beginnen met traine.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef -J-D- het volgende:
Bij die 75Alleen in die pot heeft ie geen training gehad, tenzij hij op de vrijdag na de partij alweer op +1 of pleister staat. (Kleine kans dus)
dat is wel een goede regeling om jonksfiguren dwars te zitten trouwensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij dan helemaal opnieuw moest beginnen met traine.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat is wel een goede regeling om jonksfiguren dwars te zitten trouwens
Dit zijn onze ratings van afgelopen wedstrijd. Ik speelde thuis, hij uit.:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:26 schreef Grumpey het volgende:
bekijk de reserve die nu in het veld komt, pak zijn zelfde opstelling als altijd voor de rest. Kijk naar de ratings, behalve dus dat zijn middenveld nu 1 andere speler heeft, dus schat de ratings in die hij haalt (neem ook mee dat het thuis vs uit verschil kan zijn). Vervolgens kijk je naar je eigen ratings die je haalt als je PIC in een uitwedstrijd speelt met slechte TS, en je kijkt of je dan nog steeds veel beter bent. Bij genoeg marge gewoon piccen. Onthoud wel, de vorm van zijn spelers verandert nog vrijdag, hou dat toch even in de gaten, voor zekerheid. Sowieso kan die gewoonte niet kwaad.
je gezonde verstand. Laat ik zo zeggen, neem geen onnodig risico.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Flappekz het volgende:
Waarmee kan ik dat het beste bepalen? HAM?
Jij heb een portie zelfkennisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef Flappekz het volgende:
Als ik alles aan mijn gezonde verstand over had moeten laten, was het nu lang niet zo goed gegaan met me, op welk vlak dan ook
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef Flappekz het volgende:
Als ik alles aan mijn gezonde verstand over had moeten laten, was het nu lang niet zo goed gegaan met me, op welk vlak dan ook
- passing bij defs is alleen belangrijk wanneer je countertquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Die is erg leuk!
Ik heb een vraagje over passen: waarvoor is dit belangrijk, en hoe is dit meetbaar, kom je het effect van passen tegen in je ratings?
Dat lijstje staat op ABC. Passen voor spitsen was ik van op de hoogte.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef maniack28 het volgende:
- passing bij defs is alleen belangrijk wanneer je countert
- passing bij mids zal je aanval stimuleren, maar niet superveel
- passing bij spitsen (volgens Grumpey), 1 scorenniveau staat gelijk aan 2 passingniveau's.
- passing bij wingers zou ik niet weten, maar het lijkt me hetzelfde als bij scoren, dus 1 winger niveau staat gelijk aan 2 passing niveau's
Passing speelt voor een groot deel mee in de sterren, maar draagt ook zeker bij aan de ratings. Er was zo'n plaatje waarin stond welke spelers voor wat meetelden enzo, misschien handig om dat soort dingen in de OP te zetten?
Dat is inderdaad niet zo erg. In je trainingslinie passen hebben kan weer wat meer geld opleveren, dus hou dat wel een beetje in de gaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Dat lijstje staat op ABC. Passen voor spitsen was ik van op de hoogte.
Ik vroeg me nog af of er iets algemeens was met passen (net als met koppen zeg maar)
Ik sta eigenlijk op het punt om mijn verdediger in te ruilen voor een kerel met wat minder passen. Maar als ik het goed begrijp is dat niet zo erg.
Vind een titanic ook al fors aantikken overigens, met 50k per week ongeveer voor een middenvelder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef komrad het volgende:
daarbij moet je wel kijken tot een bepaald niveau want boven titanic worden de loonkosten een factor
ik heb dan ook geen spelers boven supernaturalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Vind een titanic ook al fors aantikken overigens, met 50k per week ongeveer voor een middenvelder.
een beetje op jou log posten??? Een beetje op mijn pc fokforum bekijken, en dan zelf ook nog niet uitloggen.. Dat is veel erger;)quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint slaps pvrens around with a large trout
beetje op mn log in posten... ik dacht al: hè, heb ik al gereageerd in t nieuwe topic?
Pff jij bent ook niet gastvrijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat een lemming ?
KUTLEMMING,KUTLEMMING![]()
![]()
![]()
We don't need kutlemmings on the forum!!
Buddy, HAM...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Pff jij bent ook niet gastvrij![]()
![]()
Met welke programma's kan je het beste je trainingsvooruitgang bijhouden? Ik heb nu HT Ratings en daar kan ik wel het e.e.a. mee zien, maar zijn er specifiekere programma's?
HAM, Hattrick organizer, ht-Buddy. Google maar, of lees de sites die in de OP aangegeven staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Pff jij bent ook niet gastvrij![]()
![]()
Met welke programma's kan je het beste je trainingsvooruitgang bijhouden? Ik heb nu HT Ratings en daar kan ik wel het e.e.a. mee zien, maar zijn er specifiekere programma's?
Dat zeg jij ook 1x per week gemiddeld tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:43 schreef -J-D- het volgende:
HAM rules
2x in een topic, als antwoord op een vraag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat zeg jij ook 1x per week gemiddeld tegenwoordig![]()
Daar gaat ie deze week zwaar overheenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat zeg jij ook 1x per week gemiddeld tegenwoordig![]()
Niks tov van jou, maar eerder de conclusie dat dus mensen eerst het topic niet eens meer lezen...quote:
Mischien een idee voor de OP dat iedereen verplicht is alle topics door te lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks tov van jou, maar eerder de conclusie dat dus mensen eerst het topic niet eens meer lezen...![]()
moeten we nog gaan stemmen ook?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef ExCibular het volgende:
Ik tip HAM rulz als een goede kandidaat voor een volgende TT![]()
Ik moet wel toegeven dat ik het topic tegenwoordig niet eens meer doorneem... Ik bekijk de laatste 5 posts en ik kom elke keer tot de conclusie dat het eik een grote brei van vragen is die idd gewoon in de openingspost te vinden zijn...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks tov van jou, maar eerder de conclusie dat dus mensen eerst het topic niet eens meer lezen...![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
hattrick rules
17-01-2006 Sold a player and received 1 806 350 ¤
17-01-2006 Team spirit fell when a player left and the remaining squad started to worry about the future.
17-01-2006 Sold a player and received 1 376 082 ¤
17-01-2006 Sold a player and received 645 123 ¤
17-01-2006 Sold a player and received 196 605 ¤
nu nog mn outstanding keeper verkopen, en dan een WC keeper dr voor terug halen, plus nog een trainee en een nieuwe middenvelder (heb net mn briljante verkocht, de volgende hoeft niet zo hoog, bijdrage is toch relatief klein met maar 1 IM)
idd, dat de mensen met vragen maar naar de irc kanalen gaan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het topic tegenwoordig niet eens meer doorneem... Ik bekijk de laatste 5 posts en ik kom elke keer tot de conclusie dat het eik een grote brei van vragen is die idd gewoon in de openingspost te vinden zijn...
Is het nu zo moeilijk om zelf iets te lezen??
Patatgeneratie
Jullie zijn gewoon allemaal bang voor concurentie ivm awards en fokcup.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
idd, dat de mensen met vragen maar naar de irc kanalen gaan...
Hier wil ik patsen met spelers en geld zien
Tis me idd ook te druk geworden tegenwoordig
Je hebt natuurlijk altijd baas bovenbaas.Ik hoop dat ik ooit een bovenbaas word,maar dat zit er voorlopig nog niet inquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nu plus 3.6 miljoen. maar is nog nix tov van lorntoc, grumpey en komrad geloof ik
Your team has received 1 165 ¤ because Jan-Albert Hulsmans (84267956), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 233 000 ¤.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hmmm grump, Geef je alleen de stamgasten zulke relaxte dealtjes of mogen er meer mensen met jou super spelers winst makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Your team has received 1 165 ¤ because Jan-Albert Hulsmans (84267956), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 233 000 ¤.
Goede deal he, zoals gezegd.![]()
Niet slecht VK, wat train je ook al weer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
hattrick rules
17-01-2006 Sold a player and received 1 806 350 ¤
17-01-2006 Team spirit fell when a player left and the remaining squad started to worry about the future.
17-01-2006 Sold a player and received 1 376 082 ¤
17-01-2006 Sold a player and received 645 123 ¤
nu nog mn outstanding keeper verkopen, en dan een WC keeper dr voor terug halen, plus nog een trainee en een nieuwe middenvelder (heb net mn briljante verkocht, de volgende hoeft niet zo hoog, bijdrage is toch relatief klein met maar 1 IM)
Suter die nu in verkoop staat is ook goede deal, want die gaat vanavond spelen en dus gratis stijging dit keer. Alleen is het van uitstekend naar formidabel dus al wat duurder voor je vermoed ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmmm grump, Geef je alleen de stamgasten zulke relaxte dealtjes of mogen er meer mensen met jou super spelers winst maken![]()
Waarom heb je hem er nu al op staan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Suter die nu in verkoop staat is ook goede deal, want die gaat vanavond spelen en dus gratis stijging dit keer. Alleen is het van uitstekend naar formidabel dus al wat duurder voor je vermoed ik.
quote:Lennart Henriksson (77575998)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Met 10k veels te veel betaald maar alles beter dan een geblesseerde a speler voor een paar weken of een trainee die training mist als reserve.quote:Daniel Häggblad (31341710) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar, slecht in vorm, gezond
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 330
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
als mensen nou eens zouden lezen en rekenenquote:
Check dan eens bij mij in de competitie bij bruinsmaquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:54 schreef foetre het volgende:
Verdedigen oftewel een echte counterhufter.
Z'n laatste wedstrijd haalde won hij (Waardeloos-)4 - 1 (slecht++)![]()
Het volgende stond in het wedstrijd verslag
Holloway counterde verwoed![]()
Bij PIC stijgt je TS met factor 1,3. Wanneer je een coach slecht leiderschap heeft kan je blijven piccen. Denk dat je TS op maximaal kalm staat na een week. Niet heel rendabel dus...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef -J-D- het volgende:
Bij Mots halveert je TS.
Bij PIC stijgt ie 2 levels, dacht ik
Maar je coach kan een beperkte leiderschap hebben waardoor je TS weer zal dalen
Klopt maar als je dan kan PICcen in een bekerwedstrijd heeft het wel degelijk zin.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Bij PIC stijgt je TS met factor 1,3. Wanneer je een coach slecht leiderschap heeft kan je blijven piccen. Denk dat je TS op maximaal kalm staat na een week. Niet heel rendabel dus...
kan anders ook wel ervoor hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef avw1982 het volgende:
Helemaal na de bekerwedstrijden.
Echt?quote:
echt welquote:
Oefenwedstrijdje tegen iemand uit de XII. Haalde zondag ramzalig(hoog) middenveld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
echt wel![]()
vanvond beker of oefenwedstrijd? (om het maar even ergens over te hebben)
Gaat stijgen... maar je krijgt er na stijging +/- 200k voor... heeft een debiel nu alweer 140k geboden... nou dan ga ik het risico al niet meer nemenquote:Klaus Rücker (87275437)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 2 060
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Frei Bier
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
ik mag het vanavond in de beker proberen. Zeer waarschijnlijk laatste bekerwedstrijd dit seizoenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Oefenwedstrijdje tegen iemand uit de XII. Haalde zondag ramzalig(hoog) middenveld.
Ik zou daar niet zo zeker van zijn als ik in div 10 zit nu...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik mag volgend seizoen ook waarschijnlijk beker spelen
Alle Bot-teams gaan er uit, en dat zijn er toch aardig wat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo zeker van zijn als ik in div 10 zit nu...
Ja, da klopt wel, maar je zult toch wel redelijk moeten eindigen in div 10 verwacht ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Alle Bot-teams gaan er uit, en dat zijn er toch aardig wat.
ik denk dat een plek bij de eerste 3 in div 10 toch wel voldoende zou moeten zijn of ben ik nu te enthousiast?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ja, da klopt wel, maar je zult toch wel redelijk moeten eindigen in div 10 verwacht ik.
haha ja dat zou dan wel een domper zijn, maar ja die niet waagt die niet wint. Om er maar eens een gezegde tegenaan te gooienquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef -J-D- het volgende:
Ik kom alleen verder in de beker als ik Normaal speel, maar ik PIC want ik wil in de comp ver komen.
Maar ja, misschien presteer ik straks bij beide niet naar vermogen
Mooi dan ga ik aankomend seizoen hoge ogen gooien in de nationale cupquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat een plek bij de eerste 3 in div 10 toch wel voldoende zou moeten zijn of ben ik nu te enthousiast?
Zn keeper eruitquote:De spelers van SDCPUTTEN kregen als opdracht mee om veelvuldig de zijkanten te benutten. Marten Schenkel nam in de 2e minuut een vrije trap vanaf een ideale plek, maar het geluk was niet aan de kant van Hoolieganzen, want de bal ging net naast. In de 3e minuut viel Jonas Galjaart van SDCPUTTEN op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Jonas Galjaart resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Reinier van Kempen in de 3e minuut de 0 - 1 voor Hoolieganzen kon scoren. In de 4e minuut ontving Hoolieganzen-speler Manfred Rindsfüser een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Er zaten geen wisselspelers op de bank bij SDCPUTTEN, dat dan ook een probleem had toen Gennady Ponomariov in de kleedkamer verdween met een blessure.
Lastig in te schatten. Er zijn nu 46247 teams actief dus een div XI zal nog nodig zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat een plek bij de eerste 3 in div 10 toch wel voldoende zou moeten zijn of ben ik nu te enthousiast?
winst is dus binnen JDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |