abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34142413
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef ASSpirine het volgende:
Check Team: 318688
Dat is gewoon een kerel verkleed als vrouw
Children of the night. What music they make.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:17:20 #102
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_34142469
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

hij heeft nog een matig/matig daemon tijd voor een nieuwe dus prioriteit nr. 1
wolfje, wat is de onderliggende tactiek bij passen trainen? verdient t een beetje?
jaja verbal coach staat op me lijstje maar ik ben nog aan het twijfelen wat voor 1.
Denk een aanvallende want train toch verdedigen
pi_34142702
ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Ik heb ongeveer 850k op de bank staan en ik wil een nieuwe middenvelder. Zal ik er nu meteen een kopen met positiespel formidabel en matig passen of zal ik doorsparen tot ik een uitmuntende kan halen?

Ik speel woensdag nog een thuiswedstrijd voor de beker en heb een uitstekende keeper in de verkoop staan... (dat levert me natuurlijk ook weer geld op)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 16 januari 2006 @ 23:25:11 #104
66186 foetre
pi_34142812
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef MrMoon het volgende:
ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Ik heb ongeveer 850k op de bank staan en ik wil een nieuwe middenvelder. Zal ik er nu meteen een kopen met positiespel formidabel en matig passen of zal ik doorsparen tot ik een uitmuntende kan halen?

Ik speel woensdag nog een thuiswedstrijd voor de beker en heb een uitstekende keeper in de verkoop staan... (dat levert me natuurlijk ook weer geld op)
uitmuntend
pi_34143129
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef foetre het volgende:

[..]

jaja verbal coach staat op me lijstje maar ik ben nog aan het twijfelen wat voor 1.
Denk een aanvallende want train toch verdedigen
het maakt niet verschrikkelijk veel uit, ik dacht ook mooi te compenseren met een aanvallende, maar ik stap binnekort weer over naar een verdedigende. als def coach kun je toch wel alle verdedigende kracht gebruiken die je krijgen kunt. bovendien is mn aanval nu tov toen behoorlijk verbeterd
  maandag 16 januari 2006 @ 23:35:54 #106
66186 foetre
pi_34143277
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

het maakt niet verschrikkelijk veel uit, ik dacht ook mooi te compenseren met een aanvallende, maar ik stap binnekort weer over naar een verdedigende. als def coach kun je toch wel alle verdedigende kracht gebruiken die je krijgen kunt. bovendien is mn aanval nu tov toen behoorlijk verbeterd
en watvoor leiderschap?kheb nu matig en me teamspirit is bedaard?
pi_34143324
"Jesus!"
"You said it man, nobody talks with the Jesus"

Schrik me elke keer weer de tering

Maar ontopic:
GVD verloren afgelopen wedstrijd terwijl de ratings gelijk waren en ik een beter middenveld had. Helaas werd mijn beste mid eruit geschopt Op zo'n momenten gaat het echt jeuken om ineens je team met 13 miljoen te versterken en je hele divisie een poepje te laten ruiken Hou de hand toch nog maar ff op de knip.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:39:01 #108
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_34143425
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Lortnoc het volgende:
"Jesus!"
"You said it man, nobody talks with the Jesus"
Ik heb het veranderd: "Run Forest, run. Run Forest"
pi_34143495
Ik zou eigenlijk een mooie quote uit Usual Suspects moeten hebben voor als VK online komt

Zie trouwens een hoop nieuwe mensen weer, welkom allemaal Jullie kunnen nog mee doen aan de cup mits jullie geen WO's veroorzaken
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_34144136
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Lortnoc het volgende:
Ik zou eigenlijk een mooie quote uit Usual Suspects moeten hebben voor als VK online komt

foekje: ik zou minstens voor matig leiderschap gaan (heb je nu ook al), daar doe ik t ook al een paar seizoenen mee. ik heb geen super ts, maar nooit te laag, tenzij ik als een dolle ga MOTS'en
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:02:09 #111
66186 foetre
pi_34144442
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

foekje: ik zou minstens voor matig leiderschap gaan (heb je nu ook al), daar doe ik t ook al een paar seizoenen mee. ik heb geen super ts, maar nooit te laag, tenzij ik als een dolle ga MOTS'en
ok thnx ff een miljoen sparen.Over 7 weken heb ik er ws 1
pi_34144601
gisteren in 4-3-3 gespeeld en 4-0 gewonnen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:42:15 #113
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_34146033
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef AirRaid het volgende:
gisteren in 4-3-3 gespeeld en 4-0 gewonnen
Gefeliciflapstaart, kijk alleen uit dat je middenveld niet te zwak is tegenover je tegenstanders.
Ik heb van betere (dan mij) 4-3-3 teams gewonnen, enkelt vanwege hun slappe middenveld.
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_34150380
Voor 2,3 M gekocht.

Dewayne Connaughton (56668745)
22 jaar, goed in vorm, gezond

Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 11 590
Loon: 4 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ZLEHT
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: matig

pi_34150429
Ik dacht dat mijn vorige bestelling voor supporter betaald was, maar ineens was hij afgelopen en kreeg ik een bericht dat hij was gestopt omdat ik niethad betaald. Nu heb ik het opnieuw aangevraagd en meteen betaald. Kreeg ik vandaag dit bericht:
quote:
We hebben een bestelling van Supporter, 1 jaar ontvangen, Je bestelling voor
Supporter, 1 jaar zal geactiveerd worden zodra je betaling binnen is en door
GlobalCollect is geregistreerd. De bestelling is nu nog niet geactiveerd omdat
een (of meer) van je vorige bestellingen nog niet betaald is. Als je hebt
betaald, geef ons dan een paar dagen om het een en ander te registreren. Zorg
dat je binnen 10 dagen hebt betaald, anders wordt je bestelling na 30 dagen
automatisch verwijderd. Deze mededeling geldt uiteraard alleen voor
overschrijvingen, niet voor machtigingen. Zorg er bij het betalen voor dat je al
je gegevens correct vermeldt en noem ook het betalingskenmerk van GlobalCollect.
Als je contact met ons opneemt in verband met deze bestelling, vermeld dan
altijd deze bestellingID: 524888.
Moet ik dan een mailtje sturen naar Hattrick hierover, of komt het nog wel goed?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:21:38 #116
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_34151727
ik zou altijd mailtje sturen bij twijfel, kan je altijd zeggen dat je gemaild hebt namelijk.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:26:36 #117
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_34151839
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef foetre het volgende:

[..]

ik zou altijd voor slecht leiderschap gaan extern. Sorry, maar die 7 ton dat matig leiderschap meer kost is veel meer waard als je dat stopt in je team. Of koop er een goed/goed speler mee, die een seizoen later je coach wordt.
Goed/matig kopen is net als andre hazes muziek, het klinkt wel grappig maar het is het toch net niet.
pi_34152508
-late-omdat-ik-vanaf-vrijdag-het-te-druk-had-om-te-internetten-tvp
pi_34153368
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef Robar het volgende:
-late-omdat-ik-vanaf-vrijdag-het-te-druk-had-om-te-internetten-tvp
Nog 100 en we hebben al een nieuw topic!
pi_34153383
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef avw1982 het volgende:
Voor 2,3 M gekocht.

Dewayne Connaughton (56668745)
22 jaar, goed in vorm, gezond

Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 11 590
Loon: 4 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ZLEHT
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: matig

Zo heel netjes man voor die prijs
Signature
pi_34153765
Mijn tegenstander van afgelopen zondag is een verdediger trainer. Hij speelt 5-3-2 en tegen 3-5-2 team countert hij. Tegen mij hoopte hij dat een slecht middenveld genoeg was om te winnen dus speelde hij niet op de counter.
Er is nog een ander team met een slecht middenveld maar de rest van de teams spelen 3-5-2 en halen een zwak laag of hoger (met een goede ts)

Nou heeft hij aardig wat geld in kas en heeft hij een nieuwe mid gekocht. Als ik moet gokken uitmuntend met wat extra stats. Maar in de aanval kan hij nog steeds geen potten breken. Met een zwak centraal en 2 keer een waardeloze vleugel aanval.

Zijn er meer def trainers die zo'n tackiek hanteren? Nadruk op de verdediging (hij haalt met zn verdediging dezelfde rating AH punten als ik met mn hele elftal) en dan ook nog proberen het middenveld te winnen zonder veel aandacht te besteden aan de aanval.
pi_34154391
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef foetre het volgende:

[..]

Ik heb ook een coach met slecht leiderschap, en mijn TS is ook nog steeds bedaard. En voor 7 ton meer zou ik ook geen Goed/matig coach aanschaffen. Kweenie hoe het met het zelfvertrouwen in je team staat, maar anders zou je een Goed/slecht coach (270K) kunnen kopen en 1 of 2 (3k per week) psychologen. Dan daalt de TS ook minder snel. en met het geld wat je over houdt kun je net zoals Grumpey al zei een goed/goed speler kopen om tot coach te promoveren.
En wanneer je die een gevonden hebt laat mij dan ff weten hoeveel het ongeveer kost ben ook nog op zoek naar zo'n speler
What's "God"?
You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
Tsv Grastrappers (504918)
pi_34155072
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef CJay het volgende:

[..]

Ik heb ook een coach met slecht leiderschap, en mijn TS is ook nog steeds bedaard. En voor 7 ton meer zou ik ook geen Goed/matig coach aanschaffen. Kweenie hoe het met het zelfvertrouwen in je team staat, maar anders zou je een Goed/slecht coach (270K) kunnen kopen en 1 of 2 (3k per week) psychologen. Dan daalt de TS ook minder snel. en met het geld wat je over houdt kun je net zoals Grumpey al zei een goed/goed speler kopen om tot coach te promoveren.
En wanneer je die een gevonden hebt laat mij dan ff weten hoeveel het ongeveer kost ben ook nog op zoek naar zo'n speler
Even ter verduidelijking. Psychologen hebben niks met de TS te maken.
pi_34155762
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef avw1982 het volgende:
Even ter verduidelijking. Psychologen hebben niks met de TS te maken.
Wil je bij zulke beweringen ajb eerst zeker van je zaak zijn door de Rules te hebben gelezen?
pi_34156336
DAMN

Heb ik net op een future coach geboden. Hij had redelijk ervaring en goed leiderschap, maar hij kon spelen voor mij, dus de goed ervaring zou hij wel halen (haalde 4* in redelijk vorm als vleugelverdediger). Ik ging eten, kom ik terug, zie ik dat ik overboden ben. Ik wil weer overbieden, is de fucking deadline al geweest Helemaal vergeten dat de deadline al zo vroeg was

KUT
Signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')