jaja verbal coach staat op me lijstje maar ik ben nog aan het twijfelen wat voor 1.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hij heeft nog een matig/matig daemontijd voor een nieuwe dus
prioriteit nr. 1
wolfje, wat is de onderliggende tactiek bij passen trainen? verdient t een beetje?
uitmuntendquote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef MrMoon het volgende:
ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Ik heb ongeveer 850k op de bank staan en ik wil een nieuwe middenvelder. Zal ik er nu meteen een kopen met positiespel formidabel en matig passen of zal ik doorsparen tot ik een uitmuntende kan halen?
Ik speel woensdag nog een thuiswedstrijd voor de beker en heb een uitstekende keeper in de verkoop staan... (dat levert me natuurlijk ook weer geld op)
het maakt niet verschrikkelijk veel uit, ik dacht ook mooi te compenseren met een aanvallende, maar ik stap binnekort weer over naar een verdedigende. als def coach kun je toch wel alle verdedigende kracht gebruiken die je krijgen kunt. bovendien is mn aanval nu tov toen behoorlijk verbeterdquote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef foetre het volgende:
[..]
jaja verbal coach staat op me lijstje maar ik ben nog aan het twijfelen wat voor 1.
Denk een aanvallende want train toch verdedigen
en watvoor leiderschap?kheb nu matig en me teamspirit is bedaard?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
het maakt niet verschrikkelijk veel uit, ik dacht ook mooi te compenseren met een aanvallende, maar ik stap binnekort weer over naar een verdedigende. als def coach kun je toch wel alle verdedigende kracht gebruiken die je krijgen kunt. bovendien is mn aanval nu tov toen behoorlijk verbeterd
Ik heb het veranderd: "Run Forest, run. Run Forest"quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Lortnoc het volgende:
"Jesus!"
"You said it man, nobody talks with the Jesus"
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Lortnoc het volgende:
Ik zou eigenlijk een mooie quote uit Usual Suspects moeten hebben voor als VK online komt
ok thnx ff een miljoen sparen.Over 7 weken heb ik er ws 1quote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
foekje: ik zou minstens voor matig leiderschap gaan (heb je nu ook al), daar doe ik t ook al een paar seizoenen mee. ik heb geen super ts, maar nooit te laag, tenzij ik als een dolle ga MOTS'en
Gefeliciflapstaart, kijk alleen uit dat je middenveld niet te zwak is tegenover je tegenstanders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef AirRaid het volgende:
gisteren in 4-3-3 gespeeld en 4-0 gewonnen
Moet ik dan een mailtje sturen naar Hattrick hierover, of komt het nog wel goed?quote:We hebben een bestelling van Supporter, 1 jaar ontvangen, Je bestelling voor
Supporter, 1 jaar zal geactiveerd worden zodra je betaling binnen is en door
GlobalCollect is geregistreerd. De bestelling is nu nog niet geactiveerd omdat
een (of meer) van je vorige bestellingen nog niet betaald is. Als je hebt
betaald, geef ons dan een paar dagen om het een en ander te registreren. Zorg
dat je binnen 10 dagen hebt betaald, anders wordt je bestelling na 30 dagen
automatisch verwijderd. Deze mededeling geldt uiteraard alleen voor
overschrijvingen, niet voor machtigingen. Zorg er bij het betalen voor dat je al
je gegevens correct vermeldt en noem ook het betalingskenmerk van GlobalCollect.
Als je contact met ons opneemt in verband met deze bestelling, vermeld dan
altijd deze bestellingID: 524888.
ik zou altijd voor slecht leiderschap gaan extern. Sorry, maar die 7 ton dat matig leiderschap meer kost is veel meer waard als je dat stopt in je team. Of koop er een goed/goed speler mee, die een seizoen later je coach wordt.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef foetre het volgende:
[..]
en watvoor leiderschap?kheb nu matig en me teamspirit is bedaard?
Nog 100 en we hebben al een nieuw topic!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef Robar het volgende:
-late-omdat-ik-vanaf-vrijdag-het-te-druk-had-om-te-internetten-tvp
Zo heel netjes man voor die prijsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef avw1982 het volgende:
Voor 2,3 M gekocht.
Dewayne Connaughton (56668745)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 11 590
Loon: 4 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ZLEHT
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: matig
![]()
Ik heb ook een coach met slecht leiderschap, en mijn TS is ook nog steeds bedaard. En voor 7 ton meer zou ik ook geen Goed/matig coach aanschaffen. Kweenie hoe het met het zelfvertrouwen in je team staat, maar anders zou je een Goed/slecht coach (270K) kunnen kopen en 1 of 2 (3k per week) psychologen. Dan daalt de TS ook minder snel. en met het geld wat je over houdt kun je net zoals Grumpey al zei een goed/goed speler kopen om tot coach te promoveren.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef foetre het volgende:
[..]
en watvoor leiderschap?kheb nu matig en me teamspirit is bedaard?
Even ter verduidelijking. Psychologen hebben niks met de TS te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef CJay het volgende:
[..]
Ik heb ook een coach met slecht leiderschap, en mijn TS is ook nog steeds bedaard. En voor 7 ton meer zou ik ook geen Goed/matig coach aanschaffen. Kweenie hoe het met het zelfvertrouwen in je team staat, maar anders zou je een Goed/slecht coach (270K) kunnen kopen en 1 of 2 (3k per week) psychologen. Dan daalt de TS ook minder snel. en met het geld wat je over houdt kun je net zoals Grumpey al zei een goed/goed speler kopen om tot coach te promoveren.
En wanneer je die een gevonden hebt laat mij dan ff weten hoeveel het ongeveer kost ben ook nog op zoek naar zo'n speler![]()
Wil je bij zulke beweringen ajb eerst zeker van je zaak zijn door de Rules te hebben gelezen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef avw1982 het volgende:
Even ter verduidelijking. Psychologen hebben niks met de TS te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |