quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Stel 11 man op..quote:Op maandag 16 januari 2006 17:26 schreef Pieruh het volgende:
Ik kan wel een keer wat hulp gebruiken met Hattrick. Verlies continue!
Nou wat ik al niet begrijp is hoe ik bijvoorbeelde deze wedstrijd: 65533301quote:
Dat zijn 3 keer een SE.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:31 schreef Pieruh het volgende:
[..]
Nou wat ik al niet begrijp is hoe ik bijvoorbeelde deze wedstrijd: 65533301
had kunnen verliezen.
wat zijn je toekomst plannen?wat train/wil je trainen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:39 schreef Pieruh het volgende:
Zou je een tacties voor deze wedstrijd dan kunnen verzinnen?
65533305
Ik zit ook een beetje met dat probleem, maar wat is nu precies afmaken he?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef Pieruh het volgende:
Ik train momenteel verdedigers en wil dat zeker afmaken aangezien ik er al een paar weken op heb zitten
Echt klaar ben je nooit. Ik zou gewoon tijdenlang hetzelfde trainen.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef Pieruh het volgende:
Ik train momenteel verdedigers en wil dat zeker afmaken aangezien ik er al een paar weken op heb zitten
Trek je maar niets van hem aan, newbies. Hij is zwakzinnig.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme, kunnen er niet wat minder mensen posten in dit soort topics
begin bij jezelfquote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme, kunnen er niet wat minder mensen posten in dit soort topics
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:06 schreef -J-D- het volgende:
Trek je maar niets van hem aan, newbies. Hij is zwakzinnig.
Zei de xylophonist van de jostibandquote:Op maandag 16 januari 2006 18:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Trek je maar niets van hem aan, newbies. Hij is zwakzinnig.
$$$ geld te veelquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Gisteren net een goed/goed coach gekocht en al direct mijn eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen(ook wel terecht trouwens dat ik hier wat win
)
Okay, ik zal die opstelling eens volgen. Kijken wat het me brengt. Bedankt.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:47 schreef foetre het volgende:
heb je achterin dan ook jonge gasten lopen?
probeer anders in de competitie 442 en oefen 532
yep gebruik hem ook maar meestal verander ik me opstelling nog na het bekijken van me tegenstander.Ht ratings is wel makkelijk om te zien wat vorm met je spelers doet.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Heiputtertje het volgende:
Gebruiken jullie trouwens ook Htratings? Ik zweer erbij! En je kunt hem perfect instellen op eventuele afwijkingen nav. je behaalde ratings.
sterren zeggen lang niet alles. maar zorg dat je een sterker middenveld hebt. offer hiervoor bijvoorbeeld je vleugels op. of geef een paar centrale verdedigers de order aanvallend mee. lukt het niet om een beter middenveld te creeeren, speel dan counter.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:31 schreef Pieruh het volgende:
[..]
Nou wat ik al niet begrijp is hoe ik bijvoorbeelde deze wedstrijd: 65533301
had kunnen verliezen.
Of je gebruikt Hattrick Organizer, die is gewoon gratis. Beetje langzaam maar voor trainen zeer okay.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef halleekes het volgende:
ok....dan 1 van de meest gebruikte programmas![]()
Ham vind ik voor luie mensen...ik hou netjes een excel sheet bijdan heb ik dat gezeik ook niet van die tijdelijke versie enzo
Hmm dit zijn ook tricky adviezen hoor, je hebt er wel de spelers voor nodig om zo te kunnen spelen. Zorg dat je doorziet hoe je tegenstander gaat spelen (analyseer zijn sterktes en zwaktes) en probeer daar op in te spelen. Varieër verder zelf in je opstelling (dit hoeft niet persé een andere formatie te zijn) zo maak je het voor je tegenstander ook lastig.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sterren zeggen lang niet anders. maar zorg dat je een sterker middenveld hebt. offer hiervoor bijvoorbeeld je vleugels op. of geef een paar centrale verdedigers de order aanvallend mee. lukt het niet om een beter middenveld te creeeren, speel dan counter.
opa's met redelijk ervaring, redelijk pm kosten niet zoveel. haal je toch makkelijk een slecht (laag) mid mee. meot genoeg zijn. dit lijkt mij de beste oplossing.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Hmm dit zijn ook tricky adviezen hoor, je hebt er wel de spelers voor nodig om zo te kunnen spelen. Zorg dat je doorziet hoe je tegenstander gaat spelen (analyseer zijn sterktes en zwaktes) en probeer daar op in te spelen. Varieer verder zelf in je opstelling (dit hoeft niet persé een andere formatie te zijn) zo maak je het voor je tegenstander ook lastig.
Ook al zeggen de misschien van niet maar een sterker middeveld is vaak al de helft van de winst. Mits je natuurlijk ook nog wat schappelijks in de aanval hebt staan voor je betreffende divisie. Op die manier (bij meer balbezit) Hoeft je defensie niet zoveel kansen te keren omdat je zelf de overhand hebt.
Die kost 2,5 miljoen? Heb op dit moment 4,8 mill cash, dus ik zou dat kunnen overwegenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef pvrens het volgende:
dus Ik heb me een goed/goed coach gekocht met uitstekend ervaring, verder is hij ook nog populair! Dat moet dus helemaal goed komen dit seizoen
En ik heb antwoord gekregen van de eigenaar van m'n broerquote:Harald Paulsen (11041664)
57 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een rampzalig leider.
quote:Ofcourse you can by him .... but i´ll sell him after he reached the
next skill level in playmaking ... I´ll tell you when he is for sale
.... okay?
Ik weet zijn bduget niet? Ik heb zelf 1,5M op de bank en kan niet echt een versterking vinden voor mijn teamquote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
opa's met redelijk ervaring, redelijk pm kosten niet zoveel. haal je toch makkelijk een slecht (laag) mid mee. meot genoeg zijn. dit lijkt mij de beste oplossing.
counter kan ook ,maar dan moet je wel de juiste trainees daarvoor hebben. en die zijn net wat te duur voor de beginnende teams.
opa 10-20k het stuk. desnoods een speler verkopen om een beetje uit de schulden te blijvenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Ik weet zijn bduget niet? Ik heb zelf 1,5M op de bank en kan niet echt een versterking vinden voor mijn team(die te trainen is dan he) Nee nee niet zie mij pimpen met 1,5M
![]()
Een sterker middenveld is de helft van de winst, alleen gelukkig niet altijd.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Heiputtertje het volgende:
Hmm dit zijn ook tricky adviezen hoor, je hebt er wel de spelers voor nodig om zo te kunnen spelen. Zorg dat je doorziet hoe je tegenstander gaat spelen (analyseer zijn sterktes en zwaktes) en probeer daar op in te spelen. Varieër verder zelf in je opstelling (dit hoeft niet persé een andere formatie te zijn) zo maak je het voor je tegenstander ook lastig.
Ook al zeggen de HT's misschien van niet maar een sterker middeveld is vaak al de helft van de winst. Mits je natuurlijk ook nog wat schappelijks in de aanval hebt staan voor je betreffende divisie. Op die manier (bij meer balbezit) Hoeft je defensie niet zoveel kansen te keren omdat je zelf de overhand hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |