quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
MTquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik mag tegen een team wat wat hoger speelt. Heb als doelstelling dat ik toch minimaal de 2e ronde wil halen... Mag ook wel met wat formidabele verdedigers
Ook nog niet gedaan denk ik. Iedereen de beste wensen nog!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:00 schreef ExCibular het volgende:
Als ik het nog niet gedaan had, Iedereen een gelukkig nieuw jaar gewenst.![]()
Jij speel IX? Hoe red je het dan met zo weinig salaris? En hoeveel spelers heb je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:00 schreef ExCibular het volgende:
Ik had een mooie salarisupdate, mijn 17 jarige talentjes werden 18 en werden niet echt heel veel duurder (dat komt volgens seizoen wel)De rest van mijn team bleef gelijk op mijn 3 aankopen na maar die stegen maar heel lichtjes. Dus de hele selectie steeg met 2600 Euro per week naar 19000 en een beetje.
Waar speel jij?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef jeldrik het volgende:
oei :-S De loonupdate bracht dit voor mij:
Loon 25.546 -320 25.226
25k![]()
Ik heb hem niet voor niks genomineerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:13 schreef Grumpey het volgende:
exculibar is ook sterk bezig, ga je ook iets meer in de gaten houden, dan weet je het
Vanavond al piccend naar 2e ronde, hopelijk geen blessures...
Ik speel zelfs in VIIIquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:04 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ook nog niet gedaan denk ik. Iedereen de beste wensen nog!
[..]
Jij speel IX? Hoe red je het dan met zo weinig salaris? En hoeveel spelers heb je?
Succes vanavond trouwens
Nog een nieuwe naamquote:
Ik ben eigenlijk nog steeds bezig met de puinhopen op te ruimen van 3 seizoenen mismanagement.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:13 schreef Grumpey het volgende:
exculibar is ook sterk bezig, ga je ook iets meer in de gaten houden, dan weet je het
Vanavond al piccend naar 2e ronde, hopelijk geen blessures...
Briljant gevonden!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:42 schreef -J-D- het volgende:
Mooi compromis he? Ik heet geen Johan-Derksen meer, maar kan nog wel met JD worden aangesproken
Ja, bij jou is het omgekeerd aan de rest.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben meteen goed begonnenVandaar dat ik nu ook in V zit
Over driekwart jaar kom je maar terug en vergelijk je jouw team nu met mijn team danquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, bij jou is het omgekeerd aan de rest.
Jij begint werkelijk perfect, maar zodra je er verstand van dreigt te gaan hebben, ga je giga blunders maken waardoor je alsnog wanbeleid tentoonspreidt
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, bij jou is het omgekeerd aan de rest.
Jij begint werkelijk perfect, maar zodra je er verstand van dreigt te gaan hebben, ga je giga blunders maken waardoor je alsnog wanbeleid tentoonspreidt
Ik zeg niet dat jouw team slechter of beter is dan mijn team.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Over driekwart jaar kom je maar terug en vergelijk je jouw team nu met mijn team dan
Ennuh, blunders? Welke nog meer? Jouw uitschakeling in de Fok!Cup was gewoon een briljant staaltje techniek!
Denk jij maar wat jij wil jochie... Je weet mijn kant van het verhaal dus ik ga er niet meer op in....quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jouw team slechter of beter is dan mijn team.
Ik zeg alleen dat jij een perfect wanbeleid hebt laten zien:
Je wil NIET promoveren, maar stelt in een P/D-duel WEL een aantal VASTE WAARDEN op.
Onder andere speelt je BESTE keeper.
En dan nog janken dat ie wint van een V-er, terwijl je dat ABSOLUUT niet wil. Maar je haalde het niet in je botte kop om een slechte opstelling te maken.
Dat is zo'n grote fout dat het je het met een gerust hart meervoud kan noemen...
Mijn uitschakeling in de Fok!-Cup was een cadeautje mijnerzijds. Normaal had je geen schijn van kans, alleen je keeper had een keer een goede dag.
Zo ben ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Volgens mij heb ik je gisteren aangesproken over een irritante avatar van iemand waar je naar bleef kijken. Die van jou lijkt er wat op, maar is nog net niet zo irritant
BITCHFIGHTquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk jij maar wat jij wil jochie... Je weet mijn kant van het verhaal dus ik ga er niet meer op in....
Kan je iets specifieker zijn over de spelers?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef Grumpey het volgende:
Het is gebeurd!We zijn omgeschakeld, vanaf komende vrijdagochtend alleen nog maar +10 en hoger
Er zijn nog wel wat stijgende trainies die de deur uit moeten. Voor leuke compromissen ben ik gewoon in, Jonks heeft zich al aangemeld voor het gratis geld, maar ik wil het anderen ook niet onthouden. Stuur maar een ht-mailtje. Het gaat in totaal over 4 spelers hoor, maar ze moeten wel weg, en ik kan ze gratis laten spelen enzo
Je hebt vast geen spitsquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef Grumpey het volgende:
Het is gebeurd!We zijn omgeschakeld, vanaf komende vrijdagochtend alleen nog maar +10 en hoger
Er zijn nog wel wat stijgende trainies die de deur uit moeten. Voor leuke compromissen ben ik gewoon in, Jonks heeft zich al aangemeld voor het gratis geld, maar ik wil het anderen ook niet onthouden. Stuur maar een ht-mailtje. Het gaat in totaal over 4 spelers hoor, maar ze moeten wel weg, en ik kan ze gratis laten spelen enzo
Moeten we dus elke week gaan kijken naar twee users die lopen te pimpen met meer dan 10 stijgers..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef Grumpey het volgende:
1x excellent die gewoon stijgt naar formidabelquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn over de spelers?
Klinkt logischquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
1x excellent die gewoon stijgt naar formidabel
1x goed die gewoon stijgt naar excellent
2x redelijk die gewoon stijgen naar goed
edit: verdedigers dus...
Stijgen verdedigers ook in verdedigen skill als je scoren traintquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 training nodig...![]()
En tóch klinkt het logischquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 training nodig...![]()
Hmmm kan ik wel wat mee, 'k zal eens ff verder rondneuzenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
1x excellent die gewoon stijgt naar formidabel
1x goed die gewoon stijgt naar excellent
2x redelijk die gewoon stijgen naar goed
edit: verdedigers dus...
ik zou 1e 3 doen, aangezien je toch wel wint. Grumpey speel zijn 1e 3-5-2 sinds 2 jaar weer vanavondquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:01 schreef -J-D- het volgende:
Vanavond voor het eerst tegen een bot-team!
Ben benieuwd.
Ik twijfel nog welke trainees ik laat spelen...
3x 18 jaar van goed/uitstekend of zo of 3x 21 jaar wonderbaarlijk enz.
Denk voorlopig toch maar de eerste 3
Ik heb net ook even zitten kijken. Prijzen zijn al aardig de lucht in maar het valt nog mee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:53 schreef maniack28 het volgende:
Ach, ik hoop aan het eind van deze dag een 17 jarige spits te hebbenEen redelijke spits met matig passen en onvoorspelbaar. Heb er een op het oog zonder bijstats die best wel eens een beetje hoog kan zitten. Misschien is ie dan voor het eind van het seizoen wel formidabel
![]()
Dat is in het vorig topic al aangegeven door sommigen ...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef JJHelder het volgende:
Nog niemand doelstelling bepaald? kan me herinneren dat vorige seizoenen daar altijd een mooi topic over was
Mij wel. Ik ga dit jaar serieus voor de beker!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet tegen een VIII'er, maar de beker intresseert me niet
Ik moet ook tegen degradant uit V zondag, maar moet te doen zijn voor mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint zich aanmeldt voor grumpey's trainees
moet zondag al meteen uit tegen degradant uit V
Niet zo slowchatten aub.quote:
Ik dacht dat ze dat gisteren al hadden gefixed?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:11 schreef REFUSED het volgende:
Denk er allemaal aan dat het mogelijk is dat de bug bij de Nederlandse cup-wedstrijden nog niet gefixed hoeft te zijn. Welke bug? Dat veelal de linkerdefense en soms de rechterdefense veel sterker is dan normaal. Dus mocht je twijfelen over welke kant aan te vallen: doe voor de zekerheid links, zodat je niet tegenover de linkerverdediging staat. AIM is ook een optie natuurlijk.
Het is hier wel ernstig, met een aantal die -3 in vorm zijn gegaan...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen last van vormverlies in tussenseizoen.
Btw, in tegenstelling tot TSI hebben ze leeftijd wel aangepast op TL. Ik had speler erop gezet toen hij 18 was (nu 19) en hij staat nu als 19 jarige op de lijst. Jammer, misschien had er een noob ingestonken anders![]()
Een 17jarige redelijk verdedigenquote:Jippert Hieltjes (90235324)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
reken maar op 50k eerder (realistischer --> reken op 100k omdat hij best hoog zit)quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:33 schreef -J-D- het volgende:
Kassa... reken maar op meer dan 500k
quote:Aantal posts: 2144 (gemiddeld 5 per dag)
mwah 150k denk ik. ben het een beetje aan het volgen aangezien ik naar dezelfde trainee op zoek ben. voor de belgen (die dus wel al eerder konden pullen) wordt veel betaald. hoop dat vanavond door het grotere aanbod de prijzen een beetje zakken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
reken maar op 50k eerder (realistischer --> reken op 100k omdat hij best hoog zit)
absoluut. blijf hopen dat ik ook eens wat mag vangen voor een trainee. vanavond loopt me 18 jarige redelijk vleugel afquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef -J-D- het volgende:
Hehe, maar toch.. Het is gratis geld.
Ik zou er niet ontevreden mee zijn.
Vorig seizoen voor 20k jeugdpulls verkocht. Als het goed is stijgt mijn jeugd binnenkort naar uitstekend. Kijken wat dat voor verandering met zich meebrengt...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef -J-D- het volgende:
Vorig seizoen voor ongeveer 1.5M aan YP's verkocht.
De eerste 8 weken waren allemaal 17 jarigen!
Meestal niets. Iedereen verwacht dan gouden bergen, maar ja, dat zie je niet vaak.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Vorig seizoen voor 20k jeugdpulls verkocht. Als het goed is stijgt mijn jeugd binnenkort naar uitstekend. Kijken wat dat voor verandering met zich meebrengt...
nouja, ik verwacht ook geen schatkisten aan inkomsten, maar het zou leuk zijn als er al iemand voor 100k wegging. voor mijn economie is dat een hele welkome aanvullingquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Meestal niets. Iedereen verwacht dan gouden bergen, maar ja, dat zie je niet vaak.
Hopelijk stijgt ie voor jou al snel in dit seizoen...
Voor 270kquote:Clas Drakmo (89891055)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Danmark
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Robar het volgende:
He JD, kun je niet ff op IRC zeggen waarom je signature verwijderd is ? ? ? ?
quote:04-01-2006 Wedstrijd zondag in oud stadion!
Vanwege het verbouwen van De EreKroeg kan vv Emmen niet in de De EreKroeg aantreden aanstaande zondag. Daarom wordt de competitiewedstrijd tegen Forza Torren gespeeld in het oude Olympisch Stadion Emmen. Dit stadion is gebouwd om in de jaren '60 de Olympische Spelen naar Emmen te krijgen, wat niet doorging. Daarom kregen de Emmen amateurs het stadion toegewezen. Nu speelt vv Emmen eenmalig in dit stadion.
Joh! Wat een verrassing! Dat zullen wel 3 dagen van rouw zijn geweest in het schone Emmen!quote:Dit stadion is gebouwd om in de jaren '60 de Olympische Spelen naar Emmen te krijgen, wat niet doorging.
Niet zo bot, het doet nog steeds pijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Joh! Wat een verrassing! Dat zullen wel 3 dagen van rouw zijn geweest in het schone Emmen!
ik ga dus niet veel vangen voor mijn YP met redelijk scoren 18 jaar en redelijk verdedigen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voor 270kHad er vorig jaar in week 2 eentje voor 320k... bovendien heeft deze 2 of 3 weken nodig (ik neig naar 2 )
voor hetzelfde geld zit hij hoog in verdedigen :|quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik ga dus niet veel vangen voor mijn YP met redelijk scoren 18 jaar en redelijk verdedigen...
Joralf, kijk jij eens of die hoog is of niet?
Ik laat em sowieso spelen als spits, mss zit die hoog en kan die al poppen deze week?
Remmelt Gover (89933872)
Total Skill Index (TSI): 1 020
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Als ik kijk bij Transfervgl zie ik dat die een heel hoge tsi heeft, vergeleken met de rest
sssst, hopen dat Joralf dat niet zietquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld zit hij hoog in verdedigen :|
Hij heeft een hoge tsi vanwege redelijk def, ik denk dat ie nog 3 weken nodig heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik ga dus niet veel vangen voor mijn YP met redelijk scoren 18 jaar en redelijk verdedigen...
Joralf, kijk jij eens of die hoog is of niet?
Ik laat em sowieso spelen als spits, mss zit die hoog en kan die al poppen deze week?
Remmelt Gover (89933872)
Total Skill Index (TSI): 1 020
Als ik kijk bij Transfervgl zie ik dat die een heel hoge tsi heeft, vergeleken met de rest
Bij mij nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef MyImmortal het volgende:
nog 18 minuutjes voor de beker *o*
ik weet t niet, maar dus algemene stijging vd ratings..of alleen middenveld..?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef -J-D- het volgende:
Tja, voor zover ik weet draagt zijn hogere level aan ervaring dus bij aan hogere ratings voor zn team.
Maar ik weet niet of hij daarmee jouw ratings zal overtreffen.
Of zie ik het verkeerd?
quote:Wietse Kranenbarg krijgt dé kans om nog eens te scoren voor de bezoekers. Hij is volledig vrijgelaten door de verdediging en komt alleen voor de keeper, die hij probeert te verrassen met een mooi lobje. De bal kaatst echter tegen de deklat en belandt in de armen van de doelman. De toeschouwers waren een moment met verstomming geslagen door deze mooie actie.
Dan scoor je een keer en gelijk word je onderuit geschoffeld...quote:Dain Johnson breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0 - 3. De scheidsrechter toonde Brandon Beegden van Barbarian de gele kaart na een heel nare overtreding. Door een te laat ingezette tackle ging Dain Johnson hard tegen de grond. Hij werd naar de kant gedragen, maar kwam na behandeling toch weer binnen de lijnen.
quote:Wietse Kranenbarg krijgt dé kans om nog eens te scoren voor de bezoekers. Hij is volledig vrijgelaten door de verdediging en komt alleen voor de keeper, die hij probeert te verrassen met een mooi lobje. De bal kaatst echter tegen de deklat en belandt in de armen van de doelman. De toeschouwers waren een moment met verstomming geslagen door deze mooie actie.
Tot zover de 1e ronde vd beker...quote:0-1 Anid Lihic (6)
0-2 Daniel Carvão (26)
0-3 Dain Johnson (30)
0-4 Zbyszek Rzeszutko (58)
0-5 Dain Johnson (69)
0-6 Marten Schenkel (73)
0-7 Zbyszek Rzeszutko (85)
Ik zit te wachten, wordt het een eitje dan hou ik mn spelers, zo niet dan mogen ze oprotten want dan haal ik meer geld uit rentequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef komrad het volgende:
0-6 hopelijk valt de tegenstander van volgende week mee, wil wel eens de derde ronde halen
Alles eruit... mn defs zijn al weg en met mijn jonge spitsen kan ik sowiezo niet tegen jou verdediging op... (heb je mn 17 jarige talentje al gezien, die ik vandaag gekocht hebquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:46 schreef komrad het volgende:
en wat zou je doen als je tegen mij moet? Prestige??
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef komrad het volgende:
vertel Maniack kan zo geen stats zien
270kquote:Clas Drakmo (89891055)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Danmark
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Netjes manquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:09 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn nieuwe trainee
100k voor betaald, zal waarschijnlijk binnen een paar weken poppen
Freek-Jan Briekeling (89920383) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Tis jammer, maar je kan niet zeggen dat je niet je best hebt gedaan! Ik zal zo nog even kijken naar die potentiele u-20 Maleisië spits... ze hebben helaas geen NT-DBquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef ExCibular het volgende:
Het ia afgelopen. Mijn tactiek bleek uiteindelijk toch niet voldoende.
Het bleef lang spannend, tot de 74e minuut stond ik 1-0 achter en had ik slechts een kans tegen gehad ( ik speelde na 20 minuten al met 10 man). Daarna ging het echter hard! Een kwartier later was het 5-0 en afgelopen.
Terugkijkend denk ik dat ik waarschijnlijk wat te weinig conditie heb om zo'n wedstrijd ook nog mooi te eindigen. Achteraf viel me ook mijn centrale verdediging rating tegen. Volgens HT ratings zou die goed (laag ) moeten zijn en dan had ik een kans. Maar redelijk laag dan heb ik terecht verloren tegen een goed cenrale aanval.
Aanvallend was de tacktiek goed, met mijn redelijk (laag) op de linker aanval had ik wat in te brengen tegen zijn matig (hoog). Mijn verdediging was gewoon niet goed genoeg om counterend doelpunten te kunnen maken.
Conclusie: Jammer van mijn rode kaart, het is in principe geen basis speler maar deze jongen is wel multifunctioneel en goed in vorm dus ik heb veel van hem gebruik gemaakt de afgelopen tijd.
De effecten van de matchengine verandering zijn niet heel groot. Voor mijn nieuwe CM is een beetje extra verdedigen wel erg handig als ik wat meer nodig heb kan ik denk ik wel beter mijn CM gaan gebruiken dan mijn WB.
Ze hebben eigenlijk helemaal geen gegevensquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tis jammer, maar je kan niet zeggen dat je niet je best hebt gedaan! Ik zal zo nog even kijken naar die potentiele u-20 Maleisië spits... ze hebben helaas geen NT-DB
Dat is waar!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef maniack28 het volgende:
Tis jammer, maar je kan niet zeggen dat je niet je best hebt gedaan! Ik zal zo nog even kijken naar die potentiele u-20 Maleisië spits... ze hebben helaas geen NT-DB
Dat is het enige wat ik moet kopen van mijn spits.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk helemaal geen gegevensMaar met een goed/zwak in de eerste week en onvoorspelbaar moet je een eind komen. Ik neem aan dat je wel een goed coach hebt?
Mooi, gaat helemaal goed komen... htmail me als je spits niet verkocht is, zet hem erop voor 800k dan bied ik, heb je iig geld om uit te gevenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:44 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik moet kopen van mijn spits.
Er komt een goed/slecht trainer en een nieuwe trainee.
Dus als hij voor 1,1 miljoen wordt verkocht dan heb ik bijna 8 ton over voor een trainee. Streef prijs is 6 ton maar als er echt iets leuks voorbij komt dan heb ik ietsje speling.
Ok, ik moet het kunnen winnen volgende week, dus ik hou mn spelers met uitzondering van mn defs, die mogen er al uit want die ervaren spelers met redelijk verdedigen halen de defrating ook flink omhoog door hun redelijk ervaring. Mids blijven dus nog een weekje en afhankelijk van ronde 3 misschien wel 2 weken. Zondag laat ik alle prutsers spelen... krijgen ze lekker ervaringquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten, wordt het een eitje dan hou ik mn spelers, zo niet dan mogen ze oprotten want dan haal ik meer geld uit rente
Logisch, want dan kunnen ze nog een wedstrijd spelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef Yankee_One het volgende:
Achteraf goed dat ik gewacht heb tot vanavond met het kopen van een trainee. Vanmiddag gingen ze er voor de dubbele prijs uit in mijn kwaliteitsklasse...
Mijn verdediging stond erg goed tegenover zijn aaval maar mijn middenveld was gewoon te zwak.quote:Flevo Rangers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: pressievoetbal
Tactische vaardigheid: slecht
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 132
Verdediging 52
Middenveld 33
Aanval 47
Vuc
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
HatStats 168
Verdediging 72
Middenveld 63
Aanval 33
beidequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:46 schreef Yankee_One het volgende:
Hoe zat het ook al weer?
Trainee gaat van het veld met blessure +1
Vervanger is ook trainee. Wie krijgt er training?
Eerst volgende niet-oefenwedstrijd dus hij is geschorst voor de competitie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, mijn middenvelder heeft een rode kaart gekregen, geschorst voor comp of beker?
competitiequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, mijn middenvelder heeft een rode kaart gekregen, geschorst voor comp of beker?
En dit is mijn beleidsplanquote:1. Sergio Molina
TSI = 40, 30 jaar, zwak in vorm
Heeft matig ervaring en is een goed leider
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
2. Wijnand Sijbesma
TSI = 10, 37 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider [Technisch]
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
3. Christian Henry
TSI = 2 750, 31 jaar, uitstekend in vorm
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
4. Paolo Biagiotti
TSI = 80, 36 jaar, matig in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
5. Per Frank Lemming
TSI = 80, 35 jaar, matig in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een goed leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
6. Henri Sominetti
TSI = 740, 31 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
7. Emiliano Melendez
TSI = 80, 34 jaar, goed in vorm
Heeft matig ervaring en is een goed leider [Krachtig]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
8. Christophe Mora
TSI = 40, 35 jaar, slecht in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: uitstekend
9. Pelagiusz Sojka
TSI = 4 110, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
10. Reto Tiefenauer
TSI = 2 720, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
11. Dmitry Chervov
TSI = 2 200, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
12. Remy Pingpank
TSI = 3 050, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed
13. Clas Drakmo
TSI = 500, 17 jaar, redelijk in vorm
14. Grégoire Flüeler
TSI = 1 560, 18 jaar, zwak in vorm
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Edit- Ik heb de salarissen opgeteld... en kom op 13k per weekquote:Komende week worden alle spelers verkocht, ik zorg dat ik woensdag in de beker nog win. Enkel en alleen mijn spitsen blijven in het team zitten (met uitzondering van de 19 jarige briljant, die mag weg). Verder hou ik 3 spelers met ervaring over, die sowiezo niks opleverden in de verkoop. Dan koop ik verder nog 2 of 3 spelers met redelijk ervaring/goed leiderschap zonder enige skills. Die stel ik dan lekker iedere week op. Bovendien hoop ik wat geld te verdienen met enkele dripplers, die op een andere positie mogen spelen. Dripplers komen later dit seizoen. Vervolgens hoop ik met behulp van economen minimaal 75k per week op te strijken (moet lukken ). Omdat mijn stadion slechts 19,5k is, is dat het minimale bedrag wat ik moet verdienen om mijn verlies in de 2e ronde van de beker te compenseren (anders is het rendabeler om niet te verliezen). edit - ik heb net besloten mijn mids tot volgende week woensdag te houden omdat ik denk dat ik de 2e ronde ook door kan komen -> extra inkomsten. Verder heb ik vanaf zondag 8 januari 10 woordvoerders in dienst, die het supportersverlies moeten beperken. Aangezien ik bijna 1700 supporters heb, kan het me eigenlijk geen flikker schelen. Met 1700 supporters zit mijn stadion zelfs 2x vol
Nou... voor een goed ervaring/redelijk leiderschap krijg je tussen de 200 en de 400k. goed ervaring/goed leiderschap levert wel 600 tot 800k op, redelijk ervaring/goed leiderschap ongeveer 300k. goed ervaring/matig leiderschap niet zoveel, maar daar heb ik er maar 1 van (redelijk/matig) en die zat al in mijn team. Dus stel je voor, alles stijgt in ervaring dit seizoen. Ik heb voor de redelijk/redelijk 22 en 31k neergelegd, de matig/goed 2k en 11k, de redelijk/goed 250k en de goed/redelijk 320k (vorig seizoen al gekocht). Die 2 die ik al had zijn gratis. Simpel optelsommetje geeft 636k aan uitgave. Alles stijgt dus dat geeft 1x 600k, 3x 200k, 2x 300k en 400k voor de uistekend/redelijk en laten we zeggen 20k voor de goed/matig, dat geeft 2,2 miljoen inkomen en dat geeft een winst van +/- 1,5 miljoen... niet gek toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef ASSpirine het volgende:
Ik ben me echt aan het afvragen of dat nut heeft om ervaring op te trainen...
Ik ken de bedragen niet die ervoor neer worden gelegd...
Wel dus, zie bovenstaande postquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef -J-D- het volgende:
De besparingen in salaris zullen zeker wat opleveren.
De rente op het bedrag op je rekening ook.
Maar winst pakken op ervaring-stijgers lijkt me niet haalbaar.
Ben reuze benieuwd naar jouw seizoen, Jorrie!
1-5 verloren..quote:[Hattrick] Deel 108: Het beker-avontuur gaat beginnen is afgelopen
Hehe, dan krijg je datquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
1-5 verloren..
Gozer had redelijk (hoog) middenveld.. pff...
Dat gaat lang duren want het is al een ouwe ventquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Daemon19 het volgende:
Godgloeiende vinke t****g, t**** k*t zooi!
*piep* *pieppppppppppppp* *piepppppppppppppppppppppppppppppp* *pieperdepiep* *piep*
21-jarige 'trainee' heeft +5!![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Daemon19 het volgende:
Godgloeiende vinke t****g, t**** k*t zooi!
*piep* *pieppppppppppppp* *piepppppppppppppppppppppppppppppp* *pieperdepiep* *piep*
21-jarige 'trainee' heeft +5!![]()
Het is kiezen of delen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef Daemon19 het volgende:
Ik moet mn stadion nog verbouwen, waar ik al geen geld voor heb..
GVD FC N.A.S.E. Middenveld: waardeloos (laag) die rol ik nog op met me b team.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgende week weer tegen een waailap in de beker![]()
jorrie () , succes met je beleidsplannen
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:27 schreef foetre het volgende:
[..]
GVD FC N.A.S.E. Middenveld: waardeloos (laag) die rol ik nog op met me b team.
Gelukkig mag ik volgend jaar ook me qualiteiten in de amstel gatorade cup laten zien.
Dan wil ik je bij deze mededelen dat de lonen voor yp's veranderd zijn sinds dit seizoenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
270kzit hoog, max 2 trainingen en heeft vanavond gespeeld, vorig seizoen vergelijkbare gekocht voor 320k
En dus?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dan wil ik je bij deze mededelen dat de lonen voor yp's veranderd zijn sinds dit seizoen![]()
psst, sommigen wisten nog niet dat salaris eigenlijk enige was wat teldequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dan wil ik je bij deze mededelen dat de lonen voor yp's veranderd zijn sinds dit seizoen![]()
Ik kijk niet alleen naar salaris.. ook naar combinatie van stats.... en salaris is zeker niet het enige wat telt, geef mij 2 identieke spelers met eenzelfde salaris en ze stijgen niet op hetzelfde moment. Er zit namelijk een kleine random factor in (in mijn ervaring dan).quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
psst, sommigen wisten nog niet dat salaris eigenlijk enige was wat telde![]()
de rotzakkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
quote:1 supporters hebben de fanclub verlaten.
quote:Supporters: woedend
Dat zeg ik: Kutbekerquote:Zelfvertrouwen: waardeloos
maximale..quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:
Volgens een newbie guide moet ik mijn jeugd met 20,000 per week spekken. Is datniet erg veel?
Teveelquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:
Volgens een newbie guide moet ik mijn jeugd met 20,000 per week spekken. Is datniet erg veel?
Voor iemand die net begint is het erg veel . .quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:
Wat snap je dan niet?quote:
Feli!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef Lennox het volgende:
Inkomsten dan.... Ik moest het gister met 1,5 k in friendly doen, terwijl de meeste 11/12k in stadion hadden zitten....
Als iemand nog een Uitstekend defender met redelijk passen zoekt. Nog anderhalf uur de tijd om bij mn cluppie te kijken
Haal anders je diploma...quote:
Ben ik mee bezigquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Haal anders je diploma...
Dan word het ook vanzelf duidelijkquote:
Ik zou het niet doen..quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:
niet gaan pullen als je niks in je jeugd stopt, zonde van het geld...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef VoreG het volgende:
Ik heb wat zitten vogelen en volgens mij heb ik een aardig team
FC Vreg (815863)
paar belangrijke tips:quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef VoreG het volgende:
FC Vreg (815863)
Dat moest voor m'n diplomaquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
niet gaan pullen als je niks in je jeugd stopt, zonde van het geld...
je hebt keuzes. De meest genomen keuzes zijn:quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat moest voor m'n diploma
Wat voor een training moet ik geven?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef VoreG het volgende:
FC Vreg (815863)
zo laag mogelijk. Betaal hooguit 10.000, en dan alleen voor trainies (Zoals boven beschreven)quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:55 schreef VoreG het volgende:
Wat is een redelijk transferbedrag voor een beginnende club.
Vond ik ook aangezien 'goed' voor normaal veel duurder de deur uitgaat. Tenminste op de transferlijst worden overal bedragen geboden van over de 15000quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:06 schreef Grumpey het volgende:
ah, je gaat vleugelspel trainen?Dan is het goede aankoop.
Zoals ik al zei is vleugelspel iets lastiger. Je moet dan ook beetje kijken naar passen namelijk. Zorg dat die minimaal zwak is. En dat de conditie ook minimaal zwak is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vond ik ook aangezien 'goed' voor normaal veel duurder de deur uitgaat. Tenminste op de transferlijst worden overal bedragen geboden van over de 15000
Een Ajacied die een vleugelspeler koopt en vleugelspel gaat trainenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef VoreG het volgende:
Reggie van der Woert
TSI = 750, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
8000
qua TSI de op 1 na beste. Na de veteraan
Echt waar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef -J-D- het volgende:
Robar: haha, maar Babel gaat misschien wel naar mijn cluppie toe
Kan welquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:54 schreef Robar het volgende:
[..]wat een stel waailappen zeg
Suc6 en wees maar blij dat je in ieder geval niet kunt degraderen dit seizoen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Kan welDit seizoen is er een 12e bij jhe
Voetbal zoals het gespeeld moet wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Een Ajacied die een vleugelspeler koopt en vleugelspel gaat trainen
Jij snapt wat Ajax nodig heeft
Wacht maar. Dit wordt het toekomstige sterrenelftalquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:59 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
Schade Voreg alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei
Omgquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Kan welDit seizoen is er een 12e bij jhe
Voreg, welkomquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef VoreG het volgende:
Rémon van Ieperen (90259670)
25 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: FC Vreg
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Vleugelverdedigers krijgen toch ook vleugeltraining? Koop nog vier vleugelverdedigersquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:17 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nu 4 vleugelspelers aangekocht, weet alleen niet welke ik er nu in moet zetten
Verdedigen en Wingerquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef VoreG het volgende:
vleugelverdediger welke stats heeft die?
Die zat al in zijn teamquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Voreg, welkomken ik je niet van Fantasy Football topic in fok?
anyway, die speler die je hebt is wel multifunctioneel op zich , alleen als middenvelder heeft ie nix aan zn redelijk scoren en als spits nix aan zn redelijk positiespel.. das zonde van de prijs.
een spits heeft naast scoren nog veel aan passen en een middenvelder heeft naast positiespel nog veel aan conditie en wat aan passen.
suc6 ermee... vleugelspel is wel een uitdaging om te trainen![]()
Zaterdag, economie update, tochquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef -J-D- het volgende:
Zondag: comp wedstrijd, YP regelen
Woensdag: friendly (of Fok!-Cup)
Vrijdag: Trainingsupdate (spelers kunnen dan beter zijn geworden, niveau gestegen of zo)
En de rest van de dagen moet nog iets op verzonnen worden, want die zijn fucking saai.
Ook zondagquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zaterdag, economie update, toch![]()
19 is ook wel te betalen hoor, je moet ten allen tijden vermijden spelers te trainen boven de 20, hooguit als je ze moet houden om mee te kunnen draaien, maar dat zal in XI niet het geval zijn. Dus koop maar gewoon jong in, ook voor vleugel verdedigers.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die zat al in zijn team![]()
Vleugelverdediger. Voornamelijk letten op.... jawel verdedigen. Goed of redelijk met veel ervaring. Vleugelspel, matig ofzo? train je niet zo snel als je vleugels, maar na een tijdje zie je daar ook wat van.
Goed verdedigen/zwak of matig vleugel ofzo, en dan een jaar of 21/22. Dat is wel te betalen denk ik.
neehoor, ik kan geen Nederlands. Vraag JD maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:06 schreef komrad het volgende:
te allen tijde grumps, valt me van je tegen
Ik ben zo'n kneusje dat gelooft dat iedereen wel ergens goed in is, misschien beetje achterhaald idee in deze samenleving zolangzamerhand, maar ach, ben conservatiefquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef komrad het volgende:
waarom zou ik JD dat vragen als je het zelf af toegeeft. Ach je kan iig iets goed, dat is meer dan de meeste mensen
ik wil hier graag op in gaan, maar dan wordt het weer zo'n slowchat en ik heb mijn naam al tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kneusje dat gelooft dat iedereen wel ergens goed in is, misschien beetje achterhaald idee in deze samenleving zolangzamerhand, maar ach, ben conservatief
Wat dan natuurlijk niet zegt dat ze ergens goed in zijn. Ik ben goed in dit spel, maakt me dat nuttig voor deze samenleving? Ok,ok, ik doe daarnaast nog veel in mijn ogen nuttige dingen, maar ik heb mijn punt gemaakt.....en topic is toch bijna vol nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef komrad het volgende:
[..] kan het niet laten, over het algemeen zou je theoretisch een punt kunnen hebben hoewel dat niet te verifieren is. Feitelijk is het zo dat er een bepaalde groep in onze samenleving is die een zeer beperkte toegevoegde waarde hebben voor de maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |