quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
MTquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik mag tegen een team wat wat hoger speelt. Heb als doelstelling dat ik toch minimaal de 2e ronde wil halen... Mag ook wel met wat formidabele verdedigers
Ook nog niet gedaan denk ik. Iedereen de beste wensen nog!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:00 schreef ExCibular het volgende:
Als ik het nog niet gedaan had, Iedereen een gelukkig nieuw jaar gewenst.![]()
Jij speel IX? Hoe red je het dan met zo weinig salaris? En hoeveel spelers heb je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:00 schreef ExCibular het volgende:
Ik had een mooie salarisupdate, mijn 17 jarige talentjes werden 18 en werden niet echt heel veel duurder (dat komt volgens seizoen wel)De rest van mijn team bleef gelijk op mijn 3 aankopen na maar die stegen maar heel lichtjes. Dus de hele selectie steeg met 2600 Euro per week naar 19000 en een beetje.
Waar speel jij?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef jeldrik het volgende:
oei :-S De loonupdate bracht dit voor mij:
Loon 25.546 -320 25.226
25k![]()
Ik heb hem niet voor niks genomineerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:13 schreef Grumpey het volgende:
exculibar is ook sterk bezig, ga je ook iets meer in de gaten houden, dan weet je het
Vanavond al piccend naar 2e ronde, hopelijk geen blessures...
Ik speel zelfs in VIIIquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:04 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ook nog niet gedaan denk ik. Iedereen de beste wensen nog!
[..]
Jij speel IX? Hoe red je het dan met zo weinig salaris? En hoeveel spelers heb je?
Succes vanavond trouwens
Nog een nieuwe naamquote:
Ik ben eigenlijk nog steeds bezig met de puinhopen op te ruimen van 3 seizoenen mismanagement.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:13 schreef Grumpey het volgende:
exculibar is ook sterk bezig, ga je ook iets meer in de gaten houden, dan weet je het
Vanavond al piccend naar 2e ronde, hopelijk geen blessures...
Briljant gevonden!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:42 schreef -J-D- het volgende:
Mooi compromis he? Ik heet geen Johan-Derksen meer, maar kan nog wel met JD worden aangesproken
Ja, bij jou is het omgekeerd aan de rest.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben meteen goed begonnenVandaar dat ik nu ook in V zit
Over driekwart jaar kom je maar terug en vergelijk je jouw team nu met mijn team danquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, bij jou is het omgekeerd aan de rest.
Jij begint werkelijk perfect, maar zodra je er verstand van dreigt te gaan hebben, ga je giga blunders maken waardoor je alsnog wanbeleid tentoonspreidt
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, bij jou is het omgekeerd aan de rest.
Jij begint werkelijk perfect, maar zodra je er verstand van dreigt te gaan hebben, ga je giga blunders maken waardoor je alsnog wanbeleid tentoonspreidt
Ik zeg niet dat jouw team slechter of beter is dan mijn team.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Over driekwart jaar kom je maar terug en vergelijk je jouw team nu met mijn team dan
Ennuh, blunders? Welke nog meer? Jouw uitschakeling in de Fok!Cup was gewoon een briljant staaltje techniek!
Denk jij maar wat jij wil jochie... Je weet mijn kant van het verhaal dus ik ga er niet meer op in....quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jouw team slechter of beter is dan mijn team.
Ik zeg alleen dat jij een perfect wanbeleid hebt laten zien:
Je wil NIET promoveren, maar stelt in een P/D-duel WEL een aantal VASTE WAARDEN op.
Onder andere speelt je BESTE keeper.
En dan nog janken dat ie wint van een V-er, terwijl je dat ABSOLUUT niet wil. Maar je haalde het niet in je botte kop om een slechte opstelling te maken.
Dat is zo'n grote fout dat het je het met een gerust hart meervoud kan noemen...
Mijn uitschakeling in de Fok!-Cup was een cadeautje mijnerzijds. Normaal had je geen schijn van kans, alleen je keeper had een keer een goede dag.
Zo ben ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Volgens mij heb ik je gisteren aangesproken over een irritante avatar van iemand waar je naar bleef kijken. Die van jou lijkt er wat op, maar is nog net niet zo irritant
BITCHFIGHTquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk jij maar wat jij wil jochie... Je weet mijn kant van het verhaal dus ik ga er niet meer op in....
Kan je iets specifieker zijn over de spelers?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef Grumpey het volgende:
Het is gebeurd!We zijn omgeschakeld, vanaf komende vrijdagochtend alleen nog maar +10 en hoger
Er zijn nog wel wat stijgende trainies die de deur uit moeten. Voor leuke compromissen ben ik gewoon in, Jonks heeft zich al aangemeld voor het gratis geld, maar ik wil het anderen ook niet onthouden. Stuur maar een ht-mailtje. Het gaat in totaal over 4 spelers hoor, maar ze moeten wel weg, en ik kan ze gratis laten spelen enzo
Je hebt vast geen spitsquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef Grumpey het volgende:
Het is gebeurd!We zijn omgeschakeld, vanaf komende vrijdagochtend alleen nog maar +10 en hoger
Er zijn nog wel wat stijgende trainies die de deur uit moeten. Voor leuke compromissen ben ik gewoon in, Jonks heeft zich al aangemeld voor het gratis geld, maar ik wil het anderen ook niet onthouden. Stuur maar een ht-mailtje. Het gaat in totaal over 4 spelers hoor, maar ze moeten wel weg, en ik kan ze gratis laten spelen enzo
Moeten we dus elke week gaan kijken naar twee users die lopen te pimpen met meer dan 10 stijgers..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef Grumpey het volgende:
1x excellent die gewoon stijgt naar formidabelquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn over de spelers?
Klinkt logischquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
1x excellent die gewoon stijgt naar formidabel
1x goed die gewoon stijgt naar excellent
2x redelijk die gewoon stijgen naar goed
edit: verdedigers dus...
Stijgen verdedigers ook in verdedigen skill als je scoren traintquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 training nodig...![]()
En tóch klinkt het logischquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 training nodig...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |