Vleugelverdedigers krijgen toch ook vleugeltraining? Koop nog vier vleugelverdedigersquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:17 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nu 4 vleugelspelers aangekocht, weet alleen niet welke ik er nu in moet zetten
Verdedigen en Wingerquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef VoreG het volgende:
vleugelverdediger welke stats heeft die?
Die zat al in zijn teamquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Voreg, welkomken ik je niet van Fantasy Football topic in fok?
anyway, die speler die je hebt is wel multifunctioneel op zich , alleen als middenvelder heeft ie nix aan zn redelijk scoren en als spits nix aan zn redelijk positiespel.. das zonde van de prijs.
een spits heeft naast scoren nog veel aan passen en een middenvelder heeft naast positiespel nog veel aan conditie en wat aan passen.
suc6 ermee... vleugelspel is wel een uitdaging om te trainen![]()
Zaterdag, economie update, tochquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef -J-D- het volgende:
Zondag: comp wedstrijd, YP regelen
Woensdag: friendly (of Fok!-Cup)
Vrijdag: Trainingsupdate (spelers kunnen dan beter zijn geworden, niveau gestegen of zo)
En de rest van de dagen moet nog iets op verzonnen worden, want die zijn fucking saai.
Ook zondagquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zaterdag, economie update, toch![]()
19 is ook wel te betalen hoor, je moet ten allen tijden vermijden spelers te trainen boven de 20, hooguit als je ze moet houden om mee te kunnen draaien, maar dat zal in XI niet het geval zijn. Dus koop maar gewoon jong in, ook voor vleugel verdedigers.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die zat al in zijn team![]()
Vleugelverdediger. Voornamelijk letten op.... jawel verdedigen. Goed of redelijk met veel ervaring. Vleugelspel, matig ofzo? train je niet zo snel als je vleugels, maar na een tijdje zie je daar ook wat van.
Goed verdedigen/zwak of matig vleugel ofzo, en dan een jaar of 21/22. Dat is wel te betalen denk ik.
neehoor, ik kan geen Nederlands. Vraag JD maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:06 schreef komrad het volgende:
te allen tijde grumps, valt me van je tegen
Ik ben zo'n kneusje dat gelooft dat iedereen wel ergens goed in is, misschien beetje achterhaald idee in deze samenleving zolangzamerhand, maar ach, ben conservatiefquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef komrad het volgende:
waarom zou ik JD dat vragen als je het zelf af toegeeft. Ach je kan iig iets goed, dat is meer dan de meeste mensen
ik wil hier graag op in gaan, maar dan wordt het weer zo'n slowchat en ik heb mijn naam al tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kneusje dat gelooft dat iedereen wel ergens goed in is, misschien beetje achterhaald idee in deze samenleving zolangzamerhand, maar ach, ben conservatief
Wat dan natuurlijk niet zegt dat ze ergens goed in zijn. Ik ben goed in dit spel, maakt me dat nuttig voor deze samenleving? Ok,ok, ik doe daarnaast nog veel in mijn ogen nuttige dingen, maar ik heb mijn punt gemaakt.....en topic is toch bijna vol nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef komrad het volgende:
[..] kan het niet laten, over het algemeen zou je theoretisch een punt kunnen hebben hoewel dat niet te verifieren is. Feitelijk is het zo dat er een bepaalde groep in onze samenleving is die een zeer beperkte toegevoegde waarde hebben voor de maatschappij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |