1-5 verloren..quote:[Hattrick] Deel 108: Het beker-avontuur gaat beginnen is afgelopen
Hehe, dan krijg je datquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
1-5 verloren..
Gozer had redelijk (hoog) middenveld.. pff...
Dat gaat lang duren want het is al een ouwe ventquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Daemon19 het volgende:
Godgloeiende vinke t****g, t**** k*t zooi!
*piep* *pieppppppppppppp* *piepppppppppppppppppppppppppppppp* *pieperdepiep* *piep*
21-jarige 'trainee' heeft +5!![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Daemon19 het volgende:
Godgloeiende vinke t****g, t**** k*t zooi!
*piep* *pieppppppppppppp* *piepppppppppppppppppppppppppppppp* *pieperdepiep* *piep*
21-jarige 'trainee' heeft +5!![]()
Het is kiezen of delen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef Daemon19 het volgende:
Ik moet mn stadion nog verbouwen, waar ik al geen geld voor heb..
GVD FC N.A.S.E. Middenveld: waardeloos (laag) die rol ik nog op met me b team.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgende week weer tegen een waailap in de beker![]()
jorrie () , succes met je beleidsplannen
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:27 schreef foetre het volgende:
[..]
GVD FC N.A.S.E. Middenveld: waardeloos (laag) die rol ik nog op met me b team.
Gelukkig mag ik volgend jaar ook me qualiteiten in de amstel gatorade cup laten zien.
Dan wil ik je bij deze mededelen dat de lonen voor yp's veranderd zijn sinds dit seizoenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
270kzit hoog, max 2 trainingen en heeft vanavond gespeeld, vorig seizoen vergelijkbare gekocht voor 320k
En dus?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dan wil ik je bij deze mededelen dat de lonen voor yp's veranderd zijn sinds dit seizoen![]()
psst, sommigen wisten nog niet dat salaris eigenlijk enige was wat teldequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dan wil ik je bij deze mededelen dat de lonen voor yp's veranderd zijn sinds dit seizoen![]()
Ik kijk niet alleen naar salaris.. ook naar combinatie van stats.... en salaris is zeker niet het enige wat telt, geef mij 2 identieke spelers met eenzelfde salaris en ze stijgen niet op hetzelfde moment. Er zit namelijk een kleine random factor in (in mijn ervaring dan).quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
psst, sommigen wisten nog niet dat salaris eigenlijk enige was wat telde![]()
de rotzakkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |