quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Robar het volgende:
He JD, kun je niet ff op IRC zeggen waarom je signature verwijderd is ? ? ? ?
quote:04-01-2006 Wedstrijd zondag in oud stadion!
Vanwege het verbouwen van De EreKroeg kan vv Emmen niet in de De EreKroeg aantreden aanstaande zondag. Daarom wordt de competitiewedstrijd tegen Forza Torren gespeeld in het oude Olympisch Stadion Emmen. Dit stadion is gebouwd om in de jaren '60 de Olympische Spelen naar Emmen te krijgen, wat niet doorging. Daarom kregen de Emmen amateurs het stadion toegewezen. Nu speelt vv Emmen eenmalig in dit stadion.
Joh! Wat een verrassing! Dat zullen wel 3 dagen van rouw zijn geweest in het schone Emmen!quote:Dit stadion is gebouwd om in de jaren '60 de Olympische Spelen naar Emmen te krijgen, wat niet doorging.
Niet zo bot, het doet nog steeds pijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Joh! Wat een verrassing! Dat zullen wel 3 dagen van rouw zijn geweest in het schone Emmen!
ik ga dus niet veel vangen voor mijn YP met redelijk scoren 18 jaar en redelijk verdedigen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voor 270kHad er vorig jaar in week 2 eentje voor 320k... bovendien heeft deze 2 of 3 weken nodig (ik neig naar 2 )
voor hetzelfde geld zit hij hoog in verdedigen :|quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik ga dus niet veel vangen voor mijn YP met redelijk scoren 18 jaar en redelijk verdedigen...
Joralf, kijk jij eens of die hoog is of niet?
Ik laat em sowieso spelen als spits, mss zit die hoog en kan die al poppen deze week?
Remmelt Gover (89933872)
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 020
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Als ik kijk bij Transfervgl zie ik dat die een heel hoge tsi heeft, vergeleken met de rest
sssst, hopen dat Joralf dat niet zietquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld zit hij hoog in verdedigen :|
Hij heeft een hoge tsi vanwege redelijk def, ik denk dat ie nog 3 weken nodig heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik ga dus niet veel vangen voor mijn YP met redelijk scoren 18 jaar en redelijk verdedigen...
Joralf, kijk jij eens of die hoog is of niet?
Ik laat em sowieso spelen als spits, mss zit die hoog en kan die al poppen deze week?
Remmelt Gover (89933872)
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 020
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Als ik kijk bij Transfervgl zie ik dat die een heel hoge tsi heeft, vergeleken met de rest
Bij mij nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef MyImmortal het volgende:
nog 18 minuutjes voor de beker *o*
ik weet t niet, maar dus algemene stijging vd ratings..of alleen middenveld..?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef -J-D- het volgende:
Tja, voor zover ik weet draagt zijn hogere level aan ervaring dus bij aan hogere ratings voor zn team.
Maar ik weet niet of hij daarmee jouw ratings zal overtreffen.
Of zie ik het verkeerd?
quote:Wietse Kranenbarg krijgt dé kans om nog eens te scoren voor de bezoekers. Hij is volledig vrijgelaten door de verdediging en komt alleen voor de keeper, die hij probeert te verrassen met een mooi lobje. De bal kaatst echter tegen de deklat en belandt in de armen van de doelman. De toeschouwers waren een moment met verstomming geslagen door deze mooie actie.
Dan scoor je een keer en gelijk word je onderuit geschoffeld...quote:Dain Johnson breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0 - 3. De scheidsrechter toonde Brandon Beegden van Barbarian de gele kaart na een heel nare overtreding. Door een te laat ingezette tackle ging Dain Johnson hard tegen de grond. Hij werd naar de kant gedragen, maar kwam na behandeling toch weer binnen de lijnen.
quote:Wietse Kranenbarg krijgt dé kans om nog eens te scoren voor de bezoekers. Hij is volledig vrijgelaten door de verdediging en komt alleen voor de keeper, die hij probeert te verrassen met een mooi lobje. De bal kaatst echter tegen de deklat en belandt in de armen van de doelman. De toeschouwers waren een moment met verstomming geslagen door deze mooie actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |