Hmmm kan ik wel wat mee, 'k zal eens ff verder rondneuzenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
1x excellent die gewoon stijgt naar formidabel
1x goed die gewoon stijgt naar excellent
2x redelijk die gewoon stijgen naar goed
edit: verdedigers dus...
ik zou 1e 3 doen, aangezien je toch wel wint. Grumpey speel zijn 1e 3-5-2 sinds 2 jaar weer vanavondquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:01 schreef -J-D- het volgende:
Vanavond voor het eerst tegen een bot-team!
Ben benieuwd.
Ik twijfel nog welke trainees ik laat spelen...
3x 18 jaar van goed/uitstekend of zo of 3x 21 jaar wonderbaarlijk enz.
Denk voorlopig toch maar de eerste 3
Ik heb net ook even zitten kijken. Prijzen zijn al aardig de lucht in maar het valt nog mee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:53 schreef maniack28 het volgende:
Ach, ik hoop aan het eind van deze dag een 17 jarige spits te hebbenEen redelijke spits met matig passen en onvoorspelbaar. Heb er een op het oog zonder bijstats die best wel eens een beetje hoog kan zitten. Misschien is ie dan voor het eind van het seizoen wel formidabel
![]()
Dat is in het vorig topic al aangegeven door sommigen ...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef JJHelder het volgende:
Nog niemand doelstelling bepaald? kan me herinneren dat vorige seizoenen daar altijd een mooi topic over was
Mij wel. Ik ga dit jaar serieus voor de beker!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet tegen een VIII'er, maar de beker intresseert me niet
Ik moet ook tegen degradant uit V zondag, maar moet te doen zijn voor mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint zich aanmeldt voor grumpey's trainees
moet zondag al meteen uit tegen degradant uit V
Niet zo slowchatten aub.quote:
Ik dacht dat ze dat gisteren al hadden gefixed?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:11 schreef REFUSED het volgende:
Denk er allemaal aan dat het mogelijk is dat de bug bij de Nederlandse cup-wedstrijden nog niet gefixed hoeft te zijn. Welke bug? Dat veelal de linkerdefense en soms de rechterdefense veel sterker is dan normaal. Dus mocht je twijfelen over welke kant aan te vallen: doe voor de zekerheid links, zodat je niet tegenover de linkerverdediging staat. AIM is ook een optie natuurlijk.
Het is hier wel ernstig, met een aantal die -3 in vorm zijn gegaan...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen last van vormverlies in tussenseizoen.
Btw, in tegenstelling tot TSI hebben ze leeftijd wel aangepast op TL. Ik had speler erop gezet toen hij 18 was (nu 19) en hij staat nu als 19 jarige op de lijst. Jammer, misschien had er een noob ingestonken anders![]()
Een 17jarige redelijk verdedigenquote:Jippert Hieltjes (90235324)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
reken maar op 50k eerder (realistischer --> reken op 100k omdat hij best hoog zit)quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:33 schreef -J-D- het volgende:
Kassa... reken maar op meer dan 500k
quote:Aantal posts: 2144 (gemiddeld 5 per dag)
mwah 150k denk ik. ben het een beetje aan het volgen aangezien ik naar dezelfde trainee op zoek ben. voor de belgen (die dus wel al eerder konden pullen) wordt veel betaald. hoop dat vanavond door het grotere aanbod de prijzen een beetje zakken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
reken maar op 50k eerder (realistischer --> reken op 100k omdat hij best hoog zit)
absoluut. blijf hopen dat ik ook eens wat mag vangen voor een trainee. vanavond loopt me 18 jarige redelijk vleugel afquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef -J-D- het volgende:
Hehe, maar toch.. Het is gratis geld.
Ik zou er niet ontevreden mee zijn.
Vorig seizoen voor 20k jeugdpulls verkocht. Als het goed is stijgt mijn jeugd binnenkort naar uitstekend. Kijken wat dat voor verandering met zich meebrengt...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef -J-D- het volgende:
Vorig seizoen voor ongeveer 1.5M aan YP's verkocht.
De eerste 8 weken waren allemaal 17 jarigen!
Meestal niets. Iedereen verwacht dan gouden bergen, maar ja, dat zie je niet vaak.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Vorig seizoen voor 20k jeugdpulls verkocht. Als het goed is stijgt mijn jeugd binnenkort naar uitstekend. Kijken wat dat voor verandering met zich meebrengt...
nouja, ik verwacht ook geen schatkisten aan inkomsten, maar het zou leuk zijn als er al iemand voor 100k wegging. voor mijn economie is dat een hele welkome aanvullingquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Meestal niets. Iedereen verwacht dan gouden bergen, maar ja, dat zie je niet vaak.
Hopelijk stijgt ie voor jou al snel in dit seizoen...
Voor 270kquote:Clas Drakmo (89891055)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
| Forum Opties | |