Sorry heaven7quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik was bijna klaar![]()
Anyway, ik wil ook meedoen met die order! PeRi en de Honey bee have meiden kunnen bevestigen dat ik deug denk ik
Vriendje heeft een cc maar weet niet of hij dat wil, zal ik informeren? Wordt er dan vooraf betaalt ook of niet? (Aan degene die het regelt bedoel ik).
Ik heb nog nooit geruild/dingen verstuurd naar anderen. Is het dan wel okay en eerlijk dat ik meedoe?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:09 schreef Shirley het volgende:
Let wel: Mensen die nog mee willen doen, moeten wel positieve ruilervaring hebben. Dit in verband met een vorige UK order die niet soepel verliep en deze problemen willen we voorkomen.
Je bent een betrouwbare naam op Fok!. Vind ik dan. Het gaat meer om de nieuwelingen hier .quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geruild/dingen verstuurd naar anderen. Is het dan wel okay en eerlijk dat ik meedoe?
Wat een aardige manier om te zeggen dat ik meubilair ben, Shir.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je bent een betrouwbare naam op Fok!. Vind ik dan. Het gaat meer om de nieuwelingen hier .
Nou, er was consternatie alom toen je een tijdje foetsie wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat een aardige manier om te zeggen dat ik meubilair ben, Shir..
Jij bent liev.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jep, je bent betrouwbaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik was bijna klaar![]()
Anyway, ik wil ook meedoen met die order! PeRi en de Honey bee have meiden kunnen bevestigen dat ik deug denk ik
Vriendje heeft een cc maar weet niet of hij dat wil, zal ik informeren? Wordt er dan vooraf betaalt ook of niet? (Aan degene die het regelt bedoel ik).
Oh nee, ik bedoelde mijn antwoord ook niet onvriendelijk!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
MUUS: Ik bedoelde het niet onvriendelijk.
En, mijn ouders wonen redelijk in de buurt van Arnhem, dus ik zou evt. jouw deel ook kunnen meenemen dan, want ik woon zelf in R'dam. En R'dam - DH is goed te doen
Ja, ik heb al eens een en ander aan Lushdrugs bij Shirley afgeleverdquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde mijn antwoord ook niet onvriendelijk!.
En dat is wel heel lief van je! Shirley woont ook in Rotterdam toch?
We hebben alles al geregeld terwijl we nog niet eens weten of het doorgaat..
Maar dat staat wel op de site? Of geldt dat alleen binnen Engeland dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:20 schreef debby1973 het volgende:
De verzendkosten naar Nederland zijn niet gratis hoor, ook niet als je boven de 100 pond zit met je bestelling. Reken maar op ongeveer 18 euro. Maar ook met die verzendkosten ben je nog veel goedkoper uit in Engeland. Als iemand nog een 10% kortingbon heeft scheelt het natuurlijk helemaal veel.
Was het maar alleen voor mezelf! Nee, het is voor vriendinnen en er zit spul bij voor Anitra.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe ben je er eigenlijk zo bij gekomen om zoveel te bestellen noekje? Of is er veel voor anderen bij?
Wat en waar heb je besteld dan? Ik duim voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:39 schreef kozakken het volgende:
Oh Noekje....wordt ik ervan..
Leuk dat je 'm post.
Wanneer komt de mijhijne nou!! -kijkt even sip-
Maar goed, ik ga uit van een positief gevoel. Duseh.... Duimen voor me!
Potver, je hebt wel lekker spul besteld zegquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het maar alleen voor mezelf! Nee, het is voor vriendinnen en er zit spul bij voor Anitra.
Dit is van mij:
[afbeelding]
Ik doe meequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef heaven7 het volgende:
Oke, wie doen er allemaal mee? Zullen we zeggen dan ook dat clubje alleen en tot welke datum bestellingen doorgeven? Woensdag 16 november ofzo?
Mailen kan op: rianne_1974@hotmail.com
Dat is een gift. Cristmas Hugs. Dat is de teddybear ballistic en de teddybear soap. Allebei ruikend naar Hiwtk.:-)quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Noekje, geweldige foto! Wat is trouwens dat felgekleurde tussen Big en Happy Hippy?
Daar heb ik er nog 2 van liggen. Ik ben een gezegend mensch.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Potver, je hebt wel lekker spul besteld zeg. Olive Branch... Big... Nog Snow Festival toevallig?
Die ga ik wel bestellen.
Goed idee!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik doe meeEn ik ben het eens met de 16e als deadline. Je krijgt snel mail
Ik heb hier nog een kortingsbon liggen en die kan gebruikt worden!
Een idee om het verder zo veel mogelijk via de mail af te handelen?
Dat is zo, bekijk het maar even, komt wel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hangt er beetje vanaf voor mij wbt Arnhem, want ik zit daar natuurlijk niet constant in de buurt. En om nou vanuit R'dam er ff voor op en neer te tjakken zonder OV... Dat is duurder dan de verzendkosten.
Ah lekker, HIWTK. Al ben ik zelf niet weg van ballistics...geef mij maar BBSjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is een gift. Cristmas Hugs. Dat is de teddybear ballistic en de teddybear soap. Allebei ruikend naar Hiwtk.:-)
Nope. Wij gaan kansloos een hele dag in de trein hangen. Doen we elk jaar en is elk jaar weer meligheid ten topquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Skaai het volgende:
Ik neem aan dat jullie dus naar de Lush gaan
Absoluutquote:
Hij ligt er wel vaak uit maar ik heb net even gekeken en hij doet het hier welquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef MUUS het volgende:
En nu doet de engelse site het wéér niet..
Ergens op het engelse of amerikaanse forum had ik al wat gelezen over mensen met hetzelfde probleem als ik.
En dat topic kan ik niet meer terugvinden..
Verdomme, wat kan dit nou zijn, joh?.
Huh, zei iemand proefjes?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is in het verleden al eens gedaan, maar dat verliep hier en daar wat stroefjes helaas. 't Is dat ik geen cc heb, anders zou ik 't zo doen.
Wat een bestellingquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:12 schreef noekje het volgende:
Oké, hier is die!
[afbeelding]
Leuk he?!
Ik wil best een keer een engelandbestelling regelen maar nu even niet want ik moet eerst dit nog de deur uit zien te krijgen. Het is toch best een gedoe en nu is het ook niet eens zoveel. Je moet behoorlijk rekenen iig.
The Olive Branch en Karma producten ben ik ook nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn favo's.. Oei moeilijk! Ik vind zoveel lekker. Maar als ik 5 Lushproducten zou moeten kiezen voor de rest van m'n leven dan zouden dat de volgende dingen zijn:
1. The Olive Branch
2. Snowcake
3. Big shampoo
4. Lemslip
5. Karma-lijn
De zijn allemaal toch wel érg lekker
Muus, probeer het eens via een proxy.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef MUUS het volgende:
En nu doet de engelse site het wéér niet..
Ergens op het engelse of amerikaanse forum had ik al wat gelezen over mensen met hetzelfde probleem als ik.
En dat topic kan ik niet meer terugvinden..
Verdomme, wat kan dit nou zijn, joh?.
Was ook een van mijn eerste lushproducten.... vind 'm nog steeds heerlijk!quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef Anitra het volgende:
Demon in the dark was mijn eerste zeepje
Heel apart enm erg lekker voor de vroege morgen
Klinkt lekker!quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Sanne het volgende:
Zow lekker Lush momentje.
Schoon beddegoed, met daarin gestrooid een lekker laagje Candy Fluff
Vervolgens een lekkere warme douche met Irrisistable Bliss, American Cream, Aquamarina en Sweetie Pie.
Daarna een lekker laagje Oops Almund Kisses, Enchanted Eyecream en Mirror Mirror.
En voor de rest van het lichaam een laagje Skin Sin.
Damn ik ruik om op te vreten!
Ik weet ook niet hoe het kwamquote:Op zondag 13 november 2005 23:29 schreef Maeghan het volgende:
Wow! Zo veel schuim krijg ik echt nooit uit een BBS, en ik doe nog wel een hele in een pantykousje!
Bedoel je de ballistics of de BBS?quote:Op zondag 13 november 2005 23:29 schreef Sanne het volgende:
Eigenlijk zijn die ballen veel te duur als de geur niet blijft hangen.
Ik begin er een beetje van terug te komen, mijn Sweetie Pie ruik ik nog wel uren later en mijn Rockstar ook. En daar kan ik veeeeeeeeeeeel langer mee doen dan met een bal.
Ik bedoel ze allebei, maar met een BBS doe ik idd ook twee keer.quote:Op zondag 13 november 2005 23:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bedoel je de ballistics of de BBS?
Ballistics haal ik zelf niet meer, ik hou er niet van en zijn na 1 keer op. Met een BBS kan ik iig 2 keer doen.
quote:Op maandag 14 november 2005 00:43 schreef kwakveense het volgende:
ik heb geen bad...*huilie*
Hahaha leuk! Da's de Friedrichstrasse als ik het goed ziequote:Op maandag 14 november 2005 16:36 schreef nixxx het volgende:
Ik kwam er toevallig voorbij gelopen in Berlijn.. en ik kon het toch niet laten om even een fotootje voor de lekkerst ruikende vrouwen van fok te maken.
[[url=http://x2.putfile.com/11/31709344368.gif]afbeelding][/url]
Nee, gek he?quote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk SS16!
Heb je nog een reactie gehad op dat mailtje met dat paint-bestandje erbij? Met die pukkels?
Héél vreemdquote:
Dat zou die van mij dus nooit doen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Vriendje heeft vandaag een blokje Rockstar voor me gehaald in Amsterdam.Echte liefde
Ik heb hem ook binnenquote:Op maandag 14 november 2005 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Graag gedaan Kyara! Ik ging die van Anitra op de bus doen en in goede vertrouwen dat je geld nog binnenkomt heb ik die van jou er ook maar bijgedaan.
Veel doucheplezier
Heee hartstikke mooi! De TPG heeft z'n werk goed gedaan gelukkigquote:Op maandag 14 november 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb hem ook binnen
Wat is die lekker!!! Toen Rick thuis kwam zei ik dat er post voor hem was, hij had geen Lush-post verwachtHij snuffelde 1x aan het zeepje en hij is verkocht, hij vroeg zelfs of hij nu al onder de douche mocht springen
Nixxxje, lievie!!!quote:Op maandag 14 november 2005 16:36 schreef nixxx het volgende:
Ik kwam er toevallig voorbij gelopen in Berlijn.. en ik kon het toch niet laten om even een fotootje voor de lekkerst ruikende vrouwen van fok te maken.
[[url=http://x2.putfile.com/11/31709344368.gif]afbeelding][/url]
Een heel klein beetje lief maarquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 23:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat Strawberry Twin Tub en Sweety Pie, is dat leuk? En lekker?
ik lijk er wel erg dik opquote:
Ik vind hem heerlijk Vava. Juist door die bonen masseert het goed en de bar zelf is ook lekker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:
Poeders zijn denk ik wel bedoeld om op je huid te doen, werkt het beste over een creme heen omdat het dan beter blijft zitten. Ik ga het ook een keer in mijn bed strooien, lekker zoet slapen![]()
Heeft er hier iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles massagebar? Werkt hij goed of kan ik beter een nieuw potje tijgerbalsem kopen![]()
Die bonen lijken me ook wel fijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind hem heerlijk Vava. Juist door die bonen masseert het goed en de bar zelf is ook lekker.
Omdat ik iedereen deze creme wil aanraden, omdat deze bij mij wonderen heeft gedaan voor de vette huid. Ben ik wel bereid om je wat toe te sturen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:19 schreef heaven7 het volgende:
Niemand die Enzymion heeft en mij iets wil sturen? (In ruil voor wat anders)
Ik vind de geur niet heel erg lekker, maar stinken zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:
Poeders zijn denk ik wel bedoeld om op je huid te doen, werkt het beste over een creme heen omdat het dan beter blijft zitten. Ik ga het ook een keer in mijn bed strooien, lekker zoet slapen![]()
Heeft er hier iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles massagebar? Werkt hij goed of kan ik beter een nieuw potje tijgerbalsem kopen![]()
Je kunt anders nog via internet bestellen, maar dan betaal je wel ¤6,50 verzendkosten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nog nooit lush producten gehad, maar wat krijg ik er zin in door jullie!
Jammer alleen dat de lush winkels een heel stuk bij me vandaan zitten.. Reizen zelf vind ik geen probleem, ik kan gratis met de trein. Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
Als je een half uur in zo'n winkel gaat staan komt er vast wel een fok(k)(st)er langsquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nog nooit lush producten gehad, maar wat krijg ik er zin in door jullie!
Jammer alleen dat de lush winkels een heel stuk bij me vandaan zitten.. Reizen zelf vind ik geen probleem, ik kan gratis met de trein. Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
Als ik via internet bestel kan ik ook niet ruiken, en ik wil natuurlijk wel de aller lekkerst ruikende spulletjesquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Je kunt anders nog via internet bestellen, maar dan betaal je wel ¤6,50 verzendkosten.
En gratis reizen is dan natuurlijk een betere optie. Maar alleen is ook leuk hoor, kun je lekker lang snuffelen zonder dat iemand de winkel uit wilt, of naar huis wilt.![]()
Geld is inderdaad wel handig ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als ik via internet bestel kan ik ook niet ruiken, en ik wil natuurlijk wel de aller lekkerst ruikende spulletjes![]()
Nog niet over na gedacht dat ik ookgewoon in mijn eentje zou kunnen gaan, goed idee!
Moet helaas wel eerst wachten tot ik weer geld heb..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je een half uur in zo'n winkel gaat staan komt er vast wel een fok(k)(st)er langs![]()
je moet echt nooit NOOIT talkpoeder over bodylotion heendoen...dan kun je schimmelinfecties krijgen....quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Kan het me ook nauwelijks voorstellen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je moet echt nooit NOOIT talkpoeder over bodylotion heendoen...dan kun je schimmelinfecties krijgen....
Ik ga juist het liefste alleen! Dan kan ik naar hartelust heeeeeel lang rondsnuffelen zonder dat iemand verveeld staat te wachten, of "alvast vooruitloopt naar de WE"quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
In de UK is het een stuk goedkoper dan in NL.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef Rosella het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben Toronto voor het eerst bij een Lush winkel geweest en heb Big shampoo en Honey Trap lip balm gekocht. Kan nog niet echt een mening geven over de shampoo, want die moet ik eerst nog een paar keer testen. De lip balm is vrij hard en daardoor moeilijk aan te brengen, maar hij ruikt wel heerlijk. Maakt mijn lippen ook niet zo plakkerig als Labello.
Misschien toch ook maar eens naar de winkel in den Bosch binnenkort!Angels on Bare Skin, American Cream en Mama Caca henna lijken me bijvoorbeeld ook wel wat.
Anyway, ik zat dit topic zo'n beetje door te bladeren en vroeg me af waarom jullie eigenlijk mailorderen in de UK? Hebben ze daar een breder assortiment? Heb al geprobeerd om op de UK site te kijken, maar die doet het niet.
Misschien is het een proefje? En anders zou ik zeggen dat je geluk gehad hebt (als de rest van je bestelling klopt)quote:Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vrijdagavond een bestelling bij Lush (in Nederland) gedaan en zojuist ontvangen. Daar zat een verpakking van 'You snap the Whip' in die ik niet betaald heb. Is dat gebruikelijk bij Lush??
Nee, niet gebruikelijk. Maar ik zou er niet over klagenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vrijdagavond een bestelling bij Lush (in Nederland) gedaan en zojuist ontvangen. Daar zat een verpakking van 'You snap the Whip' in die ik niet betaald heb. Is dat gebruikelijk bij Lush??
Ik heb in de winkel (den Bosch) ook een keer een vervormde (maar wel hele) You Snap the Whip gekregen. Was toen bij een besteding van 50 euro.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:54 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk een cadeautje iddLeuk voor je!
Een vriendin van me had vorig jaar ¤50 uitgegeven en kreeg er zon hoedendoos gift bijquote:Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb in de winkel (den Bosch) ook een keer een vervormde (maar wel hele) You Snap the Whip gekregen. Was toen bij een besteding van 50 euro.
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriendin van me had vorig jaar ¤50 uitgegeven en kreeg er zon hoedendoos gift bij
haha dat is idd waar! Maar ik zie meer op tegen de reis, 2 uur in mn eentje in dr trein zittenquote:Ik ga juist het liefste alleen! Dan kan ik naar hartelust heeeeeel lang rondsnuffelen zonder dat iemand verveeld staat te wachten, of "alvast vooruitloopt naar de WE"
Alleen gaan is idd het bestequote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
haha dat is idd waar! Maar ik zie meer op tegen de reis, 2 uur in mn eentje in dr trein zittenMaarja, niks wat een goed boek mee niet kan verhelpen
En dan heb je nog mijn verschrikkelijke richtingsgevoel waardoor ik waarschijnlijk verdwaal als ik niemand anders heb om me de weg te wijzenMaar dan heb ik uiteindelijk wel heerlijke Lush-spulletjes
Ik wil wel met je ruilen.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb hier nog een kleine 100 gr ring of roses liggen, ik doe dr niks mee want ik vind hem niet zo lekker. Ik vind het zonde als hij hier maar wat ligt weg te rotten. Ik hoef er echt niet veel voor terug. Stukje zeep ofzo.
Hm ik kijk het net nog even na, of het echt zo ver was, en ik heb het gewoon verkeerd onthouden! ik hoef maar 1 uurtje in de trein! Dat scheelt toch wel flinkquote:Op woensdag 16 november 2005 16:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Alleen gaan is idd het besteAlthans, zolang je geen andere Lush-fans mee kunt nemen. Ik heb ook lekker bijna een half uur rondgekeken in die winkel vandaag, en dat is lekker rustig als je alleen bent en er niemand gaat zeuren dat hij/zij weer door wil
2 uur treinen is inderdaad erg lang.. Ik heb het geluk dat ik nog geen 15 min hoef naar Den Bosch (daar is de winkel trouwens erg makkelijk te vinden, ik weet niet welke Lush voor jou het dichtste bij is?).
Oh crap daar zouden we nog over mailenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb hier nog een kleine 100 gr ring of roses liggen, ik doe dr niks mee want ik vind hem niet zo lekker. Ik vind het zonde als hij hier maar wat ligt weg te rotten. Ik hoef er echt niet veel voor terug. Stukje zeep ofzo.
Iddquote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm ik kijk het net nog even na, of het echt zo ver was, en ik heb het gewoon verkeerd onthouden! ik hoef maar 1 uurtje in de trein! Dat scheelt toch wel flink
Wat ik nu op mn verlanglijstje heb staan:
Imperialis dagcreme
Sweet Japanese Girl
En nog iets om mijn haar mee te wassen, maar dat wil ik eerst ruiken![]()
Nee als ik het lees, lees ik dat jij eerst was.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh crap daar zouden we nog over mailen, ben echt glad vergeten om nog contact met je op te nemen.
Nouja ik heb nog een I Should Coco liggen wil eventueel wel zakjes vullen met nog wat anders (Snow Fairy, Assisi, Slammer), maar zie maar wat Ymme voor aanbod heeft
skaaii @ gmail . com
Je hebt wel erg lekkere Lushdingen gekocht hoor!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef Elefes het volgende:
Ik ben weer terug van de Lush![]()
Wat heb ik meegenomen:
- Honey I Washed The Kids zeep
- Rockstar zeep
- Angels Delight zeep
- Sweetie Pie jelly
- Silky Underwear dusting powder één van de medewerksters daar was er zo dol op dat ze zich er helemaal mee inpoederde en ook nog wel eens een beetje in haar bed wilde strooien
- Proefje van Ultimate Shine solid shampoo
- Proefje van T Was The Night Before Christmas zeep
![]()
Ik kan niet wachten tot ik vanavond lekker kan gaan douchen, ik heb maar meteen een lief mandje gekocht bij de Hema waar ik alles in kan doen, en wat ook onder de douche mee kan.
Alles ruikt zo lekker, ik heb me toch maar een beetje ingehouden anders had ik ook nog Waving Not Drowning, Alkmaar, Figs and Leaves, Wiccy Magic Muscles en Strawberry Twin Tub meegenomen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:58 schreef Bob. het volgende:
[afbeelding]
Mama Caca Rouge
soort: Haarkleuring
Rouge (rood) is de kleur die je normaal gesproken associeert met Henna, wat weer aan de kleur van een gloeiende, oranjerode zonsondergang doet denken. Deze Lush Caca bevat kruidnagelolie wat het een kruidige geur geeft, citroensap en rozemarijn om je haar meer glans te geven. Gebruik deze Caca om aandacht te krijgen.
is dit nou echte haarverf? zo ziet dat brok er namenlijk niet uit![]()
Klopt, maar ik ga ineens zaterdag naar Amsterdam.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:24 schreef Shirley het volgende:
Sweetsixteen....jij had toch interesse in de UK order? Als je wilt, kun je meebestellen!
Je moet het niet te dun maken. En als je je haar ingesmeerd heb dan folie er over heen doen (als je tenminste een rooie gloed wil geloof ik)quote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Vava het volgende:
Blijft het wel goed in je haar zitten? Ik stel me er iets bij voor als een bakje met drab wat je in je haar doet en er niet in blijft hangen en dus overal zit behalve in je haar
Oké!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga ineens zaterdag naar Amsterdam.
Dus het hoeft niet meer![]()
Veel plezier met bestellen, en lief dat je het nog even navroeg
Ojaquote:Op woensdag 16 november 2005 21:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet het niet te dun maken. En als je je haar ingesmeerd heb dan folie er over heen doen (als je tenminste een rooie gloed wil geloof ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. haartjes?Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
He bah..pukkels zijn nooit leuk. Geen lekker gezichtsproduct wat er tegen helpt?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:56 schreef Sanne het volgende:
Ik zit onder de pukkels.
Nou heb ik niet bepaald een tienerhuidje en ik vind het nogal een dom gezicht. Maar zit te twijfelen of ik er nu wel of niet iets op moet doen. Het zijn pukkels van de stress, zit er behoorlijk doorheen. Werk valt me behoorlijk zwaar met tennisarm. Vanmorgen mezelf opgevrolijkt met Rockstar. Dat hielp gelukkig wel een beetje.
Ow en als Muus jeuk krijgt van I love juicy is het ook allemaal mijn schuld. Dat jullie dat ff weten.
en is het permanente verf? of was je het er na een paar keer weer uit?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Ik heb Caca rouge gebruikt. Die irritante haartjes vallen niet zo op nu hoor, het viel me reuze mee.
Of inderdaad gewoon even helemaal geen huidreinigingsgoedjes gebruiken. Lekker je huid laten rustenquote:Op donderdag 17 november 2005 07:38 schreef Sanne het volgende:
Dream Cream is niet helemaal mijn ding. Vond het vooral geschikt als aftersun. Ik laat ze maar even met rust. Het zijn van die oppervlakkige pukkeltjes, niet met een dikke bult erachter. Van Aquamarina opdoen en laten zitten heb ik eens een brandwondje over gehouden. Dat probeer ik ook geen tweede keer.... Gelukkig is het bijna weekend. Hoop dat ze vsnzelf wat afnemen.
heb ik van mijn dokter gehoord. het poeder zorgt ervoor dat de lotion niet intrekt, en doordat het mengt krijg je een nattige vettige plek op je huid op plekken waar die vouwt, zoals je oksels, ellebogen, knieholtes, liezen, onder je borsten etc. op die plekken kunnen bepaalde huidbacteriën dan heerlijk nestelen en door sommige huidbacteiren, die zich mengen met huidschimmelsporen, die iedereen op zich draagt, kun je irritaties en nare smetplekken krijgen die soms ook nog besmettelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef Maeghan het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook al af, welke logica daarachter zit. Ik kan het me bijna niet voorstellen namelijk.
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef kozakken het volgende:
XcUZ_Me, kom je binnenkort nog bij lush?
Ik wil nog graag een goede gezichtscreme.
Ach weet je, mail me maar even. dan komen we er wel uit.
mailadres staat in m'n profiel.
O dat vind ik lief van jequote:Op donderdag 17 november 2005 07:04 schreef imago het volgende:
Vava, ik las in een ander topic dat je Dream Cream wel eens wilde proberen. Moet ik je daar een beetje van sturen om te testen? Ik heb een hele pot staan, en ik vind het best lekker spul maar ik krijg het toch nooit op
Het masker Catastrophe Cosmetic was voor mij echt een opfrisser in barre tijdenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik kom hier normaal niet zo snel hoor...
Maar iets voor tegen een vermoeiende huid?
iets wat opkikkerd?
Jullie zijn de kenners
de karma comba is erg fijn voor klitterig haar , alleen door de hormoontjes heb ik al de gehele zwangerschap last van vet haar en daarom gebruik ik dus de juniperquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:11 schreef kozakken het volgende:grappig evenstar! ik heb er dus ook nu dus zeker drie open. en elke keer gebruik gebruik ik weer een andere
karma ken ik niet. lijkt me ook wel lekker.
daddy- o ruikt trouwens ook heerlijk is shampoo uit een flesjequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:50 schreef kozakken het volgende:
flying fox en goddiva![]()
Kozakkenman vindt ze ook zo lekker ruiken (en hij ruikt dus ook zo lekker)![]()
Ja ik wil wel wat om te proberenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:51 schreef imago het volgende:
Wie Dream Cream wil uitproberen moet maar een gil geven, ik krijg die pot toch niet op, dus tegen vergoeding van verzendkosten wil ik best wat spul om te proberen opsturen
Ik heb je zojuist gemailt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef kozakken het volgende:
xcuz_me, Pe Ri en Heaven7: jullie pakketjes zijn op weg!!
Zou leuk zijn als ze er morgen al zouden zijn
Ymme, mail je me wanneer je serieus bent voor de snow festifal.
shirley, ik wacht je mailtje voor de soap stack ook nog af. (dus deze zijn gereserveerd)
Maar ik heb nog zoveel meer
Wie wil er nog meer van m'n lijstje?![]()
Voelde me net Sinterklaas met al die pakketjes bij het postkantoor![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:53 schreef Lotjeb het volgende:
Whaaaa! Volgens mij heb ik weer een ontstoken zenuw! Mag vanmiddag naar de tandarts![]()
![]()
Ga zo mezelf zo maar even een super lush beurt geven om mezelf wat op te vrolijken en de stress te verminderen.....![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef Lotjeb het volgende:
Nu naar de tandarts.... als ik het overleef ga ik voor mezelf een prachtig mooi (lush) cadeau kopen![]()
Ik kan niet meer zonder Dream Cream! Ik smeer altijd m'n lijf in na het douchen ermee, en ben daarna satijnzacht!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:42 schreef Aarti het volgende:
Hoe vinden jullie de Dream Cream? Ik twijfel nog over aankoop...
Ik wil het wel uitproberen, hoe kan ik de verzendkosten vergoeden? Ik heb geen paypal (wat dat dan ook moge zijn). Iets terugsturen misschien?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:51 schreef imago het volgende:
Wie Dream Cream wil uitproberen moet maar een gil geven, ik krijg die pot toch niet op, dus tegen vergoeding van verzendkosten wil ik best wat spul om te proberen opsturen
Waar het naar ruikt? Kan ik moeilijk omschrijven. Lavendelachtig vind ik zelf. Misschien kan iemand anders het beter omschrijven?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitproberen, hoe kan ik de verzendkosten vergoeden? Ik heb geen paypal (wat dat dan ook moge zijn). Iets terugsturen misschien?
Shirley, waar ruikt de Dream Cream dan naar?
Ik heb mn lesje geleerd van Skindrink, god wat stinkt dat zeg![]()
quote:Dream Cream is gemaakt van elke kalmerende plant die we konden vinden; tarwe, dat al sinds de Keltische tijden voor de huid wordt gebruikt, verzachtend rozenwater, kalmerende lavendel en kamille, hydraterende olijfolie en nog vele andere ingrediënten.
Ik had al gekeken wat het naar Canada zou kosten, omdat dit in de buurt ligt. En idd daar gaven zo ook dat aan porto aan.quote:Op zondag 20 november 2005 11:18 schreef Sanne het volgende:
Buiten Europa is dat Ymme.
http://www.tpgpost.nl/voo(...)st_buitl_niet_eu.jsp
Dus 4,90 voor priority of 3,15 als je het gewoon verstuurt.
Bedankt voor de tip, maar ik heb het dus al zo op de bus gedaan. Dit is voor het eerst in mijn leven, dat ik iets verstuur naar het buitenland. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op zondag 20 november 2005 11:26 schreef PeRi het volgende:
Als je een Priority zegel wilt, moet je het wel halen bij de het postkantoor. En niet gewoon zo op de bus doen.
Komt die er echt ???? Dat klinkt heerlijk!quote:Op zondag 20 november 2005 12:59 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben ook heel blij dat er een snowcake parfum komt!!!
Snowcakeparfum, Snowcake massagebar, Snowcake shampooquote:Op zondag 20 november 2005 13:25 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Komt die er echt ???? Dat klinkt heerlijk!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 12:59 schreef debby1973 het volgende:
Hele dagen naar snowcake ruiken..quote:Op zondag 20 november 2005 12:59 schreef debby1973 het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:22 schreef debby1973 het volgende:
Alleen parfums. Ik denk alleen in Engeland maar ze sturen ze natuurlijk wel naar Nederland. Maandag is te lezen op het engelse forum hoe duur ze gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |