abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32334632
Ja moeilijk Sanne, want als het niet ligt aan je huid of je hormonen maar gewoon door de stress komt, dan weet ik niet of huidverzorgingsprodukten wel zullen helpen. Misschien wel om eenmaal opgekomen pukkels wat rustiger en minder rood te maken, maar ik denk niet dat je er nieuwe pukkels mee kunt voorkomen. Bij mij hielp het toen ik nog een pukkelkop had in ieder geval om voor het slapen wat Aquamarina op pukkels te doen: dat haalt het vurige eruit. En ze zeggen dat Ocean Salt erop doen voor het slapen die dingen juist uitdroogt. Sterkte in ieder geval

Vava, ik las in een ander topic dat je Dream Cream wel eens wilde proberen. Moet ik je daar een beetje van sturen om te testen? Ik heb een hele pot staan, en ik vind het best lekker spul maar ik krijg het toch nooit op
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 17 november 2005 @ 07:38:27 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32334733
Dream Cream is niet helemaal mijn ding. Vond het vooral geschikt als aftersun. Ik laat ze maar even met rust. Het zijn van die oppervlakkige pukkeltjes, niet met een dikke bult erachter. Van Aquamarina opdoen en laten zitten heb ik eens een brandwondje over gehouden. Dat probeer ik ook geen tweede keer.... Gelukkig is het bijna weekend. Hoop dat ze vsnzelf wat afnemen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32335169
Fijn Anitra dat je het hebt. Ben toch wel weer blij als alles is aangekomen.:-)
Go hard or go home
pi_32344826
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Ik heb Caca rouge gebruikt. Die irritante haartjes vallen niet zo op nu hoor, het viel me reuze mee.
en is het permanente verf? of was je het er na een paar keer weer uit?

En Sanne, ik heb zelf nog wel een jeugdige huid, en als ik last heb van pukkeltjes nam ik altijd een reinigend masker, maar ik weet niet of dat ook helpt als je ze van de stress hebt.
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 15:23:05 #205
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32344881
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:38 schreef Sanne het volgende:
Dream Cream is niet helemaal mijn ding. Vond het vooral geschikt als aftersun. Ik laat ze maar even met rust. Het zijn van die oppervlakkige pukkeltjes, niet met een dikke bult erachter. Van Aquamarina opdoen en laten zitten heb ik eens een brandwondje over gehouden. Dat probeer ik ook geen tweede keer.... Gelukkig is het bijna weekend. Hoop dat ze vsnzelf wat afnemen.
Of inderdaad gewoon even helemaal geen huidreinigingsgoedjes gebruiken. Lekker je huid laten rusten . Misschien doordat je in een stresssituatie zit, ben je extra vatbaar voor de ingrediënten die in de Lush producten zitten en krijg je een tegenovergesteld effect.

Sterkte en succes ermee
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 17 november 2005 @ 15:26:29 #206
103793 kozakken
Living the life
pi_32344993
Pakketje nr. 2 (!!!!!) is binnen
En pakketje nr. 1 heb ik ZELF getraceerd. Kostte me heel wat moeite, maar ik heb nu wel een heel innige relatie met Collin van GLS in Zwolle
Na de nodige telefoontjes met Engeland heb ik pakketje nr. 2 nu overgenomen tegen een leuke prijs en pakketje 1 is dus nog onderweg. Morgen, hoop ik dan maar.

Maar oh, wat ben ik blij!!
Dat betekent wel dat ik een aantal dingen (lees, redelijk veel) voor de swap heb.
Veel zeep, maar ook nog wel wat andere dingen.
Nu heb ik dus een christmas-soap stack 'over', iets te veel snowcake en nog een aantal dingen meer.

Het is er, het is er, het is er! -in hyperstand springt-

Ik maak zometeen nog wel een foto van pakketje II.
pompompomperdepom
  donderdag 17 november 2005 @ 15:37:49 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32345334
kozakken

Wat lekker!

Ik hou me aanbevolen voor 't Was the Night before Christmas en Snowcake

Veel plezier ermee!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 17 november 2005 @ 15:40:11 #208
103793 kozakken
Living the life
pi_32345418
das goed. zeg maar wat je ervoor terug hebt.
-ondertussen in hypermode bezig met het ophalen en bewerken van een goede foto!-
  donderdag 17 november 2005 @ 15:45:01 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32345568
Nouja... geld

Ik heb nl geen ongebruikt spul meer liggen

Of heb je speciale wensen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 17 november 2005 @ 16:48:23 #210
103793 kozakken
Living the life
pi_32347435
Foto's!!

In een mandje gepakt om mee naar boven te nemen. Hmmmm... ruikt al lekker!

Uitgestald op bed! Veel zeep, soapstack, lemslip, skinny dip, 3(!! iets te veel dus) shampoobars (hybrid, jumping juniper, new bar), Frash farmacy (maar twee stuks vind ik straks echt te gek!), naast de soap stack ook nog eens twee snow cake, 1 keer angels delight en 't was the night...
grote snowfary, en bijna alle zeep minus HIWTK (had ik al) en sandsone (wel lekker, maar niet zooo lekker)
Beetje veel over dus. Hier kan ik anders nog jaaaren mee vooruit. (en lekker veel swappen!! )
Oh ja, en nog bbs, mabar, hot milk en blue skies en snow festival.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:54:11 #211
103793 kozakken
Living the life
pi_32347589
XcUZ_Me, kom je binnenkort nog bij lush?
Ik wil nog graag een goede gezichtscreme.
Ach weet je, mail me maar even. dan komen we er wel uit.
mailadres staat in m'n profiel.
pi_32347853
Als je de Waylander niet lekker vind houd ik me aanbevolen Kozakken!!
Maar erg lekker dat je nu je pakket hebt!!
pi_32348699
Heb je nog een Snow fairy over kozakken?
pi_32348932
Oeh als ik dat plaatje zo zie krijg ik ook weer zin om te gaan Lushen!
Ziet er heerlijk uit kozakken

Ik denk dat ik straks Sweetie Pie eens ga proberen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 17 november 2005 @ 18:01:29 #215
103793 kozakken
Living the life
pi_32349625
waylander heb ik nog over, anitra.
mail me maar (vind ik iets meer prive)

snowfairy wil ik eerst goed ruiken.
maar misschien ook wel.

handig voor iemand om m'n hele swap-lijst te zien?
pi_32349672
Ik hou me aanbevolen voor de Snowfairy
  donderdag 17 november 2005 @ 18:09:29 #217
103793 kozakken
Living the life
pi_32349873
mail me maar even heaven7.
'k weet niet of je het de moeite vindt om voor een iets pakketpost te laten versturen.
anders moet ik het volgens mij in 2-en snijden. Als je dat niet erg vindt.... Dan is er niet zoveel aan de hand.

trouwens, nu ik toch bezig ben.
hoe doen jullie dat met het versturen van spulletjes? Qua breekbaarheid en verzendkosten.
Voel me opeens helemaal de koningin te rijk
Vind trouwens dit gedeelte ook wel helemaal leuk. 'k ben helemaal in de swapmood
pi_32350807
Ik zou Snowfairy niet in 2 snijden als ik jou was
  donderdag 17 november 2005 @ 18:55:22 #219
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32351048
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef Maeghan het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook al af, welke logica daarachter zit. Ik kan het me bijna niet voorstellen namelijk.
heb ik van mijn dokter gehoord. het poeder zorgt ervoor dat de lotion niet intrekt, en doordat het mengt krijg je een nattige vettige plek op je huid op plekken waar die vouwt, zoals je oksels, ellebogen, knieholtes, liezen, onder je borsten etc. op die plekken kunnen bepaalde huidbacteriën dan heerlijk nestelen en door sommige huidbacteiren, die zich mengen met huidschimmelsporen, die iedereen op zich draagt, kun je irritaties en nare smetplekken krijgen die soms ook nog besmettelijk zijn.

been there...done that...en het is niet prettig!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32351594
Kozakken, zou ik misschien je swaplijst mogen hebben?
  donderdag 17 november 2005 @ 19:53:35 #221
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32352712
Ik ben vandaag naar Lush geweest om een Sinterklaascadeautje voor een Lushie samen te stellen.

Mijn pukkeltjes zijn niet weg, maar ze zijn ook niet knalrood geworden. Heb er vanmorgen niets opgesmeerd, laat het idd maar even zo. Hoewel ze zaterdag toch echt verdwenen moeten zijn want dan heb ik een afspraakje.

Voor het eerst Ma Bar trouwens gekocht. Na Sonic Death Monkey en Whipstick ben ik helemaal verslingerd aan de chocoadegeur. Heerrrrrlijk!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32352872
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef kozakken het volgende:
XcUZ_Me, kom je binnenkort nog bij lush?
Ik wil nog graag een goede gezichtscreme.
Ach weet je, mail me maar even. dan komen we er wel uit.
mailadres staat in m'n profiel.
lekkere foto's hoor
  donderdag 17 november 2005 @ 20:01:33 #223
103793 kozakken
Living the life
pi_32352959
Mijn swaplijst. Ik weet, nogal uitgebreid. Maar jah, dat krijg je van uiteindelijk een goede actie

butter cream
-2 x skinny dip (100 gr)
shampoo bar
-hybrid
-jumping juniper
-new hair
douchegel
-snowfairy (500 gr) (heaven7)
gezichtsreiniger
-fresh farmacy
soap stack
-christmas soap stack
zeep
-milky bar
-demon in the dark
-olive soap
-figs and leaver
-garuitous violets
-I should coco
-17 cherry tree lane
-2x alkmaar
-banana moon soap
-behemian
-cereology
-miranda
-2x ooh la la
-red rooster
rock star soap
-sea vegetable
-waylander rhassoul (voor anitra, als ze ‘m wil)
-snow cake Christmas soap
-angels delight
bbs
-blue skies
-ma bar
-hot milk
-snow festival

verlanglijstje:
-wiccy magic muscles
-of andere lekkere massagebar
-flying fox
-the olive branch
-sonic death monkey
-buffy
-aqua maribilis
-running for the embassy
-imperialis, cosmetic lad of ultralight
-of gewoon een verrassing! (zeep hoeft alleen niet meer )
pi_32353318
Hm de Snow Fairy is al vergeven zie ik?
Ik heb nog wel een halve Aquamirabilis liggen, gebruik het eigenlijk niet meer. Ruilen voor wat Snowcake?

Lekkere foto's trouwens
Whatever I want.
  donderdag 17 november 2005 @ 20:16:26 #225
103793 kozakken
Living the life
pi_32353424
een halve aquamirabilis voor een halve snowcake PeRi?
mail me dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')