en is het permanente verf? of was je het er na een paar keer weer uit?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Ik heb Caca rouge gebruikt. Die irritante haartjes vallen niet zo op nu hoor, het viel me reuze mee.
Of inderdaad gewoon even helemaal geen huidreinigingsgoedjes gebruiken. Lekker je huid laten rustenquote:Op donderdag 17 november 2005 07:38 schreef Sanne het volgende:
Dream Cream is niet helemaal mijn ding. Vond het vooral geschikt als aftersun. Ik laat ze maar even met rust. Het zijn van die oppervlakkige pukkeltjes, niet met een dikke bult erachter. Van Aquamarina opdoen en laten zitten heb ik eens een brandwondje over gehouden. Dat probeer ik ook geen tweede keer.... Gelukkig is het bijna weekend. Hoop dat ze vsnzelf wat afnemen.
heb ik van mijn dokter gehoord. het poeder zorgt ervoor dat de lotion niet intrekt, en doordat het mengt krijg je een nattige vettige plek op je huid op plekken waar die vouwt, zoals je oksels, ellebogen, knieholtes, liezen, onder je borsten etc. op die plekken kunnen bepaalde huidbacteriën dan heerlijk nestelen en door sommige huidbacteiren, die zich mengen met huidschimmelsporen, die iedereen op zich draagt, kun je irritaties en nare smetplekken krijgen die soms ook nog besmettelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef Maeghan het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook al af, welke logica daarachter zit. Ik kan het me bijna niet voorstellen namelijk.
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef kozakken het volgende:
XcUZ_Me, kom je binnenkort nog bij lush?
Ik wil nog graag een goede gezichtscreme.
Ach weet je, mail me maar even. dan komen we er wel uit.
mailadres staat in m'n profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |